Ik vind alle mannen vreselijk

14-05-2023 19:19 2179 berichten
Ik heb net de app Breeze verwijderd, omdat ik er moedeloos van werd dat ik in 2 weken niet 1 man naar rechts heb geswiped.

Ik ben 43 en ben op wat pogingen na al 10 jaar single na mijn scheiding (10 jaar samen). Ik verlang wel weer naar een relatie, maar ik lijk daar niet voor open te staan. Er komt geen enkele man door de ballotage. Daar speelt wel een rol in dat ik niks met kinderen heb. Ik hoef ze zelf niet en ik heb ook slechte ervaring met co-ouderende vaders.

Ik heb geen idee wat ik hiermee moet. Ik weet rationeel dat ik te kritisch ben, maar ik vind gewoon niemand aantrekkelijk. Kan er moeilijk mee naar een psycholoog denk ik?

(En nee, ik val ook niet op vrouwen)
Alle reacties Link kopieren Quote
permafrost schreef:
16-05-2023 18:55
Verwassen spijkerbroeken, effen t-shirts/vesten en ik kijk zo'n 5 voetbalwedstrijden per week. Dit wordt er geloof ik allemaal niet beter op voor me.

Ach, :there: was je die spijkerbroeken wel zelf?
Plus punten voor géén polo :)
De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.
Pluma schreef:
Ik ben nu heel benieuwd wat er uit zou komen als een groep mannen dit gesprek zou voeren
Je hoeft maar op Fok! te kijken om daar een beeld van te krijgen. De eisen die veel mannen aan vrouwen stellen zijn niet mals. En het valt me op, hoe minder geliefd de man zelf is bij het andere geslacht, hoe hoger de eisen.

Ik heb bijvoorbeeld serieus best sjans van leeftijdsgenoten die er niet slecht uitzien (conventioneel gezien, voor mij is het niks). Die zijn dan enthousiast over mij als persoon, of over mijn uiterlijk (wat overigens niets bijzonders is). Maar de mannen waar ik op val (55+ en zeker niet conventioneel knap) hebben altijd de meest bizarre eisen. En álles valt ze op. Als je haar niet leuk zit, als je iets aanhebt dat niet goed staat of als je geen make-up op hebt.
Pluma schreef:
Ik ben nu heel benieuwd wat er uit zou komen als een groep mannen dit gesprek zou voeren
Ik vermoed net zulke diverse antwoorden als hier.
Murgatroyd schreef:
16-05-2023 18:51
. Vind wel dat mannen een streepje voor hebben als ze er überhaupt uitzien alsof ze een smaak hebben.
:-D
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Roozeboom_ schreef:
16-05-2023 17:54
Ik word wild van baarden e.d. Meer haar = meer beter. Als hij kaal bovenop is, vind ik dat niet erg (kan heel aantrekkelijk zijn juist) , maar wel icm gezichtshaar graag. :kneel:

Oh, goeie, daar had ik niet aan gedacht. Ik vind baarden en snorren juist om te gruwen zo vies. Net als lang haar, heb ik ook niks mee.

Maar goed, ik heb nu een flirt met een leuke man die ik pas ontmoet heb en die heeft een (kort) baardje en dat boeit me dan weer weinig. Maar zo'n lange of volle baard, ik krijg er echt de rillingen van. Of zo'n vies Bram Krikke snorretje. Ieeeeeuw.
Am Yisrael Chai!
vaniteifear schreef:
16-05-2023 18:59
Je hoeft maar op Fok! te kijken om daar een beeld van te krijgen. De eisen die veel mannen aan vrouwen stellen zijn niet mals. En het valt me op, hoe minder geliefd de man zelf is bij het andere geslacht, hoe hoger de eisen.
Mannen op Fok! zijn geen representatieve afspiegeling van Nederlandse mannen.
Oud geld is welkom als er ergens een schattig goed onderhouden kasteeltje wacht.
Pluma schreef:
Denk je dat die het dan over wel/ geen grote handtas gaan hebben, of dat ze überhaupt weten wat het verschil is tussen de ene broek en de andere ?
Mia schreef:
16-05-2023 19:01
Mannen op Fok! zijn geen representatieve afspiegeling van Nederlandse mannen.
Wij hier ook niet van de Nederlandse vrouwen.
-April- schreef:
16-05-2023 14:32
Dit topic is heel interessant geworden om te lezen. Er is ook niks mis met hoge eisen, ook niet als die eisen met materiële zaken en status te maken hebben. Dat is toch prima verder? Wat iemand hiervoor al zei: op ieder potje past een dekseltje, er zijn zeker mensen die andere eisen hebben.

Nu ik erover nadenk was het internet daten niet zo makkelijk. Je kijkt toch anders dan in real life.

Ik had een gigantische eisenlijst en ik zal hem niet mooier maken dan het was. Ik (hetero) wilde:
- iemand met kinderwens
- niet rokend of andere verslavingen
- niet stinkend. Elke dag douchen en tandenpoetsen
- een acceptabele bankrekening en een inkomen met minimaal 3/4 van mijn inkomen (ruim een ton)
- iemand met een baan
- iemand die galant was. Ja ik ben ouderwets. Hij moest het huwelijk ook belangrijk vinden.
- En daarbij ook knap (subjectief, I know) en hij moest me kriebels geven.
- iemand die qua intellect met mij kon levelen (phd niveau)
- geen boze exen
- dezelfde toekomstvisie in hetzelfde land.
- geen psychische problemen
- in staat mijn steun en toeverlaat te zijn, ookal kan ik mezelf heel goed redden, zowel emotioneel, financieel, psychisch etc

Nou, ga er maar aanstaan, ik was al 30+

Ik kwam hem uiteindelijk tegen in het wild en hij voldeed aan alle punten.
Maar hij had mbo gedaan en had een dito baan en iets onder modaal inkomen. Het hbo daarna was niet gelukt. En was iets verlegen.

Ik had hem op internet direct naar links geswipet, ik geef het eerlijk toe.
Maar het werkte. Mijn man is op bepaalde vlakken slimmer en ondernemender dan ik.

En mijn man? Zijn eisenlijst was ook niet fraai. Hij wilde gewoon een lekker ding en iemand bij wie hij een gelukkig leven had. Met als motto: Don’t stick your Dick in crazy. En in zijn ogen was ik dat.

Oja en ik was zwanger na 6 maanden relatie terwijl ik gezworen had dat ik laaaaaangzaam aan zou doen. En wat ik op internet ook altijd deed.

Moraal van het verhaal: denk ook op internet out of the box. Hij heeft soms niet alle vinkjes
De 7 vinkjes 😉
Murgatroyd schreef:
16-05-2023 18:51
Dus als een filter zou ik dat persoonlijk nooit gebruiken. Vind wel dat mannen een streepje voor hebben als ze er überhaupt uitzien alsof ze een smaak hebben.
Als filter zou ik het ook niet gebruiken. Op mijn werk zitten best leuke vrijgezelle mannen, waarbij er vast wel eentje met poloshirt bij kan zitten.

Ik heb al een partner maar als ik er geen zou hebben maar wel een relatie zou willen, zou ik het zoeken in het netwerk van collega’s, vrienden of bijeenkomsten met zekere interesses. Online daten lijkt me maar vermoeiend en de kans dat er wat ‘foutere’ types op zitten is groter omdat die waarschijnlijk sneller rouleren. Ooit 1 maand op Tinder gezeten met een betaald account maar niks mee gedaan en alleen maar foto’s gekeken.
fashionvictim schreef:
16-05-2023 19:01
Oh, goeie, daar had ik niet aan gedacht. Ik vind baarden en snorren juist om te gruwen zo vies. Net als lang haar, heb ik ook niks mee.

Maar goed, ik heb nu een flirt met een leuke man die ik pas ontmoet heb en die heeft een (kort) baardje en dat boeit me dan weer weinig. Maar zo'n lange of volle baard, ik krijg er echt de rillingen van. Of zo'n vies Bram Krikke snorretje. Ieeeeeuw.

Schoon lang haar en een leuke snor en baard, niks mis mee, wel schoon! Een baard met beschuitkruimels is een NO.
Ik hou van mannen die zich kleden als Arno Kantelberg. Of juist mannen in het typische creatieven-uniform. Dure spijkerbroek, ingewikkelde sneakers, hippe hoodie / designertruitje / cool shirt / overhemd met tot halverwege de onderarmen opgerolde mouwen.
Am Yisrael Chai!
blijfgewoonbianca schreef:
16-05-2023 19:03
Wij hier ook niet van de Nederlandse vrouwen.

Ik mis hier een paar Gerda's :-D
Mwah, Arno’s stukjes en op radio/tv is leuk, maar verder hoeft dat voor mij allemaal niet zo, qua kleding.
anoniem_65b76fd3af17f wijzigde dit bericht op 16-05-2023 19:07
9.36% gewijzigd
fashionvictim schreef:
16-05-2023 18:40
Sorry, mijn therapeut is het voor geen meter met je eens.

Haha, ik vind het ook behoorlijk pseudo-psychologisch geneuzel zonder enige basis. Heel storend.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Muselet schreef:
16-05-2023 19:05
Ik mis hier een paar Gerda's :-D
Ja, precies.
Geen vrouw hier die zegt dat ze de overhemden van C&A woest aantrekkelijk vindt bij een man, of sopt bij een man in een korte broek van de WE.
LaFolie schreef:
16-05-2023 19:07
Haha, ik vind het ook behoorlijk pseudo-psychologisch geneuzel zonder enige basis. Heel storend.
De klassieke “Je hebt een muurtje om je heen gebouwd”.
.
murgatroyd wijzigde dit bericht op 20-05-2023 10:30
Reden: .
98.36% gewijzigd
Je vraagt je wel eens af: 'Waar hebben wij het aan verdiend?
nitflex schreef:
16-05-2023 19:08
De klassieke “Je hebt een muurtje om je heen gebouwd”.

Hahaha ja, zelfs bij Boer Zoekt Vrouw prevelen ze dit soort clichés constant :D
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
nitflex schreef:
16-05-2023 19:07
Mwah, Arno’s stukjes en op radio/tv is leuk, maar verder hoeft dat voor mij allemaal niet zo, qua kleding.
Heel leuk juist. En ook zo lachen, hij koopt kleding voor zijn vrouw. Lijkt me enig, een man die thuiskomt en zegt "oh schat, ik zag zo'n leuke jurk voor bij die ene laarzen, heb ik gelijk maar meegenomen voor je" en dat je dan een of andere superhippe jurk krijgt.
Am Yisrael Chai!
En TO, hoe is het met jou?.
Het verhaal van April illustreert wat ik duidelijk probeerde te maken met de interieur voorbeelden. Achter een niet-passend vinkje kan een verhaal zitten, of een ander verhaal, of nog een ander verhaal.

In ieder geval zegt het vinkje niets over of het zou kunnen werken en de dingen die werkelijk belangrijk voor je zijn (zoals bijv. passende karakters). Daarvan moet je dan maar uitgaan dat zo’n man dat netjes op zijn profiel zet maar dat doen ze helemaal niet want mannen kijken zelf vooral naar uiterlijk.

Dus jij maar mannen wegswipen met een fout interieur en een super karakter, terwijl je slechts een paar moeizame dates hebt met op het oog leuke mannen met een goed interieur die helemaal niet bij je passen.

Dan ga je inderdaad denken dat er helemaal geen leuke vissen in de vijver zitten. Want je ziet maar een klein stukje van de vijver.

Terwijl als je gewoon met al die B-keuze mannen gaat chatten en daten je er vanzelf achter komt hoe ze echt in elkaar steken.
fashionvictim schreef:
16-05-2023 19:05
Ik hou van mannen die zich kleden als Arno Kantelberg. Of juist mannen in het typische creatieven-uniform. Dure spijkerbroek, ingewikkelde sneakers, hippe hoodie / designertruitje / cool shirt / overhemd met tot halverwege de onderarmen opgerolde mouwen.
Oh, die moest ik even Googelen. Ja, aangenaam , heel aangenaam op de foto, wel erg ‘gelikt’ maar aantrekkelijke man met smaak.
anoniem_647b4ab3cffd3 wijzigde dit bericht op 16-05-2023 19:18
6.56% gewijzigd
samarinde schreef:
16-05-2023 18:22
:rofl:

De jeans-maillot, altijd genieten!
Haha ja, een vriend van me draagt dat dus altijd. Het is een schat, maar net Jerommeke.
Wanna grow up to be
Be a debaser

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven