Ik vind alle mannen vreselijk

14-05-2023 19:19 2179 berichten
Ik heb net de app Breeze verwijderd, omdat ik er moedeloos van werd dat ik in 2 weken niet 1 man naar rechts heb geswiped.

Ik ben 43 en ben op wat pogingen na al 10 jaar single na mijn scheiding (10 jaar samen). Ik verlang wel weer naar een relatie, maar ik lijk daar niet voor open te staan. Er komt geen enkele man door de ballotage. Daar speelt wel een rol in dat ik niks met kinderen heb. Ik hoef ze zelf niet en ik heb ook slechte ervaring met co-ouderende vaders.

Ik heb geen idee wat ik hiermee moet. Ik weet rationeel dat ik te kritisch ben, maar ik vind gewoon niemand aantrekkelijk. Kan er moeilijk mee naar een psycholoog denk ik?

(En nee, ik val ook niet op vrouwen)
Hehe, eindelijk genietbare plaatjes 😜.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een man! ❤️
Voor mij komt hij zelfs nog weg met dat blauwe pinopak.
Wanna grow up to be
Be a debaser
vaniteifear schreef:
16-05-2023 19:35
Arno Kantelberg gegoogled. Een daddy :heart:
Daar word ik echt een beetje misselijk van, van die term daddy. Wat wordt daar eigenlijk mee bedoeld / wat bedoel jij er mee?
Am Yisrael Chai!
Hij lijkt op mijn vader in zijn iets jongere jaren. Nee dus :biggrin:
vaniteifear schreef:
Arno Kantelberg gegoogled. Een daddy :heart:

Niet echt mijn smaak.
De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.
Chienandalou schreef:
16-05-2023 19:26
Haha, ik had Lenny boven mijn bed. En The Ramones, maar dat was meer om ‘s ochtends goed wakker te schrikken ;)
Kurt. Daar is alles mis gegaan.
Je vraagt je wel eens af: 'Waar hebben wij het aan verdiend?
Muselet schreef:
:HA: herkenbaar en beter katten en een hond dan een kartonnen doos ...maar wie weet, wie niet zoekt zal vinden :angel:
Ik bid 🙏🏻
Afbeelding

Ik had deze in groep 8 boven mijn bed en nu wil ik steeds getormenteerde kunstenaarszielen redden
fashionvictim schreef:
16-05-2023 19:36
Daar word ik echt een beetje misselijk van, van die term daddy. Wat wordt daar eigenlijk mee bedoeld / wat bedoel jij er mee?
Een woest aantrekkelijke man die iets heel vaderlijks heeft. Soms inclusief dad bod :biggrin:

Maar mijn zoon (15) zegt altijd: "Jij valt niet op daddy's, maar op grandfathers" :lol:

(Ik val overigens dus echt NIET op mannen die op mijn eigen vader lijken...brrrrr.)
anoniem_6475a3ea475f9 wijzigde dit bericht op 16-05-2023 19:39
9.90% gewijzigd
fashionvictim schreef:
16-05-2023 19:36
Vooral heel onverwachts i.c.m. Vanitei's mening over dominante/onderdanige seks

edit: ah okay, ik denk daar iets heel anders bij
murgatroyd wijzigde dit bericht op 16-05-2023 19:41
8.12% gewijzigd
Murgatroyd schreef:
16-05-2023 19:39
Vooral heel onverwachts i.c.m. Vanitei's mening over dominante/onderdanige seks
Een daddy hoeft niet dominant te zijn hoor. Die willen vaak juist verleid worden door een jonger ding dat steeds dichter in hun persoonlijke ruimte komt :biggrin:
Roozeboom_ schreef:
16-05-2023 19:38
Ik bid 🙏🏻

Ik aanbid :-D de katten en de hond ;) en verder ligt het lekker in bed zonder gesnurk en gewoel, zonder s'nachts wakker te worden omdat hij moet piesen.
Enz.
De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.
Geen idee waarom, maar ik vind linnen overhemden geil geweldig. ( moet er wel een leuke man in zitten, uiteraard ) .
En wat je tegenwoordig ziet : korte broek met een overhemd. Lekkerrr.

Dit wel
Afbeelding

Dit niet

Afbeelding
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik vind zo'n look van een mooie zwarte slimfit jeans, wit t-shirt, zwart leren colbertje met halfhoge laarzen ook altijd heel mooi. Sowieso vind ik halfhoge laarzen bij mannen leuk.
Am Yisrael Chai!
Murgatroyd schreef:
Afbeelding

Ik had deze in groep 8 boven mijn bed en nu wil ik steeds getormenteerde kunstenaarszielen redden
De afgelopen 25 pagina's van dit topic heb ik gemist (ik haakte af toen er als eisen gesteld werden dat mannen geen sociale huurhuizen mochten hebben in vinexwijken... of juist wel, weet t niet meer)

Maar ik val precies op tijd weer terug in dit topic zo te zien. :flirting:
Kurt Cobain. Die hing bij mij ook boven m'n bed toen ik 14 was. (Althans zijn poster. Hijzelf niet).
.
vaniteifear schreef:
Een woest aantrekkelijke man die iets heel vaderlijks heeft. Soms inclusief dad bod :biggrin:

Maar mijn zoon (15) zegt altijd: "Jij valt niet op daddy's, maar op grandfathers" :lol:

(Ik val overigens dus echt NIET op mannen die op mijn eigen vader lijken...brrrrr.)
Okee...
Am Yisrael Chai!
vaniteifear schreef:
16-05-2023 19:40
Een daddy hoeft niet dominant te zijn hoor. Die willen vaak juist verleid worden door een jonger ding dat steeds dichter in hun persoonlijke ruimte komt :biggrin:
Zoals mijn oma vroeger zei: ‘onze lieve heer heeft rare kostgangers’.
;)
Wanna grow up to be
Be a debaser
Bovenste man wederom aantrekkelijk. Met korte broeken heb ik iets minder maar zeker niet vervelend.
anoniem_647b4ab3cffd3 wijzigde dit bericht op 16-05-2023 19:48
76.72% gewijzigd
Muselet schreef:
16-05-2023 19:11
Ik hou van mannen die rijk genoeg zijn om in een oude spijkerbroek met laarzen rond te sjouwen ( en wel een Rolls met chauffeur hebben )
Ja! :heart:
Zwijmelen jullie maar verder ga ik alvast op date met m’n hottie van onder de brug

https://pin.it/5ykLoBK
deadpoetssociety wijzigde dit bericht op 16-05-2023 19:49
5.56% gewijzigd
deadpoetssociety schreef:
16-05-2023 19:47
Zwijmelen jullie maar verder ga ik alvast op date met m’n hottie van onder de brug

https://pin.it/1LejY3y
Pas je op ? Hij heeft splinters in z’n kloten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
fashionvictim schreef:
16-05-2023 19:45
Ik vind zo'n look van een mooie zwarte slimfit jeans, wit t-shirt, zwart leren colbertje met halfhoge laarzen ook altijd heel mooi. Sowieso vind ik halfhoge laarzen bij mannen leuk.
Jazeker mooi geheel. Halfhoge laarzen vind ik ook cool.

https://pin.it/1LejY3y
Knappe vent inderdaad. Ik denk dat ik er een paar jaar geleden echt warm van zou worden maar ik vind hem nu te jong.
Am Yisrael Chai!

https://pin.it/5ykLoBK
Nog lenig ook! Issie daar ook op uitgezocht?
TinyTiny schreef:
16-05-2023 19:51
Nog lenig ook! Issie daar ook op uitgezocht?
Ja alle belangrijke kwaliteiten. Knap, lenig, jong, fit. Dat is het wel zo’n beetje.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven