Ik vind alle mannen vreselijk

14-05-2023 19:19 2179 berichten
Ik heb net de app Breeze verwijderd, omdat ik er moedeloos van werd dat ik in 2 weken niet 1 man naar rechts heb geswiped.

Ik ben 43 en ben op wat pogingen na al 10 jaar single na mijn scheiding (10 jaar samen). Ik verlang wel weer naar een relatie, maar ik lijk daar niet voor open te staan. Er komt geen enkele man door de ballotage. Daar speelt wel een rol in dat ik niks met kinderen heb. Ik hoef ze zelf niet en ik heb ook slechte ervaring met co-ouderende vaders.

Ik heb geen idee wat ik hiermee moet. Ik weet rationeel dat ik te kritisch ben, maar ik vind gewoon niemand aantrekkelijk. Kan er moeilijk mee naar een psycholoog denk ik?

(En nee, ik val ook niet op vrouwen)
Alle reacties Link kopieren Quote
Barnsteen schreef:
16-05-2023 19:45
De afgelopen 25 pagina's van dit topic heb ik gemist (ik haakte af toen er als eisen gesteld werden dat mannen geen sociale huurhuizen mochten hebben in vinexwijken... of juist wel, weet t niet meer)

Maar ik val precies op tijd weer terug in dit topic zo te zien. :flirting:
Kurt Cobain. Die hing bij mij ook boven m'n bed toen ik 14 was. (Althans zijn poster. Hijzelf niet).
I know right. Ik noch mijn smaak hebben zich sedertdien verder ontwikkeld ben ik bang
Je vraagt je wel eens af: 'Waar hebben wij het aan verdiend?
fashionvictim schreef:
16-05-2023 19:45
Ik vind zo'n look van een mooie zwarte slimfit jeans, wit t-shirt, zwart leren colbertje met halfhoge laarzen ook altijd heel mooi. Sowieso vind ik halfhoge laarzen bij mannen leuk.
Post eens dan, dat soort laarzen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
deadpoetssociety schreef:
16-05-2023 19:52
Ja alle belangrijke kwaliteiten. Knap, lenig, jong, fit. Dat is het wel zo’n beetje.
Maar hetero...?
Ja alle belangrijke kwaliteiten. Knap, lenig, jong, fit. Dat is het wel zo’n beetje.
Alleszins redelijke eisen

Ben zelf van de iets ruigere uitziende mannen. Hij moet ook minimaal een hakbijl hebben.
tinytiny wijzigde dit bericht op 16-05-2023 19:54
18.75% gewijzigd
Murgatroyd schreef:
16-05-2023 19:37
Kurt. Daar is alles mis gegaan.
Ach, Kurt, in zijn mooie wollen, aaibare vestje bij MTV unplugged. ❤️
Maar nadat ik montage of heck heb gezien is hij voor mij wel van zijn voetstuk gevallen.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Murgatroyd schreef:
I know right. Ik noch mijn smaak hebben zich sedertdien verder ontwikkeld ben ik bang

:there: je bent niet de enige hoor.

Waar is die datingapp met dit type mannen?
.
blijfgewoonbianca schreef:
16-05-2023 19:53
Post eens dan, dat soort laarzen ?
Afbeelding

Vooral die look van Jude Law vind ik leuk, daar dan een leren colbertje op.
Am Yisrael Chai!
Cappucinno schreef:
16-05-2023 19:24
Jaaaaa, Lenny! Die man blijft er sexy uitzien. Als puber zwijmelde zowat iedereen bij New Kids on the Block of Take That. Ik had Lenny op de voorkant van mijn schoolagenda geplakt.
Lenny is altijd on point. Misschien is dat wel het geheim: dat een man zich zelfbewust maar niet ijdel kleedt, omdat hij weet wie hij is/wil zijn.

Mijn man draagt uitsluitend dure kleren waar je niet aan afziet dat ze duur zijn, want zonder zichtbaar merk en altijd tijdloos/klassiek. Dat is ook zijn motto: dress for success. Maar wel understated. Dus geen Gucci-print, wel (eventueel) een klein herkenningsteken voor de connaisseur.

Ik geef hem elke verjaardag een kledingstuk (gewoon van de Zara of zo, want daar koop ik mijn kleren) en hij heeft het nog nooit - nooit!!! - gedragen. Reageert wel altijd heel blij als hij het heeft uitgepakt. Gooit het daarna achterin de kast en koopt z’n eigen kleren bij z’n eigen dure winkels.

Stijlvast, dus. Beetje snobistisch, vind ik. Maar hij weet blijkbaar precies hoe hij het wil, en dat vind ik leuk.
Nu snap ik jouw voorkeur voor mannen in lege huizen. Alle ruimte voor hem om met een driedubbele flikflak, arabier en salto in bed te belanden. ;)
Wanna grow up to be
Be a debaser
TinyTiny schreef:
16-05-2023 19:53
Alleszins redelijke eisen

Ben zelf van de iets ruigere uitziende mannen. Hij moet ook minimaal een hakbijl hebben.

Minstens, een man zonder hakbijl kan echt niet van links naar rechts of andersom geswiped worden.
De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.
Dit vind ik ook een leuke outfit, beetje zelfde stijl

Afbeelding

En dit vind ik heel sexy als de juiste man erin zit:

Afbeelding
Am Yisrael Chai!
Mijn man lijkt op Paul Hollywood alleen dan kaal ;-)
Het is wat het is
Barnsteen schreef:
16-05-2023 19:58

Ja dat weet ik niet :'(
De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.
Roozeboom_ schreef:
16-05-2023 19:31
Ik houd van wat meer alternatieve mannen (denk metal/prog rock scene). Dus ja, baarden en lang haar alom haha. Heb in het verleden ook regelmatig muzikanten gedate (nou ja n=3). Nadeel is dat mannen uit die scène vaak wat "vrijer" in de liefde staan en het niet zo vaak bij één vrouw houden. En heel goed in de markt liggen en dat weten ook. Vooral gitaristen en zangers.

Dat is sowieso een beetje het probleem bedenk ik me nu. De mannen waar ik de meest intense aantrekkingskracht mee had waren geen langetermijn materiaal. Maar de stabiele mannen die ik tegenkom hebben het sex appeal van een kartonnen doos. Dan toch liever single met af en toe een band fling.
We hebben dezelfde smaak denk ik. En het klopt wat je over dat wereldje schrijft: Relaties zijn vaak geen lang leven beschoren. Niet alleen omwille van 'vrijer' in de liefde maar ook omwille van de rare werktijden en het voortdurend in het uitgaans- tourcircuit vertoeven.
Maar uitzonderingen bestaan: Ik ben al meer dan 30 jaar samen met 'mijn' rocker met karakterkop.
ollegrieze wijzigde dit bericht op 17-05-2023 15:48
15.93% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras.
Muselet schreef:
16-05-2023 19:36
Niet echt mijn smaak.
Mijne ook niet. Te androgyn. Maar wel een leuke en slimme man, dat maakt veel goed.
Oh, Chris Cornell vond ik ook woest aantrekkelijk. Ik heb hem ooit ontmoet in zijn Audioslave-tijd en dat is denk ik een van de weinige keren dat ik met mijn mond vol tanden stond, normaliter ben ik niet zo star-struck.

https://www.pinterest.es/pin/381117187196685379/
Wanna grow up to be
Be a debaser
Chienandalou schreef:
16-05-2023 19:47
Zoals mijn oma vroeger zei: ‘onze lieve heer heeft rare kostgangers’.
;)
:rofl:
Barnsteen schreef:
16-05-2023 19:58

Gat in de markt ;)

Grunger
Grunzz
Wanna grow up to be
Be a debaser
Derek de Lint van vroeger vind ik nog altijd de allermooiste man ooit, jammer dat er weinig plaatjes van hem staan op internet van Kort Amerikaans want jeetje wat een spetter was dat. Dat vond ik toen ik nog op de lagere school zat en dat vind ik nog steeds :)

Afbeelding
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
fashionvictim schreef:
16-05-2023 20:00
Afbeelding

Vooral die look van Jude Law vind ik leuk, daar dan een leren colbertje op.
Denk er nu even een Hollandse, 40 plus jarige man in, die in de rij voor de kassa bij de Jumbo in Kuttegrubbeveen staat.
Is het toch niet helemaal hetzelfde.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Henk-und-Roelie schreef:
16-05-2023 20:16
Derek de Lint van vroeger vind ik nog altijd de allermooiste man ooit, jammer dat er weinig plaatjes van hem staan op internet van Kort Amerikaans want jeetje wat een spetter was dat. Dat vond ik toen ik nog op de lagere school zat en dat vind ik nog steeds :)

Afbeelding
DOKTER ROSSI
.
anoniem_647b4ab3cffd3 wijzigde dit bericht op 01-06-2023 00:03
99.87% gewijzigd
Chienandalou schreef:
16-05-2023 20:15
Gat in de markt ;)

Grunger
Grunzz

Ik meld me aan en swipe alles naar rechts :yes:
.
Doe mij maar een combinatie van jude law, tobias menzies, waldemar torenstra, jake gyllenhaal en sayid uit de serie lost (weet zijn echte naam niet)
blijfgewoonbianca schreef:
16-05-2023 20:17
Denk er nu even een Hollandse, 40 plus jarige man in, die in de rij voor de kassa bij de Jumbo in Kuttegrubbeveen staat.
Is het toch niet helemaal hetzelfde.
Why not? Mijn ex had ook zo’n laarzen en leek een beetje op Chris Cornel, nog wat donkerder/woester. Hij had altijd heerlijk veel bekijks/sjans bij de Jumbo. ;)
Wanna grow up to be
Be a debaser

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven