Ik vind alle mannen vreselijk

zondag 14 mei 2023 om 19:19
Ik heb net de app Breeze verwijderd, omdat ik er moedeloos van werd dat ik in 2 weken niet 1 man naar rechts heb geswiped.
Ik ben 43 en ben op wat pogingen na al 10 jaar single na mijn scheiding (10 jaar samen). Ik verlang wel weer naar een relatie, maar ik lijk daar niet voor open te staan. Er komt geen enkele man door de ballotage. Daar speelt wel een rol in dat ik niks met kinderen heb. Ik hoef ze zelf niet en ik heb ook slechte ervaring met co-ouderende vaders.
Ik heb geen idee wat ik hiermee moet. Ik weet rationeel dat ik te kritisch ben, maar ik vind gewoon niemand aantrekkelijk. Kan er moeilijk mee naar een psycholoog denk ik?
(En nee, ik val ook niet op vrouwen)
Ik ben 43 en ben op wat pogingen na al 10 jaar single na mijn scheiding (10 jaar samen). Ik verlang wel weer naar een relatie, maar ik lijk daar niet voor open te staan. Er komt geen enkele man door de ballotage. Daar speelt wel een rol in dat ik niks met kinderen heb. Ik hoef ze zelf niet en ik heb ook slechte ervaring met co-ouderende vaders.
Ik heb geen idee wat ik hiermee moet. Ik weet rationeel dat ik te kritisch ben, maar ik vind gewoon niemand aantrekkelijk. Kan er moeilijk mee naar een psycholoog denk ik?
(En nee, ik val ook niet op vrouwen)
dinsdag 16 mei 2023 om 19:52
I know right. Ik noch mijn smaak hebben zich sedertdien verder ontwikkeld ben ik bangBarnsteen schreef: ↑16-05-2023 19:45De afgelopen 25 pagina's van dit topic heb ik gemist (ik haakte af toen er als eisen gesteld werden dat mannen geen sociale huurhuizen mochten hebben in vinexwijken... of juist wel, weet t niet meer)
Maar ik val precies op tijd weer terug in dit topic zo te zien.![]()
Kurt Cobain. Die hing bij mij ook boven m'n bed toen ik 14 was. (Althans zijn poster. Hijzelf niet).
Je vraagt je wel eens af: 'Waar hebben wij het aan verdiend?
dinsdag 16 mei 2023 om 19:53
Post eens dan, dat soort laarzen ?fashionvictim schreef: ↑16-05-2023 19:45Ik vind zo'n look van een mooie zwarte slimfit jeans, wit t-shirt, zwart leren colbertje met halfhoge laarzen ook altijd heel mooi. Sowieso vind ik halfhoge laarzen bij mannen leuk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Maar hetero...?deadpoetssociety schreef: ↑16-05-2023 19:52Ja alle belangrijke kwaliteiten. Knap, lenig, jong, fit. Dat is het wel zo’n beetje.
Alleszins redelijke eisendeadpoetssociety schreef: ↑16-05-2023 19:52Ja alle belangrijke kwaliteiten. Knap, lenig, jong, fit. Dat is het wel zo’n beetje.
Ben zelf van de iets ruigere uitziende mannen. Hij moet ook minimaal een hakbijl hebben.
tinytiny wijzigde dit bericht op 16-05-2023 19:54
18.75% gewijzigd
dinsdag 16 mei 2023 om 19:54
Ach, Kurt, in zijn mooie wollen, aaibare vestje bij MTV unplugged.
Maar nadat ik montage of heck heb gezien is hij voor mij wel van zijn voetstuk gevallen.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Be a debaser
dinsdag 16 mei 2023 om 19:58
Murgatroyd schreef: ↑16-05-2023 19:52I know right. Ik noch mijn smaak hebben zich sedertdien verder ontwikkeld ben ik bang

Waar is die datingapp met dit type mannen?
.
dinsdag 16 mei 2023 om 20:00

Vooral die look van Jude Law vind ik leuk, daar dan een leren colbertje op.
Am Yisrael Chai!

dinsdag 16 mei 2023 om 20:01
Lenny is altijd on point. Misschien is dat wel het geheim: dat een man zich zelfbewust maar niet ijdel kleedt, omdat hij weet wie hij is/wil zijn.Cappucinno schreef: ↑16-05-2023 19:24Jaaaaa, Lenny! Die man blijft er sexy uitzien. Als puber zwijmelde zowat iedereen bij New Kids on the Block of Take That. Ik had Lenny op de voorkant van mijn schoolagenda geplakt.
Mijn man draagt uitsluitend dure kleren waar je niet aan afziet dat ze duur zijn, want zonder zichtbaar merk en altijd tijdloos/klassiek. Dat is ook zijn motto: dress for success. Maar wel understated. Dus geen Gucci-print, wel (eventueel) een klein herkenningsteken voor de connaisseur.
Ik geef hem elke verjaardag een kledingstuk (gewoon van de Zara of zo, want daar koop ik mijn kleren) en hij heeft het nog nooit - nooit!!! - gedragen. Reageert wel altijd heel blij als hij het heeft uitgepakt. Gooit het daarna achterin de kast en koopt z’n eigen kleren bij z’n eigen dure winkels.
Stijlvast, dus. Beetje snobistisch, vind ik. Maar hij weet blijkbaar precies hoe hij het wil, en dat vind ik leuk.
dinsdag 16 mei 2023 om 20:02
Nu snap ik jouw voorkeur voor mannen in lege huizen. Alle ruimte voor hem om met een driedubbele flikflak, arabier en salto in bed te belanden.deadpoetssociety schreef: ↑16-05-2023 19:52Ja alle belangrijke kwaliteiten. Knap, lenig, jong, fit. Dat is het wel zo’n beetje.

Wanna grow up to be
Be a debaser
Be a debaser
dinsdag 16 mei 2023 om 20:02
Minstens, een man zonder hakbijl kan echt niet van links naar rechts of andersom geswiped worden.
De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.
dinsdag 16 mei 2023 om 20:06
We hebben dezelfde smaak denk ik. En het klopt wat je over dat wereldje schrijft: Relaties zijn vaak geen lang leven beschoren. Niet alleen omwille van 'vrijer' in de liefde maar ook omwille van de rare werktijden en het voortdurend in het uitgaans- tourcircuit vertoeven.Roozeboom_ schreef: ↑16-05-2023 19:31Ik houd van wat meer alternatieve mannen (denk metal/prog rock scene). Dus ja, baarden en lang haar alom haha. Heb in het verleden ook regelmatig muzikanten gedate (nou ja n=3). Nadeel is dat mannen uit die scène vaak wat "vrijer" in de liefde staan en het niet zo vaak bij één vrouw houden. En heel goed in de markt liggen en dat weten ook. Vooral gitaristen en zangers.
Dat is sowieso een beetje het probleem bedenk ik me nu. De mannen waar ik de meest intense aantrekkingskracht mee had waren geen langetermijn materiaal. Maar de stabiele mannen die ik tegenkom hebben het sex appeal van een kartonnen doos. Dan toch liever single met af en toe een band fling.
Maar uitzonderingen bestaan: Ik ben al meer dan 30 jaar samen met 'mijn' rocker met karakterkop.
ollegrieze wijzigde dit bericht op 17-05-2023 15:48
15.93% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras.

dinsdag 16 mei 2023 om 20:13
Oh, Chris Cornell vond ik ook woest aantrekkelijk. Ik heb hem ooit ontmoet in zijn Audioslave-tijd en dat is denk ik een van de weinige keren dat ik met mijn mond vol tanden stond, normaliter ben ik niet zo star-struck.
https://www.pinterest.es/pin/381117187196685379/
https://www.pinterest.es/pin/381117187196685379/
Wanna grow up to be
Be a debaser
Be a debaser

dinsdag 16 mei 2023 om 20:14
Chienandalou schreef: ↑16-05-2023 19:47Zoals mijn oma vroeger zei: ‘onze lieve heer heeft rare kostgangers’.
![]()

dinsdag 16 mei 2023 om 20:16
Derek de Lint van vroeger vind ik nog altijd de allermooiste man ooit, jammer dat er weinig plaatjes van hem staan op internet van Kort Amerikaans want jeetje wat een spetter was dat. Dat vond ik toen ik nog op de lagere school zat en dat vind ik nog steeds 

Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
Baby, it's the guitar man
dinsdag 16 mei 2023 om 20:17
Denk er nu even een Hollandse, 40 plus jarige man in, die in de rij voor de kassa bij de Jumbo in Kuttegrubbeveen staat.fashionvictim schreef: ↑16-05-2023 20:00
Vooral die look van Jude Law vind ik leuk, daar dan een leren colbertje op.
Is het toch niet helemaal hetzelfde.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 16 mei 2023 om 20:18
DOKTER ROSSIHenk-und-Roelie schreef: ↑16-05-2023 20:16Derek de Lint van vroeger vind ik nog altijd de allermooiste man ooit, jammer dat er weinig plaatjes van hem staan op internet van Kort Amerikaans want jeetje wat een spetter was dat. Dat vond ik toen ik nog op de lagere school zat en dat vind ik nog steeds
![]()

dinsdag 16 mei 2023 om 20:21
Ik meld me aan en swipe alles naar rechts

.
dinsdag 16 mei 2023 om 20:22
Why not? Mijn ex had ook zo’n laarzen en leek een beetje op Chris Cornel, nog wat donkerder/woester. Hij had altijd heerlijk veel bekijks/sjans bij de Jumbo.blijfgewoonbianca schreef: ↑16-05-2023 20:17Denk er nu even een Hollandse, 40 plus jarige man in, die in de rij voor de kassa bij de Jumbo in Kuttegrubbeveen staat.
Is het toch niet helemaal hetzelfde.

Wanna grow up to be
Be a debaser
Be a debaser

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in