Ik vind alle mannen vreselijk

zondag 14 mei 2023 om 19:19
Ik heb net de app Breeze verwijderd, omdat ik er moedeloos van werd dat ik in 2 weken niet 1 man naar rechts heb geswiped.
Ik ben 43 en ben op wat pogingen na al 10 jaar single na mijn scheiding (10 jaar samen). Ik verlang wel weer naar een relatie, maar ik lijk daar niet voor open te staan. Er komt geen enkele man door de ballotage. Daar speelt wel een rol in dat ik niks met kinderen heb. Ik hoef ze zelf niet en ik heb ook slechte ervaring met co-ouderende vaders.
Ik heb geen idee wat ik hiermee moet. Ik weet rationeel dat ik te kritisch ben, maar ik vind gewoon niemand aantrekkelijk. Kan er moeilijk mee naar een psycholoog denk ik?
(En nee, ik val ook niet op vrouwen)
Ik ben 43 en ben op wat pogingen na al 10 jaar single na mijn scheiding (10 jaar samen). Ik verlang wel weer naar een relatie, maar ik lijk daar niet voor open te staan. Er komt geen enkele man door de ballotage. Daar speelt wel een rol in dat ik niks met kinderen heb. Ik hoef ze zelf niet en ik heb ook slechte ervaring met co-ouderende vaders.
Ik heb geen idee wat ik hiermee moet. Ik weet rationeel dat ik te kritisch ben, maar ik vind gewoon niemand aantrekkelijk. Kan er moeilijk mee naar een psycholoog denk ik?
(En nee, ik val ook niet op vrouwen)

dinsdag 16 mei 2023 om 20:22
Ja, daar noem je ook wel wat. Zwaar aantrekkelijk, helemaal mijn type.Chienandalou schreef: ↑16-05-2023 20:13Oh, Chris Cornell vond ik ook woest aantrekkelijk. Ik heb hem ooit ontmoet in zijn Audioslave-tijd en dat is denk ik een van de weinige keren dat ik met mijn mond vol tanden stond, normaliter ben ik niet zo star-struck.
https://www.pinterest.es/pin/381117187196685379/
Die cd heb ik nog.

dinsdag 16 mei 2023 om 20:28
Cappucinno schreef: ↑16-05-2023 20:27Haha, die grijns. Ik heb the Shining associates ‘here’s Johnny!’.

De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.
dinsdag 16 mei 2023 om 20:32
Van vroooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeguuuuuuuuuurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

En nu wil ik die filmposter van Kort Amerikaans met Derek de Lint erop geen idee of die poster bestaat
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
dinsdag 16 mei 2023 om 20:36
Ik zag hem ook in De Koele Meren des Doods. Toen riep ik DOKTER ROSSI!!!!!Henk-und-Roelie schreef: ↑16-05-2023 20:32Van vroooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeguuuuuuuuuurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!![]()
En nu wil ik die filmposter van Kort Amerikaans met Derek de Lint erop geen idee of die poster bestaat
Je vraagt je wel eens af: 'Waar hebben wij het aan verdiend?
dinsdag 16 mei 2023 om 20:37
dinsdag 16 mei 2023 om 20:37
https://www.vprogids.nl/cinema/films/fi ... aans~.htmlHenk-und-Roelie schreef: ↑16-05-2023 20:32Van vroooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeguuuuuuuuuurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!![]()
Linksboven: kun je zo uitvergroten en printen.
Of deze:
https://rateyourmusic.com/film/kort_amerikaans/
chienandalou wijzigde dit bericht op 16-05-2023 20:39
Reden: Nog eentje!
Reden: Nog eentje!
6.87% gewijzigd
Wanna grow up to be
Be a debaser
Be a debaser
dinsdag 16 mei 2023 om 20:39
Wáár heb jij 'van de koele meren des doods gezien"?Murgatroyd schreef: ↑16-05-2023 20:36Ik zag hem ook in De Koele Meren des Doods. Toen riep ik DOKTER ROSSI!!!!!

Die film zocht ik laatst en niet eens vanwege Derek de L. maar vanwege het verhaal en de scene waarin Renee Soutendijk zichzelf ophangt en het lint knapt
Ik kon de film nergens vinden.
Night after night who treats you right
dinsdag 16 mei 2023 om 20:42
https://player.eyefilm.nl/nl/films/van- ... -des-doodsHenk-und-Roelie schreef: ↑16-05-2023 20:39Wáár heb jij 'van de koele meren des doods gezien"?![]()
Die film zocht ik laatst en niet eens vanwege Derek de L. maar vanwege het verhaal en de scene waarin Renee Soutendijk zichzelf ophangt en het lint knapt
Ik kon de film nergens vinden.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Be a debaser

dinsdag 16 mei 2023 om 20:47
Ik heb helemaal geen type wat uiterlijk betreft. Ik heb alle kleuren en soorten haar gehad, baard als in Alqaida, kort tot geen, verschillende soorten afkomst en huidskleur, lengtes van net iets langer tot de 2 meter voorbij, modern gekleed, vlot gekleed, met polo, zonder polo.
Wat voor mij essentieel is is stabiel, mijn humor en fijne seks.
Wat kleding betreft, dat vind ik weer zo afhankelijk van de persoon. Wat op de een leuk staat, staat op de ander voor geen meter.
Het enige waar ik echt niet aan begin zijn dreadlocks. Wat vind ik dat ongelooflijk smerig.
Wat voor mij essentieel is is stabiel, mijn humor en fijne seks.
Wat kleding betreft, dat vind ik weer zo afhankelijk van de persoon. Wat op de een leuk staat, staat op de ander voor geen meter.
Het enige waar ik echt niet aan begin zijn dreadlocks. Wat vind ik dat ongelooflijk smerig.
dinsdag 16 mei 2023 om 20:49
Ik had op de middelbare school echt leraren met een doodswens en/of ze waren stiekem erg sadistisch.Murgatroyd schreef: ↑16-05-2023 20:36Ik zag hem ook in De Koele Meren des Doods. Toen riep ik DOKTER ROSSI!!!!!
Nederlands:
Klassikaal Van de koele meren des doods lezen en als ‘verrassing’ laatste schooldag de film kijken. Jaar erop Twee vrouwen van Mulisch.
Frans:
Klassikaal Les jeux sont faits van Sartre en laatste schooldag de film.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Be a debaser

dinsdag 16 mei 2023 om 20:50
Nee, dat beweer ik ook geenszins.

dinsdag 16 mei 2023 om 20:52
ChrisChienandalou schreef: ↑16-05-2023 20:13Oh, Chris Cornell vond ik ook woest aantrekkelijk. Ik heb hem ooit ontmoet in zijn Audioslave-tijd en dat is denk ik een van de weinige keren dat ik met mijn mond vol tanden stond, normaliter ben ik niet zo star-struck.
https://www.pinterest.es/pin/381117187196685379/

dinsdag 16 mei 2023 om 20:54
En dan ook zo'n stemCappucinno schreef: ↑16-05-2023 20:22Ja, daar noem je ook wel wat. Zwaar aantrekkelijk, helemaal mijn type.
Die cd heb ik nog.

dinsdag 16 mei 2023 om 20:57
Godsamme, wat zijn jullie allemaal nog lekker bezig met die kerels en dan al die flings die jullie gehad hebben...petje af!
Ik niet hoor. Vroeger vond ik mannen wel boeiend, maar dat ik nou met opvallend leuke mannen gedatet heb....echt niet! Die gingen gewoon aan mijn neus voorbij.
Inmiddels interesseren ze me niet meer. Hoe dat komt weet ik niet. Dan bekijk ik jullie plaatjes en het doet me helemaal niets. Mannen kan ik heel leuk en aardig vinden hoor, maar warm krijg ik het niet van ze.
Ik niet hoor. Vroeger vond ik mannen wel boeiend, maar dat ik nou met opvallend leuke mannen gedatet heb....echt niet! Die gingen gewoon aan mijn neus voorbij.
Inmiddels interesseren ze me niet meer. Hoe dat komt weet ik niet. Dan bekijk ik jullie plaatjes en het doet me helemaal niets. Mannen kan ik heel leuk en aardig vinden hoor, maar warm krijg ik het niet van ze.

dinsdag 16 mei 2023 om 21:01
Even on topic (tussen alle leuke mannen door)
Ik kan me als kindvrije, stadse single heel erg in Lady Danbury vinden. Heel herkenbaar, behalve dat ik geen (traditionele) relatie meer wil. Ik heb een fijn leven voor mezelf opgebouwd waarin ik me heel goed voel. Ik kan echt mijn authentieke zelf zijn, doen wat ik wil en dat vind ik echt vrijheid. Wel heb ik af en toe een scharrel waar ik een klik en een leuke tijd mee heb.
Volgende week een date met een waanzinnig leuke man die een open relatie heeft (heb zijn vriendin ook ontmoet, dus het is geen vreemdgaande man). Ben heel nieuwsgierig hoe dit werkt, hoe ik in dat plaatje pas en om te ontdekken of dit bij mij past.
Tip voor TO: de podcast Spinsterhood reimagined is erg fijn om te luisteren als je single en kindvrij bent. Herkenbaar, grappig en het geeft je een goed gevoel.
Ik kan me als kindvrije, stadse single heel erg in Lady Danbury vinden. Heel herkenbaar, behalve dat ik geen (traditionele) relatie meer wil. Ik heb een fijn leven voor mezelf opgebouwd waarin ik me heel goed voel. Ik kan echt mijn authentieke zelf zijn, doen wat ik wil en dat vind ik echt vrijheid. Wel heb ik af en toe een scharrel waar ik een klik en een leuke tijd mee heb.
Volgende week een date met een waanzinnig leuke man die een open relatie heeft (heb zijn vriendin ook ontmoet, dus het is geen vreemdgaande man). Ben heel nieuwsgierig hoe dit werkt, hoe ik in dat plaatje pas en om te ontdekken of dit bij mij past.
Tip voor TO: de podcast Spinsterhood reimagined is erg fijn om te luisteren als je single en kindvrij bent. Herkenbaar, grappig en het geeft je een goed gevoel.
dinsdag 16 mei 2023 om 21:06
Dat is toch ook het enige wat telt?Chienandalou schreef: ↑16-05-2023 20:02Nu snap ik jouw voorkeur voor mannen in lege huizen. Alle ruimte voor hem om met een driedubbele flikflak, arabier en salto in bed te belanden.![]()

dinsdag 16 mei 2023 om 21:09
Bij mij is het, behalve Lenny, het omgekeerde aan de hand. Tot een aantal jaren geleden keek ik bijna nooit verlekkerd naar mannen. Dat is iets van de laatste jaren, incl uitgestelde pubertijd om nu vervolgens een poging te wagen om emotioneel volwassen te worden. De stabiele relatie met fijne seks is er weer, maar plaatjes van knappe mannen kijken, naar sexy Chris luisteren en door de grijns van Jack van mijn bank te glijden blijft.Lieneke schreef: ↑16-05-2023 20:57Ik niet hoor. Vroeger vond ik mannen wel boeiend, maar dat ik nou met opvallend leuke mannen gedatet heb....echt niet! Die gingen gewoon aan mijn neus voorbij.
dinsdag 16 mei 2023 om 21:16
Temple of the dog met Eddy Vedder, ook al zo’n heerlijke man.
https://youtu.be/VUb450Alpps
Audioslave met de fantastische (iets minder good looking) gitarist Tom Morello (RATM)
https://youtu.be/vVXIK1xCRpY
Wanna grow up to be
Be a debaser
Be a debaser

dinsdag 16 mei 2023 om 21:16
Spannend Ninon. Heb je voor jezelf helder hoe je het zelf zou willen qua frequentie en contactmomenten? Hebben zij heldere afspraken? Als het goed voelt, lekker ontdekken.
Als ik weer onverhoopt single zou zijn, zou ik het liefst willen scharrelen met een stel of misschien ook tweede zijn van een man met open relatie maar het liefst heb ik dat hij dan een leuke bi vriendin heeft. Ik kan me voorstellen dat het goed werkt met behoud van je eigen ik.
Veel plezier volgende week.
Als ik weer onverhoopt single zou zijn, zou ik het liefst willen scharrelen met een stel of misschien ook tweede zijn van een man met open relatie maar het liefst heb ik dat hij dan een leuke bi vriendin heeft. Ik kan me voorstellen dat het goed werkt met behoud van je eigen ik.
Veel plezier volgende week.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in