Ik vind alle mannen vreselijk

zondag 14 mei 2023 om 19:19
Ik heb net de app Breeze verwijderd, omdat ik er moedeloos van werd dat ik in 2 weken niet 1 man naar rechts heb geswiped.
Ik ben 43 en ben op wat pogingen na al 10 jaar single na mijn scheiding (10 jaar samen). Ik verlang wel weer naar een relatie, maar ik lijk daar niet voor open te staan. Er komt geen enkele man door de ballotage. Daar speelt wel een rol in dat ik niks met kinderen heb. Ik hoef ze zelf niet en ik heb ook slechte ervaring met co-ouderende vaders.
Ik heb geen idee wat ik hiermee moet. Ik weet rationeel dat ik te kritisch ben, maar ik vind gewoon niemand aantrekkelijk. Kan er moeilijk mee naar een psycholoog denk ik?
(En nee, ik val ook niet op vrouwen)
Ik ben 43 en ben op wat pogingen na al 10 jaar single na mijn scheiding (10 jaar samen). Ik verlang wel weer naar een relatie, maar ik lijk daar niet voor open te staan. Er komt geen enkele man door de ballotage. Daar speelt wel een rol in dat ik niks met kinderen heb. Ik hoef ze zelf niet en ik heb ook slechte ervaring met co-ouderende vaders.
Ik heb geen idee wat ik hiermee moet. Ik weet rationeel dat ik te kritisch ben, maar ik vind gewoon niemand aantrekkelijk. Kan er moeilijk mee naar een psycholoog denk ik?
(En nee, ik val ook niet op vrouwen)
dinsdag 16 mei 2023 om 21:17

Je vraagt je wel eens af: 'Waar hebben wij het aan verdiend?
dinsdag 16 mei 2023 om 21:19
Ik had graag op die school gezeten. Heb zelf eens evaluatie gehad van een student met de vraag of er wat minder bloed in een vak mocht.Chienandalou schreef: ↑16-05-2023 20:49Ik had op de middelbare school echt leraren met een doodswens en/of ze waren stiekem erg sadistisch.
Nederlands:
Klassikaal Van de koele meren des doods lezen en als ‘verrassing’ laatste schooldag de film kijken. Jaar erop Twee vrouwen van Mulisch.
Frans:
Klassikaal Les jeux sont faits van Sartre en laatste schooldag de film.

dinsdag 16 mei 2023 om 21:21
Haha, je hebt zowat dezelfde muzieksmaak als mijn vriend. Lekkere nummers. Show me how to live ken ik. Maar nu pas valt het me op hoe sexy zijn stem is. Eddy ook.Chienandalou schreef: ↑16-05-2023 21:16Temple of the dog met Eddy Vedder, ook al zo’n heerlijke man.
https://youtu.be/VUb450Alpps
Audioslave met de fantastische (iets minder good looking) gitarist Tom Morello (RATM)
https://youtu.be/vVXIK1xCRpY
Ik luister nu naar de live versie van Like A Stone.
dinsdag 16 mei 2023 om 21:23
Jij bent toch ook dol op Madrugada of vergis ik me nu?
Sivert hoyem vind ik niet per se een knappe man, maar heb hem ooit in de Duif gezien, daar werd ik toch wel warm van.
Slechte opnames, niet de mijne, maar een impressie:
https://youtu.be/fyF5ithTPMM
Wanna grow up to be
Be a debaser
Be a debaser
dinsdag 16 mei 2023 om 21:26
Ja, eerlijk, TO, er zijn ook gewoon echt weinig leuke mannen hier. Oók veel bezette mannen zijn mwah. De enige oplossing is vrouwen daten, maar helaas kun je dat ook niet afdwingen
Ik ben in de afgelopen vijf jaar als vrijgezel (wel veel gedate en geflingd) op welgeteld één man verliefd geworden.

Ik ben in de afgelopen vijf jaar als vrijgezel (wel veel gedate en geflingd) op welgeteld één man verliefd geworden.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
dinsdag 16 mei 2023 om 21:28
Chienandalou schreef: ↑16-05-2023 21:23Jij bent toch ook dol op Madrugada of vergis ik me nu?
Sivert hoyem vind ik niet per se een knappe man, maar heb hem ooit in de Duif gezien, daar werd ik toch wel warm van.
Slechte opnames, niet de mijne, maar een impressie:
https://youtu.be/fyF5ithTPMM
Mardrugada! Wat leuk, nog een fan.
Die stem van Sivert.

.
dinsdag 16 mei 2023 om 21:29
‘Slicing up eyeballs’Murgatroyd schreef: ↑16-05-2023 21:19Ik had graag op die school gezeten. Heb zelf eens evaluatie gehad van een student met de vraag of er wat minder bloed in een vak mocht.
Is in zwart/wit, dus minder bloederig

Wanna grow up to be
Be a debaser
Be a debaser
dinsdag 16 mei 2023 om 21:32

dinsdag 16 mei 2023 om 21:39
Z’n monoloog over Phil Collins is ook geniaal.
En True Faith van New Order in de club scène.
dinsdag 16 mei 2023 om 21:46
Qua uiterlijk niet mijn type en eigenlijk veel te oud, maar zo’n ontzettend fijne, leuke man met famtastische stem, alhoewel die nu wat ‘dun’ wordt; Peter te Bos (claw boys claw) .
https://youtu.be/DzTmSuvygro
https://youtu.be/DzTmSuvygro
Wanna grow up to be
Be a debaser
Be a debaser
dinsdag 16 mei 2023 om 21:46
Als je goed kijkt heeft hij het goed voor elkaar wbt zijn meubels en zelfs als hij een slachtpartij wil aanrichten in zijn penthouse dekt hij netjes alles af zodat de bloedspetters niet zijn inboedel bederft.
-penthouse dus geen woning van de sociale woningbouw
-meubels, dus geen bierkratjes als tafel
-gaat netjes gekleed
-ambitieuze man
-heeft een carriere
-heeft visitekaartjes ( zijn nu wel outdated ) in de juiste kleur wit
-heeft een rijbewijs
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
dinsdag 16 mei 2023 om 21:50

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 16 mei 2023 om 21:50
Jaah! Helemaal! Ik heb die film denk ik ook al 10 keer gezien. Maar alle boeken van B.E.E vond ik wel goed, alleen dit is wel dé meesterlijke verfilming.Cappucinno schreef: ↑16-05-2023 21:39Z’n monoloog over Phil Collins is ook geniaal.
En True Faith van New Order in de club scène.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Be a debaser
dinsdag 16 mei 2023 om 21:53
@FV, It’s a catch!Henk-und-Roelie schreef: ↑16-05-2023 21:46Als je goed kijkt heeft hij het goed voor elkaar wbt zijn meubels en zelfs als hij een slachtpartij wil aanrichten in zijn penthouse dekt hij netjes alles af zodat de bloedspetters niet zijn inboedel bederft.
-gaat netjes gekleed
-ambitieuze man
-heeft een carriere
-heeft een rijbewijs
Wanna grow up to be
Be a debaser
Be a debaser
dinsdag 16 mei 2023 om 21:54
Chienandalou schreef: ↑16-05-2023 21:50Jaah! Helemaal! Ik heb die film denk ik ook al 10 keer gezien. Maar alle boeken van B.E.E vond ik wel goed, alleen dit is wel dé meesterlijke verfilming.

p.s. zoek voor de grap crossover personages in de boeken van Bret Easton Ellis

Het boek American psycho vond ik een stuk goorder alsin gedetailleerd, vond dat niet zo fijn om te lezen, maar zijn andere boeken zijn

Night after night who treats you right
dinsdag 16 mei 2023 om 22:00
Deze ook, kleding en inrichting on fleek
https://www.youtube.com/watch?v=vRxxh3CzJXk
murgatroyd wijzigde dit bericht op 16-05-2023 22:02
Reden: slapen!
Reden: slapen!
2.35% gewijzigd
dinsdag 16 mei 2023 om 22:06
Fijne post Cappuccino, dankjewel. Zij hebben heldere afspraken, aan mij om te kijken of ik me daarin kan vinden. Heb het voor mezelf niet helder omdat ik geen idee heb wat ik kan verwachten. Vind het erg spannend allemaal.
ninon wijzigde dit bericht op 16-05-2023 22:08
Reden: Quote verwijderd
Reden: Quote verwijderd
55.78% gewijzigd
dinsdag 16 mei 2023 om 22:08
Die chris heeft toch ook een luizenleventje hè.Murgatroyd schreef: ↑16-05-2023 22:00Deze ook, kleding en inrichting on fleek
Hij heeft altijd de mooiste vrouwen in zijn clips. Voor mij ook girlcrush, heb zelfs niets van het interieur meegekregen.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Be a debaser
dinsdag 16 mei 2023 om 22:09
Dat ligt toch niet lekker?deadpoetssociety schreef: ↑16-05-2023 21:59Christian Bale kan ermee door, ik vind deze leuker:
Maar ach, als je er daar weer meerdere van naar rechts geswiped hebt heb je het ook wel weer gezien…
Wanna grow up to be
Be a debaser
Be a debaser
dinsdag 16 mei 2023 om 22:10
Ja, broers toch?Henk-und-Roelie schreef: ↑16-05-2023 21:54![]()
p.s. zoek voor de grap crossover personages in de boeken van Bret Easton Ellis![]()
Het boek American psycho vond ik een stuk goorder alsin gedetailleerd, vond dat niet zo fijn om te lezen, maar zijn andere boeken zijn![]()
Wanna grow up to be
Be a debaser
Be a debaser
dinsdag 16 mei 2023 om 22:18
Brengt altijd netjes zijn gehuurde videobanden terug.Henk-und-Roelie schreef: ↑16-05-2023 21:46Als je goed kijkt heeft hij het goed voor elkaar wbt zijn meubels en zelfs als hij een slachtpartij wil aanrichten in zijn penthouse dekt hij netjes alles af zodat de bloedspetters niet zijn inboedel bederft.
-gaat netjes gekleed
-ambitieuze man
-heeft een carriere
-heeft een rijbewijs
I’m not a big fish, William. I’m Moby Dick.
dinsdag 16 mei 2023 om 22:19
De zwarte knuffelkat op het bed van zo'n meisje. Zit in American Psycho maar ook Less than Zero (die vond ik net zo hard to stomach)Henk-und-Roelie schreef: ↑16-05-2023 21:54![]()
p.s. zoek voor de grap crossover personages in de boeken van Bret Easton Ellis![]()
Het boek American psycho vond ik een stuk goorder alsin gedetailleerd, vond dat niet zo fijn om te lezen, maar zijn andere boeken zijn![]()
dinsdag 16 mei 2023 om 22:22
Je moet ook niet alleen maar liggen

dinsdag 16 mei 2023 om 22:23
@Ninon,
Ja, kan ik me voorstellen. Je zou -als je wil- dit kunnen delen of alleen erover te lezen in het minnaartopic. Dat gaat niet alleen over vreemdgaan maar ook open relaties. Daar zitten best wat ‘ervaringsdeskundigen’ die je misschien vragen kunnen stellen om helder te krijgen wat je zelf wilt of verwacht.
Nogmaals, veel plezier.
Ja, kan ik me voorstellen. Je zou -als je wil- dit kunnen delen of alleen erover te lezen in het minnaartopic. Dat gaat niet alleen over vreemdgaan maar ook open relaties. Daar zitten best wat ‘ervaringsdeskundigen’ die je misschien vragen kunnen stellen om helder te krijgen wat je zelf wilt of verwacht.
Nogmaals, veel plezier.
anoniem_647b4ab3cffd3 wijzigde dit bericht op 16-05-2023 22:25
Reden: Quote voor de zekerheid weggehaald
Reden: Quote voor de zekerheid weggehaald
29.69% gewijzigd

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in