Ik vind alle mannen vreselijk

14-05-2023 19:19 2179 berichten
Ik heb net de app Breeze verwijderd, omdat ik er moedeloos van werd dat ik in 2 weken niet 1 man naar rechts heb geswiped.

Ik ben 43 en ben op wat pogingen na al 10 jaar single na mijn scheiding (10 jaar samen). Ik verlang wel weer naar een relatie, maar ik lijk daar niet voor open te staan. Er komt geen enkele man door de ballotage. Daar speelt wel een rol in dat ik niks met kinderen heb. Ik hoef ze zelf niet en ik heb ook slechte ervaring met co-ouderende vaders.

Ik heb geen idee wat ik hiermee moet. Ik weet rationeel dat ik te kritisch ben, maar ik vind gewoon niemand aantrekkelijk. Kan er moeilijk mee naar een psycholoog denk ik?

(En nee, ik val ook niet op vrouwen)
Alle reacties Link kopieren Quote
Murgatroyd schreef:
16-05-2023 23:39
Veel daddies ook altijd
https://youtu.be/MQYxZyZlp0o
Wanna grow up to be
Be a debaser
Geweldig. Die styling, het haar, de oogschaduw. <3 ‘80 clipjes met van die verhaaltjes erin.
Cappucinno schreef:
16-05-2023 23:47
Dat moet Vanity aanspreken ;). In haar nieuwste videoclip, Candy Necklace, heeft ze Born to Die haar (pruik) met weer als vanouds een oude man. Mooie clip weer.
Ik blijf erin, dat nummer, het is mijn lievelings du jour. Maar A&W is ook nice

Your mom called, I told her, you're fucking up big time
Je vraagt je wel eens af: 'Waar hebben wij het aan verdiend?
Ook daddies voor PJ: https://youtu.be/H4CAn6u9waI

En KORN
https://youtu.be/me6krWVfN8I
Je vraagt je wel eens af: 'Waar hebben wij het aan verdiend?
kindrebel schreef:
14-05-2023 22:51
Nee, dat geldt alleen voor mannen. Er is een enorm overschot aan vrouwelijk relatiemateriaal. Moet je eens om je heen en naar jezelf kijken. Zoveel leuke aantrekkelijke intelligente betrouwbare single vrouwen. En dan kijk je naar single mannen en dan springen je de tranen in de ogen. Een leuke man die weer op de markt komt, heeft het voor het uitzoeken en is in no time weer bezet.
Dit is echt zo! Als ik naar m'n single vriendinnen kijk, zijn echt aantrekkelijke, succesvolle, leuke vrouwen! Sommige zijn ook 10+ jaren single. Zij hebben de lat gewoon hoog en vinden niet snel iemand leuk. Zijn ook superzelfstandig en vinden het vaak heerlijk om dingen alleen te ondernemen.

Maar ik ken geen een single man die ook zo is. Ken er zelfs nog eentje van 40 die bij z'n moeder woont en überhaupt ook nooit ergens anders heeft gewoond. Dat wordt nooit iets!
Ginevra schreef:
16-05-2023 23:49
Ik heb een vergelijkbaar punt 20 pagina’s geleden al proberen te maken, maar sommige mensen houden liever vast aan hun eigen hokjesgeest. Om dan vervolgens te zeuren dat er geen relatiemateriaal meer vrij rondloopt.

Allemaal hartstikke leuk om lijstjes te maken met lekkere mannen en aantrekkelijke features, maar het heeft allemaal weinig te maken met het soort relatie dat je wil.

Ik heb wel eens van die plaatjes voorbij zien komen van lieve oude stelletjes hand in hand of zo, en dan met #relationshipgoals of zoiets erbij. Maar kennelijk geldt dat niet voor TO en haar gelijkgestemden, want het opstellen van zulke lijstjes en criteria is daar intrinsiek tegenstrijdig mee.
Mwa, ik geloof daar niet zo in. Nu ik ouder ben, krijg ik meer mee van relaties tussen mensen op leeftijd, maar daar word je ook niet vrolijk van. Volgens mij zou het gross, als ze 40 jaar later geboren waren, al lang en breed gescheiden zijn.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Murgatroyd schreef:
17-05-2023 00:13
Ook daddies voor PJ: https://youtu.be/H4CAn6u9waI

En KORN
https://youtu.be/me6krWVfN8I
:cheer:
Ginevra schreef:
Ik heb wel eens van die plaatjes voorbij zien komen van lieve oude stelletjes hand in hand of zo, en dan met #relationshipgoals of zoiets erbij.
https://www.dumpert.nl/item/100061411_cd389351
Ginevra schreef:
Ik heb een vergelijkbaar punt 20 pagina’s geleden al proberen te maken, maar sommige mensen houden liever vast aan hun eigen hokjesgeest. Om dan vervolgens te zeuren dat er geen relatiemateriaal meer vrij rondloopt.
Ik moet aan Carice van Houten denken als ik dit topic lees.

Die heeft ook altijd van die absurde uitspraken over relaties.

Ze heeft eens een relatie verbroken omdat de manboobs van haar geliefde trilden tijdens het autorijden en toen walgde ze van hem, zoiets.

"Ja maar daar kan ik niets aan doen, dat is gewoon mijn gevoel, dan houdt het op! Ik vond het zó onaantrekkelijk!" Ja hoor Carice, je kan inderdaad ook gewoon compleet in je eigen wereld leven en het zelf niet doorhebben.
Fitgirl schreef:
17-05-2023 05:56
Dit is echt zo! Als ik naar m'n single vriendinnen kijk, zijn echt aantrekkelijke, succesvolle, leuke vrouwen! Sommige zijn ook 10+ jaren single. Zij hebben de lat gewoon hoog en vinden niet snel iemand leuk. Zijn ook superzelfstandig en vinden het vaak heerlijk om dingen alleen te ondernemen.
Dat is leuk en aardig als je geen behoefte hebt aan iemand om je leven mee te delen. Maar als je daar wel behoefte aan hebt, dan heb je toch niet de juiste keuzes gemaakt.
To walgt van álle mannen?
Maar zit wel op een app om een match te vinden?
Beetje rare topictitel dan.
Kom op forummers, wat zou een betere topictitel zijn?

Ik trap af; mijn eisen zijn te hoog.
de wereld wacht om ontdekt te worden
thanx schreef:
17-05-2023 09:12

Niet gericht op Ladydanbury, aangezien ik haar niet ken, maar meer om wat ik om mij heen zie: "De mannen die ik leuk vind, zijn niet geïnteresseerd in een relatie met mij."
Vage schreef:
17-05-2023 09:06

Ze heeft eens een relatie verbroken omdat de manboobs van haar geliefde trilden tijdens het autorijden en toen walgde ze van hem, zoiets.

"Ja maar daar kan ik niets aan doen, dat is gewoon mijn gevoel, dan houdt het op! Ik vond het zó onaantrekkelijk!" Ja hoor Carice, je kan inderdaad ook gewoon compleet in je eigen wereld leven en het zelf niet doorhebben.

Wat is er mis mee? Als ze dat zo ervaart dan is dat zo toch? Wie zijn wij om daar iets van te vinden?
I wanna live my life with the volume full!
Destiny schreef:
17-05-2023 09:22
Niet gericht op Ladydanbury, aangezien ik haar niet ken, maar meer om wat ik om mij heen zie: "De mannen die ik leuk vind, zijn niet geïnteresseerd in een relatie met mij."
Dit is wel herkenbaar. Bij mij vooral omdat ik op (flink) jongere mannen val en dat werkt gewoon niet.
Wat er dan 'overblijft' vind ik ook niet aantrekkelijk.

Maar ik geef het af en toe wel een kans want weet ook, ik kan zomaar verliefd worden op een man waar ik eigenlijk helemaal niet op val.
Cappucinno schreef:
16-05-2023 21:21
Haha, je hebt zowat dezelfde muzieksmaak als mijn vriend. Lekkere nummers. Show me how to live ken ik. Maar nu pas valt het me op hoe sexy zijn stem is. Eddy ook.

Ik luister nu naar de live versie van Like A Stone.
Eddie !!! met - ie :whip:
Eidde schreef:
17-05-2023 09:35
Wat is er mis mee? Als ze dat zo ervaart dan is dat zo toch? Wie zijn wij om daar iets van te vinden?
Je kan daarvan vinden wat je vindt natuurlijk.

Het ging erom dat ik datzelfde fenomeen hier ook zie.

"Ik vind alle mannen vreselijk" en dan opsommen wat er mankeert aan letterlijk de helft van de wereldbevolking.

@thanks ik had voor mezelf het topic al omgedoopt tot "de bindingsangstdames" :$
Vage schreef:
17-05-2023 09:06

Prima als zij het daarom uitmaakt. Ik vind het niet chic om dit zo naar buiten te brengen. Dat is weer iets anders.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Wel gek eigenlijk. Wat ik hoor van mijn dates is dat je als man heel weinig reacties krijgt van vrouwen. Als ze er dan een krijgen, is het kennelijk al snel iemand die ze ook zien zitten. Daar gaat de leuke man.

Als vrouw krijg je tig reacties, maar eerlijk, ik vind ze ook lang niet allemaal van de categorie 'doe maar een poging'. Maar als je je eisen een klein beetje wilt bijstellen, of laat vallen, kun je echt wel leuk verrast worden. Ik denk dat een groot deel van het probleem hem er echt in zit dat je te krampachtig aan dat lijstje vasthoudt.
fashionvictim schreef:
16-05-2023 18:35
Grappig, echt bijna al mijn vrienden zijn juristen.
Blijkbaar een goede combi!
LaFolie schreef:
16-05-2023 19:09
Hahaha ja, zelfs bij Boer Zoekt Vrouw prevelen ze dit soort clichés constant :D
Echt super grappig? Het zal vast erg geruststellend zijn om elkaar te bevestigen. Niemand had het over een “ muurtje “ als je beter leest.
Ik had het over strategieën en mechanismes die je onbewust opwerpt na negatieve ervaringen. Te Kritisch zijn is hier een van. Doe ermee wat je wilt.
thanx schreef:
17-05-2023 09:12
To walgt van álle mannen?
Maar zit wel op een app om een match te vinden?
Beetje rare topictitel dan.
Kom op forummers, wat zou een betere topictitel zijn?

of
Ik ben een vrouwelijke Incel
Lee3614 schreef:
17-05-2023 10:17
Wel gek eigenlijk. Wat ik hoor van mijn dates is dat je als man heel weinig reacties krijgt van vrouwen. Als ze er dan een krijgen, is het kennelijk al snel iemand die ze ook zien zitten. Daar gaat de leuke man.

Als vrouw krijg je tig reacties, maar eerlijk, ik vind ze ook lang niet allemaal van de categorie 'doe maar een poging'. Maar als je je eisen een klein beetje wilt bijstellen, of laat vallen, kun je echt wel leuk verrast worden. Ik denk dat een groot deel van het probleem hem er echt in zit dat je te krampachtig aan dat lijstje vasthoudt.
Toevallig las ik op Instagram een post van Paulina Porizkova (voormalig fotomodel van 50+) en zij schreef dat ze op advies van haar vriendinnen zoveel mogelijk dates had afgewerkt: het geheim zit in de aantallen, zoiets schreef ze. Na die eindeloze reeks dates vond ze dan eindelijk haar nieuwe liefde.

Zij postte eerder vrij vaak over het tranendal dat daten was, ook voor haar, want blijkbaar maakte het niks uit dat ze heel mooi is. Ze had overigens ook een traumaatje: haar man liet haar na zijn dood berooid achter omdat hij haar stiekem uit zijn testament had geschreven; hun gezamenlijke vermogen bevatte ook de miljoenen die zij zelf had verdiend met grote campagnes, dus ze was alles kwijt.

Maar goed, ik denk dat ze gelijk heeft: als je honderd dates hebt, zitten er vast wel wat leuke mannen tussen en tussen die paar leuke mannen zit misschien wel die ene. (Ze kuste meerdere leuke kikkers, schreef ze, en vond toen haar prins).
Meine gute je moet er maar tijd en zin in hebben om al die mannen op gesprek te laten komen
Roozeboom_ schreef:
17-05-2023 10:40
Meine gute je moet er maar tijd en zin in hebben om al die mannen op gesprek te laten komen
Da’s waar. Dubbele diensten draaien, daar komt het wel op neer :mrgreen:
Lila-Linda schreef:
17-05-2023 10:35
of
Ik ben een vrouwelijke Incel
Ik wil paardrijden in de branding bij zonsondergang op een wilde hengst die zich alleen door mij laat temmen, maar tref alleen onbetrouwbare hengsten met een MBO diploma en WO-geschoolde laffe pony's.

Beetje lang misschien.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven