Het Bezemtopic

21-04-2009 15:43 3420 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.

Dus welkom, en pak een bezem.
Mogguh! Gisteravond het plan weer bijgewerkt naar aanleiding van de feedback. Vooral Mr Nilsson moest veel doen, hij had wat dingen verkeerd gedaan in het financiële plan.

Alles aangepast en toen verzonden naar bank 1. Duimen maar!!!!!

Grouphugt iedereen!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Moggû,

Ik heb heerlijk geslapen, niet echt warm bij ons op de slaapkamer.

Nu zwemmen, ik hoop dat het water niet te warm is!

Hot Pip, ik duim voor jullie.

Zoebie, toch nog een beetje geslapen?

group:hug:

Erik is de Mol en HPL de Lul.
Pfoe, wat is iedereen nog actief bij die hitte!

Bij mij komt er niet zoveel uit m'n handen...

Vandaag gelukkig een dagje op een airco-gekoeld kantoor.

Even bijkomen

- werken

- koken

- boodschappen

- vissenkom verschonen

- wassen en drogen

- strijken

- poging doen tot opruimen

- afspraak maken bij kapper

- rapport schrijven en versturen
Ik zou ook wel even lekker willen zwemmen, dat klinkt nu echt goed!

Pips, hopelijk is de bank enthousiast!

Group allemaal!
Je bent niet de enige Miss M. Hier komt er ook nergens iets van. En jij hebt zelfs strijken op je lijstje staan. Bah met dit weer. (Het is zowiezo al geen hobby van mij)

Ik moet eigenlijk ook anderhalf uur gaan werken, maar ik denk dat ik vanavond maar ga. 'k Heb er nu helemaal geen zin in.

Mijn laptop gaat iedere keer uit omdat ie te heet wordt. Er zit een beveiliging op. Ik ga straks maar even naar de stad om iets te halen dat ie wat omhoog staat en extra gekoeld wordt. Hij doet het alleen bij warm weer. 'k Zou balen als het ding erdoor kapot gaat.

We duimen mee Pips. Succes
Mogguh maisjes!

Gisteren weinig gebezemd, alleen het hoognodige.

(Deze week trouwens ook wel overhemden gestreken, maar dat was alleen maar omdat het echt heel hard nodig was..)

S avonds moest ik wel werken op de kermis, maar dat was niet erg. Het was druk, dus lekker door kunnen werken, van alleen maar staan en hangen wordt je nog lamlendiger.

Vanmiddag brengt kleintje weer een vriendinnetje mee om te zwemmen, dus da's leuk.

Dan moeten we ook nog even om boodschapjes voor haar schoolreis morgen. Madammeke wil perse 'caprisonne' mee. Dat schijnt drank in een zakje te zijn?

Afijn, verder niet veel te melden.

Oudste heeft proefwerkweek dus die is ook veel thuis.

Zoebie, nog 1 nachtje???

Coebergh, hoe is het met je tand? Wanneer mag je weer naar je eigen huisje?

Fuss, ik ben voor meeten in B!!!!

MissM, de kapper met dit weer? Pffffft!!!

Mamz, waterballonnen zijn ALTIJD leuk! (zelfs als je 42 bent )

Laterrrr!!!! (f)
Groephug :

Hier ook weinig bezemen met dit weer hoewel, ik moet eerlijk zeggen dat het huisje helemaal top aan het worden is, aangezien we zo ongeveer buiten leven ( de tuin is een zooitje aan het worden, ik verschuif het probleem gewoon ) Blijft het binnen redelijk + dat ik elke dag wasjes draai, whieehoo )

Tut is al bijna een hele week ziek Dus veel forum tijd heb ik niet.

Denk aan jullie (f)
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Hihi, ik zou eigenlijk best wel uit willen loggen, maar de boven en beneden balk op mijn beeldscherm waar ik op moet klikken is opeens weg.

Nu ben ik gedoemd aangemeld te blijven tot manlief thuis is of tot iemand hier mijn verteld wat ik moet doen.
Gold Probeer eens F10

Als het goed is wordt je scherm dan weer normaal. Tsja anders,...
Nope. Helaas...
Arme Tutsel, en dan met dit weer. Beterschap

Pip, succes met het plan. Als dat in 1 avond aangepast kon worden was het dus gewoon goed en duidelijk.

Goldie, Caprisonne koop je bij de Action, denk ik. Niet in elke winkel in elk geval. Nog best duur, maar goed, het schijnt lekker te zijn (en al net zo stokoud als wijzelf).

Vandaag:

-klant gezien

-ziekenfonds gebeld

-Oudste naar ortho

-Middelste van feestje afhalen en naar trommelles

-zo te zien tussendoor zwemmen met Oudste en Muis

-vanavond nog even naar het uit de vuilniszak gevallen vuil kijken in plaats van erlangs. Als in opruimen.
Het was F11 Zoeb

Stofzuiger staat klaar, alleen ik kom niet op gang...

Eerst even naar de calorieën-checker om te kijken wat ik vandaag allemaal al binnengewerkt heb.

Ai Mamz, ik had gehoopt bij de Xenos (Er staat me iets van bij dat ik daar ook wel eens zakjes met drinken heb zien liggen. Action is hier 15 km vandaan, dus dat gaat vandaag niet gebeuren.)

De hele ochtend wat het bewolkt, maar nu zit het zonnetje er weer goed door. De meiden zitten alweer in het zwembad.

Nog even genieten (wel zielig voor dat zieke kindje Boro) want over een paar dagen is het alweer afgelopen met het mooie weer!
Xenos heeft die zakjes ook, en ze horen idd wel bij schoolreis. Nostalgie is dat! Alhoewel wij ook wel op schoolreis gingen met een melkbus vol met ranja, en dan allemaal zelf een beker meenamen. Vroeger....

Beterschap voor Tut. Zielig, zo met dit weer!

Pips, al wat gehoord? Zalwel niet zo snel he?

MissM, nog een dik weekje voor de echo. Spannend of valt het mee?

Ah, ik hoef voorlopig niet meer naar de fysio, heb in een paar weken mijn coördinatie weer goed bijgewerkt

En ik heb voorlopig ook geen eters hier, Zoon is bij zijn vader, Lief komt pas laat naar hier. Oh zaligheid, als je alleen thuis bent en alleen maar hoeft wat je zelf wilt!

* mmm, morgen maar even naar de action *
Ja hoor, we zijn geslaagd.

Ze wilde geen kadetjes mee, dus mocht ze zelf brood uitzoeken: Wit tijgerbrood.

Ook wat snoepgoed voor onderweg gescoord en het kind is weer blij.

Ze loopt nu al te stressen dat ze perse zelf ook een wekker wil zetten, want oh oh, wij zouden ons toch eens kunnen verslapen!!!
Deze is het Zoebie

Leuk Goldie, zo'n kleintje

Ik ga eens pasta koken en wat opruimen. Ook wel leuk voor Lief dat het hier straks wat netjes is
He meiden,

We staan op de 9e plaats van de topic top 10.

Alleen kom ik er nu achter dat het het oude topic is.

Maar het oude topic is dus nog steeds gewoon open want ik had er ook al gereageerd.

Oei ja natuurlijk F11?? Stom stom. Gelukkig is het gelukt.

Leuk he zo'n schoolreisje Och ik weet zelf nog steeds hoe spannend dat was. Is het nog glukt met de Capri-Sonne?

Boro wat heeft Tut? Zielig met dit weer ziek te zijn. Lekker is dat he dat het binnen redelijk blijft nu alles is verplaatst naar buiten.

Fus heerlijk is dat toch effe alleen thuis. Ik geniet ook. 't Is maar een uurtje maar toch. Manlief is even naar moeder.

Echt nog maar 1 dagje. Morgen moet ie de rommel nog de 2 x slikken, vanavond ook nog. Maar morgenavond drinken we er een wijntje op.(Ik dan want manlief mag niet drinken door de morfine. Maar 'k ga het supergezellig maken buiten.
Had ik al gezegd dat ik morgen een dagje naar onze pleegmoeder ga?

Lekker de hort op met de rolstoel, shoppen, terrasje pikken, gezellig kletsen. Zal wel afzien worden, die kar duwen met dit soort temperaturen... maar ik heb er zo'n zin in haar weer te zien!
Tssss..daar klopt dus ook geen hol van, van die topic top 10..
Zoeb! Nog 1 (EEN ÉÉN) dagje!!!

Als je het goed vind, drink ik er morgenavond ook een wijntje op.
Caprisonne, oude tijden herleven weer!

Het is weer schoolreisjes tijd hè.

Fijne dag Goldie, gewoon veel terrasjes aan doen!

Joehoe Zoeb, nog 1 dag en 1 avond!!
Ah, wat klinkt dat goed Zoebie! En dan aan het einde van de avond een krakend onweer met een goede regenbui om heerlijk fris de nieuwe dagen in te gaan!

Zo, de tafel is weer ruim, de pasta staat te koken. Zometeen even de spullen snijden die ik erin wil doen en dan ga ik lekker voor het huis op mijn bankje zitten Wachten tot de pasta koud genoeg is om te eten
Wij hadden gisterenavond (als vanmiddag de rest als lunch) ook pastasalade. Echt heerlijk met dit weer.

Straks eten wij frieten. Daar valt nu eenmaal niet aan te tornen met de meiden. Al vallen de mussen dood van het dak, de frietpan moet aan!
Ik eet vanavond ook met ál m'n vrienden, een geitenkaas salade van Appie Heijn.

Er zit weinig geitenkaas in, maar hij is lekker.

Eetsmakelijk!

Nu naar een verjaardag, waar ik géén taart ga nemen!
Zoeb ik zit zo ontzettend te hopen voor jullie dat alles weer helemaal goed komt

Mr Nilsson heeft maandag een afspraak met de bank dus dan weet ik meer

Goed nieuws hier nog, niet alleen zal mijn contract verlengd worden, op mijn huidige project zijn ze erg blij met me. Misschien kan de opdracht verlengd

Goldie, hier ook pastasalade, lekker!

Straks nog ff rennen. Zou gaan spinnen maar geen zin me te haasten om daar op tijd te zijn.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven