December 2006 - deel 2

18-03-2009 16:22 3729 berichten
Alle reacties Link kopieren
mette, belachelijk, maar helaas, ik heb het vaker van ouders gehoord.. en het probleem, het is allemaal zo ondoorzichtig, die aanmeldingen.. zit die school ook echt vol? wij hebben renske pas in januari aangemeld en zze is in maart gestart..

het beste is inderdaad een kennismakingsgesprek aanvragen. Wij hebben ook eerst een rondleiding door de school van de directeur gekregen, daar waren renske en casper toen ook bij. En dan kan jij de school bekijken, maar dan kan zij ook nova zien, en vervolgens kan ze ook vanuit de praktijk zien, dat de problemen voor school waarschijnlijk minimaal zijn...

sterkte hoor!!

casper had trouwens de halve dagsgriep... vanmorgen belden ze: casper had kooorts, 39zoveel en wilde niets, maar wel slapen.. vanmiddag heeft hij een half uurtje geslapen op het KDV en daarna heerlijk in het badje gespeeld en was hij weer helemaal vrolijk en vanavond at hij ook prima en was hij vrolijk...
Goedemorgen dames!

Mette

sjees, ik zou me er ook heel naar onder voelen hoor! Kan me voorstellen dat je er geen rel van wil maken, maar ook weer wel... (ik wil wel meerellen hoor, vind het zo oneerlijk!) dikke knuf! Enneh, ik denk dat ze inderdaad Nova even moeten zien, zoals Sannie al zei, want haar beperking is minimaal, ze kan ontzettend veel ermee mede dankzij jouw inzet met de fysio en dergelijke...

Ik ken nog en meisje met EP en die kan echt veel minder, wordt ook veel minder gestimuleerd, en werd een beetje "baby" gehouden zeg maar...

Ohja, wilde ik ook nog zeggen: jurkjes zijn leukleukleuk!!!

Weten jullie al een datum eigenlijk? Trouwens, van Babyface hebben ze basic rompers en broekjes, daar zitten hele mooie witte en grijze (en roze en ik dacht ook gestreepte) rompers bij (met lange en korte mouw), echt superspul! Niet te dik, en voor jongens en voor meiden draagbaar!

Piepen

ja, helaas heeeeeel herkenbaar... Joeri doet het ook...of praten met een hoog stemmetje...ook hoogst irritant!

Toilet/potjeNou, Joeri wil zelfs voor chocola niet eens op het potje of op de wc zitten... We hebben morgen een afspraak bij de dok voor een doorverwijzing naar een uroloog hopelijk. We denken echt dat hij een te nauw voorhuidje heeft aangezien hij pijn zegt te hebben als hij een "stijve" krijgt zeg maar... Alleen baal ik er een beetje van, ik moet alleen met Joeri naar de huisarts en ik mag haar niet zo. Ik krijg een naar gevoel bij haar en wil eigenlijk dat vriendlief ook meegaat....die moet werken...straks maar even informeren of hij misschien toch niet mee kan...

Update:heb net gebeld en de afspraak verschoven naar vrijdag, dan kunnen we wel met zijn 2 mee...

Nursie

balen dan dat je huis weer warmer wordt door het koken! 1 oplossing voor: niet meer koken als het te warm is!

KLetsmajoortje

Yeah!!! En hoe is het nu gelukt het bedje zonder zijkant te doen? Ik dacht dat je een onderdeel mistte? Of was dat alleen om ervoor te zorgen dat ze er niet uitviel? Lekker hoor! En alle spullen weghalen, hebben we hier ook gedaan en tijdje, anders kwamen we in Joeri's kamer en lagen alle spullen waar hij bij kon op de grond op een stapl...luiers, ondergoed, pyama's, verkleedspul...echt alles op een hoop!

En fijn dat ze zo in slaap viel aan de tiet! Zo groot maar toch nog zo klein af en toe....

Fijn die inhoud van het potje zo 's ochtends vroeg! Hahahaha!

Falcon

lief staan die boxershorts, niet? Ik vond het zo'n grappig gezicht de 1e keer van Joeri in "echt ondergoed" zeg maar!

Joni

spannend!!! Ik duim morgen voor je!

Sannie

gelukkig maar een halve dag ziek dus! Beter een halve dag dan een aantal dagen achter elkaar!

Strand

gisteren zijn we 's middags heerlijk naar het strand geweest, Joeri heft genoten! Het waaide wel mega hard, daardoor voelde je de zon niet echt branden, kids wel goed ingesmeerd maar onszelf vergeten...resultaat: verbrande schenen, schouders en rug...(bij mij dan, vriendlief heeft nergens last van en de kids gelukkig ook niet)

Volgende keer nemen we een parasol mee, door de wind ging het voeden op het stand niet super....ze heeft wel gegeten hoor, maar minder "relaxed" dan normaal...

Joeri heeft zich heerlijk vermaakt in de grote zandbak, hij vond het super! Lekker naar de zee en in het zand.

Hij wordt nu trouwens pas wakker (08:30 uur). Meike was vanmorgen om 07.00 uur al wakker.

We hebben gisteren nog lekker vis gegeten in Zandvoort en thuis nog wat patatjes en dat was het avondeten. Ben benieuwd hoe Joeri's luiers zullen ruiken vandaag!

Hij hoestte wel wat vannacht, maar heb hem 's ochtends niet meer gehoord.

Ik ga nu maar even naar hem toe...
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Mette het is al veel keer gezegd hier maar wat raar van die school zeg. Ik ben benieuwd naar het vervolg.

Klets en is ze blijven slapen ook?

Falcon leuk he die boxers. Brian heeft ze ook al een tijdje. Ik vind rompers bij die peuters ook niet meer staan. Komt misschien omdat ik nu babies heb. Net als het ledikantje. Als je dan David en Rosanne erin ziet liggen dan kan ik me echt niet voorstellen dat een jongetje van 2 er ook nog in ligt.

Joni heel vee succes morgen met je sollicitatie. Spannend hoor. Ik hoop dat die 24 uur lukt. Kan me best voorstellen dat je die 32 uur niet ziet zitten.

Knor lekker hoor een dagje strand. Klinkt goed.

dat verhaal van nu.nl trouwens oh da's erg he?

Hier niet veel nieuws eigenlijk.

x
Hai hai!

Zo another day at work. Tis gelukkig nog niet zo heet hier, dat zal vanmiddag wel anders zijn.

Wat grappig dat jullie het ineens over boxershorts hebben! Manuel heeft er sinds gisteravond ook eentje aan. Trots dat hij was!!

Ik had ze voor de vakantie al gekocht maar vergeten mee te nemen. Toen ik Manu gisteren bij mijn moeder ophaalde liep hij in alleen zijn rompertje, de rest had ze bij hem uitgedaan. Kan best, maar ben het wel eens met Oef dat hij er meteen uit zag als een grote baby!

Knor: Vervelend dat je je huisarts niet mag. Kan je geen andere nemen dan? Ben heel benieuwd wat ze zegt over Joeri en of je gelijk hebt.

Klinkt lekker dat dagje strand!

Joni: Ik werk ook 3x 9 maar zonder pauze. Bij ons op kantoor is het toegestaan om gewoon te eten/drinken etc en er is altijd ruimte voor een praatje met collega's/privé telefoontje etc... dus die pauze mis ik niet. Maar je hebt gelijk, je moet er wel vroeg voor opstaan...

Spannend hoor dat je donderdag op gesprek mag! Laat je weten hoe het is gegaan?

Ik weet niet of dat spul werkt tegen de zwelling van die bulten. Het is geen gewone reactie na een insectenbeet, namelijk. Het drankje van de dokter werkt goed, handje was al bijna 'normaal' vanmorgen. De steken zijn nu wel wondjes met blaasjes geworden. Heb maar even op het kdv gezegd dat het niet besmettelijk is ofzo.

Klets: Wat leeeeekker dat ze zo goed is gaan slapen! En ja hoor, ben het ook met je eens over dat in bed nemen. Manu slaapt nu echt zelden meer bij ons, alleen als er echt wat is. En dat terwijl hij een paar maanden geleden nog 4x per week bij ons sliep als hij 's nachts wakker werd.

Nurse: Lekker bami!! Jam, helaas houdt Manuel er niet van dus ik eet het niet zo vaak. Die zit dan alleen maar kroepoek en kip met pindasaus te eten...

Gisteren heeft ie heerlijk zitten eten van de snijboontje met rijst en ragout (makkelijke na-het-werk-prak). Voor het eerst sinds daaagen heeft ie weer eens groenten gegeten...

Ik ga weer aan de slag, doei!
Nurse, nee we hebben wel iets van klimaat controle, maar dat maakt meer herrie dan dat het wat doet helaas...

Km, lekker dat ze nu gewoon ging slapen!

joni, spannend ga voor je duimen!!

Sannie, gelukkig was Casper weer snel opgeknapt!

Knorretje, lekker dat jullie toch met z'n 2-tjes naar de ha kunnen, ben benieuwd of er wat uit komt, zou wel sneu zijn...

Lekker he zo'n dagje strand!

Amber is gister heel de dag droog gebleven, het is nu dus ook op het kdv goed gegaan!

Er is alleen een probleem, volgens mij durft ze echt niet te poepen met het gevolg dat ze gister met buikpijn naar bed ging...

Nou werd vannacht ook bloedheet wakker, zei hoofdpijn te hebben en moest spugen, dus misschien zit er meer te rommelen...(nee niet weer...) heb haar een zetpil gegeven en vanmorgen heeft ze weer normaal gegeten, maar gaf later wel weer wat buik en hoofdpijn aan. Ze is met mijn schoonvader mee omdat ik net een afspraak had, ze gingen even langs zijn werk (dik een half uur rijden) heb haar toch maar een luier aan gedaan en gezegd dat ze daar in mag poepen en dat ze dan maar tegen opa moet zeggen als ze moet plassen...ben benieuwd hoe het gegaan is en hoe ze straks terug komt....
Tinus; die blaasjes heb ik ook altijd na dat de ergste zwelling voorbij is. Als de blaasjes door het spelen stuk gaan, moet je wel even extra opletten dat het niet gaat ontsteken.

Werkse!

Joni; o spannend morgen!Ik ga voor je duimen!

Ik heb ook altijd 3x9 gewerkt voordat Noof kwam.

Wat heerlijk trouwens dat Eize zo'n goede eter is!

Oef; Heb je weer eens een nieuwe foto van je kinders?

Knor; o dat klinkt heerlijk een dagje strand! Ik zou het met Stef niet zo gauw doen, lijkt me niet echt fijn voor de andere badgasten, steeds zo'n loeier om je heen

Bedankt voor de link, maareh wilde ik nieuwe rompers dan?

Nursie; waar hang je uit? Zit je achter je moestuinsloper aan?

O ja, we trouwen vrijdag 4 september om 15.00, en we gaan 16 juli in ondertrouw.

Vandaag bij de gemeente geweest om te betalen en de papieren af te geven van de getuigen.

KM: ik had nog een idee voor het 'uit bed komen' probleem. Pak een a'4tje en ga met Y. allemaal beddenplaatjes uitknippen uit boekjes (wehkamp, leenbakker) maak grote cirkels waar ze een sticker kan plakken. Dan samen op 'grote-meisjes-bedden' jacht. Zoek samen alvast een leuk dekbedovertrek uit, die je ingepakt in de woonkamer bewaard, zodat ze ook al iets tastbaars heeft om naar uit te kijken. Bij 1 avond in bed blijven, mag ze 's morgens een sticker plakken, en bij bv 5 stickers mag ze alvast onder het overtrek liggen, en bij nog bv 3x niet uit bed komen gaan jullie het bed kopen.

Misschien kun je haar zo iets zover krijgen om te gaan slapen, en maak je de overgang naar een groot bed ook een feestje. Je wilde toch sowieso al een groter bed voor d'r kopen?

Ik ga zo de kinderen halen, Noof was erg verdrietig geweest nadat ik weg was, en ze was ook erg moe.
Oooh wat gaaf Mette, de datum staat vast!!

Die blaasjes zijn inderdaad al wondjes geworden. Ik hou het goed in de gaten!

En wat heb je toch altijd goeie ideeën! Misschien ga ik dat ook wel zo doen, Manu slaapt nog steeds in zijn ledikantje.

Marloes: Wat knap van Amber!!! En dat poepen komt vanzelf wel. Tis inderdaad niet te hopen dat ze het steeds gaat zitten ophouden.

Er is net iemand naar de Mac vertrokken voor een lading cheeseburgers, maar eigenlijk heb ik al mijn brood op, hihi... Ach, what the fuck...
Rompers/boxershorts

hier gebruiken we de rompers in principe niet meer, behalve afgelopen nacht heeft Joeri in zijn auto-romper geslapen (die van de Hema, die is zo leuk!) maar eigenlijk al heeeeel lang geen rompers meer.

Oef

waar ben je eigenlijk mee begonnen met het bijvoeden? Met fruit of met groente?

Ik wil met Meike mettertijd met groente beginnen, zijn we bij Joeri ook mee begonnen. Heb wel wat potjes in huis maar wil ook zelf pureren. (bij Joeri niet gedaan)

Tinus

ja, wij gaan overstappen op een andere huisarts. Deze gaat sowiezo over 3 weken met zwangerschapsverlof. Ik moet alleen even bellen op een maandag of donderdag (dan werkt de assistente met wie ik het erover gehad heb). Nu alleen nog even deze doorverwijzing en dan gaan we overstappen.

We hebben al een andere (leuke) arts op het oog, zit in hetzelfde centrum. Ben trouwens ook wel benieuwd naar wat zij gaat zeggen of dat ze ons weer uit gaat lachen...

Dagje strand was zeker leuk! Tis net alsof je een hele dag iets hebt gedaan, terwijl wij pas smiddags zijn gegaan, echt grappig!

Joeri vind nasi ook niet lekker (bami nog niet geprobeerd). Wel balen, ik ben er gek op!

Marloes

wat goed van Amber! Ik hoop voor je dat Amber niet ziek wordt!

Misschien last van de warmte, niet genoeg gedronken?

Mette

nou er was gister ook een gezin met een baby die constant aan het huilen was hoor. Anders kom je toch nergens meer?

Ik vind dat je gewoon moet kunnen gaan en staan waar je wilt (uitzonderingen daar gelaten) maar je moet je er zelf wel lekker bij voelen uiteraard...

En nee, volgens mij heb je geen nieuwe rompers nodig (toch?) maar las iets over Noppies en niet helemaal wit zijn...vandaar

Spannend hoor! Ondertrouw en trouwen!

Ik heb vandaag maar weer eens gegoogled op wat wij allemaal nodig hebben voor het geegistreerd partnerschap...moet weer een geboorteakte uit mijn geboorteland aanvragen, hij mag niet ouder dan 3 of 6 maanden zijn, die ik heb is van verleden jaar...

Ik wil het nu wel eindelijk dit jaar geregeld hebben...

Je idee voor het nieuwe bed van Y van KLetsmajoortje klinkt goed!!!

Ik heb hier geprobeerd Joeri op het potje of op de wc iets te laten doen door omkopen met smarties, maar tot nu toe weinig geen resultaat.... Hij kan het wel, hij heeft al wel op het potje geplast en zelfs gepoept (alweer een eeuweigheid geleden), alleen weigert nu gewoon pertinent en houdt het gewoon op als hij op het potje zit ook al moet hij (nodig)...

Ik probeer hem gewoon weer elke dag op het potje te zetten...Ik moet trouwens straks werken, vriendlief komt thuis en dan moet ik weg. Hij neemt een uurtje op en ik anderhalf uur... zondag hebben we ook een (klein) probleem, we moeten alletwee werken en hebben (nog) geen opvang.....O.o

Moet trouwens met vandaag meegerekend 3 middagdiensten achter elkaar werken....grmbl...1 dag vrijen dan zondagochtend, maandagmiddag, dinsdagochtend, woens vrij, donderdagochtend, vrijdagmiddag en dan weer 2 daagjes vrij. Tis nu uit met de pret, het harde werken gaat weer beginnen! (tot 30 juli, dan heb ik 3 weekjes vrij....zal er wel aan toe zijn!)
Ben dr ook hoor!

Ga nu snel mn meisjes op bed leggen en dan zal onze jongeman zich wel weer melden, die slaapt nog (vanaf 10:30.)

Tot straks!!!

(als de dames op bed liggen, A. gevoed en wel is, keuken opgeruimd van de lunch en badje alvast is opgezet )

xx
quote:Tinus1977 schreef op 01 juli 2009 @ 12:17:

Ach, what the fuck... quote:knorretje is lief schreef op 01 juli 2009 @ 12:24:

grmbl...1 dag vrijen dan zondagochtend, maandagmiddag, dinsdagochtend, woens vrij, donderdagochtend, vrijdagmiddag en dan weer 2 daagjes vrij. Tis nu uit met de pret, het harde werken gaat weer beginnen! (tot 30 juli, dan heb ik 3 weekjes vrij....zal er wel aan toe zijn!)[/fgcolor]

!!!!!!!!!!!

Wahahaha!

quote:TheNurse schreef op 01 juli 2009 @ 12:43:

[...]

[...]

!!!!!!!!!!!

Wahahaha!

Waar het hart vol van is hey Nursie? Kunnen jou hier beter bunny gaan noemen!
Bedacht je na een kwartier dat zo'n -smiley wel nodig zou zijn?

Maarre, niets niet waar t hart van vol is... het staat gewoon zwart op wit gepost, vies varkentje.

Ga nu ff mn mail beantwoorden en dan hier teruglezen en reageren. (als A. niet tussendoor komt, die is ondanks het geren en gevlieg van de meiden boven niet wakker geworden)
Was gezellig met opa, maar kwam huilend thuis en dook op de bank met buikpijn (was onderweg niks aan de hand, maar had wel heen en terug geslapen...) en spuugde net ook weer alles er uit na 1 slokje drinken...

Zou dat nou al door het ophouden zijn (had eergisteren nog wel 2x gepoept) of gewoon weeeeeer de buikgriep!?

Hoe dan ook we houden de luier toch maar om want ze is echt ziekjes het arme schaap
knorrie!!!
Marloes: Lijkt mij dat het niks te maken heeft met ophouden of niet durven poepen.

Manuel poept altijd 1 of 2x per dag maar net in de laatste dagen van de vakantie kwam er niks meer (wit stokbrood ipv bruine boterhammen). Zaterdagavond zat hij in bad en ineens begon hij te huilen 'komt poepie aan, uit uit! au billen!'. Hij had inmiddels harde ontlasting en dat deed zeer. HIj heeft het toen toch weer opgehouden maar gelukkig kwam het er zondagmorgen wel uit. En in de loop van de dag nog 3 poepluiers. Deed ook pijn tijdens het poepen, maar hij had er geen buikpijn van en was ook niet misselijk zoals Amber.

Lijkt mij dat ze echt beetje ziek is. Beterschap joh!! Probeer haar maar extra veel te laten drinken.
Brian is net opgehaald door mn zus. Of ie meeging naar het zwembad. JA natuurlijk. Lekker hoor voor m.

Marloes oh oh weer buikgriep. Nee toch zeg dat is wel sneu. Veel drinken met dit weer!

Mette ik ga binnenkort weer wat nieuwe foto's laten zien. De camera staat ze nu te laden. Het zijn er 149. Wil je ze allemaal zien
Mocht het nou nog een keer gebeuren dat er kindjes zijn die last hebben van harde poep, je mag best oijfolie geven, gewoon eerst een theelepeltje (baby's een half theelepeltje) en als dat geen resultaat heeft nog een keer en geloof me, dan komt het wel!
ja inderdaad dat werkt goed. Of roosvicee laxo. Kan ook voor peuters.
Nou, dr is nog best veel geschreven!

KM:

Ooh! goed van je meissie! Hoe heeft ze het de rest van de nacht gedaan?

Lekker trouwens dat je het potje mocht bekijken

Falcon:

Makkelijk zijn die crocs he?! Onze Y heeft dr ook, vind ze ideaal met dit weer!

Onze meiden lopen ook alleen in een onderbroekje rond.. veelste heet anders.

Joni:

Pijn in je buik van je evt. nieuwe job? Lijkt me niet helemaal een goed teken?

Sannie:

Fijn dat Casper zo snel was opgeknapt. Hoe gaat het vandaag met hem?

Knor:

Oooww, moet dus 's Nachts dus koken?

Rompers/ondergoed/bedgebeuren.

Ook ik vind net als Oef een romper bij een peuter geen gezicht.

Allebei onze meiden dragen gewoon ondergoed.

R. slaapt nu trouwens ook zonder bedhekje tegen het eruit rollen. Ze ligt nu dus gewoon in een 1-persoonsbed zonder slaapzak en zonder bedhek. Ze komt er trouwens niet zelf uit. (pas als er iemand komt, tot die tijd blijft ze roepen)

Pas had ze bij opa en oma gelogeerd en ook gewoon daar in het logeerbed geslapen, ging perfect. (makkelijk! weer een ccampingbed minder nodig! )

Tinus:

Ooh, idd jammer dat Manuel er niet van houdt... was ook bang dat onze Y. het niet zou lusten maar die schepte door als een bouwvakker

Marloes:

Wat goed van jullie meisje dat ze droog was heel de dag!

Geeft ze dan zelf aan dat ze moet plassen of zet je dr om de zoveel tijd erop?

R. heeft een tijd geleden ook gehad dat ze bang was om te poepen, heb dr toen 3 kiwi's gegeven, veel drinken aangeboden (gelukkig is het een zuiperd) en peperkoek gegeven.

Op een gegeven moment kwam het er wel uit.

Hopelijk is jullie Amber er snel vanaf/snel beter!

Mette:

Hoe gaat het nu met jullie Nova? Wat sneu dat ze zo verdrietig was....

Ohja, vanavond ga ik voor je bellen, zou je nog wat meer info over wat voor soort school enz. op HM kunnen zetten?

En wat gaaaaaaaaaf! een trouwdatum!

Waar moeten we zijn?

Ma flodder:

Waar hangt u uit?!

Hier ging het redelijk gisteren qua zindelijkheid, een paar ongelukjes maar we proberen rustig aan verder

Ze geeft zelf niet aan dat ze moet, das wel lastig...

Ohja, ik kreeg vandaag van de psz juffen complimentjes over onze R. ze doet het de laatste paar keer heel goed, komt meer los en praat meer.

He he, zie je wel, dacht ik toen.

Oh, nu wordt onze jongen wakker

Kuss!
hebben jullie een mening over een jenaplan-school?

ik weet er niet zoveel van af nog maar Peter wil Brian daar graag naartoe hebben. Niet dat hij er erg veel van weet haha. Maar de basis klinkt wel goed, onderwijs laten aansluiten bij de interesses en mogelijkheden van het kind.

Maar hoe gaat dat in de praktijk dan? Als Brian niet wil rekenen dan leert hij t niet??
Ze ligt al weer 1,5 uur te slapen, ga haar zo maar wakker maken om wat te laten drinken denk ik, en dan maar hopen dat het binnen blijft, want net kwam het er gelijk weer uit...

Ben inderdaad ook meer bang voor weer een buikgriep hoor...

Nurse, ze geeft het zelf aan, alleen op het kdv hadden ze het aan haar gevraagd omdat ze met haar handen in haar kruis stond en soms help ik haar even herinneren, maar i.p. zegt ze het zelf.

Goed dat je ook zo aan het oefenen bent met de meiden!

Oef, kom maar op met die foto's!

Leuk dat brian naar het zwembad is!

O Justin wil uit het bad in de tuin, ga hem even helpen!
nou foto's staan er hoor. De link naar het online album staat op mn hyve.

Vanavond klets ik weer met jullie bij

x
Oef bedoel je niet iederwijs met school waar je het niet leert als je het niet leuk vindt?

Ik weet eigenlijk niet zoveel van Jenaplan... ik dacht het helemaal gevonden te hebben met het onderwijs voor Y maar ik denk dat ik ook weer op zoek kan naar een nieuwe school.

Ik denk dat je sowieso wel goed in het curriculum (of hoe dat ook heet in onderwijsland) moet zitten om een beetje bij te houden of hij alles leert wat hij nodig heeft... wat zijn de cijfers eigenlijk voor een Jenaplan school?

Ik weet dat vrijeschool vaak niet al te beste cijfers heeft...

Ik ga me vanavond eens inlezen

Y kwam vanochtend(?) weer bij mij in bed gekropen maar dat vind ik niet erg. Maar ik vind het nu wel erg prettig worden als ze gewoon begint in haar eigen bed. Ik ging gisteravond nog even bij haar kijken... in bed geplast! (gelukkig had ik er wat onder liggen) maar ze was er dus niet wakker van geworden... heb haar maar een luierbroekje omgedaan en het matras omgedraait... en ze sliep gewoon verder... (das dan ook weer het andere uiterste )

Vandaag naar het zwembad geweest... glijbaan was niet zo interessant meer maar het koude badje wel! (zij liever dan ik) ze is een paar keer in het koude badje geweest en lachen!

maar naar buiten wilde ze liever niet want dat was wat koud ja hoor Y.

Ze is weer heel vaak van dat peuterglijbaanje gegaan... ook zonder zwembandjes... maar weer een keertje helemaal koppie onder blijven... ik stond er toevallig naast dus toen hing ze ineens op haar kop want ik had haar bij het eerste de beste wat ik te pakken kon krijgen omhooggetrokken

Mette: wat heb jij voor matras bij dan Ikeabed? Ik heb trouwens op mp even gekeken voor dat bed... Bedankt voor de tips trouwens... (ik ga het vanavond nog even goed lezen)

En jij had toen toch gedoe met dat bed? Ik zag namelijk dat de lattenbodem apart verpakt zit was dat toen het probleem bij jullie?

Knorretje: He wat jammer dat je het onthouden hebt van die plank die mist aan Y dr bed Ik heb die plank nog steeds niet maar ik heb het bed tussen twee kasten gezet. Met aan de ene kant nog dat dikke Jip en Janneke voorleesboek ertussen... dus die valt niet zomaar meer uit elkaar...

Over rompers... Y draagt pas sinds ze geen luiers meer nodig heeft echt onderbroeken... vond ik ook het meest logische. Zolang ze niet groot genoeg zijn om op de wc te plassen zijn ze ook nog niet te groot voor rompers vind ik hoor

En ledikant... ja, het is dat die plank mist maar anders had ik haar nog rustig een tijdje in dat ledikant zonder zijkant laten liggen... totaal geen problemen mee... Ik heb nooit een wiegje gebruikt voor Y omdat ik dat zonde van het geld vond en eigenlijk heeft ze dat ledikant ook niet gek veel gebruikt dus wat mij betreft mag ze er nog best een tijdje in blijven liggen

Ik heb gisteravond gebruikt om alvast te koken voor vanavond dus ga nu éven de ovenschaal in de oven schuiven lekker weertje he voor lasagne

Ik reageer vanavond wel even netjes.... het is wel te merken dat mn werkstuk klaar is... het is hier trouwens 1 grote bende want wil nu echt alle rommel het huis uit hebben... anders blijf ik achter de feiten aanlopen.
Hee nijnnurse: leuk is ie he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven