Warmte
donderdag 2 juli 2009 om 10:20
Om even een duidelijk beeld te creëren, het is nu kwart over tien en het is hier binnen 27 graden...
We hebben een aantal ventilatoren binnen staan, de achterdeur staat lekker open en de kleine ligt nu alleen in z'n luier in de box. Maar toch heeft hij het erg warm. Ik vind het vrij moeilijk om er achter te komen hoe ik hem een beetje af kan koelen. Voor ons is het natuurlijk iets makkelijker, wij pakken gewoon een koude douche ofzo
Ik ben benieuwd hoe jullie dit ervaren en hoe jullie je kleintje een beetje koel houden?
We hebben een aantal ventilatoren binnen staan, de achterdeur staat lekker open en de kleine ligt nu alleen in z'n luier in de box. Maar toch heeft hij het erg warm. Ik vind het vrij moeilijk om er achter te komen hoe ik hem een beetje af kan koelen. Voor ons is het natuurlijk iets makkelijker, wij pakken gewoon een koude douche ofzo
Ik ben benieuwd hoe jullie dit ervaren en hoe jullie je kleintje een beetje koel houden?
donderdag 2 juli 2009 om 10:28

donderdag 2 juli 2009 om 10:44
donderdag 2 juli 2009 om 10:46
Precies Jonna, temperatuur loopt op tot bijna 40 graden. Wel of geen gemaakte schaduw, veel te warm!
Zal manlief vanavond vragen om bomen te planten!
Niet dat hij daar op zit te wachten om lekker in bijna 40 graden een boompje te planten..., maar ik zal hem eens lief aankijken!
Hij ligt sowieso niet in de tocht, had ik inderdaad al zelf bedacht
Zal manlief vanavond vragen om bomen te planten!
Niet dat hij daar op zit te wachten om lekker in bijna 40 graden een boompje te planten..., maar ik zal hem eens lief aankijken!
Hij ligt sowieso niet in de tocht, had ik inderdaad al zelf bedacht
donderdag 2 juli 2009 om 10:48
Kun je niet beter alleen 's ochtens vroeg en 's avonds laat (als het buiten nog fris is) de deuren en ramen openzetten? Doe ik hier thuis ook, overdag probeer ik t zoveel mogelijk dicht te houden, eventueel gordijnen sluiten op de plekken waar de zon echt naar binnen schijnt. Dan blijft t bij ons lekker koel in huis.

donderdag 2 juli 2009 om 10:55