Trouwen in het theater?
vrijdag 26 juni 2009 om 15:10
Wij willen gaan trouwen in de voorstelling TROUW! van cabaretier Jelle Kuiper (www.leuktrouwen.nl). Heeft iemand dit toevallig afgelopen seizoen al gedaan of een voorstelling gezien en wat was jullie ervaring?
Alvast dank voor jullie reactie(s)
Alvast dank voor jullie reactie(s)
dinsdag 30 juni 2009 om 09:23
Hey wat leuk! Ja ik heb deze show afgelopen jaar gezien! Ik vond het heeel erg leuk! Het is helemaal niet flauwe grappen ofzo hoor, het was juist echt heel erg mooi. Jelle Kuiper vertelt van alles over zijn ervaringen en na de pauze ga je dan trouwen! De bruid van toen was echt in een prachtige jurk en de bruidegom in pak, dus het was hardstikke echt!
Ik heb naderhand nog met die bruid staan praten en ze was heel erg blij dat ze het zo gedaan had!
Lieve groetjes en ik hoop dat je veel reacties krijgt zodat je een goede keus kan maken!
Ik heb naderhand nog met die bruid staan praten en ze was heel erg blij dat ze het zo gedaan had!
Lieve groetjes en ik hoop dat je veel reacties krijgt zodat je een goede keus kan maken!

donderdag 2 juli 2009 om 14:36
Ik was nog even benieuwd naar meer reacties, maar ook negatieve...
Dan wil ik toch weer effetjes reageren:
Ik vond het juist warm en persoonlijk! Het bruidspaar afkraken??? echt niet! Misschien nog een tip voor degene die het willen zien.. op youtube staat een stukje van zijn show en van een bruiloft...
Dan wil ik toch weer effetjes reageren:
Ik vond het juist warm en persoonlijk! Het bruidspaar afkraken??? echt niet! Misschien nog een tip voor degene die het willen zien.. op youtube staat een stukje van zijn show en van een bruiloft...
donderdag 2 juli 2009 om 18:02
Ik ben afgelopen seizoen in deze show getrouwd. Ik ben heel blij dat ik het zo heb gedaan maar je moet vooraf goed weten wat je wilt en en wat je kunt verwachten. Ik houd zelf wel van wat sarcastische humor dus kan zijn grappen wel waarderen. Ben trouwens achteraf nog naar een ander optreden geweest om te ervaren hoe het is om echt in het publiek te zitten.
@TO ik wil je hierover wel meer vertellen maar ivm herkenbaarheid liever niet via het topic, dus laat maar weten als je dit wilt.
Groetjes
@TO ik wil je hierover wel meer vertellen maar ivm herkenbaarheid liever niet via het topic, dus laat maar weten als je dit wilt.
Groetjes