= = = = Juli 2009 = = = =

28-06-2009 15:25 2982 berichten
Alle reacties Link kopieren
En....hier gaan we verder, midden in de bevallingen .

Link naar het vorige topic:

* * Juli 2009 * *
What matters most is how you see yourself
Ach Watever ik kan je teleurstelling wel begrijpen. Ik vind dat je het goed opvat hoor, echt waar, ik zou veel meer balen. Maar ja als je kijkt naar alle verbouwingsleed wat je hebt gehad kan dit er ook nog wel bij en zijn jullie echt al heel veel opgeschoten. Morgen meldplicht voor jou toch????
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Ik ben vorige week al volledig uit mijn dak gegaan Chica... hahaha....echt heel erg. Inderdaad wat je zegt: we hebben een nieuwe trap en er is heel veel gebeurd. Het gaat om de afronding.....en ach....dat kan nog wel. Misschien kan hij uiteindelijk zelf zijn kleurtjes voor de kamer uitkiezen hihihi.

Yep mogen meldplicht.....vanavond voor de laatste keer yoga. Lekker met die hitte!
ja, die bloeddruk is prima. altijd gweest ook. alle stress en gedoe heeft daar blijkbaar (en gelukkig maar) geen invloed op. Met het kleine meisje gaat dus alles ok, dat is natuurlijk het belangrijkste, maar ik weet het zelf gewoon even niet meer.

Jullie hebben gelijk hoor, dat ik meer rust zou moeten nemen, maar dat is heus waar makkelijker gezegd dan gedaan. Vriendlief doet zijn best, maar heeft echt nog pijn en ik wil ook niet dat ie nu teveel doet, zodat het alleen maar langer gaat duren. heb m liever nu wat zieker en dan snel weer helemaal fit, dan een heel tijd maar half.

had dus bedacht dta ik morgen naar mijn ouders wilde gaan, kunnen zij even lekker met de kids bezig en ik misschien met een boek achterover in de tuin, maar ja.. haalde zojuist de jongens op en ha din stukje van 10 min al drie harde (onaangename) buiken. is dus eigenlijk geen optie meer. jammer, want ik wil heel graag het huis uit, zucht!

watever: heel goed dat je je er bij neergelegd hebt. heb zelf inmiddels ook de hoop opgegegeven dat mijn hele lijstje af is. is ook niet zo erg belangrijk natuurlijk. maar wle lastig loslaten soms..

ok, ga nog even kopje thee drinken en dan weer op tijd naar bed. anders is het niet vol te houden..hoop dat jullie allemaal lekker slapen!
Ik wil jullie even vertellen dat Maria om half 5 bevallen is van een zoon! Alles gaat goed met moeder en zoon!
Jaaaaaa, Maria, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon !!!

Ik hoop dat alles goed met jullie gaat.

Een goede 1e nacht gewenst.
Ze blijven 1 nachtje in het ziekenhuis. Dus misschien komt ze hier morgen zelf het goede nieuws vertellen.
Chica bij een harde buik is ie toch in z'n geheel hard? Dat heb ik soms wel eens, maar niet heel vaak. Dit is echt een onwijs k**gevoel aan de onderkant, niet m'n hele buik.

Watever: hoelang was 'nog even' in het geval van je vriendin? Een week? Meer? Die week overleef ik wel. Anderhalf ook. Maar liever niet méér.

Maria gefeliciteerd met je zoon! Ben heel benieuwd naar de naam en zijn looks! (foto op hyves!)

Ik vind fietsen juist fijn. Nu moet ik wel zeggen dat we nu heel dicht bij het centrum wonen en ik elk dingetje aangrijp om op de fiets die kant op te gaan maar het geeft me een gevoel van vrijheid. Met de auto heb je altijd dat gezeik van een parkeerplaats zoeken, geld in de meter storten en maar inschatten of het genoeg is (er is hier nog geen parkeergarage waar je achteraf kunt betalen) en je zeult je suf met gekochte spullen. Fiets neem ik altijd gewoon mee zodat ik de gekochte spullen direct in m'n fietstas (mutserig maar heel praktisch) kan mikken en het niet hoef te dragen. In mijn huidige toestand ga ik trouwens wel héél langzaam, en grote afstanden doe ik niet meer aan. Zo'n bikkel ben ik nou ook weer niet.

Jane, voel je niet stiekem toch al iets?
quote:Pippa71 schreef op 02 juli 2009 @ 21:01:

Jane, voel je niet stiekem toch al iets?Nee, niets. Behalve wat harde buiken af en toe, maar dat is niet nieuw.

Ik las net een oud Viva-topic met succesverhalen over 1e en 2e keer strippen. De meesten bevielen nog dezelfde avond/nacht. Dat zal er bij mij vast niet in zitten, dan zou ik nou toch iets moeten merken....

Nou ja, we wachten gewoon maar af hè? .
Pippa, fietsen is best lekker hè? Tot vorige week heb ik ook nog regelmatig gefietst. Ik ben er de laatste dagen mee gestopt, omdat ik last van mijn bekken en stuitje ervan kreeg.
Kanonne, ik zie net dat er al een maart 2010-topic is! Kan me nog bijna als de dag van gisteren herinneren dat ik me hier aansloot, wat vliegt de tijd!
Eens, Jane. Ik merk dat ik toch wat minder comfy zit dan normaal op m'n fiets. Zeker de hobbelige nieuwbouwweg voor m'n deur doe ik héél rustig aan. M'n zusje heeft tot de dag voor haar tweede bevalling gefietst, ben benieuwd of ik dat ga evenaren.
Yeahhhhhh Maria bevallen van een jongen. Zo zie je maar, het kan ineens beginnen.

Van harte Maria ik hoop dat het allemaal meegevallen is en morgen weer fijn thuis bent.

Pippa: Juist als je buik alleen maar voor een deel hard wordt is het een harde buik. nee hoor, nu ben ik helemaal overtuigd Het was een harde buik en je moet iets rustiger aan doen. Iets minder fietsen haha

Ik snap dat fietsen wel, dat geeft inderdaad vrijheid. Maar het kost me heel veel energie en die heb dus net even niet. Zoals vanmiddag dan ben ik echt op als ik die 10 min heen en 10 min terug naar het centrum heb gefietst. Is niet erg maar ik moet het wel even incalculeren.

En ik merkte vandaag dat ik bijna niet meer kan opstappen. Ik heb niet zon mooie fiets met lage opstap en die gewone opstap gaat dus bijna niet meer met mijn bekken. Helaas, maar geeft niet, ik beval toch volgende week had ik bedacht hahahahahahhaha

Men over het weer gesproken, het is hier nog gewoon 28 graden buiten. Vandaag is echt erg hoor. Is het morgen nog zo?
quote:Pippa71 schreef op 02 juli 2009 @ 21:16:

Kanonne, ik zie net dat er al een maart 2010-topic is! Kan me nog bijna als de dag van gisteren herinneren dat ik me hier aansloot, wat vliegt de tijd!Haha had precies hetzelfde toen ik het zag. Ik dacht nog....nog even en er is een juli 2010 . Het moet niet gekker worden hoor.
Even een snelle meld en wow... is er een baby bij!!

Van harte Maria, met jullie kleine knul!!! Ben benieuwd naar zijn naam en je verhaal en foto's!!

Tot morgen allemaal en een goede nachtrust toegewenst!
Yoehooeee gefeliciteerd Maria!!!!!! Jeetje wat gaat het hard hier!!

Wat denk je, kom ik terug van Yoga zijn de stucadoors geweest. Komen morgen of zaterdag terug om het af te maken.

Maar goed, dan moet het dus nog een week drogen voordat we kunnen verfen en dan moeten de meubeltjes er nog in.... dus jullie snappen...die van mij mag nog even wachten...haha

Pippa, die vriendin was bijna 2 weken overtijd..... aiiii
Wow! Ben even een dagje niet online geweest en meteen weer een baby erbij! Maria van harte met je zoon!!! En wat bijzonder dat je de datum goed voorspeld had!

Pffft vandaag had ik voor het eerst echt last van de warmte. Tobias ook denk ik, is sloom met drinken en veel moeite met aanleggen. Het was boven echt te warm, kreeg er koppijn van dus zit zodoende al vanaf 11u vanmorgen beneden. Heerlijk de luie stoel in de schaduw en af en toe op de bank gelegen. Tobias in de kinderwagen binnen met een lading kruikjes, echt niet te geloven. Heb hem vanmorgen zelf in bad gedaan in de tummytub, daar geniet hij zo van! Nu ligt hij lekker bij z'n lieve papa op de borst te tukken, heerlijk gezicht om te zien! Dochterlief vond het ook heerlijk om mama weer wat meer om zich heen te hebben, zo vrolijk als ze is! M'n zusje was er vandaag om voor haar te zorgen omdat manlief aan het werk was en het was zo gezellig! Verder is ze ook zo lief voor haar kleine broertje, maakt me helemaal gelukkig. Het eerste wat ze zegt als ze opstaat is 'baby' en dan moet en zal ze ook direct naar de baby toegaan om hem te aaien. Verder gaf ze hem vandaag uit zichzelf de eerste kusjes, heel teder. Ik word zo verliefd op dat fijne lieve gezinnetje van mij als het allemaal zo lekker gaat als vandaag, die roze (blauwe) wolk groeit en groeit maar.

Jullie hebben wel weer veel geschreven vandaag hoor dames!!! Zat net echt een kwartier bij te lezen, enorm zeg! Als we zo doorgaan dan moet Jane nog voor de kerst een derde topic openen denk ik.

Nou, wie zou de volgende zijn die gaat bevallen? Tot nu toe valt het nog redelijk mee met overtijd natuurlijk, maar ik hoop voor de meesten van jullie dat we het hier niet zo bont gaan maken als op het juni topic, want daar liepen er wel extreem veel overtijd vond ik!!!

Morgen is de kraamverzorgster voor het laatst, zal haar gaan missen! 't Is echt zo'n lieve meid, een lot uit de loterij hoor!!! Gun jullie allemaal zo'n fijne kraamhulp! Heb er ook wel weer zin in om het met z'n viertjes zelf te gaan doen hoor, heb ook wel het zelfvertrouwen dat we het gewoon gaan redden samen. En ik merkte vandaag ook al weer dat m'n handen soms begonnen te jeuken om dingen zelf te gaan doen en zelf op te staan ipv iedereen voor me te laten lopen (wie had dat gedacht )
Gefeliciteerd Maria met je zoon! Hoop dat alles goed met jullie gaat. Laat je maar lekker verwennen!!
quote:jojon schreef op 02 juli 2009 @ 22:19:

Nou, wie zou de volgende zijn die gaat bevallen? Ik bied mezelf vrijwillig aan!
Zooo, gisteren de laatste meld, nu de eerste

Ik kom straks even bijkletsen, ga nu mijn was uit de machine halen.. pompidom... ik wil nu even snel alles doen want vanaf een uurtje of 11 wil ik NIETS meer doen, gezien de weersverwachting. Jano gaat ook naar de creche vandaag, maar die ligt nog lekker te pitten nu... tot later dus!
Hier ook een meld.

Vandaag dagje kdv en dus rustig. Vandaag hopelijk ook laatste hete dag.

Later meer.
Ik bied me ook vrijwillig aan om als volgende te gaan bevallen .

Ik heb een beetje goede hoop dat het niet lang meer gaat duren, want sinds vanochtend verlies ik veel slijm met bloed enzo, yesssss.

Zo is Laura's bevalling 2 jaar geleden begonnen: 36 uur veel slijmverlies en harde buiken, toen begonnen de echte weeën. Als het dezelfde trend aanneemt, ben ik nog dit weekend bevallen *duim* *duim* *duim* *duim*.

Zou het strippen dan toch geholpen hebben?

Chica, vandaag zou het nòg warmer en benauwder worden. Jakkes... Ik vond het gisteren al bijna niet te doen. Ik heb veel binnen gezeten.

Watever, wat fijn dat de stucadoors toch nog snel komen !!!!!

*maakt vreugdedansje*. Supergaaf. Kan alles ms. toch nog af komen !!! Ik hoop het voor je meid. Die onrust om concessies is niet leuk.

Jojon, wat een heerlijk verhaal van jullie en Tobias. Ik kan er echt van genieten om te lezen. Het geluk straalt er echt van af (ik wil óóóóóóók ).

Laura is nu naar het KDV, maar alleen vanochtend. Om 13.00 uur moet ik haar weer ophalen. Dan duiken we lekker onze bedjes in en daarna de tuin in.

Fijne, zonnige dag !!!
Hier ook vroege meld. Ik doe geen oog meer dicht met dit warme (lees: vieze!) weer.

Einde van de middag barbecue met de familie. Op zich leuk maar heb er om reden van de warmte minder zin in. Ze hebben het over buien in de loop van de dag, maar komen die dan ook eindelijk in het noorden voor of houdt het steeds op bij de lijn Utrecht? Ik hoop het niet! Wat mij betreft zijn de lagere temperaturen meer dan welkom!

Iedereen sterkte vandaag!
Hey Jane! Heb je de vk of het zh al gebeld???? Klinkt wel serieus zo! Ik hoop voor je dat het nu snel gaat gebeuren!
Nee, heb het zh niet gebeld. Is volgens mij nog niet nodig toch? Ik heb geen weeën. Eerst vandaag maar es kijken wat er gebeurt (ben er een beetje hyperdepieper van ).
Wat top Jane, dat zou helemaal fijn zijn als het echt begint. En je hoeft toch nog laaaaang niet de VK te bellen?

Ik bel pas als de weeen om de 5 min komen en een minuut aanhouden. Of als de vliezen breken (want nog niet ingedaald) of als er meconium in het vruchtwater zit. Zijn er (afgezien van alle andere medische mogelijkheden zoals hevig bloedverlies enzo) nog meer redenen want dan kan ik die meteen even in mijn kop stampen

Oh ik gun het je echt hoor Jane dat het nu allemaal gaat beginnen en laten we hopen dat tussen het slijm en de echte bevalling minder dan 36 uur zit.

Wyfke: Misschien is een bbq bij familie wel een leuke afleiding voor het belachelijk hete, vieze, klamme, vochtige zweet weer. Hier trouwens sinds zondag geen spatje meer gezien hoor, dus ik ben bang dat die regengrens naar beneden opgeschoven is . Gister hadden ze ook al buien voorspelt maar heb niks gezien. Komt het wel, dan stuur ik het wel naar je door, beloofd ok?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven