!Februari 2009!

18-03-2009 17:23 3036 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij deze open ik dan maar een nieuw topic, aangezien we aan ons limiet zaten dames..

*** Ik heb de tabel opgeschoond, mocht je er uit zijn, maar toch graag terug willen, no problemo!! ***

En de link naar ons 'oude' topic Februari 2009

MAMALFT.BEVALLENNAAMBROERTJES/ZUSJESGEWICHT/LENGTEKabouter3526-12Tessa5860 gr. 65 cm.Anna2919-01RosanneSjaanie2626-01Linn6240 gr. 67 cm.Bagheera3727-01Zoon8390 gr. 68,5 cm.Konela2629-01Veerle6920 gr. 67 cm.Ringelding3103-02FennaMayte 20-01-077700 gr. 67 cm.Frans2906-02BojanMilena 18-03-067000 gr. 67 cm.Floortje2908-02Freek7220 gr. 68,5 cm.Fesa2408-02Dochter8560 gr. 67 cm.B1210-02JesseSummer2211-02T.Barrel3513-02MerleHidde 13-07-05Mientje2813-02Guus7230 gr. 65 cm.Bokito2616-02Zoon Zoon 24-05-077345 gr. 68 cm.Draakjenoah3416-02ThomasNoah 22-04-076340 gr. 67 cm.Mara2617-02Dochter5330 gr. 61 cm.Bluester4020-02Zoon7120 gr. 62 cm.Jannes2627-02Zoon C.Zoon T.Ibbel3105-03MilaSeppe 12-11-076460 gr. 64 cm.Skoempie2605-03Zoon5560 gr. 61 cm.
Floor: Nee Y. is niet verbrand! We zijn ook voor het heetst van de dag alweer weg gegaan hoor en ik heb d'r echt de hele tijd uit de zon gehouden. Alleen van de auto naar het strand en terug is ze in de zon geweest. Ik heb dr niet in de zee gehouden! Wel zelf even gevoeld maar vond het nog aardig frisss..

Draakje: Veel plezier vanavond! Lekker hoor even samen weg!

Ppff vannacht heeft Y. ons 2,5 uur bezig gehouden... Zometeen naar CB. Later meer!
Goedemorgen!

Bojan is 67 cm ipv 65 (had het verkeerd onthouden ).

Hmm hij ligt nu steeds te mopperen. Dan draait hij zich om, maar hij kan niet meer terug. Eerst was ie maar gestopt met draaien, maar nu ligt ie dus wel weer steeds op zijn buik en moet ik hem terugdraaien.

Fesa, wat lekker zo naar het strand!

Ik had gisteren Bojan met zijn voetjes in het badje in de tuin gehouden. Haha dat vond ie wel leuk, hij was lekker aan het spetteren. Ik ga niet met hem in het badje trouwens, hij ligt er lekker in de schaduw naast en af ent oe krijgt ie flink wat spetters op zich als MIlena aan het spetteren gaat.

Lein, wat heerlijk dat je serieus genomen wordt! Hopenlijk helpen de ad goed en voel je je snel weer beter!

Oh en mijn man kan ook wel goed voor 1 kind zorgen, hij heeft er alleen moeite mee om er 2 tegelijk te doen. En wat dat betreft is hij natuurlijk enorm verwend omdat ik natuurlijk Bojan eigenlijk altijd al voed en ook omdat ik meer thuis met ze ben en dus meer met ze doe en er dus handiger in ben.

En even ter verdediging van mijn man, want verder is ie best lief hoor , hij haalt wel bijna iedere nachtvoeding Bojan uit bed om hem aan mij aan te geven. En gisterenavond heeft hij de laatste voeding gegeven en was ik al naar bed.

Mientje, ik hop heel erg dat de nutriton helpt! En de wijkverpleegkiunidge op het cb heeft mij ook een keer heel goed geholpen hoor . Ik kan me goed voorstellen dat je helemaal geen fijn gevole hebt bij deze gastouder. Wat echt k*t is omdat je daar je kind achterlaat. Ik zou als ik jou was heel snel op zoek gaan naar een adnere gastouder of kdv oid. Balen, want dat zijn geen leuke dingen om te doen en daar heb je nu naturlijk helemaal geen zin in

Konela, ik vind het zo fijn om jouw vrolijke berichtjes te lezen!

Even Bagheera's badderfoto's bekijken!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Voor de tabel: Y is 65 cm en 7440 gram. En ze is weer helemaal goedgekeurd. Werd wel errug boos van de prikjes. Ik heb haar nog nooit zo rood en boos gezien Maar toen ik d'r oppakte was het ook meteen over. Nu ligt ze lekker te slapen. Met haar schedeltje gaat het trouwens ook goed, wordt steeds symmetrischer. Dus helemaal blji weer!

De meeting is trouwens al snel nu he! Weten we al hoe laat we afspreken? En wie wat meeneemt?
voor de tabel tessa is 5400 gr en 62,5 cm. Dikkertje dap is in een week 200gr gegroeid. Ze is nu echt een inhaalslag aan het maken.Dus andere kids pas op!!

Vandaag voor het eerst echt van de rug naar de buik gedraait. Maar kan net zoals Bojan niet terugrollen.

DN heel veel plezier, hopelijk mis je je kleine niet te erg.

Maar als je het lekker druk heb gaat het een stuk beter.

Konela fijn dat het zo lekker met V gaat

Mientje ik geef Tessa altijd nutriton door de voeding, ideaal. Nooit meer gespuugt. Voeding blijft beter beneden zitten. Voor dat je het vergeet wel een papspeen gebruiken.:0)

Anders is het heel zielig drinken. Als je het doorelkaar schut. Zou ik met de transportdop doen. Kun je extra hard schudden anders krijg je zoveel klontjes.

Gister zelf met vriendin naar de sauna geweest. Was weer heerlijk. Wel een klein beetje verbrand. En ik had me zo goed al ingesmeerd.
geniet nooit met mate
Zo, even snel bijgelezen buiten in het zonnetje met T op speelkleed naast me. Ligt lekker te kletsen. Hij is niet echt ziek meer, heeft nog wel een naar hoestje, maar die heb ik ook nog.

Werken gaat goed. Al zou ik net als Ringel ook liever thuis blijven. Maar de oppas gaat prima.

Hier nu ook 2 schepjes rijstebloem door de fles en vriend wil dit weekend fruithapje proberen. Dus potje peer gehaald (blender is nog niet in huis) Ben benieuwd.

Lein, ik hoop dat je je nu snel beterder voelt.

Fesa, fijn dat Y niet meer zo ziek is. Schrikken zeg.

Dus jullie gaan met dit weer wel met de kinderwagen wandelen? Vind het zo warm in dat ding, ookal heeft ie niks over zich heen. Pampers zijn bijna op, moet dus echt gaan halen...hmm, misschien zo toch maar even doen.

Heb ook zin in de meeting. Gister vriend verteld, die vond het erg leuk voor me, maar wel apart... allemaal vrouwen die je niet kent...Ik zei; maar ik ken ze wel, spreek ze bijna iedere dag. Weet alleen hun echte namen niet uit mijn hoofd. Dat wordt nog wat volgende week. Dus wat nemen we mee?
Meenemen naar meeting:

- je baby

- een rode roos in je knoopsgat (DE herkenning bij een blind date)

- je mobieltje voor als je een rescueplan nodig hebt

(hihi)
En je kettingzaag

(voor Bokito)
Dan neem ik de uitbeenmessen en de barbecue mee :-)
Ik heb een slager als achterbuurman, dus die heeft vast nog wel 1 of ander groot braadspit..
zal ik de vuilniszakken maar meenemen. Om alles te kunnen afvoeren
geniet nooit met mate
Ik neem sapjes mee en wat chips. En Mila, en misschien ook Seppe.
Pfoe dames, wat een warme dag vandaag... maar wel lekker. T slaapt in alleen romper en pas als wij op bed gaan rond uurtje of 23.00 doe ik lakentje over hem heen...

Vraagje... Ik heb zo;n tricoslen draagdoek, maar die is natuurlijk nu veels te warm... hebben jullie nog tips voor een draagdoek die niet zo broeierig is met dit weer?

Heb vandaag staafmixer gekocht, vriend is nog niet jarig, maar denk dat ik het al eerder geef.. kunnen we zelf fruit en groentehapjes maken... hebben jullie nog tips voor bakjes/potjes om dit in te bewaren?

En meenemen... natuurlijk je kid(s) en een goed gevulde luiertas, een goed humeur e.d. Maar qua eten en drinken? Als ik drinken meeneem is het als ik in H ben zo lauw als pis. Ik kan wel een lekkere salade maken daar ter plekke, neem ik de ingredienten wel mee, is het lekker fris...
Oh eh skoemp, wil je misschien je post ff aanpassen? Anders staat zo heel vivaforum op de stoep..

Eeeh, ik ga zo ff bijlezen, maar wat denk ik dat we nodig hebben? Ehm, ik ben niet zo'n ervaren meeting-er, Ibbel tips?

Dat we niet hier ineens voor een heel weeshuis spullen hebben..
Tabel = aangepast..
Hoe laat hebben we eigenlijk afgesproken??

Ik ga naar Sjaan en neem mee: Zoon, misschien Dochter, en eten en drinken (drinken wordt fris, eten ga ik nog ff over nadenken)

Tips voor bewaarbakjes: gewone plastic tupperware-achtige bakjes, sticker erop met inhoud en datum. Ik heb nu ook van die Avent-cups, maar nog niet gebruikt, dus geen ervaring.

Geen tips voor luchtige draagdoek, Ibbel waarschijnlijk wel.
Oh! En wij hebben vandaag een vet-cool-gave fietskar gekocht. Dochter past er goed in met gips en Zoon kan in hangmatje naast haar hangen, over haar knie heen. Perfect!!

Zo kan ik eindelijk met beide kids een stuk wandelen of fietsen! (draagdoek is me wat te zwaar voor lange stukken)

Ben er helemaal blij mee! En Dochter ook, wilde vandaag meteen een 'stukje lijen'.

Dit weekend zitten we in een huisje in Limburg met schoonfamilie, we hebben morgen een bruiloft. Spreek jullie maandag weer. Fijn weekend!
zo ben nog niet bijgelezen hoor.

zag natuurlijk wel de ingredienten voor de meeting

ik wil ook komen (heb zooooo'n mooi uitbeenmes )

vind het echt heel jammer.. dus leuke foto's maken voor de achterblijvers.

Di naar het CB geweest en kleine meid is nu

63 cm en 6835 gr

Veel last gehad van de prikjes, dus slecht geslapen helaas.

gelukkig is ze weer bijna als vanouds.

Heb me gisteren helemaal het rambam gereden rotterdam-aalsmeer-harlingen-ernst. Ben nu nog van slag!

is iig geen aanrader.

ga nu ook lekker tukken, trusten!
Zit beneden met een zieke baby... Hij heeft 39.5 echt k*t, zeker nu het zo bloedverziekend heet is. Men de volgende keer kunnen ze de pot op met die inentingen, doe ik dan wel een week later als het minder heet is! Hij is maar aan het mopperen, ga zo eens kijken of hij wat lauwe afgekolfde melk wil.

Voor de tabel 6705 gram 65,5 cm

Oh hij is nu wel aan het spelen in de box, ga eerst de fles geven en eens kijken of ik daarna kan bijlezen/tukken op de bank, dit is echt niét goed voor m'n humeur..
Ooooh arme Bokito. Hopenlijk is Q toch nog lief gaan slapen.

Hihi jammer dat we Barrels uitbeenmes missen nu. Had je die niet even ergens achter kunnen laten terwijl je op toer door Nederland was?

Zal ik kwartaart of monchou taart maken?

Bojan draait zich de hele tijd (dus ook snachts, grrr) op zijn buik en gaat dan huilen. Hij met snel leren hoe hij weer terug kan. Nu heb ik hem vastgesnoerd in een wipstoeltje

Milena is logeren voor 2 nachtjes. Ze had er zo'n zin in, leuk is dat. Bojan gaat misschien vanacht ook logeren, wij hebben nl een bruiloft ver weg.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
quote:Sjaanie schreef op 02 juli 2009 @ 22:17:

Oh eh skoemp, wil je misschien je post ff aanpassen? Anders staat zo heel vivaforum op de stoep..

Tja, en dan hebben we aan Bokito alleen niet genoeg en zal er nog iemand op de bbq moeten.
AAAAAAH ik wil ook meeten! maar moet werken!

En idd wat barrel zegt heeeeeel veel foto's maken hoor.

Lief is voor 1 soll afgewezen, de ander hoort hij vandaag meer van (duim duim)

Ik ben nu 2 dagen wezen werken en 2 dagen heeft Fenna tijdens de uurtjes die ik weg was, 1 voeding gedronken (uiteindelijk) Heb wel heel veel kunnen kolven, maar als ze dat niet wil, dan is het uiteindelijk voor jan l*l dat ik aan het kolven ben. Maar wat is dat moeilijk zeg....je kind willens en wetens achter laten bij iemand waarvan je weet dat ze daar niks wil eten of drinken. (ook afgelopen wo heeft ze zelfs geen fruit gehad een dikke 4 uur zonder drinken, zonder eten ik werd gek toen ik het hoorde) Uiteindelijk heeft ze woensdag rond 21.00 een flesje kv gehad (100 ml) en ze had om 12.30 voor het laatst bij mij gedronken. *zucht*
Luchtige draagdoektip voor Skoempie:

Geweven:

* Colimaçon & Cie. hennep

* Didymos indio (bijv. Hibiscus, Scilla, Primula, Tulpe, sommige LE linnen, zijden indio).

Let op: er bestaan ook hele dikke/warme indio's!

* Didymos jacquard katoen (bijv. Pfau, Nino, Wellen) of zijde zoals natural silk millefiori of pink silk millefiori, silk waves

* Didymos Rosalie, Jim rubin/petrol/pink/stahlblau/zyklame/türkis, Jim Jade met linnen, Amazonit (niet allemaal meer bij Didymos verkrijgbaar, nog wel tweedehands of in webwinkels)

* Dolcino

* Ellaroo

* Ellevill Jade

* Hoppediz 'Das Leichte

* Nati bamboe

* Neobulle bio (Taupe, Ardoise en Lin)

* Vatanai strepen en jaquards

Zo! Veel googleplezier
Ringel, Vier uur zonder eten is voor een baby toch niet zo gek? Mila slaapt soms uren achterelkaar zonder wakker te worden voor wat drinken. Jammer dat je vriend een afwijzing kreeg.

Frans, ik zeg monchoutaart!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven