Bah, wat warm!

29-06-2009 10:21 1785 berichten
Ik ben geen fan van dit warme weer. Na 1 minuut buiten zweet ik me kapot, heb ik zin om in de dichtstbijzijnde plas of meer te springen en daar voor de rest van de dag te verblijven.

Ik weet dat ik niet de enige ben op dit forum, dus zullen we elkaar bijstaan in deze tijd?

=
anoniem_17202 wijzigde dit bericht op 29-06-2009 10:22
Reden: toevoeging van smiley
% gewijzigd
Even buiten gestaan. lekker zeg, zo'n plensbui op je kop
Alle reacties Link kopieren
Nou woon bij bos en water maar geen zuchtje wind hier,woon net verkeerd natuurlijk
Mijn thermometer begint te dampen van de steeds stijgende temperatuur hiero zuchtttttttt
quote:ElleMichelle schreef op 03 juli 2009 @ 14:23:

Mijn thermometer begint te dampen van de steeds stijgende temperatuur hiero zuchttttttttAaaah....ik weet zeker dat er voor jou ook een bui aan zit te komen, nog even geduld
Mmm... best apart geloof ik, of misschien hebben jullie het ook en is het volkomen normaal....

Ik eet en drink ook het liefst zo veel mogelijk afgekoeld, lauw of koud. Zo bewaar ik m'n chocolade in de koelkast, want ik lust geen warme chocolade. Thee en koffie laat ik afkoelen tot ik het direct kan opdrinken - lauw tot koud dus. Pizza eet ik bij voorkeur koud vanuit de koelkast (bestellen bij Domino's, af laten koelen, in de koelkast en de volgende dag eet ik het pas). En zijn er nog wel wat dingen die ik liever niet warm eet of drink.

Daarentegen vind ik cola het lekkerst drinken uit een hete mok - dus eerst onder heet water en dan bruisend, ijskoude cola schenken.
Ik drink mijn cola light het liefst zo steenkoud mogelijk,uit de koelkast met ijsklontjes in een steenkoud glas!
Hier breekt de zon alweer door.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Lizzl schreef op 03 juli 2009 @ 14:26:

Mmm... best apart geloof ik, of misschien hebben jullie het ook en is het volkomen normaal....

Ik eet en drink ook het liefst zo veel mogelijk afgekoeld, lauw of koud. Zo bewaar ik m'n chocolade in de koelkast, want ik lust geen warme chocolade. Thee en koffie laat ik afkoelen tot ik het direct kan opdrinken - lauw tot koud dus. Pizza eet ik bij voorkeur koud vanuit de koelkast (bestellen bij Domino's, af laten koelen, in de koelkast en de volgende dag eet ik het pas). En zijn er nog wel wat dingen die ik liever niet warm eet of drink.

Daarentegen vind ik cola het lekkerst drinken uit een hete mok - dus eerst onder heet water en dan bruisend, ijskoude cola schenken. jij spoort niet!
Het begint te waaien en er vlogen een paar zwarte kraaien over ons huis!
Ik hou echt van zon, zomer en warmte. Echt echt echt. Maar het koelt hier binnen niet verder af dan 29 graden, om 1 uur 's nachts. En dat maakt lamlendig. Dus ik zit nu, voor het eerst in mijn leven, verheugd de wolken af te wachten.

Het KNMI heeft een weeralarm afgegeven trouwens.

Langs de lijn Alkmaar-Doetinchem komt zwaar onweer voor. Komende uren verplaatst het onweer zich langzaam naar het noorden. Het wordt rond 17:00 boven het noordoosten verwacht. Ook elders rond deze lijn kunnen komende uren zware onweersbuien tot ontwikkeling komen. Naast groot gevaar voor blikseminslag kan er ook overlast ontstaan door overvloedige regenval, hagel en windstoten.

http://www.knmi.nl/weeralarm_oranje.html
Hier in het oosten: Heel goed weer, veel regen dus en het koelt lekker af!!!!
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
quote:ElleMichelle schreef op 03 juli 2009 @ 14:29:

Het begint te waaien en er vlogen een paar zwarte kraaien over ons huis! Perkamentus is alive!!
Zie er komt hagel hiero,ik zei het toch:-))
Nou prima,hier nog geen regenspatje!
Oeps Jessy,geen goed die zwarte kraaien?

Is mijn laatste uur geslagen?
Hier in het westen nog steeds droog en het zonnetje is er ook weer
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:ElleMichelle schreef op 03 juli 2009 @ 14:33:

Oeps Jessy,geen goed die zwarte kraaien?

Is mijn laatste uur geslagen?Nee, je wordt nu opgehaald om mee te gaan naar Zweinstein
Bij buienradar is het nu vakantie volgens mij....zie alleen de kaart van Nederland verder helemaal niets.
Ik heb 's een kijkje genomen op buienradar.nl en het ziet er voor mij niet goed uit. Tenzij er plotseling oostenwind komt
Het schiet hier niet op,het waait alleen een klein beetje,met de nadruk op klein...
quote:jessy schreef op 03 juli 2009 @ 14:28:

[...]

jij spoort niet!Dus toch niet... dan heeft m'n vriend gelijk
Nu kijkt er een bruine volgel met een blauwe en zwarte vleugel mijn serre binnen...is alweer weg
quote:steph schreef op 03 juli 2009 @ 14:35:

Bij buienradar is het nu vakantie volgens mij....zie alleen de kaart van Nederland verder helemaal niets.Denk dat de site een beetje overbelast is...
Het is in huis nu zo donker dat de lamp eigenlijk aan moet Regen mag wel wegblijven, het is nu prima uit te houden buiten. Maar ik vrees dat dat er niet in zit...
http://www.buienradar.nl/ ... oop1uur&tijdid=2009731432

Geen idee of dit werkt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven