Bah, wat warm!
maandag 29 juni 2009 om 10:21
Ik ben geen fan van dit warme weer. Na 1 minuut buiten zweet ik me kapot, heb ik zin om in de dichtstbijzijnde plas of meer te springen en daar voor de rest van de dag te verblijven.
Ik weet dat ik niet de enige ben op dit forum, dus zullen we elkaar bijstaan in deze tijd?
=
Ik weet dat ik niet de enige ben op dit forum, dus zullen we elkaar bijstaan in deze tijd?
=
anoniem_17202 wijzigde dit bericht op 29-06-2009 10:22
Reden: toevoeging van smiley
Reden: toevoeging van smiley
% gewijzigd
vrijdag 3 juli 2009 om 15:17
vrijdag 3 juli 2009 om 15:24
vrijdag 3 juli 2009 om 15:25
quote:yasmijn schreef op 03 juli 2009 @ 15:03:
Twente present!
En nog geen druppel regen. En dat komt ook niet! Ik wil het niet!
Dit is toch een stuk beter dan die ellendige snijdende kou in de winter!Yasmijn, je zei ooit eens: "Als het kouder is dan 25 graden, is het winter!"
Twente present!
En nog geen druppel regen. En dat komt ook niet! Ik wil het niet!
Dit is toch een stuk beter dan die ellendige snijdende kou in de winter!Yasmijn, je zei ooit eens: "Als het kouder is dan 25 graden, is het winter!"
World of Warcraft: Legion
vrijdag 3 juli 2009 om 15:25
vrijdag 3 juli 2009 om 15:27
quote:Yoels schreef op 03 juli 2009 @ 15:24:
(Totaal offtopic: ik had maar een handdoek in de deuropening gelegd zodat de deur toch open kon, ondanks de regen. Net draai ik me om, heeft Poes zich vanonder het bed toch maar weer richting deur verplaatst. Op de handdoek ligt ze naar de regen te staren )
Mijn 3 katten zijn onrustig, lopen heen en weer van woonkamer naar tuin.
Kennelijk verwachten ze wat.
(Totaal offtopic: ik had maar een handdoek in de deuropening gelegd zodat de deur toch open kon, ondanks de regen. Net draai ik me om, heeft Poes zich vanonder het bed toch maar weer richting deur verplaatst. Op de handdoek ligt ze naar de regen te staren )
Mijn 3 katten zijn onrustig, lopen heen en weer van woonkamer naar tuin.
Kennelijk verwachten ze wat.