Bah, wat warm!

29-06-2009 10:21 1785 berichten
Ik ben geen fan van dit warme weer. Na 1 minuut buiten zweet ik me kapot, heb ik zin om in de dichtstbijzijnde plas of meer te springen en daar voor de rest van de dag te verblijven.

Ik weet dat ik niet de enige ben op dit forum, dus zullen we elkaar bijstaan in deze tijd?

=
anoniem_17202 wijzigde dit bericht op 29-06-2009 10:22
Reden: toevoeging van smiley
% gewijzigd
quote:Yoels schreef op 03 juli 2009 @ 15:09:

Dat scheelt erg ja. Hier een klein appartement op de bovenste verdieping met de volle zon de hele dag.Hou je ramen en gordijnen dicht.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor gerommel en het begint donkerder te worden,nog even,nog even....
quote:ElleMichelle schreef op 03 juli 2009 @ 15:15:

Ik hoor gerommel en het begint donkerder te worden,nog even,nog even....

En wat is jouw locatie?

Hier in Enschede nog niks aan de hand, zonnig en warm.

Ik zie wel een bui in de lucht, wat wolken, maar het wordt vast niet zo erg als in Doetinchem
Mwah, zelfs als het wel zo erg wordt valt het nog wel mee Yas, het lijkt hier al bijna voorbij te zijn
quote:Yoels schreef op 03 juli 2009 @ 15:18:

Mwah, zelfs als het wel zo erg wordt valt het nog wel mee Yas, het lijkt hier al bijna voorbij te zijn

O gelukkig

Is het afgekoeld in D? Want dat wil ik niet!
Alle buien gaan aan mijn neus voorbij! Zelfs buienradar doet raar, net kwamen ze eraan en ineens zitten dat noodweer (mmm heerlijk) 20 km verderop. Shitzooi.
Donder in Twente bijna windstil dus het zal niet zo lang meer duren......
quote:Helaholalalala schreef op 03 juli 2009 @ 15:20:

Donder in Twente bijna windstil dus het zal niet zo lang meer duren......Wat?? Hier niet, hoor!
Buienradar doet idd raar, helemaal van slag.
quote:milo schreef op 03 juli 2009 @ 15:20:

Alle buien gaan aan mijn neus voorbij! Zelfs buienradar doet raar, net kwamen ze eraan en ineens zitten dat noodweer (mmm heerlijk) 20 km verderop. Shitzooi.20km.... dat is 10 minuutjes rijden
quote:yasmijn schreef op 03 juli 2009 @ 15:19:

[...]

O gelukkig

Is het afgekoeld in D? Want dat wil ik niet!Tot aangename temperaturen! Maar op het balkon was het dan ook 40+. Nog warm genoeg om in een hemdje en rokje buiten te kunnen hangen
quote:yasmijn schreef op 03 juli 2009 @ 15:21:

[...]

Wat?? Hier niet, hoor!Hier wel
quote:Yoels schreef op 03 juli 2009 @ 15:22:

[...]

Tot aangename temperaturen! Maar op het balkon was het dan ook 40+. Nog warm genoeg om in een hemdje en rokje buiten te kunnen hangen Duh. Als het minder dan 25 graden is, is het winter!
quote:Helaholalalala schreef op 03 juli 2009 @ 15:23:

[...]

Hier wel

Ik weet jouw locatie

Het gaat hier voorbij denk ik.
(Totaal offtopic: ik had maar een handdoek in de deuropening gelegd zodat de deur toch open kon, ondanks de regen. Net draai ik me om, heeft Poes zich vanonder het bed toch maar weer richting deur verplaatst. Op de handdoek ligt ze naar de regen te staren )
quote:yasmijn schreef op 03 juli 2009 @ 15:03:

Twente present!

En nog geen druppel regen. En dat komt ook niet! Ik wil het niet!

Dit is toch een stuk beter dan die ellendige snijdende kou in de winter!Yasmijn, je zei ooit eens: "Als het kouder is dan 25 graden, is het winter!"
World of Warcraft: Legion
quote:yasmijn schreef op 03 juli 2009 @ 15:23:

[...]

Duh. Als het minder dan 25 graden is, is het winter!Geen paniek, mocht dezelfde bui jouw kant op komen kun je je wanten en sjaal nog rustig in de kast laten liggen. 25 graden is het mákkelijk!
hier komt er al weer een waterig zonnetje te voorschijn
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
En hier word het angstaanjagend donker. Het rommelt....

T waait ook stevig, maar dat is wel lekker
Het regent nu ook hier!
quote:Yoels schreef op 03 juli 2009 @ 15:24:

(Totaal offtopic: ik had maar een handdoek in de deuropening gelegd zodat de deur toch open kon, ondanks de regen. Net draai ik me om, heeft Poes zich vanonder het bed toch maar weer richting deur verplaatst. Op de handdoek ligt ze naar de regen te staren )

Mijn 3 katten zijn onrustig, lopen heen en weer van woonkamer naar tuin.

Kennelijk verwachten ze wat.
Ik overweeg om voor de 2e keer vandaag boodschappen te gaan doen. Gewoon 3 kwartier in de AH rondhangen. Helaas is er hier geen XL, anders zou ik er 1,5 uur van maken
quote:Lizzl schreef op 03 juli 2009 @ 15:28:

Ik overweeg om voor de 2e keer vandaag boodschappen te gaan doen. Gewoon 3 kwartier in de AH rondhangen. Helaas is er hier geen XL, anders zou ik er 1,5 uur van maken
.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven