Vraag het de mods, deel 6!
dinsdag 24 januari 2023 om 09:29
En na zo'n 10 maanden in een hand vol te hebben geschreven zijn we toe aan het volgende deel!
En zo gaan we rustig aan weer door met vragen beantwoorden
.
In dit topic beantwoorden wij vragen aangaande beleid, waarom wel/niet een ban/waarschuwing.
Persoonlijke vragen voor de moderators kunnen hier ook gesteld worden. Of je antwoorden gaat krijgen is de vraag
.
Voor vragen over waar een topic is gebleven, melden van bugs, anonimisatie verzoeken, meldingen over het forum kunnen jullie terecht in het CM topic. overig/centraal-moderatortopic/list_messages/492553#
Het kan weleens door elkaar lopen, dat is geen probleem
.
Hoe plak je een plaatje?
Het linkadres van je afbeelding neerzetten tussen [img] en [/ img] (maar dan wel zonder spaties) of het plaatje onder je bericht (naast de smiley) waar een berg met zonnetje op staat aanklikken en dan het linkadres ertussen zetten.
OP deel 1;
viewtopic.php?f=8&t=463036&p=31440917&start=#p31440917
OP deel 2;
viewtopic.php?f=8&t=464410&p=31556082&start=#p31556082
OP deel 3; viewtopic.php?f=8&t=467270&p=31828193&start=#p31828193
OP deel 4;
viewtopic.php?t=471858&p=32287716&start=#p32287716
OP deel 5;
overig/vraag-het-de-mods-deel-5/list_messages/488327#
Met vriendelijke groetjes,
Het mod team!

En zo gaan we rustig aan weer door met vragen beantwoorden

In dit topic beantwoorden wij vragen aangaande beleid, waarom wel/niet een ban/waarschuwing.
Persoonlijke vragen voor de moderators kunnen hier ook gesteld worden. Of je antwoorden gaat krijgen is de vraag

Voor vragen over waar een topic is gebleven, melden van bugs, anonimisatie verzoeken, meldingen over het forum kunnen jullie terecht in het CM topic. overig/centraal-moderatortopic/list_messages/492553#
Het kan weleens door elkaar lopen, dat is geen probleem

Hoe plak je een plaatje?
Het linkadres van je afbeelding neerzetten tussen [img] en [/ img] (maar dan wel zonder spaties) of het plaatje onder je bericht (naast de smiley) waar een berg met zonnetje op staat aanklikken en dan het linkadres ertussen zetten.
OP deel 1;
viewtopic.php?f=8&t=463036&p=31440917&start=#p31440917
OP deel 2;
viewtopic.php?f=8&t=464410&p=31556082&start=#p31556082
OP deel 3; viewtopic.php?f=8&t=467270&p=31828193&start=#p31828193
OP deel 4;
viewtopic.php?t=471858&p=32287716&start=#p32287716
OP deel 5;
overig/vraag-het-de-mods-deel-5/list_messages/488327#
Met vriendelijke groetjes,
Het mod team!
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 27 juli 2023 om 16:54
Dit.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 27 juli 2023 om 16:55
WollenStone schreef: ↑27-07-2023 16:45Een napraatconsulent. Dank denk ik eerder aan een troostrijke mod waar forumsters die zich miskend voelen door de napraters, vooral door het groepje, kunnen uithuilen.
Heeft hij/zij dan dagelijks inloopconsult op Napraat zonder geklets?
Ik ben niet altijd sarcastisch. Soms slaap ik.
donderdag 27 juli 2023 om 16:56

donderdag 27 juli 2023 om 16:57
Ja, met een virtueel kopje thee, een koekje, even aandacht en dan een "zo, nu niet meer huilen" klopje op het bolletje.PoesmetLaarzen schreef: ↑27-07-2023 16:55Heeft hij/zij dan dagelijks inloopconsult op Napraat zonder geklets?

donderdag 27 juli 2023 om 16:59
Aan NousChi (je vergat de C) Zij is de rechterhand van Yas en een van haar taken is een schifting maken tussen zinvolle en onzinnige verzoeken. Zodat Yas niet wordt overspoeld met die laatsten.
anoniem_64f4621f1b20d wijzigde dit bericht op 27-07-2023 17:00
0.12% gewijzigd

donderdag 27 juli 2023 om 18:02
Hahaha, dat mocht ze willen.
Je moet Yas niet bevestigen in haar grootheidswaanzin hè.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

donderdag 27 juli 2023 om 18:20
Ja die wel inderdaad maar nieuwe Forummers niet... maar goed het topic staat werkelijk 9/10 keer bij actieve topics dus lijkt me dat iedereen het weet te vinden tenzij je de pijler Overig hebt laten blokkeren. In dat geval vind je napraten dus ook onnodig.
Als er stemmen geteld gaan worden voor het voorstel van bromtol is de mijne een Nee.
donderdag 27 juli 2023 om 18:35
Volgens mij kan dat niet.MrsMorrison schreef: ↑27-07-2023 18:20Ja die wel inderdaad maar nieuwe Forummers niet... maar goed het topic staat werkelijk 9/10 keer bij actieve topics dus lijkt me dat iedereen het weet te vinden tenzij je de pijler Overig hebt laten blokkeren. In dat geval vind je napraten dus ook onnodig.
Als er stemmen geteld gaan worden voor het voorstel van bromtol is de mijne een Nee.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

donderdag 27 juli 2023 om 20:29
Napraat met geklets en napraat 2.0 blijven gezellig op, en enkel alleen op, de overige pijler staan.
Deze pijler kan ook niet geblokkeerd worden. Dus is voor iedereen altijd zichtbaar.
De topics staan ook op sticky dus het is appeltje eitje om ze te vinden. Verder verwijzen wij en ook geregeld forummers mensen naar napraat inclusief linkjes.
Ik ben er van overtuigd dat een gemiddelde forummer het gemakkelijk kan vinden, naast de vaste schrijvers zijn er ook forummers die nieuw zijn en komen schrijven, forummers die af en toe binnenwandelen. Daarnaast is de hoeveelheid meelezers minimaal het tienvoudige van het aantal schrijvers.
Ik wil best af en toe een bak koffie met jullie drinken, gezellig! Maar om dan tijdens die koffie voor psych te gaan spelen, weet niet of mensen daar nou beter van worden.
Deze pijler kan ook niet geblokkeerd worden. Dus is voor iedereen altijd zichtbaar.
De topics staan ook op sticky dus het is appeltje eitje om ze te vinden. Verder verwijzen wij en ook geregeld forummers mensen naar napraat inclusief linkjes.
Ik ben er van overtuigd dat een gemiddelde forummer het gemakkelijk kan vinden, naast de vaste schrijvers zijn er ook forummers die nieuw zijn en komen schrijven, forummers die af en toe binnenwandelen. Daarnaast is de hoeveelheid meelezers minimaal het tienvoudige van het aantal schrijvers.
Ik wil best af en toe een bak koffie met jullie drinken, gezellig! Maar om dan tijdens die koffie voor psych te gaan spelen, weet niet of mensen daar nou beter van worden.

Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
donderdag 27 juli 2023 om 20:50
Dat ga ik idd doen.Marianneke schreef: ↑24-07-2023 21:21Wat bijzonder dat jij je hier, zo fris net op het forum, direct zo in vastbijt dat je er 4 posts aan wijt (en verder alleen maar posts in spelletjestopics plaatst)
Als jij en Vanelle zo overtuigd zijn, stuur dan mailtjes aan de communitymanager, ipv hier door te drammen
Ik heb gewoon gelijk.