December 2006 - deel 2

18-03-2009 16:22 3729 berichten
Alle reacties Link kopieren
O leuk Falcon, naar het zwembad.

Ik ga morgenochtend met Noof naar een verjaardag van een vriendin. Morgenmiddag boodschappen doen voor een bbq morgen, en m'n verjaardag maandag.
gewoon een zuid afrikaantje.... en voor de interessante discussies: welk bier drink je ainne??

(oh, ik wil weer naar engeland, lekker in de kroeg aan de cider..)
quote:Ainne schreef op 03 juli 2009 @ 23:09:

Iiieks, dat zijn nog van die lulletjes rozewater! (moest even googlen).

Jaaaa ik hou van lekkere jonge hapjes
Vanmorgen in de aldi probeerde ik trouwens ook wijn te kopen, maar vergat dat het hier in Ierland nog wat ouderwets is, alcohol in winkels mag hier alleen tussen bepaalde tijden verkocht worden (10.30-22.00), dus ik was te vroeg, haha.

Toen ik hier naartoe verhuisde (1999) was het helemaal ouderwets, toen had je nog "holy hour", dwz dat de kroegen 's na de zondagmis een paar uur dicht was - dat was om te stimuleren dat pa dan een paar uur met zijn gezin door zou brengen...!

Inmiddels is dat afgeschaft trouwens. Er werd sowieso een beetje een loopje mee genomen, de meeste kroegen deden gewoon de rolluiken een paar uur dicht, zodat het er van buiten gesloten uitzag.

Zo, dat was mijn non-interessante-feitjes-post van vandaag! O-o

Zo'n lekker fout joch
Zit nu aan de miller (jaja, shoot me!)
quote:Mette Mare schreef op 03 juli 2009 @ 23:12:

[...]

Jaaaa ik hou van lekkere jonge hapjes Cradle snatcher!
Trouwens, op het emigratietopic waar ik schrijf ben ik de uitzondering, bijna iedereen daar heeft een TB (toyboy)
stoer hoor,, openlucht zwembad, wel verwarmd hoop ik... (ik durf voorlopig nog niet te gaan zwemmen in het meer achter het huis...

wat ouderwets zijn ze nog in ierland, bij de aldi hebben ze best lekkere slobberwijntjes...
O die Dennis vind ik helemaal niet leuk, haha.

Ik heb een rosé gedronken, net ranja.

Grappig, in België gaat juist de hele familie naar de kroeg op zondagochtend na de mis
ik leer wel een hoop woorden van jullie en afkortingen (mn dan van ainne
Ik ga alleen in het ondiepe bad met M, dat is toch wel warm na drie dagen 30 graden mag ik hopen
Het is inderdaad vrij normaal hier om met de hele familie naar de kroeg te gaan na de ms, voor je sunday roast. Kroegen zijn hier heel kindvriendelijk.

Helemaal sinds de smoking ban een paar jaar geleden.
een ONS met je TB, zeg maar?
rose is net zo erg als witte wijn...(of nog erger)

ik moet eigenlijk een cv schrijven, heb geen puf meer...

Dit vind ik ook een heul lekker jong, haha!

Tris zit naast me, en kijkt even mee. Hij zegt; waar gaat dit over, waarom plak je die plaatjes? Je bent toch geen 16 meer?

Ik ga nu echt kolven, en naar bed.

x
quote:Falcon schreef op 03 juli 2009 @ 23:19:

een ONS met je TB, zeg maar?Waarna je zo'n lekkere FFG op je gezicht hebt
Weet niet meer waar aan te sluiten. Doe dat dus ook niet :-). Lekker veel buiten geweest met de kids. T is druk zo aan het einde van het jaar. Feestjes, afrondingen op school enz. Vandaag zomerfeest gehad op school. Morgen babymassage, verjaardag van mijn moeder en een bbq. Hoop dat het droog is. Zondag krijgen we kraambezoek. Jaja, dat gaat gestaag door. Morgen Timo en Floortje uit logeren. Alleen Pepijn gaat mee. Lekker makkelijk even hoor.

Pepijn slaapt prima door. Maandag moest ik het om 8.15 uur wakker maken hahaha en een keer om 7.30 uur. Maar meestal is het 5.30 hoor.

Timo loopt thuis zonder luier en heeft geen ongelukjes gehad dus we zitten weer in een goede flow. *klop klop klop*

Floortje rommelt heerlijk aan. Is lekker met water in de weer en rent als 1 van de jongens met een waterpistool in de weer. Heerlijk.

Nog een weekje en dan gaan we op vakantie. Zo'n zin in !!

Tinus; zie dat je er weer bent !! Gezellie. Leuk gehad ?

Joni; spannend !! Lijkt me heel wat, 32 uur. Maar ik hoop voor je dat je het wordt.

Indian; fijn zonder helmpje !! Ziet er mooi uit !!

Mette; knuffel voor je mannetje. Ik wil even zeggen dat ik je sterk vind en je komt zo rustig over. Erg knap !! Ik knijp namelijk elke dag dat Pepijn niet huilt heel hard in mijn handjes. Gister had hij voor het eerst een dag dat hij aan ons hing (het liefst aan mijn tiet) en wat meer huilde. Moest toch even aan je denken. Je komt gelijk nergens anders meer aan toe. En die pijn voor je ventje. Pittig hoor.

Ik heb trouwens een horloge gekregen. Met een leren band, net als een armband zeg maar. In elk geval lekker stoer. Maar het idee van Nurse is ook leuk, een ketting oid voor de bruiloft.

Ik zwaai even naar de rest !! K ga zo lekker naar bed. Even Pepijn wakker maken om te eten. Ligt hier in de kinderwagenbak te tukken.

Truste !!
ja dat bedoel ik falcon, ik voel me soms zo'n groentje...
Je bent toch geen 16 meer, hahaha!

Ja, hij is wel lekker, maar oh zo fout, kom op zeg, hij deed het met de nanny, hoe cliche!
Sjees, dacht dat ik had bij gelezen......tot ik mijn berichtje plaatste......pffff stelletje ouwehoeren.....

Doei doei
uh mette, wie is dat??

en voor mijn taallessen, wat is een FFG?
Jude Law

Freshly fucked glow
flodder, december is niet meer bij te houden...

ach, mette is nog even vrijgezel... ze mag nog.
Dag Floddertje, veel plezier dit weekend! Goed van Timo!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven