Het Bezemtopic

21-04-2009 15:43 3420 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.

Dus welkom, en pak een bezem.
Is handig hoor Mamz, die Emmaus. Best al leuke dingen vandaan gehaald en niet zo duur als de kringloop. Want die vind ik onbetaalbaar tegenwoordig!

Je boft trouwens met half 10. Zoon lag de hele week niet voor half 11 te slapen
Mogu Dames,

Hier ook geen drupje regen gevallen!Hebben tot 23.00u op een verjaardag buiten gezeten.Was raar trouwens..ik zorg altijd voor een hoop eet en drink zooi,nadat we een uur daar zaten kreeg ik eindelijk wat te drinken.Kinderen hebben ook niks gehad,geen taart,snoepje of chippie...dus die hadden lekkere trek toen we naar huis reden..gelukkig was daar de grote gele M(moet kunnen voor een keertje)Ik heb niks op want ben veel te blij dat die 2 kilo eraf is(nu de rest nog)

Mamz..ik ga zo even de schuur in om te kijken naar pitje.Ik hoop dat ik je kan helpen!

Fussie..ik woon in U bij breda.

Zoeb..ik heb dat ook altijd dat ik droger vergeet aan te zetten,wat meurt dat dan he..bllgghh

HPL..hoop werkelijk dat jullie plan slaagt.Wanneer heeft Mr.N gesprek met bank?

Rozigst..ik vond prikpil ook niks,was lang ongesteld en kwam kilo's aan.Na lang aarzelen toch maar een mirena,toen die er een zo'n 2 jaar inzat was ik tot mijn grote verbazing 5 maanden zwanger..Dus toen ukkie geboren werd heb ik me daarna laten sterilisseren met essure methode(bij mij ook geen succes)..

Rainz..heb al 2 weken bijna niks gesnoept,ik denk dat het daarom zo hard gaat met kilo's.En ik vind het dieet wat GL op bh heeft gezet goed te doen(zegt ze na een paar dagen)

Ik ga me douchen een aankleden en daarna de schuur in.
Coebergh ;

Mij leek het ideaal, nadat ik gestopt was met de pil, was ik het dus niet meer gewend om dagelijks de pil te slikken, en vergat ik hem wel eens..

Mijn moeder is ook aan de prikpil, vloeide in het begin een klein beetje, kreeg daar hormonen voor, en toen was het klaar...

Nouja, dan kan ik het ook proberen toch..

Maar nee dus.. Moest het van de HA even 4 weken aanzien of ik nog steeds ongesteld was, zo ja, moest ik weer bellen.

Dus ik denk dat het tijd word voor een goed gesprek met de HA over anticonceptie... En dat ik stop met de prikpil, want hier word ik knettergek van... Over 2 weken ''lekker'' op vakantie.

En ik wil natuurlijk weer heel graag een vrolijke 20-er zijn, die lol maakt, en zin in seks heeft... Heb er wel alle vertrouwen in...

En allemaal! Ik ga even met de billen bloot!

Wie wil mij een schop geven? Ik moet de rotzooi nog naar het stort (of toch de kliko?) brengen.. Maar heb er echt geen zin in...

En voor de geïnteresseerden, heb hier nog een CSI (Crime Scene Investigation) Bordspel staan, 1 keer mee gespeeld..

Dus als ik er iemand blij mee kan maken, roept u maar!
Jeetje Coubergh, 't Is dat ik niet meer weet welke spiraal ik had. Ik liet het spiraal eruit halen omdat ik bleef vloeien en 2 weken later kwam ik erachter dat ik zwanger was. 't Was wel net dus geen 5 maanden. Maar toch. Volgens de gynecoloog kon dat niet met een spiraal. Maar ja die discussie had ik eerder al een keer gehad toen ik zwanger was MET de pil. Dat kon niet volgens hem. Onmogelijk. Maar ik wist echt pertinent zeker dat ik hem niet was vergeten, niet ziek was geweest of nog meer van die onzin. 'k Heb hem niet kunnen overtuigen en toen onze jongste zoon 9 maanden was bleek ik dus zwanger met het spiraal. Ook dat kon niet volgens hem. Jaja. En of ik het weg wilde laten halen? Toen ben ik boos geworden. Al kreeg ik er nog 10 weghalen nooit. Hij hoefde daar nooit meer over te beginnen. En toen kregen we als een geschenk uit de hemel een pracht van een dochter.

Ach ja en de rest weten jullie.

Zucht.
Dat spel lijkt me wel wat Coebergh!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:fussie schreef op 04 juli 2009 @ 09:19:

Zeg, wie is dat met die lichtblauwe avatar, die ken ik niet hoor, die hoort hier niet

Geintje Zoeb, mooie tekst staat erop. Kun je ook werkelijk overal de reden voor bedenken of er vrede mee hebben? Ik vind dat soms erg moeilijk hoor!

Is soms ook erg moeilijk, maar ik denk wel dat het zo is. Al kan ik er niet achter komen wat de reden bij mij is dat ik alles op mijn dak krijg. (Spijt me maar soms voelt het zo)
quote:HoiPippiLangkous schreef op 04 juli 2009 @ 09:51:

Dat spel lijkt me wel wat Coebergh!He Pip, Rozigst heeft het spel. Ben je wel wakker?
Herkenbaar Zoeb, al komt er bij jullie wel heel veel op je bordje. Soms lijkt het idd wel of alles bij maar een paar mensen terecht komt. Maar als ik dan hier op het forum kijk dan is er bij iedereen wel iets en dat relativeert altijd wel.
Goedemorgen HPL!
Je bent niet de enige onattente doos hier, Pip.

Goeiemorgen -embarrased-

Coebergh, da's inderdaad raar, een feest zonder snaai.

Fussel, ik ben al een tijd niet meer bij de kringloop geweest. Dacht aan dat kleine winkeltje van Emmaus aan de Haagdijk, bestaat dat niet meer? En zit Emmaus dan ook niet meer aan de singel vlakbij het Centraal Station?

Degene die jij waarschijnlijk bedoelt, op het industrieterrein, daar kwam ik sowieso al nooit. Te ver.

Eigenlijk geen verstand hier van anticonceptie anders dan de spiraal. En die schijnt nu net weer niet lekker te liggen bij jonge meiden.
Goeiemorgen!

Hier heeft het gisteren flink gehoosd! Man belde toen hij vlakbij huis was dat hij in een bootje aan het varen was Alles blank en ondergelopen.

Gisteravond was mijn kroost hier en er was heul veul eten over, dus vandaag kliekjes dag.

Straks boodschappen en vanmiddag/vanavond een feestje.

Man had voor zijn oudste een broodbakker besteld. Deze werd gisterochtend gebracht. Ik pak hem aan, zet mijn krabbel voor ontvangst en denk nog; wat een plat ding! Ik pak hem uit, zit er een flatscreen monitor in van 23 inch!

Kwam van een Belgisch bedrijf....hadden we kunnen weten

Helaas komt de broodbakker niet meer op tijd aan voor haar verjaardag.

Ik vind het een passende avatar Zoeb, maar sluit me bij Fussie aan, gebeurt echt alles met een reden? Ik vind het moeilijk.

Rainz, veel plezier morgen!

Fus, man gaat voor zijn werk altijd vroeg de deur uit en is áltijd voor de wekker wakker. Alleen in het weekend is hij niet wakker te branden. Zit nu met een bakkie, onderuitgezakt in het zonnetje op ons dakterras proberen wakker te worden....beetje omgekeerde wereld hier dus

Rozigst, dat spel lijkt mij ook wel wat, maar als tweede strijk ik mijn hand over mijn hart en gun hem Pip

Geniet!
Ik heb het spel zelf 1x geprobeerd te spelen geloof ik.

En volgens mij vond ik er niet veel aan.

Als HPL niet reageert, ben jij de eerste!
Pips is al weg. Sporten/rennen. Ze zat alweer te lang op het forum Daarom reageert ze niet meer.
Ik bedoel ook niet ; '' als ze nu meteen niet reageert''

Wacht gewoon haar reactie af, of dat nou vanavond is of morgen

Ga mezelf nu 20x onder mijn kont schoppen om iets te gaan doen!

* Pff.. Wil niehiet.. Zo waaarm.. *

Normaal hou ik wel van een aangename temperatuur, maar dit klamme zweterige weer hoeft van mij niet
Kom op Rozi werken jij.

Virtuele schop onder je kont.
Auw Zoeb... Zo hard hoeft het nou ook weer niet!

( Ben er nog, omdat ik even op een mailtje aan het wachten was hoor )
Goedemorgen allemaal!

Pff, het is hier alweer 28 graden...

Straks naar de kapper, paar wasjes, stofzuigen en dan aan de bbq!

Aan de slag!
Zoeb ik zie nog steeds dezelfde avatar...Ook mijn oudtse 2 zijn dwars door de pil heen gezwommen.Soms voel ik me daar schuldig over omdat er zoveel mensen zoveel moeite moeten doen om zwanger te raken(en dan lukt het vaak nog niet of gaat het mis...)en bij mij hoeft vriend maar te kijken of ik ben al zwanger!Toen ik 5 maanden zwanger bleek te zijn zeiden ze in zh ook dat dat niet kon met spiraal,dat ie er dan wel niet meer in zou zitten.Na de bevalling(horror)maakten ze een overzichtfoto van buik en toen zat ie dus boven in mijn baarmoeder.Ach bij mij gaat alles gynaecoligisch mis.Ben al 2 jaar om de 2 weken ongesteld en helemaal binnenstebuiten gekeerd,ze weten eigenlijk niet goed hoe dat nu komt.Ik loop dan echt met kraamverband en de nachten zijn helemaal een ramp.Oplossing zou zijn om baarmoederslijmvlies te verbranden zodat je niet meer ongesteld word,maar daar krijg je doorgaans nog meer buikpijn van,ook geen optie dus.Dan was er nog het voorstel om alles weg te halen maar ben 34 en vind mezelf daar nog te jong voor,Ze kunnen nl niet garanderen dat eierstokken kunnen blijven zitten en dan kom je dus in de overgang(en als je 50 bent weer...)

Hier ligt oudste nog te slapen,middelste heeft net zijn nieuwe NAC shirt opgehaald dus die is helemaal happy!!!ukkie loopt hier vrolijk rond.

Lijstje van vandaag

strijken,strijken,strijken,strijken

vaatwasser en wasmachine draaien al

facturen maken voor vriend

zolder opruimen(gaat niet gebeuren denk ik...veel te warm daar)

Oudtse 2 gaan morgen met opa en oma naar dippiedoe dus moet nog even gaan verzinnen wat wij met ukkie gaan doen.

Nu ga ik echt de schuur in voor Mamz...zo terug!!
Nog even, zomaar, een knuffel voor Allis

Lieverd, je hebt deze groep mensen bijeengebracht, wat jammer dat je het moeilijk vindt om zelf te praten.

Grouphug dan maar weer
quote:Rozigst schreef op 04 juli 2009 @ 10:47:

Auw Zoeb... Zo hard hoeft het nou ook weer niet!

( Ben er nog, omdat ik even op een mailtje aan het wachten was hoor )Ja het was een flinke, maar het was dan ook nodig
Jonna als jij 'm graag wilt geen probleem
quote:Zoebie schreef op 04 juli 2009 @ 10:32:

Pips is al weg. Sporten/rennen. Ze zat alweer te lang op het forum Daarom reageert ze niet meer.Nope ik kreeg sivite Moet nog sporten
Whaha ik dacht dat je je al in het zweet aan het rennen was.
Mamz...geen pelgrim pit maar ik bel mijn vader nog even voor je,mijn opa had nl kisten vol met die dingen en die staan bij mijn ouders.Ouders hebben straatfeest dus die gaat vanavond even voor je kijken.Als je zolang nog kunt wachten.
Getal onder de 10 Pip?

Nee hoor, voor jou!

Man is de heg aan het snoeien en wil dat ik hem kom helpen..... géén zin! Zoeb? Heb je nog een schop over?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven