Saai topic

06-04-2009 18:56 4056 berichten
Alle reacties Link kopieren
aangezien ik het maar saai vind hier de laatste tijd.

Open ik een saai topic.
Miss M, hou je een beetje in! De buren!

Hhhhhhhhhhhhh

Wat Heeft de EO er eigenlijk mee te maken?

Shit ik moet naar bed.

Ken je dat, als je elke keer een regel overslaat, dat je daar na verloop van tijd niet meer mee kan stoppen?
quote:MissMara schreef op 04 juli 2009 @ 00:19:

Hhhhhhhhh (ik lig in bed te lachen). Wat heeft de eo ermee van doen, Sno?Nieuw geleerd op het "vraag het de forummer" topic (ergens rond pagina 20-23 volgens mij).
Snjókorn falla, á allt og alla
hhhhhhhhhhhh het is wel aanstehhhhhhhhekelijk zeg dat lachhhhhhhhhen van jullie.

Computers uitzetten en lief gaan slapen nu hoor.
quote:snjokorn schreef op 04 juli 2009 @ 00:02:

[...]

Ik had netjes gemeld dat ik zou spijbelen. . .Jij was dan ook de enige die bewust saai afwezig mocht zijn
Dank je. Ben, nu de kust weer veilig is, even poolshoogte gaan nemen. . . Het is inderdaad een heel saaie avond geweest hier (ben blij dat ik aan het bbq-en was).
Ik heb met dit soort weer zeker behoefte aan meer vocht. Dus nog meer water dan normaal, ijsblokjes, en ander koude drankjes want van alleen water krijg ik een klotsbuik. Tevens heb ik meer behoefte aan zout. Maar dat is niet vreemd met dit weertype
Ik heb een klein kolen-q´tje en het saaaaiste daarvan is dat je daar zo lekker fikkie in kan stoken als je klaar bent met eten. Had takken van de kerstboom afgezaagd maar die fikten als een fakkel (ging een beeeetje te hard), oeps.
quote:Dushi74 schreef op 04 juli 2009 @ 00:31:

Ik heb met dit soort weer zeker behoefte aan meer vocht. Dus nog meer water dan normaal, ijsblokjes, en ander koude drankjes want van alleen water krijg ik een klotsbuik. Tevens heb ik meer behoefte aan zout. Maar dat is niet vreemd met dit weertype

Da's ook weer niet zo gek na al dat water drinken (en het zweten).

Ik heb met heet weer geen zin in eten (gewoon salade vind ik goed en dat kan ik dagen achter elkaar volhouden).
Geef toe Snjo je bent gewoon sjaantje piromaantje hahaha fikkie stoken met bbq kooltjes.

Nee vind het niet gek dat ik ook behoefte aan zout heb hoor. Eten heb ik idd ook niet zo'n behoefte aan. Salades zijn (zeker) zomers een welkome gast in mijn buikje.
Ik ga zaaai slapen...weltrusten Snjo en alle andere saai mensjes
quote:Dushi74 schreef op 04 juli 2009 @ 00:36:

Geef toe Snjo je bent gewoon sjaantje piromaantje hahaha fikkie stoken met bbq kooltjes.

Nee vind het niet gek dat ik ook behoefte aan zout heb hoor. Eten heb ik idd ook niet zo'n behoefte aan. Salades zijn (zeker) zomers een welkome gast in mijn buikje.

Een pieroomaan ben ik zeker , is toch een gaaf gezicht die vlammen (net zo hypnotiserend als een waterval, zonder dat je naar de plee hoeft dan).

Ik grill met kooltjes en als alles opgegeten is gaat er hout, takjes en/of dennenappels in. Dat is heerlijk als de zon weg is en je wil toch buiten blijven zitten, lekker warm (alleen de kerstboom was zo gortdroog dat het slechts 2 minuten vlamde).
Mogguh saaio's , ik moet weer aan de slag...

En dat terwijl ik het idee heb dat ik net weer thuis ben. hhhhhhhhh
Known to cause insanity in laboratory mice
Hai Lyzzzzzard.

Werk ze vandaag :(

En iedereen een mega saaie dag toegewenst. Dat het er maar eentje mag worden die je nooit meer vergeet, zó saai.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Werkse Lys. Het is saai weer hier (zeikregen).
Hier geen regen, maar zon zon zon. Saai dat het is!

Lyzzie een fijne werkdag.

Snjo denneappels ruiken zeker lekker in het vuur. Lavendel is ook goed te doen. Jammer dat de denneboom te droog was. Zo is er natuurlijk geen lol in fikkiestoken. Saaie denneboom dus.

Iedereen een hele fijne saaie dag......
voel me beetje ziekjes... saai man...
quote:MissMara schreef op 04 juli 2009 @ 13:04:

voel me beetje ziekjes... saai man...

Komt doordat je hier geprobeerd hebt het topic te verzieken met nuttige informatie. Dat is nu op jezelf overgeslagen.

Lekker rustig niets doen vandaag (láttu þér batna).
kiekeboe saaie mutzzzen,hier ook nog steeds saai leven.werken,eten,slapen en gisteravond ff weg geweest naar muziekfeest.vandaag voorbereiden voor morgen,komen wat mensen bbq-en hierzo,eerst ff fijn naar ut strandje met de honden.ik mag straks nog ff paar uurtjes saai werken met mn hondje.

ojaaaa ik word gillend gek van ut forum en die foutmeldingen,daarom ben ik hier wat weinig :(
quote:MissMara schreef op 04 juli 2009 @ 13:04:

voel me beetje ziekjes... saai man... He shoot zeg! Heb jij dat Missy Mijn doe het maar rustig aan
quote:desteny schreef op 04 juli 2009 @ 19:11:

kiekeboe saaie mutzzzen,hier ook nog steeds saai leven.werken,eten,slapen en gisteravond ff weg geweest naar muziekfeest.vandaag voorbereiden voor morgen,komen wat mensen bbq-en hierzo,eerst ff fijn naar ut strandje met de honden.ik mag straks nog ff paar uurtjes saai werken met mn hondje.

ojaaaa ik word gillend gek van ut forum en die foutmeldingen,daarom ben ik hier wat weinig :(Deztunie je wordt wel saai gemist hoor. En die foutmeldingen dan: zit je nog steeds op IE te forummen? Mot je ook niet doehoen... Saai even FireFox ofzo downloaden en poef weg zijn de meeste foutmeldingen. Echt. Kost niets. Je bent wel saai drukjes zeg. Maar wel met over het algemeen allemaal saaie leuke dingen.
Marameisjemijn, hoop dat je je gauw weer beter voelt!

Dezzzzz.... ik heb chrome geïnstalleerd, heb ook geen foutmeldingen.

DushiMushigirlywirly:
LINKS

RECHTS

LINKS
Waarom niet rechts, links, rechts??
quote:desteny schreef op 04 juli 2009 @ 19:11:

ojaaaa ik word gillend gek van ut forum en die foutmeldingen,daarom ben ik hier wat weinig :(Firefox installeren
quote:snjokorn schreef op 04 juli 2009 @ 20:23:

Waarom niet rechts, links, rechts??

Hmmm... goede vraag.

Ter verduidelijking, voor de kijkers links-rechts-links en voor de ontvanger rechts-links-rechts.

*zit hier in de lucht te zoenen om te testen*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven