Vraag het de forummer

03-07-2009 19:41 1667 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat heb jij nou altijd al willen weten van andere forummers? Dit is je kans om de vraag te stellen. Ik ben bijvoorbeeld wel benieuwd naar:

Eleonora's meest gemene moment

Of Meds altijd zo sportief is geweest

Of BGB zelf net zo'n geweldige moeder had als ze zelf is

Of Iry inmiddels al een plant heeft aangeschaft

Welke hobbies Poezewoes heeft (echt geen idee behalve forummen)

Etc etc.

En ja, dit topic komt voort uit het feit dat ik dagenlang internetloos was thuis en even moet compenseren in forumtijd

Dus vraag maar raak. En hopelijk krijg je ook antwoord.

Bij deze ook alvast iedereen bedankt voor het antwoorden!
anoniem_64069 wijzigde dit bericht op 03-07-2009 20:15
Reden: bedankje toegevoegd.
% gewijzigd
Nou, ik ga boodschappen, tot laterz!
quote:yasmijn schreef op 04 juli 2009 @ 13:47:

[...]

Hallo! Hier ook Enske!

Ja, dat las ik... Het is altijd weer gezellig in Eanske

Alles is lekker dichtbij... je bent zo buitenaf, maar ook zooo in het centrum...
quote:lola68 schreef op 04 juli 2009 @ 13:47:

En ondertussen groeit de lijst met Buzz, en kan je zo zien wie vriend is geworden met de ander Wie ben jij dan? Doe 's een hint
Ik ga ook maar eens ff boodschappen doen. Moet helaas toch gebeuren
Pff, eindelijk 20 pagina's bijgelezen!!! Gezellig hiero!
...
quote:jasmine schreef op 04 juli 2009 @ 12:30:

Ik sta oa bij Yas, Poez en Leo.Ik ook
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:saartje1980 schreef op 04 juli 2009 @ 13:46:

Ik heb een beetje mee gelezen hier en vraag me af of jullie het niet vervelend vinden dat velen er zo achter kunnen komen wie jullie irl zijn?

Ik heb hier niet mee geschreven, maar kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen om te zien hoe bijv Eleonora er nu in het echt uitziet.

En?

Lekker wijf he?

Kan me niks schelen hoor Saartje, als ik geen zin heb in mensen dan accepeteer ik ze niet en ik heb op die foto een pruik op ook nog, dusse......
Ik ga niet bijlezen hoor
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:saartje1980 schreef op 04 juli 2009 @ 13:46:

Ik heb een beetje mee gelezen hier en vraag me af of jullie het niet vervelend vinden dat velen er zo achter kunnen komen wie jullie irl zijn?

Ik heb hier niet mee geschreven, maar kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen om te zien hoe bijv Eleonora er nu in het echt uitziet.

Nee hoor... sowieso kan écht niet iedereen mij vinden... alleen mensen voor wie ik bekend overkom die zouden aan de hand van mijn posts mij misschien kunnen vinden op hyves. Voor alle anderen zou ik ze eerst een berichtje moeten sturen wie ik ben enzo... (ik sta niet bij iemand van Viva op de hyves namelijk)...

En dan nog vind ik het niet erg... ik heb niks te verbergen....
Ik ben zo brutaal geweest om Jessy en Yasmijn een berichtje op mailadres te sturen....

Qua hyverij..
Heb verder nog geen forumers op hyve als aanknopingsunt maar zou het wel leuk vinden!
Ik wil forum en hyves ernstig gescheiden houden... hahha

Maar nieuwsgierig als ik ben... maar ik kan natuurlijk weer 's niemand vinden! Net als Ann Liv, en forum hyve lijkt me wel weer leuk. En volgens mij heb ik jou gezien Ann Liv, heb je wel een foto van jezelf als profielfoto?
...
quote:HoiPippiLangkous schreef op 04 juli 2009 @ 13:54:

[...]

Ik ook Ja, toegevoegd!
quote:biebelie schreef op 04 juli 2009 @ 13:57:

Heb verder nog geen forumers op hyve als aanknopingsunt maar zou het wel leuk vinden!

Jaa, Biebelie, ik wil wel!

Hoe kan ik je vinden?
Over een maand heb j egeen idee meer welke nick bij welke hyver hoort!!!
...
quote:Vinyl schreef op 04 juli 2009 @ 14:01:

[...]

Jaa, Biebelie, ik wil wel!

Hoe kan ik je vinden?

Hey cool Vinyl iemand van het afvaltopic!

Heb jij een apart mail adres? (ik alleen met mn echte naam erin)
vinyl ondanks dat ik weet hoe je er uit moet zien ben je nog best lastig te vinden... Je hebt geen doek voor je gezicht toch op de foto?? (staat je wat vaag maar zag 1 foto waar van ik dacht..misschien, maar zij heeft een doek half voor haar gezicht langs...
quote:eleonora schreef op 04 juli 2009 @ 13:54:

En?

Lekker wijf he?

Kan me niks schelen hoor Saartje, als ik geen zin heb in mensen dan accepeteer ik ze niet en ik heb op die foto een pruik op ook nog, dusse......

Absoluut een lekker wijf, had ook niet anders verwacht natuurlijk

Natuurlijk zijn de meeste profielen afgeschermd. En zie je dus alleen een profielfoto, maar vaak ook een echte naam.

Stelde deze vraag eigenlijk ook met de gedachte in mijn achterhoofd dat iemand zou kunnen denken, jee, die Saar vind ik zo'n trut, wil echt niet dat zij erachter kom wie ik irl ben.

Maar goed, degenen die hier reageren zullen daar wel over nagedacht hebben en zich niet zo'n zorgen hierover maken.
quote:queenie1 schreef op 04 juli 2009 @ 14:01:

Over een maand heb j egeen idee meer welke nick bij welke hyver hoort!!! Hahahaha, ik denk dat ik maar een lijstje ga maken, wie wie is
Ik ga Vinyl hyveren
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik ben even een poosje naar mijn werk Dus mocht je iets naar mijn hyves sturen....geen antwoord tot vanavond laat.
Ik ga nu ook écht écht écht boodschappen doen.

Leuk om jullie op hyves te zien!
quote:queenie1 schreef op 04 juli 2009 @ 13:59:

Ik wil forum en hyves ernstig gescheiden houden... hahha

Maar nieuwsgierig als ik ben... maar ik kan natuurlijk weer 's niemand vinden! Net als Ann Liv, en forum hyve lijkt me wel weer leuk. En volgens mij heb ik jou gezien Ann Liv, heb je wel een foto van jezelf als profielfoto?Ja, wel een foto van mezelf. Was nog een heel gevecht, want het lukt me niet om een beetje leuk op de foto te staan. Ach, als iemand me zo herkent, vind ik dat geen probleem, als ik maar niet te googlen ben.
Hyves is zooo 2007...

Iemand hier op facebook?
Ik lach me dood, ik zie bij allerlei mensen op Hyves krabbels vanwege dit topic

*heeft Leo gespot*
Ik ben mijn eigen bananenschil

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven