Saai topic

06-04-2009 18:56 4056 berichten
Alle reacties Link kopieren
aangezien ik het maar saai vind hier de laatste tijd.

Open ik een saai topic.
Plons Lys. Trusten!

Gefeliciteerd!!!!

1000 zoenen, lieve Dush!
Known to cause insanity in laboratory mice

Eerst de blauwe openmaken!

CHEERS!!!
Happy Birthday Doesjennnnnn!!!

I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Gefeliciteerd met Dushi, Lyzzzzzard!!

Happy B-Day lieverd!

Nu mag het wel; Van harte Dush
Snjókorn falla, á allt og alla
En speciaal voor Snjokornetta en foto van het NK Frikandellen Eten

hhhhhhhhh, die laatste!

Rozzzzze, Dush is van ons allemaal, dus: allen gefeliciteerd met ons Douchje!

(ze zal toch wel tracteren, hè?)

Duikt weer onder water.
MissMara hhhhhhhhhhhh hahahaha hhhhhhhhhhhhhh
Zo ben even teruggekomen om een sweet 35 party te geven:

Alcohol en alcoholvrije cocktails

Hapjes in overvloed.

En ook al zitten alle goede dj's op senseo De afterparty is bij mij

Let's party!!!
Ha, lekker Doezepoes!

Jammer dat Dezz er niet bij kan zijn, die heeft toch heel veel ervaring met tupperwhore en andere ondeugende parties?
Nou lekker hoor Dush *neemt een coctail en kijkt of er ook frikandellen bij de hapjes liggen*

35 is een mooi getal (voorlopig in ieder geval nog).
Ben jij al nog maar 35 Doezje?
Lieve saaie maiden,

Bedankt voor alle kadootjes!!! In de blauwe zat een nieuwe vieb. Altijd handig. In de roze zaten spannende dingen. Moeten jullie me toch eens uitleggen wat ik ermee kan doen. hhhhhhh

En een supertaart! lieve plaatjes,

Echt virtueel verwend!!! WOW
Ja Snjo aan frika heb ik tuurlijk gedacht! Ideaal feestje heb je ideale drankjes en hapjes

Ik laat nog even een verse boswandeling shaken. Die uit de fles zijn niet te zuipen.

Yep, Miss Mijn, helemaal 35 saaie jaren nu.
Paragraaf 6. De Deltawerken.

Deltawerken

De Deltawerken zijn een verdedigingssysteem tegen hoog water uit zee in Nederland in Zeeland en zuidelijk Zuid-Holland.

Deltaplan

De bescherming van de Zeeuwse kust komt voort uit het Deltaplan: het afdammen van de riviermondingen. Dit plan bestond al voor de watersnoodramp van 1953, maar kreeg door de ramp een extra impuls, waardoor de werken versneld uitgevoerd werden. Hoewel veiligheid voorop stond, heeft het economisch belang van de haven van Antwerpen ervoor gezorgt dat de Westerschelde een open verbinding bleef.

De afdamming van de Botlek in 1950 markeerde de start van de Deltawerken die in totaal 18 bouwwerken in Zeeland en Zuid-Holland kent. Met de oplevering van de Maeslantkering in 1997 zijn de Deltawerken nu compleet. Door de realisatie van de Deltawerken is de kustlijn met ongeveer 700 kilometer verkort
Goeie timing, Shi!
35! YES!!

Shi ik vind je een saai schatje maar de dj doet echt zijn best hier een feestje te bouwen. Dus neem een drankje, swing lekker mee dan komt die bloemlezing maandag wel weer. Tis nu fees hoor....
In 't weekend tijd voor ontspanning Shining (en de rest van de week ook). *neemt snel nog een frikandel*
Paragraaf 7. Pensioenregeling.

De pensioenregeling is het reglement van een pensioenfonds waarin de werking van het fonds en de pensioenrechten van de begunstigden worden geregeld. Geschillen over de interpretatie van de pensioenregeling worden in eerste instantie vaak voorgelegd ter arbitrage.

[bewerken] Nederland

Een pensioenregeling wordt vastgesteld door de sociale partners (vakbonden en werkgevers organisaties). In Nederland kan de regeling op verzoek van de sociale partners door de overheid verplicht gesteld worden (solidariteit). De pensioenregeling wordt gewijzigd door de resultaten van de jaarlijkse cao-onderhandelingen. Hierdoor kan het voorkomen dat individuele vertegenwoordigers van de sociale partners zowel bestuurder van een pensioenfonds als cao-onderhandelaar zijn. Terwijl sommigen dit een voordeel vinden, wordt het ook wel gezien als een vorm van ongewenste belangenverstrengeling.

Met de invoering van de Pensioenwet op 1 januari 2007 onderscheiden pensioenuitvoerders drie soorten pensioenregelingen:

De uitkeringsovereenkomst;

Kapitaalovereenkomst;

Premieovereenkomst.

Bij de uitkeringsovereenkomst weet de verzekerde precies hoe hoog zijn uitkering op termijn is. Bij de kapitaalovereenkomst staat aan het einde van de looptijd de som geld vast. Bij de premieovereenkomst is alleen de te betalen premie zeker.
Wat zitten jullie hier saai op zaterdagavond?

Ik ga van pure verveling maar slapen. Welterusten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven