Mode & Beauty alle pijlers

High heels

25-06-2009 10:38 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Door het topic van BGB kwam ik op een aantal plaatjes van hebbehakken terecht, en wilde dat eventjes delen:

Iemand anders nog inspiratie voor hakfetisjisten?
Nou, dat valt toch nog wel mee?

Slippers heb ik ook niet meegerekend.
quote:Digitalis schreef op 25 juni 2009 @ 10:54:

Echt Melpomene?

Volgens mij shippen ze niet eens naar andere landen, kan me dat toch niet voorstellen. Ik ben ook gek op die stalen stiletto's. Maar wil nu dus echt de Louboutins, ze kosten maar 98 pond en da's ongeveer 200 pond minder dan mijn usual obsession Digitalis zijn deze Louboutins wel echt dan? Zit al zolang te kwijlen bij zijn schoenen maar normaal gesproken kosten ze een paar honderd euro en dat heb ik helaas niet zomaar over. Hoe kunnen deze 98 pond kosten dan? Ik vind de dichte variant van jouw plaatje prachtig.
Nee, ze zijn niet echt. En mail die tent vooral niet, want bij het antwoord sturen ze een Trojan mee. Mijn virusscanners signaleerden hem wel, maar even later crashte mijn hele inbox. Gelukkig alles nog wel kunnen repareren.
quote:Paque_in_Pink schreef op 25 juni 2009 @ 13:53:

whahaa die middelste zijn écht Paque!

Ja, maakt niet veel uit, maar eens iets anders dan die eeuwige zwarte pumps!

heb een rotmaat, dat vergeet ik er nog bij te melden: 42.

Zelf een groot liefhebster. Voor grotere maten: kijk eens op hogehakken.nl.

Zelf heb ik zo'n 40 paar van hoger dan 12 cm hak, door de jaren heen verzameld en eh.. ook ik kan niet bij de Bijenkorf staan te neuzen zonder het erg warm te krijgen.

Taft is ook zo'n winkel waar ik gewoon naar binnen getrokken wordt.
Ik ken hogehakken.nl wel, maar hun schoenen zijn toch een beetje meer fetish, en ik vind het assortiment niet zo modieus.
Ik vind deze erg mooi;

Deze zijn wel echt, omgerekend 480 euro, 'k ga zaterdag 's kijken...

Louboutin:

Van: http://www.barneys.com/La ... 500181727,default,pd.html
quote:Melpomene schreef op 25 juni 2009 @ 10:49:

Christian Louboutin gaat binnenkort schoenen voor H&M ontwerpen. Dan lig ik eens een keer op de stoep.Echt waar! Kwijl...dan ga ik ernaast liggen
quote:byrd schreef op 30 juni 2009 @ 13:39:

[...]

Echt waar! Kwijl...dan ga ik ernaast liggen

Sorry Byrd, het bleek later Jimmy Choo te zijn. Ik had het fout. Die vind ik toch wat minder.

Bij Zara hebben ze overigens nog wel eens flink hoge stappers.
Deze dusssss

http://www.topvintage.nl/ ... entino-rode-strik-38.html
Nee echt?
hahah ja ik zie het ,plaatje is niet gelukt

Ik wou "zucht"dat ik nog op hakken kon lopen.

Vind het zo super vrouwelijk en sexy staan!!
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
I'm in loooovee

Twijfel nog of ik ze zal kopen ivm pasvorm haha. Ben (nog) niet zo'n ster in hogenhakkenlopen.... Zit met platvoeten waar ik steunzolen voro nodig heb, en draag eigenlijk alleen gorgeous heels op feestjes of etentjes oid.

Ik heb... even tellen... 23 paar schoenen. Inclusief slippers, dus valt nog wel mee vind ik zelf!
@ Sopsie ; raken jou voetzolen volledig de ''grond'' zegmaar? Of in het midden net niet?

( Mijn voetzolen liggen aardig bij de grond, heb dus bijna-platvoeten volgens mijn moeder, en altijd rugpijn, dus misschien moet ik toch maar... Zucht.. )
quote:Digitalis schreef op 25 juni 2009 @ 10:38:

Door het topic van BGB kwam ik op een aantal plaatjes van hebbehakken terecht, en wilde dat eventjes delen:

[afbeelding]

[afbeelding]

Iemand anders nog inspiratie voor hakfetisjisten?digi, welke site komen deze 2 vandaan?
@ rozigst, Ja mijn voeten raken volledig de grond, alleen helemaal aan de binnenkant nog nét niet. ik heb echt doorgezakte voeten Als ik een hele dag op schoenen zonder steunzolen loop krijg ik pijnlijke knieën en rug. Echt heel vervelend. Die steunzolen ondersteunen m'n voeten in die zin dat de spieren in mn voet wel gestimuleerd worden om te 'werken' dus het zal wel iets minder worden. Maar dat heeft als resultaat dat ik dus alleen avondjes lovely, gorgeous killer heels aan kan :-) beter iets dan niets
Bij mij raken ook alleen de binnenkanten de grond niet... Uhooh!
Gister naar de zogenaamde Louboutinwinkel geweest in Brussel. Nou, ze hadden een paar modelletjes. Niks an. Voor de rest allemaal ander spul, dus ik zou eerder naar Parijs moeten gaan als ik ze wil.

Mijn Guccihakken weggebracht ter reparatie, maar ze moeten ervoor naar Italia en nu heb ik nog maar 1 paar zwarte high heels. Heb de perfecte hakken gezien bij Dior, 12cm naaldhak, lak, maar de zwarte was momenteel uitverkocht, eind van de maand wellicht weer...

Ach, beter voor de portemonnee (maar moet mijn huidige high heels eigenlijk ook laten repareren).
digi, vertel nou waar ze vandaan komen
Ik heb zojuist deze gekocht in de sale. M'n eerste echte 'pumps'. Hoop niet dat ik m'n nek breek op die Nederlandse keienstraatjes Ze zitten best goed.... en ik vind ze moooi....

Vraagje aan ervaringsdeskundigen; ik hoor wel eens dat je direct, voordat je erop gaat lopen al een nieuwe hak erop moet laten zetten zodat ze minder snel kapot gaan. Is dat zo, of onzin?
Mooie schoen hoor, Metatron!

Ik zet er niet direct nieuwe hakken onder, maar houd het wel in de gaten.

Ik heb wel twee keer vrij snel een extra zooltje onder de tenen laten zetten, omdat het leer bij de neuzen bijna op de grond kwam en snel kapot zou stoten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven