Singles and the city

24-05-2009 21:23 4532 berichten
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Alle reacties Link kopieren
ja idd spontaan, dus laat m maar gewoon komen, anders is het sneu. het is nu nog lekker weer en vandeweek niet meer waarschijnlijk, dus ga 's avonds dan wel wat doen. Ga nu mn lichamelijke puin wel even ruimen..lees: benen scheren enzo :-)

lieve meiden, have fun en tot later! Miran: denk wel aan je hoor! niet gaan malen hoor!
Thanks Xen en veel plezier !!
eh sorry xenia?
bijgelezen

WM

Miran: ivm GL mijn gevoel zegt dat hij echt effe niet toe is aan meer dan vriendschap door de gebeurtenissen met zijn scheiding! En dat hij voor zichzelf weet dat als hij jou ziet dat het meer dan vriendschap is...

En vermits jullie al enkele jaren om de x-maanden contact hadden hoor je hem binnenkort wel weer

is voor jou geen leuke situatie maar beter dat hij zo reageerd want iets beginnen met iemand die nog relatieverleden te verwerken heeft is ook mar niks!!

Xen jij voelt je de laatste weken precies goed in je vel combinatie van R en psych?? Ben blij voor je

Indi nog 4 daagjes om stationman te "veroveren"? Dus morgen actie he
Hoi Reiz, leuk dat je er weer bent en bedankt voor je inzicht.

Denk zeker dat je gelijk hebt. Alleen......waarom dan dat flirtgedrag (en dan ook nog ontkennen dat hij dat doet...)

en waarom stond hij dan vorige maand, eh alweer bijna 2 maanden geleden zelfs.. hier voor de deur, wilde hij mij ineens zien toen ik op reis was. Tja, daar is de situatie van nu allemaal mee begonnen...was zijn initiatief, niet het mijne...en nu krijg ik lekker de kous op de kop....

Oh jaa.........ik vergat Xen te vragen hoe het bij de psych was?
Hoe gaat het verder met jou Reiz ? Wel goed geloof ik he?
Miranda jij verdiend beter dan dit hoor !

Bovendien zou ik hem zeggen dat hij totaal andere signalen afgeeft en dat hij als 1e initiatief nam 2 maanden geleden. En dat het niet eerlijk is van hem om te zeggen dat jij het verkeerd hebt opgevat. Kom voor jezelf op , niet het kaas zomaar van je brood laten eten. Vertel hem hoe jij je voelt en hoe jij het ziet/zag. En volgens mij lijkt het mij beter dat jullie helemaal geen contact meer hebben daarna.

Telkens met jouw gevoelens lopen spelen en vervolgens hard wegrennen wanneer jij jouw gevoelens toont en dan ook nog zeggen dat hij het ozo moeilijk heeft met zijn scheiding. Dat zal allemaal best wel dat hij het daar moeilijk mee heeft , maar hij heeft het er niet moeilijk mee om bij jou te zijn te zoenen (sex?) als hij echt zo'n moeite heeft met zijn scheiding geloof ik niet dat hij dan open staat om met een ander te zoenen e.d. Zwak van hem , heeeeeel zwak in mijn ogen.

Meid je verdiend echt 1000000x beter !
Hoi Boerin, lief van je hoor! Maarre......wij hebben elkaar al een poosje niet gezien. 2 jaar geleden op een feest en daarvoor ook een jaar niet, dus de situatie is niet helemaal hoe jij schetst.

All the way zijn we ook nog nooit gegaan. Dat hield het nu wel spannend haha....

Maar dank je wel voor het meedenken. En ja, vrijdag heb ik idd mijn grenzen en gevoelens aangegeven......denk niet dat ik ze nog een keer moet herhalen bij hem. Het is allemaal wel duidelijk zo... en ik laat het er verder bij. Hij gaat toch volgende week met vakantie met z'n kids. Gaat hij maar eens lekker tot rust komen....
Boerin, ken ik jou (van een andere nick)?
Meiden, no worries, hoor, ik laat me echt niet zomaar hengelen.... Bovendien blijkt bm nogal Nederlands te zijn, en daar val ik dus helemaal niet op....

Miranda, geef het maar gewoon even de tijd om het allemaal te laten bezinken..... Zeker als hij nu weet waar jouw grenzen liggen!

Xenia en reiz, moet me nog even inlezen in jullie verhalen, hoor, komt wel! (*pakt een stoel, is niet van plan voorlopig weg te gaan*)

Mozz, wat goed van die stoel! Ben ik stiekem jaloers op, die van mijn zijn gewoon eetkamerstoelen, met zo'n zittinkje dat je met twee naden genaaid hebt, en vervolgens met een nietpistool op het frame vastzet (maar ik ben er stiekem toch ook wel trots op...)
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Was wel heel geklooi hoor, zo'n hele stoel bekleden... dan heb je toch met van die eetkamerstoelen sneller een leuk resultaat :-)

Heb net twee leuke korte broeken (beetje van die harem-slobber modellen) en een vestje gekocht. En allemaal kleine tuttelflesjes voor vakantie. Hele stad was vol mensen, winkels open, muziek op straat... erg gezellig!

Miran, goed dat je je grenzen en gevoelens hebt aangegeven.

Jij laat het erbij, maar ik ben stiekem wel benieuwd wat je zou doen als hij ineens over 3 maanden weer belt... Maar eigenlijk moet je daar helemaal niet mee bezig zijn natuurlijk. Lekker zelf gaan genieten !
Is het bij jullie ook nog zo benauwd? Tis bewolkt, maar ik zweet me een ongeluk...
He Miran met mij alles goed hoor

drukdrukdruk maar gezellig druk (niet opt werk maar in de vriendenkring naar hier naar daar,...)

Flirten omdat hij stiekem wel meer voor je voelt, ontkennen omdat hij opt moment niet meer rond zijn hoofd kan verdragen (scheiding verwerken, dat zwart maken door zijn ex,...)

Jou posts over hem geven mij het gevoel dat hij ergens wel wil maar bang is weer het deksel op zijn neus te krijgen! Wat ook logisch is als je net uit relatie stapt! Zo ver rijden om jou misschien even te zien, nee dat valt langs zijn kant net te ontkennen!!!

Even laten rusten en misschien na zijn vakantie neutraal smsje hoe was vakantie met je kids dan heeft hij alles kunnen laten bezinken en ligt de bal volledig bij hem
Mozz, dan is hij heel erg welkom hoor, het is niet voor niets mijn GL haha...........maar hij moet wel zijn best doen

Hier ook bewolkt en warm, zit lekker buiten met boekjes, drankjes, chipjes etc., ben blij want het zou vanmiddag gaan regenen, gelukkig niet dus.......

MT is jouw nick Thang omdat je Aziatisch bent?
Reiz wat ben je toch een schatteke he :-)
quote:Mozzarella schreef op 05 juli 2009 @ 17:06:

Is het bij jullie ook nog zo benauwd? Tis bewolkt, maar ik zweet me een ongeluk...hier net hetzelfde
quote:Miranda01 schreef op 05 juli 2009 @ 17:22:

Reiz wat ben je toch een schatteke he :-)
Hiiiiiiiii!

Ik ben er weer. Ben uiteindelijk alleen naar het strand gegaan. En.... heb de liefde van mijn leven ontmoet! Hij is 81 en kwam gezellig aan het tafeltje naast me zitten. Uit pure liefde heb ik zijn petje uit zijn scootmobiel gehaald

Dusssssss... gezellige middag geworden, zo onverwacht Hahahaha. Ik trek dat dus altijd aan. Ik zat gewoon alleen aan een tafeltje te schrijven (even alle gedachten op papier) en meneer kwam er gezellig bij zitten.

Dolhilarisch en gewoon echt gezellig (leuke ouwe hagenees)

Mozz; Hier is het nu ook benauwd. Er leken wat buien van zee te komen, maar die loste boven land op.

Thang: Jij valt op buitenlandse mannen? Wat voor?
Thang en boerin zal me effe voorstellen:

30 jaar, een jaartje singel, langste relatie 7 jaar (3,5 jaar geleden stuk gelopen) ondertussen dus al relatie van jaartje achter de rug met T. T is een collega en blijkbaar werkt vriendschap beter tussen ons dan een relatie

Ben niet echt op zoek maar men zegt dat het dan juist is dat je iemand tegenkomt dus ben benieuwd

Oh ja als je denkt wat schrijft die rare woorden zinnen=> ik woon in Belgie (het antwerpse)

Hobby's feesten, plezier maken met vrienden,... en boerin met de tractor rijden dus ik ben benieuwd naar de herkomst van je nick (als je door dat herkenbaar word moet ik het niet weten hoor ben alleen nieuwschierig!)
Daarnet vielen er een paar druppels, donkergrijze lucht... nu weer weg.. zit weer lekker buiten

Olive, wat geinig zo'n ontmoeting... Je hebt toch wel zijn telefoonnummer gevraagd he? Ghehe

MT, ben ook wel benieuwd wat voor mannen jij dan valt!
He olive hoe ist met jou?

Ben overlaatst toch gaan marlies dekkers shoppen zoals je zei ze zitten echt supper (verbazend genoeg merk je zelfs met een klein maatje verschil haha had ik echt niet verwacht!)

Het aantrekken is idd wel effe oeps hoe beginnen we hieraan

Zit nu te twijfelen om ook een bikini te gaan halen, wilde die toen ook al kopen maar 2 setjes en een bikini ging er net wat over!
Regen mag hier ook wel ff komen, en onweer, zolang het maar iets aan die benauwdheid doet...

Mozz, was heel erg geinig. Heb echt gelachen met die vent. Enorm gevoel voor humor. Ben helaas zijn nummer vergeten te vragen, hij scheurde zomaar weg op zijn scootmobiel!
Hé Reiz! Wat goed van die Marlies Dekkers! Ze zitten ook echt heerlijk! Aantrekken is soms ff puzzelen ja, hahaha... had ik ook last van 'welk bandje moet waar???'.

Vind de bikini's ook mooi, maar ja, t is wel een hoop geld inderdaad.

De pasvorm is gewoon helemaal goed, waardoor je echt ondersteuning voelt... toch niet geheel onbelangrijk bij een BH
En blijven posten

MP ivm facebook collega: afgelopen maandag effe bij mijn baas langs geweest (die is er 's nachts niet he => nieuwelingen ik sta in vaste nachtploeg) voor allerlei andere zaken en toevallig kwam het ook ter sprake hoe de beurtrol verloopt en noemde hij op maar die en die maken veel goed zeker? (zitten enkele schoolverlaters tussen die je soms beetje veel handje moet vasthouden). Nu bij de goede zat dus ook FBcollega!? Heb nu we toch onder 4 ogen bezig waren baas toch maar op de hoogte gebracht moest het uit de hand lopen is die mens al op de hoogte!!

Gelukkig heb ik toffe baas, hij lachte me gewoon uit met mijn aanbidder... Niet slecht bedoeld hoor, het is eigenlijk ook wel lachen iedereen ziet zo dat die mijn type echt niet is!!

Maar ben wel opgelucht omdat FBC me nu uit jaloersheid probeerd zwart te maken bij collega's als dat dan aan baas zijn oren komt kent die heel de situatie!

Dus niet naar vertrouwenspersoon geweest gewoon baas in vertrouwen genomen
Ben er weer,.... helaas geen leuke man gevonden om me in te smeren, maar was een gezellige dag. Al begon de dag een beetje bewolkt, dus hebben eerst maar een terrasje gepikt en daarna toch nog heel lekker op het strand gelegen en ben zelfs bruin geworden!! Net thuis en nu net een kleine mini regenbuitje hier, dus al met al een geslaagde dag!

Hoe is het hier verder?

Ik ga even douchen, dus kom strax weer even meelezen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven