Een derde wondertje!!!

21-10-2008 20:05 1198 berichten
Alle reacties Link kopieren
NickLeeftijdKidsUitg. of NODBijzonderGB3322 boys (4 en 2) 4 juli Floddertje128zoon(4), dochter(2)3 mei, zoon Pepijn Miriam197434dochter(2),zoon(1) 17 novPrinsess33boy(4), girl(2) 10 aug.ADLmamavanM252 jaar en 0 jaarNOD afwachtenStella792302 boys(3 en 1) 4 dec30/6 VK, 21/7 20wk echoCarianne352 boys (4 en 3)]:heart:Hoera333zoon(3), dochter(1) 6 decMebi302 boys (5 en 4)
Car dat is hartstikke logisch hoor..denk dat er zelfs veel vrouwen zijn die dat hebben waarbij het niet zo gelopen is als bij jullie.

Ik werd van Senna door de pil heen zwanger, Djordi was pas 7 maanden en eerlijk gezegd heb ik me een hele tijd niet zo heel blij gevoeld. Vond 1 al zoveel en had nooit nagedacht of ik meer dan 1 kindje wilde en nu kwam hij er al aan. Toen ik in week 22 opeens bloedingen kreeg sloeg alles om en zat ik op een roze wolk. Maar weet zeker dat het bij jou eerder is hoor, het is gewoon nog een beetje onwerkelijk allemaal. En natuurlijk de "normale"zorgen : is alles wel goed, is het wel echt zo etc etc.

Geef het de tijd haha (je hebt een maand of 8 nog om aan het idee te wennen hihi).

Wat bizar ook van die datum! En hoe lang denk je nu dat je zwanger bent???

Prinses, wat lekker Griekenland!!! Waar ga je precies heen?

Wij zijn vorig jaar naar Corfu geweest, heerlijk hoor! Daar wil j wel vroeg je bedje voor uit toch?

Stella wat fijn dat alles zo goed gaat. Hoe is het gegaan op je werk?

EN wat lief dat je ouders zo binnen kwamen sluipen hihi.

Hoera, jij hebt volgens mij een heerlijk sociaal leventje, feestje hier, dingetje daar hahaha, gezellig hoor!

Mag hier ook niet klagen hoor, 2 weken geleden mijn eigen feestje, de week erna een vriedin die ook 30 werd, afgelopen week feestje op de camping, dit weekend 2 x 25 jarig huwelijksfeest en wederom een vriendin die 30 wordt en as donderdag naar De Dijk en vrijdag bedrijfsuitje....zucht! Maar wel gezellig!!

GB, joehoe, je maakt ons zo nieuwsgierig!

Staat er niks op Hyves???

ADL, hoe gaat het nu bij jou?

Miriam, wat gaat het allemaal hard zeg...war heerlijk voor je!

Hier net gebeld voor een vroege echo ivm onze vakantie. We gaan 3 weken weg, precies tussen week 8 en week 11.

Nu mag ik 14 juli s, avonds voor een echo, dan ben ik ong 7,5 week zwanger. 17 juli gaan we naar Spanje, dus ik hoop dat alles goed is op de echo....fingers crossed!

Hebben de andere nog vakantie plannen??

Nou ik ga snel op de fiets naar de apotheek, want nu heeft Djordi oorontsteking aan de andere kant....zielig!
test
GB? lukt het niet om erop te komen? Ben benieuwd hoor!

We gaan vrijdag naar Rhodos vliegen. Met Transavia mag je tot en met 36 weken vliegen en dat lukt net. Heb voor de zekerheid een verklaring van de verloskundige. iK vind vroeg opstaan niet erg hoor, alleen met twee kleintjes kan dat best even een gedoe zijn. Maar allemaal voor een leuk doel dus we mogen niet klagen.

Stella; bij jou begint het ook al op te schieten nu he.

Spannend dat jullie het dan niet weten Hoera. Dat hebben wij bij Juliette ook gedaan. Toen ze geboren was zei een enorme korpsbal van een arts "het is een meid!" Was wel bijzonder. Deze keer was ik gewoon te nieuwsgierig en vond ik het voor de kinderen ook wel leuk. Zo wordt het iets concreter voor ze.

Maar het niet weten maakt het gewoon nog meer tot een verrassing!

Mebi; sterkte met Djordi! en fijn dat je een echo krijgt voor de vakantie.
He meiden, hier even kort een berichtje..GB heeft op Hyves gereageert, ze komt er niet op bij Viva. Gister was ze nog niet bevallen, maar wie weet......Ze houdt ons via Hyves op de hoogte.

Wat heerlijk Princess, ben jaloers! Kamperen in Spanje is ook heerlijk, maar de ideale vakantie vind ik toch wel de vakantie met vliegtuig in een hotel hoor....Maar ja, we zitten nu met 2 schoolgaande kids wel aan een hoge vliegprijs.

Geniet ervan meid!!!

Effe ego..beetje onzeker de dag begonnen, ik voel amper iets, nu weet ik wel dat dat niet hoeft en dat ik nog niet eens 5 weken zwanger ben, maar toch...je leest en hoort alleen maar vrouwen die misselijk zijn, steken hebben etc etc...ik voel me eigenlijk best wel goed....zucht....

Nou ja kunnen jullie natuurlijk ook niks aan doen, maar ik wilde het even kwijt...
O Mebi, dan is het helemaal fijn dat je zo snel terecht kan voor een echo. Laat al die onzekerheden voor je vakantie maar weg nemen !!!! En idd, het is nog zo pril. De meeste weten dan nog niet eens dat ze zwanger zijn, laat staan dat ze bijzonderheden voelen......

GB; balen dat je hier niet op kan komen. Ik hou hyves dan ook maar goed in de gaten :-) !!

Prinsess; heeeeeerlijk !! Zal idd lekker genieten zijn. Goed hoor dat je het nog even doet nu het nog kan !! Je vliegt de wereld niet af........

Heb me gister opgegeven voor zwanger fit. En dan natuurlijk voor postnataal :-) Sporten onder begeleiding bij de fysioen weer op krachten komen. Ik tennis nu al wel weer maar dat voel ik wel na afloop in mijn bekken/liezen. Dit lijkt me een mooie gelegenheid om weer lekker vernatwoord fit te worden.

Picknick was wel leuk hoor zondag. Het was alleen wel druk en die 2 kids van mij vliegen alle kanten op dus was wel bang ze kwijt te raken :-). Had mijn nummer wel op hun armen gezet. Timo is ook nog veel te jong voor een echt picknick maar het idee dat we het gingen doen was alleen al leuk. En we hebben gekeken naar Dirk Scheele. Die zingt kinderliedjes. Dat vonden ze wel erg leuk (en ik ook :-)).

Met Pepijn gaat het super. Hij heeft weer doorgeslapen tot 6.30 uur. Heerlijk !! Hij blijft wel onrustig tijdens het eten, of ik de druk er nou afkolf of niet. Dat vind ik wel vermoeiend. Dan denk hij al snel dat hij vol zit en ik en dan dus lang bezig met voeden of hij heeft al snel(ler) weer honger. Terwijl hij zo 4 uur slaapt als hij wel goed heeft gegeten.....Maar goed. Soms kolf ik het dus en geef ik de fles en dat drinkt hij dus wel rustig. Misschien gaat dit nog over als zijn darmen wat rustiger zijn en hij niet meer ligt te winden als hij drinkt.

En als dit het enige is :-))))

Vandaag lekker een dagje voor mezelf en Pepijn. Floortje en Timo zijn weg. Heb nog 150 foto's uit te zoeken dus zal me niet verevelen. Lekker in het zonnetje. Heerlijk zo'n voorjaarskindje.
Stil hier....
vond het zelf eigenlijk wel een lap tekst van mezelf :-)

nu naar de peutergym, vmi naar de vk
Prinsess: Lekker zeg naar Rhodos, genieten maar!!!

Hier morgen alweer 17 weken dus het schiet op ja.

Floddertje: Wat leuk zwanger en fit, zal volgend jaar ook eens kijken naar zoiets. Ik vind het toch erg knap die picknick alhoewel het natuurlijk steeds makkelijker wordt hoe ouder ze worden.En wat super dat Pepijn,blijft echt een super leuke naam, pas om 6.30 wakker werd. Dan worden de nachten ook weer wat langer voor je. Toch ook heel dapper met je BV, ik denk dat ik handdoek al in de ring had gegooid.

Hier alles rustig verder, ben echt niet vooruit te branden.

Tot snel
Poehee 17 weken al weer. Gaat snel he ?! Gaat de naam die jullie hebben ook in de trant van Pepijn zijn ??
nog geen gb3 nieuws?

Hier druk koffers aan het pakken want vannacht vliegen. Net op het werk allemaal schatiggie roze dingen gekregen voor no.3!

Zo'n vreemd gevoel om nu 8 maanden vrij te zijn.

Ladies, tot over een paar weken. Veel plezier bij de echo's, bevalling?, borstvoeding, zwangerschapskwaaltjes en bij het maken van een keuze voor een derde of niet! En vergeet vooral niet te genieten!

liefs

P
Sorry Flodder, hahah, daar had ik effe overheen gekeken, maar idd meid een hele lap tekst. Wat doet Pepijn het goed zeg! Heerlijk!

Stella, ik sta er ook van te kijken hoe hard het bij jou en Hoera gaat. Voor mijn gevoel zijn jullie net zwanger, maar 17 weken is echt al bijna op de helft!

Vanmorgen was MvM hier, ik wil graag alles goed doen deze keer, zit tussen mijn oren haha, en zij zei: oh, dan mag je tot 4 september mee doen, dan ben je 16 weken. Nu denk ik: jeetje september pas!! Maar waarschijnlijk, als alles goed gaat, zit ik daar dan ook zo???

Nu gaan de dagen niet snel, nog 17 dagen voor de echo...zucht!

Prinsess hele hele hele fijne vakantie, wat heerlijk meid!!!

Wist niet dat je een meid krijgt, heb ik dat gemist?? Wat onwijs leuk zeg!!

EN 8 maanden vrij, mmmmmm!

GB3 houdt ons via Hyves op de hoogte, omdat Viva het niet doet.

Oja, Flodder, dit moet ik nog eve zeggen: wat ene topper ben jij, wat je allemaal doet en hoe je het aanpakt, sporten de kids, het regelen, echt petje af hoor!!

Nou ik ga effe douchen, heb en bedrijfsuitje gehad, was superleuk, eerst yoga op een grasveld met een picknick en daarna Pitch en Put (golf) gedaan afgesloten met een heerlijke bbq! Maar na zo''n dag in de volle zon wel erg moe!

Nou fijn weekend! Liefs!
up reageer morgen even
Prinsess: Je leest het niet meer, maar ik hoop dat je een voorspoedige vlucht hebt gehad en nu lekker met de kids aan het zwembad zit.

Mebi: Ik heb ook MvM gedaan en vorige week voor het laatst meegedaan. Die tijd vloog voorbij, wacht maar tot je de eerste echo achter de rug hebt. Klinkt als een erg leuk uitje. Wanneer ben je nu uitgerekend eigenlijk?

Floddertje: We hebben nog geen jongensnaam, en na de echo die ik vanochtend heb ben ik er sterk van overtuigd dat het een jongen gaat worden. Dus dat wordt nog druk verzinnen.

Verloskundige kon het niet zien, maar ik zag ons kleintje zo lekker bewegen en toen had ik echt een jongens gevoel. dus ik blijf denk ik een echte jongensmoeder. Sil die blijft het maar over een zusje hebben en ik zie tegen hem, ik denk dat mama een broertje in de buik heeft, zegt hij oh ik wil een zusje, nou dan nu eerst een broertje en daarna een zusje. Dus wie weet komt er ooit een vierde, hahaha.

Aankomende vrijdag lekker op vakantie voor twee weken, dus zal ik er even niet zijn. We gaan naar de stacaravan die we nu hebben in Rijs, Friesland. Alleen vrijdag nog even werken. En dan na de vakantie de 20-weken echo en dan gaan we ook weer verder met het huis, zolderkamer maken, en dus de slaapkamers van de jongens verhuizen

Hier weer even de tuin,

Liefs Stella
He meiden,

Hehe het lukt na een dikke week weer eens om op het forum te komen.

Wat een verhalen weer.

Princess, je bent al heerlijk aan het genieten in Griekenland, hopelijk blijft baby netjes op z'n plekje!

Flodder het is wat Mebi zegt je bent echt goed bezig en ook al aan het sporten knap hoor en ook dapper dat je de bv volhoudt!

Mebi nog even volhouden tot de echo en als die goed is dan vliegen de weken echt voorbij zeker wanneer je met een vakantie begint en de zomer gaat zowiezo altijd sneller dan de winter. En wat betreft de klachten die had ik ook nog niet met 5 weken, pas na een week of 7/8.

Stella wat lekker bijna vakantie! En volgens mij begin je met heerlijk weer! Bij ons begint de schoolvakantie pas de 27e, echt heel erg laat dit jaar. Wat leuk dat je ouders langskwamen, echt een verassing zo. Wilden jullie het geslacht nu weten bij de 20 weken echo?

GB ik moet nog even naar de hyves dus wie weet staat er een berichtje. Al kan ik me nog steeds niet voorstellen dat ik direct op internet ga wanneer ik bevallen ben!! Nou nogmaals zet m op en ik hoop op een voorspoedige bevalling!

Car wat bijzonder die datum echt een gelukskindje!

Hier weer een weekend vol feest achetr de rug (nog twee te gaan). We hadden vrijgezellenfeestje. Ik heb niet helemaal megedaan hoor en ben na het eten naar huis gegaan en niet mee gaan stappen. Daar heb ik nu echt geen trek in. Zondag samen met de mannen en kids gebbqed was erg geslaagd!

Komend weekend wordt annemijntje 2! Wat gaat dat toch snel zeg, ik hoop dat we een lekker tuinfeestje kunnen houden. Verder alles z'n gangetje beetje warm maar het is te doen, nou fijne avond allemaal!
up, volgens mij wrodt er op hyves meer geschreven omdat de helft hier niet kan komen. Maar goed ik hou gewoon alles in de gaten.
Hoi hoi,

Hier ben ik ook weer eens. Ik kon niet typen, had mijn hand in het verband zitten. Ik was tegen de gangsleutel aangelopen en kreeg vier hechtingen. Die zijn ook nog eens gaan ontsteken, dus het was geen pretje. Maar nu is het gelukkig weer goed.

Mebi en Car gefeliciteerd. Helemaal geweldig dat er bij jullie een wondertje bij komt! Een van jullie twijfelde omdat ze geen klachten had. Ik heb bij alle twee de keren geen klachten gehad.

Zijn jullie ook lekker aan het genieten van het weer? Wij hebben nu ook onze vakantie in september geboekt. Mijn broer is op 1 april naar Spanje geemigreerd en wij gaan bij hem in de buurt naar een camping. Heb er helemaal zin in. Lekker met het vliegtuig. Alleen mogen we voor de jongste geen koffer meenemen dus alles in drie koffers zien mee te krijgen. De jongste moet ook op schoot, ben benieuwd hoe dat gaat. Ook ben ik begonnen met afvallen en ben er trots op dat ik 6 kilo kwijt ben! Maar heb er nog een hoop te gaan.

Mirjam hoe is het met je dak afgelopen?

Flodder die baan klinkt als een ware uitdaging. Weet hij er al meer van?

Car, ik snap dat je twijfeld nu je zo'n heerlijke vakantie hebt gehad. Ook was je het aan het afsluiten dus lijkt het me logisch dat je nu even twijfeld, maar als je straks het hartje ziet zal je twijfel wel weg gaan.

Stella wat leuk dat je ouders zo langs kwamen. Wel een eind met de trein, gelukkig waren jullei thuis!

Mebi hoe was de dijk? Ik vind het altijd zo'n leuk sfeertje en heerlijke muziek.

Princess heerlijk nog even op vakantie, als je dit leest ben je al weer terug maar dan komt de komst van de baby weer wat dichterbij.

Gb, ben je al bevallen?

Flodder, ben je helemaal bij met de foto's. Ik loop echt zo achter dus vind het knap van je. Alles goed met Pepijn? Hebben jullie al vakantie of moet je nog steeds het ritme van school aanhouden?

Stella, mooi weer gehad op de camping. Lekker vakantie gehad?

Hoera gefeliciteerd met je dochter? Leuk feestje gehad?

Adl hoe is het met jou en je kids?

Ik zal vast iemand zijn vergeten, sorry daarvoor.

Ik hoor een van mijn mannetjes zingen in bed dus ga ze er maar eens uit halen, zijn we weer beneden voor hun papa thuis komt van het werk. Ze hebben drie uur geslapen en waren er ook echt aan toe, heerlijk.

Fijne dag allemaal

Groeten sis
Hey Bluessister,

Leuk dat je weer komt schrijven! Balen van je hand, au zeg! En leuk al die vakantieplannen! Wauw ben je alweer 6 kilo kwijt? Mij lukt het tot op heden nog niet om af te vallen, ik doe wel pogingen en hoef op zich niet zoveel kwijt maar wil wel een kilo of 5 lichter wegen. Verder gaat het hier wel goed met de kids hoor en met mij ook beter. Ik heb m'n examen gehaald die ik 2 maanden terug had gedaan dus weer een certificaat erbij! Verder ga ik weer wat meer werken over een tijdje. Helaas wel op een andere vestiging (verder weg) omdat de huidige vestiging waar ik nu werk gaat sluiten :( .

Heb je trouwens ook zin om op hyves te komen? Doordat sommigen niet op het forum kunnen komen door de foutmeldingen zitten we ook wat meer op hyves!
hoi hoi...eindelijk lukt het weer eens om hier wat neer te zetten

het dak verhaal, nee we betalen niks het is hun fout. Daarnaast hebben ze het ook maar half afgewerkt. Het dakleer zit erop maar het grint ontbreekt. Garantie op het dak krijgen we niet. Dus het is nog even afwachten of we nu wel zo "blij" met deze vergissing moeten zijn.

20 weken is vrij goed gegaan. Ze hebben wel een wat gevonden maar daar hoeven we ons niet ongerust over te maken. De niertjes zijn aan de grote kant, maar ik heb voldoende vruchtwater en de kleine drinkt goed en plast ook. Dus werkt alles. Wel houden ze het in de gaten. Ook loopt de kleine een weekje achter met de groei, maar daar maak ik mij geen zorgen om. Mijn andere 2 waren ook altijd te klein en zijn toch met ruim 7 pond ter wereld gekomen

Ze hebben op het moment allebei de 5de ziekte. Zo zielig, hoge koorts en rode vlekken die jeuken. En dat met de warmte van afgelopen dagen, ze kookten zowat. gelukkig kwam uit de bloedproef dat ik beschermd ben tegen de 5de ziekte, dus de kleine in de buik loopt geen gevaar.

We krijgen trouwens een meisje. Ik wist echt zeker dat het weer een jongen zou worden. Ik was dus ook echt heel verbaasd, waarop mijn man dacht dat ik niet blij was. Haha het maakt mij niks uit, maar dat zo'n kleine mij zo kon foppen..nu al

dames, met 2 zieke kindjes is het wat veel om nu op iedereen te reageren...vergeef mij

tot laterrrrrrrr
He hier ben ik ook weer!

Mirjam proficiat met je meisje! Wat leuk en wat kan je gevoel je voor de gek houden zeg. Gelukkig hoeven jullie je geen zorgen te maken over de niertjes wel fijn dat ze het in de gaten houden, relaxed dat het verder allemaal in orde was verder, toch weer spannend.

Blues sister dat is wel een heftig ongelukje met je hand!

Zo hier een gezellig en druk kinderfeest achter de rus. Ons meisje heeft genoten en begreep al snel wat jarig zijn allemaal inhoudt. Ze is ook erg verwend en vooral het kettinkje is een groot succes (is toch meestal het kleinste cadeautje). We hebben het lekker in de tuin gevierd en tot half 6 is het droog gebleven, toch wel fijn met 18 kinderen op bezoek. Ik moet vanavond nog wel even vroeg naar bed merk ik, het hakt er toch in die derde zwangerschap. Wel heel leuk dat ik de baby sinds het weekend echt duidelijk voel schoppen, ik voelde al wel eerder wat, maar dit was toch weer het serieuze werk!

Ik zal npog even op de hyves kijken want volgens mij is het daar levendiger!
up kijk ff op de hyves
Hallo, ik kom hier ook even kletsen, zijn er nog bezig om zwanger te worden of alleen maar zwangeren? Wij zijn bezig voor een derde, op dit moment heb ik mijn 'klusdagen' en mijn eerste NOD is 24 juli, dus het is allemaal nog even spannend. Bij mijn eerste twee dochters heeft het ongeveer 4 maanden geduurd. Nu zijn we de tweede maand bezig. Mijn dochters zijn zeven en vijfenhalf. En omdat ik toch eigenlijk al twee jaar bezig ben met wel of geen derde, hebben we dan toch maar de knop doorgehakt, ook al moeten we weer helemaal vooraan beginnen. Zijn er nog dames met een 'nakommertje'? Zo ja hoe is de ervaring? Ben zelf ook al wat ouder nu, al 37, zijn er nog van deze leeftijd? Hoop dat er nog plaats voor mij is en dat ik kan meekletsen met jullie, Groetjes
Hoi Mariska, welkom!

Leuk dat je ook voor een 3e kindje gaat. Bijna iedereen is al (net) zwanger ja, maar ik loop nog niet zwanger rond (wacht m'n cyclus af) en we willen er weer voor gaan als onze jongste een jaar is (over ruim 1,5 maand).

Mijn oudste is bijna 3 en dus ook nog jong.

Leuk dat je mee komt schrijven hier, alleen doordat sommigen inlogproblemen hebben wordt er wat minder geschreven en zitten we wat meer op hyves. Maar kom ons hier vergezellen, dan ben ik iig niet de enige niet- zwangere meer.

Is er trouwens niet iemand anders die het schema kan aanpassen?

Dan kunnen Bluessister en Mariska er ook nog in.
Dames, we zijn bijna ingepakt en gaan zo naar Drenthe voor 2 weken. Iedereen succes, plezier en fijne vakantie !!
P heeft de baan trouwens hebben we gister gehoord !!! Dus we gaan aug/sep verhuizen !!!! Spannend !!!! Wel lekker om met dit nieuws op pas te gaan :-)
Blue sister; Knap hoor 6 kilo eraf? Moeten er nog veel en hoe doe je het?

Mirjam1974; hoe is het met de zieken?

hoera3; je bent uitgerekend voor 6 december, wel spannend misschien wordt het wel een sinterklaascadootje!

Floddertje1; prettige vakantie

ADLmamavanM; ik heb ook wel altijd de wens gehad voor 3, alleen de tweede had na haar geboorte een volledige reflux, dus we hebben nogal gesukkeld met haar, en dat slokte zodanig veel aandacht op dat de wens een beetje naar de achtergrond gegaan was, maar nu gaat ze al 2 jaar na school en ze eet en drinkt alles, en sinds die tijd kriebelt het ook al, alleen bij mijn man nog niet, en die heb ik natuurlijk wel nodig, maar ook hij is nu overstag dus .. we gaan ervoor. Je wacht je cyclus af, dus je gebruikt op het moment niets? Dus het kan zomaar gebeuren dat je zwanger bent?

Verder eigenlijk geen nieuws, heb pas laat vakantie de laatste week van augustus. De vakantie valt hier laat, en ik neem vakantie na mijn man, niet zo gezellig maar anders moeten ze in de grote vakantie naar de kinderopvang en op deze manier niet. Ik werk maar 2 1/2 dag,dus we kunnen daarom wel leuke dingen doen, en op vakantie gaan doen we, buiten een weekendje weg, dit jaar niet. Volgend jaar weer wel, tenminste hangt ervan af of ik natuurlijk zwanger wordt en wanneer het dan geboren wordt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven