we gaan Vrolijk verder!
donderdag 17 mei 2007 om 22:19
En nu ben ik helemaal kwijt wat ik verder tegen Meave wilde zeggen.
En die pffffff was omdat het niet de eerste keer was dat hij wakker werd.
Ik word een beetje kriegel van hoe vaak Nano 's avonds wakker wordt de laatste avonden. Zeker omdat ik nog steeds een erg pijnlijke nek heb en dan gesjouw met baby niet echt bevorderlijk is.
Hij clustert zich ineens weer een versuffing 's avonds, en als hij dan eindelijk ligt te slapen wordt hij minimaal eens in het half uur huilend wakker en valt dan heel soms braaf weer met speentje in slaap, maar wil vaak ook nog verder drinken. En dat zo ongeveer tussen 21-24u, en de rest van de nacht slaapt hij wel goed.
Ik zou bijna geneigd zijn er 250cc pap in te keilen, kijken of dat werkt;)
Maar even serieus, ik weet dus echt niet hoe ik dat zaterdag ga doen:(
Ik kan hem meeslepen en dan met een clusterende baby zitten die het waarschijnlijk vertikt om te slapen omdat hij hyper wordt van alle indrukken (het is nogal een feestvarken) of hem thuislaten en heel hard hopen dat hij dan toevallig wel braaf gaat slapen.
Komt nog bij dat vent eigenlijk naar een verjaardag moet nog, maar goed, Nano is het grootste probleem.
En die pffffff was omdat het niet de eerste keer was dat hij wakker werd.
Ik word een beetje kriegel van hoe vaak Nano 's avonds wakker wordt de laatste avonden. Zeker omdat ik nog steeds een erg pijnlijke nek heb en dan gesjouw met baby niet echt bevorderlijk is.
Hij clustert zich ineens weer een versuffing 's avonds, en als hij dan eindelijk ligt te slapen wordt hij minimaal eens in het half uur huilend wakker en valt dan heel soms braaf weer met speentje in slaap, maar wil vaak ook nog verder drinken. En dat zo ongeveer tussen 21-24u, en de rest van de nacht slaapt hij wel goed.
Ik zou bijna geneigd zijn er 250cc pap in te keilen, kijken of dat werkt;)
Maar even serieus, ik weet dus echt niet hoe ik dat zaterdag ga doen:(
Ik kan hem meeslepen en dan met een clusterende baby zitten die het waarschijnlijk vertikt om te slapen omdat hij hyper wordt van alle indrukken (het is nogal een feestvarken) of hem thuislaten en heel hard hopen dat hij dan toevallig wel braaf gaat slapen.
Komt nog bij dat vent eigenlijk naar een verjaardag moet nog, maar goed, Nano is het grootste probleem.
donderdag 17 mei 2007 om 22:22
Gesprek ging goed trouwens, dus ben benieuwd. Enige probleem is dat ze liever 1 persoon fulltime hebben dan twee parttimers, dus mochten ze die vinden, dan zal ik wel pech hebben. Worden. het wel twee parttimers dan verwacht ik wel een tweede gesprek eigenlijk. Verwaand he:P
Athena, nog van harte met jubileum!
Ik ga vast tanden poetsen enzo. Kan ik straks tenminste in slaapkamer blijven en vanuit mijn bed me bezighouden met vermoeiend ventje.
Athena, nog van harte met jubileum!
Ik ga vast tanden poetsen enzo. Kan ik straks tenminste in slaapkamer blijven en vanuit mijn bed me bezighouden met vermoeiend ventje.
donderdag 17 mei 2007 om 23:01
quote:Zeefje dus ook al zo'n lekker vlot exemplaar, leuk! En nu de hele dag door baby helpen terugrollen dus;)
Welnee. Ze kan alleen nog van haar buik naar haar rug. Volgens mij juist omdat ze er geen moer aan vindt op haar buik.
Dus als ze weer op haar rug ligt, dan blijft ze weer lekker lui liggen:D
Welnee. Ze kan alleen nog van haar buik naar haar rug. Volgens mij juist omdat ze er geen moer aan vindt op haar buik.
Dus als ze weer op haar rug ligt, dan blijft ze weer lekker lui liggen:D
donderdag 17 mei 2007 om 23:19
vrijdag 18 mei 2007 om 10:02
Ja Wind, inderdaad, laat je wel weten als het teveel is? Dan doen we het gewoon bij iemand anders en ben je zelf natuurlijk ook meer dan welkom, maar heb je niet de gastvrouw-rol .Net moeders voor moeders op bezoek gehad, dochter is vrij vandaag, dus het was een wat typisch gesprek. Ik wil nl. nog niet dat dochter het nu al weet. We hebben het er maar op gehouden dat als je moeder bent je dit kan doen en de vraag waarom ik dat niet altijd doe heb ik maar genegeerd.
vrijdag 18 mei 2007 om 10:37
O ja Meave, nog gecondoleerd, dacht dat ik dat allang gedaan had, maar zie het nergens staan. Wanneer is begrafenis/crematie, sterkte in elk geval, mocht het vandaag of morgen zijn. Heb in AK geroepen dat ik je rond 16.15 kom halen morgen, maar ik bel wel even als ik hier wegrijdt, dan kan ik het beter inschatten namelijk.Dochter zit Minoes te kijken, maar ze vindt het net iets te spannend, dus ze zit half op schoot.
vrijdag 18 mei 2007 om 11:23
Ok Ely, ik had te snel gelezen. Nano gaat nl. van rug naar buik en trekt dan z'n armen naar voren en gaat liggen spelen, en dan is terugrollen lastig omdat het met een enorme klap gaat tenzij hij eerst z'n armpjes weer terugvouwt. En dat doet hij niet..
Wind, idd. eerlijk zeggen! Anders mag het ook hier hoor..
Baan wordt het niet trouwens. Alle andere kandidaten wilden graag zoveel mogelijk dagen werken en daar gaven ze toch wel de voorkeur aan, aan een fulltimer. Tja, zei die meneer, dat wisten we eigenlijk al toen we je brief lazen en ogv. telefoongesprek, maar op grond van cv en ervaring enzo wilden we je toch graag zien..'.
Hmpf. Ik vond het een leuk gesprek hoor, maar heb toch wel een klein beetje gevoel van tijd verspild. Hadden ze beter eerst met degenen die wel ft wilden kunnen praten en eventueel als dat niks werd nog met mij ofzo.
Wind, idd. eerlijk zeggen! Anders mag het ook hier hoor..
Baan wordt het niet trouwens. Alle andere kandidaten wilden graag zoveel mogelijk dagen werken en daar gaven ze toch wel de voorkeur aan, aan een fulltimer. Tja, zei die meneer, dat wisten we eigenlijk al toen we je brief lazen en ogv. telefoongesprek, maar op grond van cv en ervaring enzo wilden we je toch graag zien..'.
Hmpf. Ik vond het een leuk gesprek hoor, maar heb toch wel een klein beetje gevoel van tijd verspild. Hadden ze beter eerst met degenen die wel ft wilden kunnen praten en eventueel als dat niks werd nog met mij ofzo.
vrijdag 18 mei 2007 om 18:35
vrijdag 18 mei 2007 om 18:49
OK dat was dus een enerverende middag. Apie lag te slapen en ik zei tegen Aap "zullen we na het slaapje een uurtje naar de dierentuin gaan?" Dus wij Apie helemaal blij uit bed gehaald en op naar Blijdorp waar we met ons abo naar binnen stapte. Het was druk! Gelukkig liep de grote stroom mensen al naar buiten op weg naar huis want het was 14.30 uur en dus precies het tijdstip dat die giga-gorilla een uitstapje besloot te maken. En wij liepen dus nietsvermoedend recht op die gebeurtenis af. Vervolgens hoorde je links en rechts mensen zeggen "er is een gorilla ontsnapt!" met allerlei enge verhalen eromheen. Maar er werd verder niks gezegd vanuit Blijdorp en ook geen van de medewerkers wist wat, dus wij bleven gewoon uit de buurt van de apenverblijven en hebben nog wat rondgekeken. Toen er een traumahelikopter kwam en we medewerkers en politie zagen rennen met knuppels en flink zweet op het voorhoofd begrepen we wel dat het serieus was. We besloten naar de oude uitgang te lopen en daar werden we dringend verzocht de dierentuin te verlaten. Meteen gedaan natuurlijk want we zitten op een close-encounter met de Alpha male van de gorillagroep niet te wachten natuurlijk. Van de nieuwsberichten die we nu hebben meegekregen, weten we dat we vlakbij waren en dat die gorilla dus 1,5 uur heeft rondgelopen! Men, ik heb het te doen met de mensen die echt in de buurt waren want ik moet er niet aan denken dat je kind een andere kant oprent, wetende dat dat beest agressief is. brrrrr!
Die gorilla is dus echt gigantisch! Zo'n twee bij twee exemplaar, pffff
Apie vond het allemaal maar wat spannend en we hebben haar maar gezegd dat er een aapje uit zijn hok was omdat hij een ijsje wilde gaan halen
Die gorilla is dus echt gigantisch! Zo'n twee bij twee exemplaar, pffff
Apie vond het allemaal maar wat spannend en we hebben haar maar gezegd dat er een aapje uit zijn hok was omdat hij een ijsje wilde gaan halen

vrijdag 18 mei 2007 om 19:40
Jeetje, wat een verhaal van die gorilla! Wat hebben jullie mazzel gehad Nathje dat jullie niet oog in oog hebben gestaan met die uit de kluiten gewassen aap. Ik las net op teletekst dat dat beest een vrouw heeft meegesleurd en haar hand heeft verbrijzeld en dat haar arm op twee plaatsen gebroken is. Pfff... heftig middagje dierentuin.
Jammer Mille dat je het niet bent geworden. En raar verhaal van dat ft of pt.
Op naar een nieuwe kans of zit je goed waar je zit en was dit een buitenkansje?
Jullie zijn morgen welkom! Nog steeds
Het voeden gaat weer goed en natuurlijk ben ik enorm blij dat het weer over is, maar ben ik nu alweer huiverig voor een "volgende keer". Ik was echt van slag. Het lijkt wel alsof het een beetje (veel) een obsessie is geworden.
Jammer Mille dat je het niet bent geworden. En raar verhaal van dat ft of pt.
Op naar een nieuwe kans of zit je goed waar je zit en was dit een buitenkansje?
Jullie zijn morgen welkom! Nog steeds

Het voeden gaat weer goed en natuurlijk ben ik enorm blij dat het weer over is, maar ben ik nu alweer huiverig voor een "volgende keer". Ik was echt van slag. Het lijkt wel alsof het een beetje (veel) een obsessie is geworden.
vrijdag 18 mei 2007 om 20:00
Hej Wind, fijn dat het voeden nu weer beter gaat. Wel een opluchting en wat goed dat je een time-out ingelast had voor het nemen van de beslissing. Maar nu je er wat minder emotioneel erover bent: waarom is BV zo belangrijk dat je het een obsessie noemt?
Mille, jammer zeg van de sollicitatie. Ga je nu actief verder zoeken of was dit iets wat toevallig op je pad kwam?
Morrie, wat een lekkere boost voor je zelfvertrouwen die opstekers op het werk
Meave, er is al veel gezegd over de situatie over Mootje waar ik niks aan kan toevoegen. Ik ben wel benieuwd hoe nu verder.
Drop, wat een irritante actie van je Vent zeg! Pfff hij moet op korte termijn wel iets heel liefs doen hoor want dat verdien je nu ook wel!
Goed van je dat je aan je S aan het werken bent, visualiseren hoe fijn het zal zijn als je dat achter de rug hebt, dat helpt mij altijd om door te zetten.
Lien, moest wel lachen om je geheime MvM gesprek. Was die MvM ook wel een beetje discreet? Wanneer gaan jullie het de kinderen vertellen?
Nou ik heb net het journaal gekeken over het Bakito incident. De directeur gaf aan dat de gorilla gejend mogelijk zou zijn. Getver, je zal dat beest gejend hebben met dit als gevolg, dat zou je echt diep moeten schamen. Sowieso als je dierentuinbeesten jent natuurlijk.
Mille, jammer zeg van de sollicitatie. Ga je nu actief verder zoeken of was dit iets wat toevallig op je pad kwam?
Morrie, wat een lekkere boost voor je zelfvertrouwen die opstekers op het werk
Meave, er is al veel gezegd over de situatie over Mootje waar ik niks aan kan toevoegen. Ik ben wel benieuwd hoe nu verder.
Drop, wat een irritante actie van je Vent zeg! Pfff hij moet op korte termijn wel iets heel liefs doen hoor want dat verdien je nu ook wel!
Goed van je dat je aan je S aan het werken bent, visualiseren hoe fijn het zal zijn als je dat achter de rug hebt, dat helpt mij altijd om door te zetten.
Lien, moest wel lachen om je geheime MvM gesprek. Was die MvM ook wel een beetje discreet? Wanneer gaan jullie het de kinderen vertellen?
Nou ik heb net het journaal gekeken over het Bakito incident. De directeur gaf aan dat de gorilla gejend mogelijk zou zijn. Getver, je zal dat beest gejend hebben met dit als gevolg, dat zou je echt diep moeten schamen. Sowieso als je dierentuinbeesten jent natuurlijk.
vrijdag 18 mei 2007 om 20:45
Argh, verkeerde toetscombinatie ofzo, bericht weg. Nogmaals maar daan waarschijnlijk korter:
Wind, wat superfijn dat het voeden weer beter gaat zeg.
Ik kan me voorstellen dat het een obsessie wordt zo, dat geeft toch ook helemaal niet. Nu je dat weet, kun je daar de volgende keer misschien meer rekening mee houden. Het lijkt me ook retevermoeiend én -verwarrend als je lichaam en je geest twee verschillende dingen doen. Je lijf doet zeer en je geest wil zo graag doorzetten. Maar misschien sleept het je er een volgende keer (die er hopelijk niet komt) makkelijker doorheen dat je nu weet dat het weer overgaat na een paar dagen?
En het familiedagje was afgelopen zondag al (attent dat je het nog wist zeg) en het was erg leuk. Maar ik heb dan ook een leuke familie. Ik zal een foto van mezelf op de step op de ak plaatsen. Of misschien zet ik hem wel op hyves, kan de rest van de hyvende familie hem ook zien.
Gisteren verjaardag van mijn broertje gevierd, was ook gezellig. Neefje is ook erg leuk, hij zit en trekt zich op en hij maakt geluidjes enzo. Echt lachen.
Die aap ja, vrienden van een collega van mij waren in het restaurant waar de aap op adem kwam. Ze zaten verscholen achter een tafel en waren nog als enige in die ruimte met hun twee kinderen. Doodeng. Toch vind ik het allemaal wel spannend eigenlijk, en ik hoop niet dat die aap afgemaakt wordt want dat zou ik echt zielig vinden.
Vrolijk, wat verdrietig van je vrienden zeg, dat ze gaan scheiden. Zouden we nu in die leeftijdscategorie komen, dat mensen weer gaan scheiden? Jak, ik vind het niets en net als Dropje heb ik er ook echt moeite mee als mensen kleine kinderen hebben. Ik heb het al vaker gezegd maar ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat je korte tijd geleden nog zoveel van elkaar houdt dat je besluit een kindje te gaan krijgen en dan ineens binnen een paar jaar vindt dat je toch maar moet gaan scheiden.
Wind, wat superfijn dat het voeden weer beter gaat zeg.
Ik kan me voorstellen dat het een obsessie wordt zo, dat geeft toch ook helemaal niet. Nu je dat weet, kun je daar de volgende keer misschien meer rekening mee houden. Het lijkt me ook retevermoeiend én -verwarrend als je lichaam en je geest twee verschillende dingen doen. Je lijf doet zeer en je geest wil zo graag doorzetten. Maar misschien sleept het je er een volgende keer (die er hopelijk niet komt) makkelijker doorheen dat je nu weet dat het weer overgaat na een paar dagen?
En het familiedagje was afgelopen zondag al (attent dat je het nog wist zeg) en het was erg leuk. Maar ik heb dan ook een leuke familie. Ik zal een foto van mezelf op de step op de ak plaatsen. Of misschien zet ik hem wel op hyves, kan de rest van de hyvende familie hem ook zien.
Gisteren verjaardag van mijn broertje gevierd, was ook gezellig. Neefje is ook erg leuk, hij zit en trekt zich op en hij maakt geluidjes enzo. Echt lachen.
Die aap ja, vrienden van een collega van mij waren in het restaurant waar de aap op adem kwam. Ze zaten verscholen achter een tafel en waren nog als enige in die ruimte met hun twee kinderen. Doodeng. Toch vind ik het allemaal wel spannend eigenlijk, en ik hoop niet dat die aap afgemaakt wordt want dat zou ik echt zielig vinden.
Vrolijk, wat verdrietig van je vrienden zeg, dat ze gaan scheiden. Zouden we nu in die leeftijdscategorie komen, dat mensen weer gaan scheiden? Jak, ik vind het niets en net als Dropje heb ik er ook echt moeite mee als mensen kleine kinderen hebben. Ik heb het al vaker gezegd maar ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat je korte tijd geleden nog zoveel van elkaar houdt dat je besluit een kindje te gaan krijgen en dan ineens binnen een paar jaar vindt dat je toch maar moet gaan scheiden.

vrijdag 18 mei 2007 om 21:40
Haai meisjes,
Ik vind het heel jammer, maar ik haak af voor morgen. Ik ben echt gesloopt na deze toch wel emotionele week (crematie was vandaag) en ga zondag dus die 10 km hardlopen (Marikenloop). Zaterdagavond laat naar bed lijkt me niet slim.
Sorry sorry sorry.
Ik kijk nog wel of Lien dit berichtje heeft gezien voor morgenmiddag, anders bel ik haar nog wel even....
Ik kom van de week uiteraard ook weer terug op al jullie reacties over Mootje. U is lief!
Ik vind het heel jammer, maar ik haak af voor morgen. Ik ben echt gesloopt na deze toch wel emotionele week (crematie was vandaag) en ga zondag dus die 10 km hardlopen (Marikenloop). Zaterdagavond laat naar bed lijkt me niet slim.
Sorry sorry sorry.
Ik kijk nog wel of Lien dit berichtje heeft gezien voor morgenmiddag, anders bel ik haar nog wel even....
Ik kom van de week uiteraard ook weer terug op al jullie reacties over Mootje. U is lief!
zaterdag 19 mei 2007 om 08:39
Gelezen! Jammer, maar wel begrijpelijk, doe maar lekker rustig aan vandaag en als je ineens toch verzint dat je wel zin hebt: ik vertrek na 15.30 dus tot die tijd kan je gewoon bellen voor een lift. Ik was niet van plan laat naar huis te gaan, dus dan lig je ook niet laat in bed .Was het gisteren mooi?Hier kindjes pas om 7.30 wakker, wat een heerlijkheid. Vandaag gordijnen halen, rails ophangen en meer van dat soort fijne klussen. Ga zo boodschappen doen, overweeg om aardig met twee kinderen te gaan en manlief te laten slapen. Zou wel aardig zijn he?
zaterdag 19 mei 2007 om 09:24
Heel aardig Lien.
Hier was KP om 6.15 wakker, maar die gaat gewoon op zijn kamer spelen, komt niet eens even bij ons kijken. GP pas om 7.30 en toen is Pebblo met ze naar benden gegaan en heb ik nog een uurtje gedruld (half wakker, half slapen, gewoon lekker liggen in warm bed).
Straks nog even wat insignes op polo naaien voor scouting. Heb nog een rode ui nodig voor hapje voor vanavond en stofzuigerzakken (heb zak die er nu inzit leeggeschud omdat ik geen nieuwe had) en Pebblo wil nog dat ik mee ga een broek en schoenen voor hem kopen. Kan hij makkelijk zelf, heeft goede smaak, maar wil mij er bij. Is ook wel gezellig. En hapjes nog voorbereiden/klaarmaken zodat het bij Wind klaar is en alleen nog over in geschoven hoeft.
Pebblo gaat overigens morgen om 8.30 de deur uit naar Amerika, maar is woensdag alweer terug. Of had ik dat al verteld? Hij had afgezegd, maar ze willen dat hij komt, is dan zijn laatste meeting aldaar dus afscheid en een van de Amerikanen (die ook bij ons heeft gegeten onlangs) heeft een BBQ voor Pebblo georganiseerd bij hem thuis.
Pebblo krijgt nog een afscheidsreceptie voor alle werknemers, een formeel afscheidsdiner met MT en een informeel afscheidsdiner met mensen die hij zelf kiest. Vind het best veel.
Ga eerst maar insignes naaien en dan aankleden.
Oh Meave, jammer. Ik vond het leuk dat ik je weer eens zou zien. Maar komt vast wel weer een andere keer, toch? En snap dat je een rustige avond verkiest.
En dan de praktische vraag van een lekkerbek:
Neemt iemand nu het toetje over???
Over toetjes gesproken.... Wij hebben afgelopen week al 3x milkshake gemaakt in de blender die ik voor moederdag kreeg. Met veel (slag)roomijs. Als ik dichtgroei weten jullie hoe het komt!
Hier was KP om 6.15 wakker, maar die gaat gewoon op zijn kamer spelen, komt niet eens even bij ons kijken. GP pas om 7.30 en toen is Pebblo met ze naar benden gegaan en heb ik nog een uurtje gedruld (half wakker, half slapen, gewoon lekker liggen in warm bed).
Straks nog even wat insignes op polo naaien voor scouting. Heb nog een rode ui nodig voor hapje voor vanavond en stofzuigerzakken (heb zak die er nu inzit leeggeschud omdat ik geen nieuwe had) en Pebblo wil nog dat ik mee ga een broek en schoenen voor hem kopen. Kan hij makkelijk zelf, heeft goede smaak, maar wil mij er bij. Is ook wel gezellig. En hapjes nog voorbereiden/klaarmaken zodat het bij Wind klaar is en alleen nog over in geschoven hoeft.
Pebblo gaat overigens morgen om 8.30 de deur uit naar Amerika, maar is woensdag alweer terug. Of had ik dat al verteld? Hij had afgezegd, maar ze willen dat hij komt, is dan zijn laatste meeting aldaar dus afscheid en een van de Amerikanen (die ook bij ons heeft gegeten onlangs) heeft een BBQ voor Pebblo georganiseerd bij hem thuis.
Pebblo krijgt nog een afscheidsreceptie voor alle werknemers, een formeel afscheidsdiner met MT en een informeel afscheidsdiner met mensen die hij zelf kiest. Vind het best veel.
Ga eerst maar insignes naaien en dan aankleden.
Oh Meave, jammer. Ik vond het leuk dat ik je weer eens zou zien. Maar komt vast wel weer een andere keer, toch? En snap dat je een rustige avond verkiest.
En dan de praktische vraag van een lekkerbek:
Neemt iemand nu het toetje over???
Over toetjes gesproken.... Wij hebben afgelopen week al 3x milkshake gemaakt in de blender die ik voor moederdag kreeg. Met veel (slag)roomijs. Als ik dichtgroei weten jullie hoe het komt!