Singles and the city

zondag 24 mei 2009 om 21:23
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
maandag 6 juli 2009 om 21:12
Olive.. date was erg leuk , zag er erg goed uit echt mijn type., lekker gezoend ook verder niets gebeurd..
Maaarrrr zaterdag de hele dag waren we wat aan het smsen. Ik noemde hem voor de grap Aapje (want hij is groot lang breed en hopelijk grote *** , maar die heb ik nog niet gecheckt )
Zaterdagavond stuurde ik smsje dat ik hem leuk vind en hem graag beter wil leren kennen.
Ipv dat hij stuurt ja dat wil ik ook , stuurt hij : wil je een banaan ?
Ik dacht op dat moment dat hij daarmee zijn geslachtsdeel bedoelde dus reageerde ik met nee dank je , wat wil je van me ? Daarop stuurde hij : een banaan !.
Toen dacht ik pffff hier heb ik geen zin in en stuurde hem: sex ? dat zoek je maar dichterbij huis.
We hebben elkaar dus (naja vooral ik hem) verkeerd begrepen, en hij vond mijn smsjes toen snachts niet erg grappig. Volgende dag reageerde hij nergens op uiteindelijk kreeg ik een smsje dat hij niet wist wat ie met mij aan moest omdat hij mij vaag en de smsjes niet leuk vond en het heel raar vond.
Gisteravond nog een smsje gestuurd met waarin ik het uitleg, maar hij snapte het nog niet. Vandaag een mailtje gestuurd en daarin alles uitgelegd hoe ik het opgevat had.
Nu gaat ie mij vanavond hopelijk nog bellen.
Hij was nog bezig met het aapjes verhaal en ik was al een stap verder. Ik heb hem dus totaal verkeerd begrepen en duidelijk isook dat hij niet op sex uit is.
Maaarrrr zaterdag de hele dag waren we wat aan het smsen. Ik noemde hem voor de grap Aapje (want hij is groot lang breed en hopelijk grote *** , maar die heb ik nog niet gecheckt )
Zaterdagavond stuurde ik smsje dat ik hem leuk vind en hem graag beter wil leren kennen.
Ipv dat hij stuurt ja dat wil ik ook , stuurt hij : wil je een banaan ?
Ik dacht op dat moment dat hij daarmee zijn geslachtsdeel bedoelde dus reageerde ik met nee dank je , wat wil je van me ? Daarop stuurde hij : een banaan !.
Toen dacht ik pffff hier heb ik geen zin in en stuurde hem: sex ? dat zoek je maar dichterbij huis.
We hebben elkaar dus (naja vooral ik hem) verkeerd begrepen, en hij vond mijn smsjes toen snachts niet erg grappig. Volgende dag reageerde hij nergens op uiteindelijk kreeg ik een smsje dat hij niet wist wat ie met mij aan moest omdat hij mij vaag en de smsjes niet leuk vond en het heel raar vond.
Gisteravond nog een smsje gestuurd met waarin ik het uitleg, maar hij snapte het nog niet. Vandaag een mailtje gestuurd en daarin alles uitgelegd hoe ik het opgevat had.
Nu gaat ie mij vanavond hopelijk nog bellen.
Hij was nog bezig met het aapjes verhaal en ik was al een stap verder. Ik heb hem dus totaal verkeerd begrepen en duidelijk isook dat hij niet op sex uit is.
maandag 6 juli 2009 om 21:15
Zespri, nou ja, in ieder geval weet je dan wel dat ie niet op sex uit is. Ik hoop voor je dat ie je nog belt, dan kun je het live uitleggen, dat werkt altijd beter dan dat rare sms.
Olive en WM, sorry, geen connecties bij LL, zit meer in een andere muziekhoek.
Olive en WM, sorry, geen connecties bij LL, zit meer in een andere muziekhoek.
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
maandag 6 juli 2009 om 21:16
hahaha, Olive, dat vraag je aan de juiste persoon, 'saai' is echt mijn grootste angst. Maar onze eerste date was bij hem thuis (was nogal laat en spontaan bedacht), en toen was het echt supergezellig omdat we elkaar echt veel te vertellen hadden, dus ik hoop op een herhaling.
En anders sleep ik hem wel mee de stad in. Maar ja, op een dinsdagavond?
En anders sleep ik hem wel mee de stad in. Maar ja, op een dinsdagavond?
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
maandag 6 juli 2009 om 21:18
maandag 6 juli 2009 om 21:19