Singles and the city

24-05-2009 21:23 4532 berichten
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Alle reacties Link kopieren
quote:appeltje72 schreef op 06 juli 2009 @ 22:24:

@Indi....E en ik zeggen altijd...

[afbeelding]Dan houd ik het we bij goedemorgen..
En ik kan dus niet douchen woensdag en donderdag...fuck had ik even niet bij stilgestaan...monteur zei dat ik wel bij hem mocht douchen, origineel zeg.
Goedenavond !!

Ahh wat gaaf zeg, Xen, chalet met boot, I'm jalous.......die boot van GL ga ik nooit zien denk ik. Alhoewel....hij heeft misschien vanmorgen wel gebeld, had gemiste oproep van onbekend nummer en ik word nauwelijks gebeld door onbekende nummers...meestal is hij dat met z'n buitenlandse nummer, naja, als hij het was dan zal hij nog wel een keer bellen.

Ben trouwens vandaag ongesteld geworden, dus bedenk mee meteen dat ik misschien een beetje te fel/dwingend ben geweest tegen GL vrijdag. Naja......kan het niet meer terugdraaien en ik sta nog steeds achter de boodschap.

WM, wat fijn van je oma !

Pop en Erykah ook weer thuis en Ingelpingel en Vleer ook

(met weer een nieuwe nick , gessssellig !!!

Ik ga nu ook Neverland kijken, ben benieuwd....
haha Appel! is dat je openingszin?
bootje hoor Miran! En je gaat nu niet de schuld bij jezelf leggen he?

Wat is neverland?
Indi...gewoon doen, goedemorgen zeggen...en gewoon praatje aanknopen. Kan jou het schelen! Hoezo ga je dan af....is toch juist harstikke leuk en zeker weten dat hij wat terugzegt. Anders is hij wel heel erg raar.

En wat een lief kado heb je gehad zeg...echt super!

Hoi lieve Xen....wat klinkt dat goed tussen jou en R. Het wordt steeds leuker he? Lekker ervan genieten...ben blij voor je!
quote:Xenia66 schreef op 06 juli 2009 @ 22:27:

haha Appel! is dat je openingszin?

ehhhhh..dat roep ik altijd zachtjes vanaf een afstandje hoor

Ben eigenlijk wat dat betreft ook een held op sokken al doet men anders vermoeden hier op het forum
quote:appeltje72 schreef op 06 juli 2009 @ 22:24:

@Indi....E en ik zeggen altijd...

[afbeelding] kom niet meer bij!!!!
Klinkt heel goed Xen jouw weekendje!
Ik heb 2 nicks.. Boerin is ook een nick van mij

Vleermuis is gestorven is tegen een muur aan gevlogen

die hebben de angels verwijderd.. 1 van deze 2 nicks moet ik ook laten verwijderen maar weet nog niet welke
Neverland is het landgoed van Michael Jackson en dat ga ik NU kijken ciaoooo alll
Dag Vleer/Zespri/Boerin!
bye kiwi
Lieverds, sorry ik taai af. Was vermoeiende en morgen zeker weten weer....ik wil ook vakantie!

Truste XX
Xenia...Wat klinkt dat super fijn met R. Lekker relaxed en heerlijk genieten, dat weekend weg klinkt ook super. Jij voelt je er ook steeds fijner bij?

Ja ik heb sinds vandaag heerlijk vakantie! Morgen wel naar werk hoor. Heb zo'n hectische laatste week gehad door oma dat ik niet alles heb kunnen doen, dus ga zo af en toe nog even terug!

Indi...gewoon DOEN...echt! Even goedemorgen zeggen als je hem ziet. Hij zal dat ook doen en dan is het ijs gebroken! Hij gaat niets voor niets naast je zitten!!!
Slaap lekker Xenia en morgen nog even heerlijk van je douche genieten!!
Miran jullie krijgen heus wel weer contact...en wie weet was hij dat inderdaad aan de foon. Nogmaals....kan me niet voorstellen dat dit definitef de deur heeft dicht gedaan.

Balen dat je niet kan douchen Xen. Inderdaad heel gaaaaahaaaaap origineel van de monteur. Daarna kan je wel uuuuuuuuuuuren douchen (met R.;-) das wel lekker vooruitzicht!
Xen, Neverland is de ranch/landgoed van Michael Jackson, RTL gaat dat helemaal laten zien in docu.

Jaaaa, INDI, goedemorgen zeker ! je kan het, je kan het
Hoe ga je dat doen met dat douchen Xen?

Heb je aardige, leuke buren ?

Ik heb dat ook eens gehad, 1,5 lag m'n douche overhoop door renovatie, nog nooit zo vaak in sportschool geweest ......

Truste
Trusten Xen!
Truste Xen!
Ik ga ook Neverland kijken!

Was weer gezellig vanavond en weer bedankt voor alle steun en knuffels!! Heel fijn om steeds zo mijn verhaal kwijt te kunnen!

Slaap lekker Xen!
quote:winkelmandje schreef op 06 juli 2009 @ 22:42:

Ik ga ook Neverland kijken!

Was weer gezellig vanavond en weer bedankt voor alle steun en knuffels!! Heel fijn om steeds zo mijn verhaal kwijt te kunnen!

dikke knuf WM
Zooo... daar zijn we weer ff. Probeer iets van karoake te downloaden, maar ben zon nitwit. Hopelijk overleeft mn pc het allemaal.....

Vleer terug lees ik? Dag meis! Hoe is het met je? Heb je date-verhaal gemist, maar een korte versie?

Xen: wow, weekeindje samen; ben benieuwd!

Erykah: nog gefeliciteerd met je zoenerd trouwens :-)

Wm: hoest met oma?

Indi: had je een move gemaakt vandaag? Toch jammer dat de vakantie eraan komt. Geen zin om in de 'rails' een oproepje aan hem te plaasten? ''Al een hele tijd vind ik je leuk, maar zelf lachen durf ik niet.'' Wellicht denkt ie al al die tijd hetzelfde :-)

Mooi zeg, dat boekje; erg leuk!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven