Singles and the city

zondag 24 mei 2009 om 21:23
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
maandag 6 juli 2009 om 22:26
Goedenavond !!
Ahh wat gaaf zeg, Xen, chalet met boot, I'm jalous.......die boot van GL ga ik nooit zien denk ik. Alhoewel....hij heeft misschien vanmorgen wel gebeld, had gemiste oproep van onbekend nummer en ik word nauwelijks gebeld door onbekende nummers...meestal is hij dat met z'n buitenlandse nummer, naja, als hij het was dan zal hij nog wel een keer bellen.
Ben trouwens vandaag ongesteld geworden, dus bedenk mee meteen dat ik misschien een beetje te fel/dwingend ben geweest tegen GL vrijdag. Naja......kan het niet meer terugdraaien en ik sta nog steeds achter de boodschap.
WM, wat fijn van je oma !
Pop en Erykah ook weer thuis en Ingelpingel en Vleer ook
(met weer een nieuwe nick , gessssellig !!!
Ik ga nu ook Neverland kijken, ben benieuwd....
Ahh wat gaaf zeg, Xen, chalet met boot, I'm jalous.......die boot van GL ga ik nooit zien denk ik. Alhoewel....hij heeft misschien vanmorgen wel gebeld, had gemiste oproep van onbekend nummer en ik word nauwelijks gebeld door onbekende nummers...meestal is hij dat met z'n buitenlandse nummer, naja, als hij het was dan zal hij nog wel een keer bellen.
Ben trouwens vandaag ongesteld geworden, dus bedenk mee meteen dat ik misschien een beetje te fel/dwingend ben geweest tegen GL vrijdag. Naja......kan het niet meer terugdraaien en ik sta nog steeds achter de boodschap.
WM, wat fijn van je oma !
Pop en Erykah ook weer thuis en Ingelpingel en Vleer ook
(met weer een nieuwe nick , gessssellig !!!
Ik ga nu ook Neverland kijken, ben benieuwd....
maandag 6 juli 2009 om 22:29
Indi...gewoon doen, goedemorgen zeggen...en gewoon praatje aanknopen. Kan jou het schelen! Hoezo ga je dan af....is toch juist harstikke leuk en zeker weten dat hij wat terugzegt. Anders is hij wel heel erg raar.
En wat een lief kado heb je gehad zeg...echt super!
Hoi lieve Xen....wat klinkt dat goed tussen jou en R. Het wordt steeds leuker he? Lekker ervan genieten...ben blij voor je!
En wat een lief kado heb je gehad zeg...echt super!
Hoi lieve Xen....wat klinkt dat goed tussen jou en R. Het wordt steeds leuker he? Lekker ervan genieten...ben blij voor je!
maandag 6 juli 2009 om 22:37
Xenia...Wat klinkt dat super fijn met R. Lekker relaxed en heerlijk genieten, dat weekend weg klinkt ook super. Jij voelt je er ook steeds fijner bij?
Ja ik heb sinds vandaag heerlijk vakantie! Morgen wel naar werk hoor. Heb zo'n hectische laatste week gehad door oma dat ik niet alles heb kunnen doen, dus ga zo af en toe nog even terug!
Indi...gewoon DOEN...echt! Even goedemorgen zeggen als je hem ziet. Hij zal dat ook doen en dan is het ijs gebroken! Hij gaat niets voor niets naast je zitten!!!
Ja ik heb sinds vandaag heerlijk vakantie! Morgen wel naar werk hoor. Heb zo'n hectische laatste week gehad door oma dat ik niet alles heb kunnen doen, dus ga zo af en toe nog even terug!
Indi...gewoon DOEN...echt! Even goedemorgen zeggen als je hem ziet. Hij zal dat ook doen en dan is het ijs gebroken! Hij gaat niets voor niets naast je zitten!!!
maandag 6 juli 2009 om 22:38
Miran jullie krijgen heus wel weer contact...en wie weet was hij dat inderdaad aan de foon. Nogmaals....kan me niet voorstellen dat dit definitef de deur heeft dicht gedaan.
Balen dat je niet kan douchen Xen. Inderdaad heel gaaaaahaaaaap origineel van de monteur. Daarna kan je wel uuuuuuuuuuuren douchen (met R.
das wel lekker vooruitzicht!
Balen dat je niet kan douchen Xen. Inderdaad heel gaaaaahaaaaap origineel van de monteur. Daarna kan je wel uuuuuuuuuuuren douchen (met R.

maandag 6 juli 2009 om 22:43
Zooo... daar zijn we weer ff. Probeer iets van karoake te downloaden, maar ben zon nitwit. Hopelijk overleeft mn pc het allemaal.....
Vleer terug lees ik? Dag meis! Hoe is het met je? Heb je date-verhaal gemist, maar een korte versie?
Xen: wow, weekeindje samen; ben benieuwd!
Erykah: nog gefeliciteerd met je zoenerd trouwens
Wm: hoest met oma?
Indi: had je een move gemaakt vandaag? Toch jammer dat de vakantie eraan komt. Geen zin om in de 'rails' een oproepje aan hem te plaasten? ''Al een hele tijd vind ik je leuk, maar zelf lachen durf ik niet.'' Wellicht denkt ie al al die tijd hetzelfde
Mooi zeg, dat boekje; erg leuk!
Vleer terug lees ik? Dag meis! Hoe is het met je? Heb je date-verhaal gemist, maar een korte versie?
Xen: wow, weekeindje samen; ben benieuwd!
Erykah: nog gefeliciteerd met je zoenerd trouwens

Wm: hoest met oma?
Indi: had je een move gemaakt vandaag? Toch jammer dat de vakantie eraan komt. Geen zin om in de 'rails' een oproepje aan hem te plaasten? ''Al een hele tijd vind ik je leuk, maar zelf lachen durf ik niet.'' Wellicht denkt ie al al die tijd hetzelfde

Mooi zeg, dat boekje; erg leuk!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.