Singles and the city

zondag 24 mei 2009 om 21:23
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
maandag 6 juli 2009 om 23:13
quote:Miranda01 schreef op 06 juli 2009 @ 23:10:
Maar lief dat je me wilt koppelen.....andere dan maar
Broer van Erykah wordt ook niks, val niet op kaal.....
tja moeilijk ben ik....Heb nog wel een leuke vriend (35-37)in de aanbieding , heeft 1 dochtertje is accountmanager ofzowiets.. Leuke vent komt graag biertje bij mij drinken
Maar lief dat je me wilt koppelen.....andere dan maar
Broer van Erykah wordt ook niks, val niet op kaal.....
tja moeilijk ben ik....Heb nog wel een leuke vriend (35-37)in de aanbieding , heeft 1 dochtertje is accountmanager ofzowiets.. Leuke vent komt graag biertje bij mij drinken
maandag 6 juli 2009 om 23:13
Appel: en, nog een wijze les om eruit te trekken?
Miran: dju, helaas pindakaas voor mn koppelpoging
Indi: leuk rokje aan morgen, en je liefste glimlach mee !
Vleer: tsss.... en nu, ga het hem nog laten weten dat je hem afschrijft of hoe gaat dat?
Miran: dju, helaas pindakaas voor mn koppelpoging
Indi: leuk rokje aan morgen, en je liefste glimlach mee !
Vleer: tsss.... en nu, ga het hem nog laten weten dat je hem afschrijft of hoe gaat dat?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
maandag 6 juli 2009 om 23:15
Ing geen idee , ik heb zijn nr verwijderd was anders bang dat ik hem ging overladen met smsjes . Dus hij moet mij wel bellen of smsen wil ik in contact komen met hem. Tja zou een mail kunnen sturen , maar misschien ben ik te ongeduldig ?!?
En moet ik nog even afwachten.
Hij doet in iedergeval vreemd.
En moet ik nog even afwachten.
Hij doet in iedergeval vreemd.
maandag 6 juli 2009 om 23:16
maandag 6 juli 2009 om 23:20
Lieve mensen, ik sluit de boel hier af. Downloaden lijkt te lukken, dus de pc blijft netjes aan vanacht. Nog een wijntje en morgen de hele dag in bed blijven als voorbereiding op de nachtdiensten !
ohja, nog goed nieuws; Mr Piano heeft een soa-test laten doen en hij is clean! Yeah!
ohja, nog goed nieuws; Mr Piano heeft een soa-test laten doen en hij is clean! Yeah!
dinsdag 7 juli 2009 om 07:21
Hoi schrijven jullie effe 10 blzen op 1 dag pfff heb opt werk bijgelezen en nota gemaakt nu effe typen
effe correctie in de update voor Ingel:
Met ex die collega is kom ik goed overeen blijkbaar lukt vriendschap beter dan relatie
Maar andere collega loopt achter mij en doet lastig (jaloers als ik bij kerel sta enzo en das lastig op een werk met alleen maar mannelijke collega's).
@thang: ja ik doe altijd nachten is helemaal niet zwaar want ik geraak nooit in en nooit uit bed dus vroege of dag is ramp voor mij!!
@zespri: hierboven lees je waarom ik geen "normale" job neem
haha boerinneke die post hier ook maar dat ben ik niet dat ben je dus zelf
Wat een verhaal trouwens over die date, hopelijk komt het goed want lijkt me kerel met humor (al kan dat zo te horen tot misverstanden lijden).
Haha die Vleer toch ik dacht wie is zespri nu toch die manier van schrijven is zo bekent...
@Indi ik had je gemist vroeg nog naar stationman maar dat klinkt goed naast jou komen zitten whooooooooo
vandaag lief lachen en naast hem zitten en bij uitstappen stiekem papiertje met telnr achter laten
goed werken iedereen!!
effe correctie in de update voor Ingel:
Met ex die collega is kom ik goed overeen blijkbaar lukt vriendschap beter dan relatie
Maar andere collega loopt achter mij en doet lastig (jaloers als ik bij kerel sta enzo en das lastig op een werk met alleen maar mannelijke collega's).
@thang: ja ik doe altijd nachten is helemaal niet zwaar want ik geraak nooit in en nooit uit bed dus vroege of dag is ramp voor mij!!
@zespri: hierboven lees je waarom ik geen "normale" job neem
haha boerinneke die post hier ook maar dat ben ik niet dat ben je dus zelf
Wat een verhaal trouwens over die date, hopelijk komt het goed want lijkt me kerel met humor (al kan dat zo te horen tot misverstanden lijden).
Haha die Vleer toch ik dacht wie is zespri nu toch die manier van schrijven is zo bekent...
@Indi ik had je gemist vroeg nog naar stationman maar dat klinkt goed naast jou komen zitten whooooooooo
vandaag lief lachen en naast hem zitten en bij uitstappen stiekem papiertje met telnr achter laten
goed werken iedereen!!
anoniem_81616 wijzigde dit bericht op 07-07-2009 07:23
Reden: streep en kleur vergeten voor vleer :)
Reden: streep en kleur vergeten voor vleer :)
% gewijzigd
dinsdag 7 juli 2009 om 10:15
Goedemorgen!
What's with volle maan MP? Heb je vanach last gekregen van weerwolven-trekjes?
Reiz: wat klote dat die collega nog steeds zo moeilijk doet. Heb je hem er al eens (of vaker) op aan gesproken? Wat zeggen andere collega's ervan?
Lig/zit in bed chocolade te eten > auw. Kreeg vant weekeind nog een aantal complimentjes over dat ik zoveel afgevallen was.......
What's with volle maan MP? Heb je vanach last gekregen van weerwolven-trekjes?
Reiz: wat klote dat die collega nog steeds zo moeilijk doet. Heb je hem er al eens (of vaker) op aan gesproken? Wat zeggen andere collega's ervan?
Lig/zit in bed chocolade te eten > auw. Kreeg vant weekeind nog een aantal complimentjes over dat ik zoveel afgevallen was.......
dinsdag 7 juli 2009 om 11:16
Woow, bijna 10 pagina's bij te lezen van 1 avondje!
Ga ik ff niet doen, moet nog zoveel doen vandaag!
Zag wel snel dat het met de oma van WM ietsie beter gaat. Fijn! We blijven duimen voor verder herstel.
En Zespri terug in ons midden! Ik heb je gemist met je spontane acties en verslagen hier
Wou even melden dat ik nu weer helemaal in een piek ziet qua gevoel voor PD. Ik zit vaak zo te klagen hier, dus wou dit ook maar eens hier posten. Ik zei al dat ik 'm zo had gemist vant weekend (een man vrouw weet niet wat ie ze mist... als ze hij... etc) toen ie gisteren voor de deur stond zag 'ie er zo goed uit... lekker bruin geworden, haar beetje door de war, grote smile op zijn gezicht... Na een uit de hand gelopen omhelzing hebben we over de vakantie gebrainstormd, lijstjes gemaakt enzo, en daarna heeft 'ie nog tot 2 uur 's nachts het werkstuk van mijn broertje zitten nakijken (hij zit beetje zelfde vakgebied) Zo lief hoe uitgebreid 'ie dat deed!
Ik zit helemaal te zwijmelen hier...
Ga ik ff niet doen, moet nog zoveel doen vandaag!
Zag wel snel dat het met de oma van WM ietsie beter gaat. Fijn! We blijven duimen voor verder herstel.
En Zespri terug in ons midden! Ik heb je gemist met je spontane acties en verslagen hier
Wou even melden dat ik nu weer helemaal in een piek ziet qua gevoel voor PD. Ik zit vaak zo te klagen hier, dus wou dit ook maar eens hier posten. Ik zei al dat ik 'm zo had gemist vant weekend (een man vrouw weet niet wat ie ze mist... als ze hij... etc) toen ie gisteren voor de deur stond zag 'ie er zo goed uit... lekker bruin geworden, haar beetje door de war, grote smile op zijn gezicht... Na een uit de hand gelopen omhelzing hebben we over de vakantie gebrainstormd, lijstjes gemaakt enzo, en daarna heeft 'ie nog tot 2 uur 's nachts het werkstuk van mijn broertje zitten nakijken (hij zit beetje zelfde vakgebied) Zo lief hoe uitgebreid 'ie dat deed!
Ik zit helemaal te zwijmelen hier...
dinsdag 7 juli 2009 om 11:57
Pfoe, dat was even bijlezen, zeg, en ik moet eigenlijk werken (maar goed excuus om het niet te doen).
Indi, ik hoop echt dat je stationman hebt aangesproken, hoor! Gewoon doen, niet bang zijn, tien tegen 1 dat hij dat ook leuk vindt!
Zespri, als je moet kiezen tussen nick Zespri en nick Boerin, dan moet je Zespri maar houden, veel leuker!
Wb je date, beetje vaag van hem, dat ie tegen jou zegt dat ie niet meer op RP zit, maar er vervolgens toch gewoon op zit. Ben benieuwd wat ie te melden heeft!
WM, hoe is het bij jou?
Erykah, volgens mij vroeg jij wat ik met sv zou doen als mijn date vanavond weer leuk is. Tja, ik wil daar eigenlijk nog niet echt aan denken, maar ik vrees dat als het echt iets zou gaan worden met date, ik sv toch aan de kant moet zetten, en ik denk dat dat me best zwaar zal vallen. Voor nu is er met date nog geen sprake van gevoelens, maar ik vind m wel leuk!
Ik hou jullie op de hoogte.
Werk ze allemaal vandaag (ik moet nu echt gaan beginnen, deadlines are pressing!)
Indi, ik hoop echt dat je stationman hebt aangesproken, hoor! Gewoon doen, niet bang zijn, tien tegen 1 dat hij dat ook leuk vindt!
Zespri, als je moet kiezen tussen nick Zespri en nick Boerin, dan moet je Zespri maar houden, veel leuker!
Wb je date, beetje vaag van hem, dat ie tegen jou zegt dat ie niet meer op RP zit, maar er vervolgens toch gewoon op zit. Ben benieuwd wat ie te melden heeft!
WM, hoe is het bij jou?
Erykah, volgens mij vroeg jij wat ik met sv zou doen als mijn date vanavond weer leuk is. Tja, ik wil daar eigenlijk nog niet echt aan denken, maar ik vrees dat als het echt iets zou gaan worden met date, ik sv toch aan de kant moet zetten, en ik denk dat dat me best zwaar zal vallen. Voor nu is er met date nog geen sprake van gevoelens, maar ik vind m wel leuk!
Ik hou jullie op de hoogte.
Werk ze allemaal vandaag (ik moet nu echt gaan beginnen, deadlines are pressing!)
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
dinsdag 7 juli 2009 om 12:04
MT... Ik zal mij even voorstellen aan je , ik ben al JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAREN (6jr ofzo dnk ik ??)hier op dit topic. Was alleen even een paar dagen/weken weg gebleven omdat ik mij even niet meer zo op mijn plek voelde hier. Maar kan toch niet zonder dit topic en de forummers die hier schrijven. Bijna 30 wonend te drenthe , vrijdag weer date gehad. Gaat nu weer goed tussen ons we zijn weer op oude nivo qua leuke smsjes. Gelukkig! Komt dus wel goed met ons (hoop ik)
Verder haal ik over 3 weken mijn Puppy Yengo op. (jack russeltje black/tan)
Ik strooi vaak met foto's van mijn huisje en balkonnetje en straks ook van de pup hier rond.
Sterrenbeeld is maagd.
Ben de langstzittende forummer hier op dit topic. Eerbied dus voor deze oude tang
Verder haal ik over 3 weken mijn Puppy Yengo op. (jack russeltje black/tan)
Ik strooi vaak met foto's van mijn huisje en balkonnetje en straks ook van de pup hier rond.
Sterrenbeeld is maagd.
Ben de langstzittende forummer hier op dit topic. Eerbied dus voor deze oude tang

dinsdag 7 juli 2009 om 12:08
Lekker Mozza! Genieten dan maar.
6pri, welkom terug en wat leukkkkk dat je je neefje/nichtje hebt gehoord en gevoeld!
WM, fijn van omaWM, hopen dat het doorzet.
Indi spannend van stationman!!
Xen, is dat geen goeie reden om bij R langs te gaan, dat je moet douchen?
Anderen haaaaaj!
Vollemaan: heb drie spannende smsjes gehad van drie mannen vanochtend! Niet normaal!
En vannacht geslapen, gezoend, gekroeld met een man die ik ken (wederom) via mijn exman, zij waren vrienden voor ik hem kende. Ik ben nogal verliefd op hem geweest tien jaar geleden, maar daar hebben we toen niets mee gedaan. Hij was getrouwd , ik was getrouwd. Braaf he? Zijn vrouw heeft wel altijd gedacht dat we wél vreemdgingen met elkaar maar dat was echt niet zo. Nu ligt hij in scheiding. Gisteren kwam hij langs op weg van werkreisje naar huis... en nu weet ik niet goed wat ik voel. Ik ben niet verliefd ofzo maar het was wel heel erg fijn.
6pri, welkom terug en wat leukkkkk dat je je neefje/nichtje hebt gehoord en gevoeld!
WM, fijn van omaWM, hopen dat het doorzet.
Indi spannend van stationman!!
Xen, is dat geen goeie reden om bij R langs te gaan, dat je moet douchen?
Anderen haaaaaj!
Vollemaan: heb drie spannende smsjes gehad van drie mannen vanochtend! Niet normaal!
En vannacht geslapen, gezoend, gekroeld met een man die ik ken (wederom) via mijn exman, zij waren vrienden voor ik hem kende. Ik ben nogal verliefd op hem geweest tien jaar geleden, maar daar hebben we toen niets mee gedaan. Hij was getrouwd , ik was getrouwd. Braaf he? Zijn vrouw heeft wel altijd gedacht dat we wél vreemdgingen met elkaar maar dat was echt niet zo. Nu ligt hij in scheiding. Gisteren kwam hij langs op weg van werkreisje naar huis... en nu weet ik niet goed wat ik voel. Ik ben niet verliefd ofzo maar het was wel heel erg fijn.