Werk & Studie alle pijlers

Moderator 'Werk en Studie'

26-05-2008 20:07 540 berichten
Alle reacties Link kopieren
Let op! Nieuwe regels mbt quoten:

http://www.viva.nl/2009/0 ... quoten-niet-de-bedoeling/

Beste forummers,

Een nieuw moderatortopic waar jullie je verzoekjes en bijzonderheden kunnen melden. Dit topic is niet bedoeld voor offtopic berichten, deze zullen dus ook verwijderd worden, wanneer het de spuigaten uitloopt.

Wil je liever iets anoniem vragen of regelen, dan kun je mij mailen op vivaangel1@gmail.com.

Groetjes Viva Angel 1
Angel, dezelfde oproep van het afstudeerverzoek is ook in het topic ; Afstuderen, hoe effectief zijn jullie' geplaatst.
Zwaartekracht is niet verantwoordelijk voor het feit dat mensen op elkaar vallen (Albert Einstein)
Dank je wel, ik heb het daar verwijderd (jouw reactie ook ).
Ik ben er maandag weer! Angel 1 is nog druk met de studie, dus bij dringende zaken kan er gemaild worden naar Angel 4 op vivaangel4@gmail.com.
Beetje laat, maar volgens mij was iemand huiswerk aan het maken hier:

Kansberekening
quote:kiks76 schreef op 07 juni 2009 @ 20:48:

Beetje laat, maar volgens mij was iemand huiswerk aan het maken hier:

Kansberekening

Hmmm.. ik twijfel... En geef het het voordeel van die twijfel. Als echt blijkt dat het een oproepje is voor huiswerk, zal ik het alsnog verwijderen!

Thanks!
Ha KermitEngel, zou je in de titel van mijn postdoc topic Post doc willen wijzigen in Postdoc? Dank!
Ik zal het voor je aanpassen!
Dank! :-)
Oproepje over hulp bij afstuderen verplaatst naar het prikbord.
Naar het prikbord: Ontwerper gezocht!
Hallo Angel,

In mijn topic titel Master of Sience na bachelor HBO wie ook?

ben ik de c in science vergeten... Zou jij deze willen toevoegen?

Alvast bedankt!
Done!
Thanks Angel!
Kwam laatst op een goede vacaturewebsite terecht: [www.verwijderdivmreclame.nl]. Deze site geeft compleet overzicht van online vacatures. Hoop dat jullie er net zoveel plezier mee hebben als ik!
Wel handig dat je deze reclameboodschap gelijk hier zet, Kees, dan hoeven de angels ook niet te zoeken wanneer ze dit gaan verwijderen.
dit is echt hilarisch!

En weg ermee!
Geen wonder dat Kees nog geen werk gevonden heeft.
Kees is wel aangenaam efficient
[ waar op letten met beeindiging contract ivm ww? ] - verwijderd op verzoek TO
Hoi Angel

Mijn topic:medewerker loonadministratie (Quoratio), mag van mij gesloten worden. Ik heb bereikt wat ik wou weten.

Bedankt!

groetjes Nurselovely
Hoi Angel, kan je het topic 'salarisonderhandelingen' verplaatsen naar de pijler Geld en Recht? Misschien krijgt het daar meer reacties! Alvast bedankt!
quote:Margaretha2 schreef op 07 juli 2009 @ 11:41:

Hoi Angel, kan je het topic 'salarisonderhandelingen' verplaatsen naar de pijler Geld en Recht? Misschien krijgt het daar meer reacties! Alvast bedankt!

Ik zal een alias maken. Want hij hoort op allebei de pijlers een beetje thuis denk ik...

Succes!
Thanks! Ik heb nog een verzoekje. Kan je in de één na laatste post van Gelukkig Meisje de plaatsnaam weghalen? Ik had het extra cryptisch omschreven omdat ik niet wil dat mijn exacte woonadres bekend is hier maar dat was blijkbaar naïef.
quote:Margaretha2 schreef op 09 juli 2009 @ 12:23:

Thanks! Ik heb nog een verzoekje. Kan je in de één na laatste post van Gelukkig Meisje de plaatsnaam weghalen? Ik had het extra cryptisch omschreven omdat ik niet wil dat mijn exacte woonadres bekend is hier maar dat was blijkbaar naïef.

Het was bij mij de laatste post, maar ik heb denk ik het goede weggehaald. Kijk je eventjes?

Groeten,

Angel 1
Angel, waarom is mijn 'ik ben zo blij' topic naar W&S verplaatst? Het is geen W&S topic, het is een 'ik ben blij, jij ook en waarom' topic.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven