HU(e)LP gezocht! zwanger of niet?
woensdag 8 juli 2009 om 16:40
Hallo mensen,
normaal gesproken breng ik mijn persoonlijke problemen nooit online op het internet.
Ik heb normaal gesproken een cyclus tussen 26 en 28 dagen.
Vandaag is het dag 28 en ik voel amper kramp in mijn onderbuik.
Laatst heb ik onveilig gevreën en ben bang dat het meer is dan misschien bloedverlies.
Het komt mij ook nooit voor dat ik een cyclus heb van 29 (of langer) dagen.
Ik moet ook vaker naar de wc, onderbuik is totaal niet hard.
Voor de zekerheid heb ik een zwangerschaps test gekocht.
Weet misschien iemand hoelang ik zou moeten wachten tot ik echt zeker moet weten dat ik niet meer ongesteld word? Gewoon tot over de 30 dagen?
Ik blijf af en toe (bijna niets) het menstruatie kramp houden, maar nog geen effect.
Help! Ik zit er mee!
Anne
normaal gesproken breng ik mijn persoonlijke problemen nooit online op het internet.
Ik heb normaal gesproken een cyclus tussen 26 en 28 dagen.
Vandaag is het dag 28 en ik voel amper kramp in mijn onderbuik.
Laatst heb ik onveilig gevreën en ben bang dat het meer is dan misschien bloedverlies.
Het komt mij ook nooit voor dat ik een cyclus heb van 29 (of langer) dagen.
Ik moet ook vaker naar de wc, onderbuik is totaal niet hard.
Voor de zekerheid heb ik een zwangerschaps test gekocht.
Weet misschien iemand hoelang ik zou moeten wachten tot ik echt zeker moet weten dat ik niet meer ongesteld word? Gewoon tot over de 30 dagen?
Ik blijf af en toe (bijna niets) het menstruatie kramp houden, maar nog geen effect.
Help! Ik zit er mee!
Anne
donderdag 9 juli 2009 om 11:57
quote:misschicken schreef op 09 juli 2009 @ 08:24:
Nee joh ze test niet, ze opent topics of ze al dan niet zal testen. Ben benieuwd naar haar nieuwe topic vanmiddag ofzo.
Precies, en de volgende zal zijn: ik ben nu eindelijk wel ongesteld geworden maar nu zit ik te stressen of ik toch niet een soa heb want ik voel dit, dat, zus, zo.
Twee testen doen!
Een die zwangerschapstest
Test twee: soa test bij de GG en GD! (die is gratis)
Elk moment dat je veilig vrijt kun je toch besmet raken met het een of ander. Je bedpartner hoeft niet altijd ergens last van te hebben om je toch te besmetten. En aangezien het 3 maanden geleden is bij hem neem je wel een groot risico.
Nee joh ze test niet, ze opent topics of ze al dan niet zal testen. Ben benieuwd naar haar nieuwe topic vanmiddag ofzo.
Precies, en de volgende zal zijn: ik ben nu eindelijk wel ongesteld geworden maar nu zit ik te stressen of ik toch niet een soa heb want ik voel dit, dat, zus, zo.
Twee testen doen!
Een die zwangerschapstest
Test twee: soa test bij de GG en GD! (die is gratis)
Elk moment dat je veilig vrijt kun je toch besmet raken met het een of ander. Je bedpartner hoeft niet altijd ergens last van te hebben om je toch te besmetten. En aangezien het 3 maanden geleden is bij hem neem je wel een groot risico.