* LGZW deel III *

28-06-2009 21:26 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
En dan kunnen we hier weer verder... Op naar de geboortegolf

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281JA! 29 september 2009Hartje gezien, alles goed! 30 juli echo Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271JA! 9 augustus 2009 Hartje gezien, alles goed! Nemovisje261 Per 29 juli aan de Clomid Sjipperdepip311JAAAA! 31 juli echo!DoubleDutch311JA! 21 oktober 2009 Hartje gezien, alles goed! Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Hartje gezien Elevmeisje is 2 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! 31 augustus 20-weken echoSproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231JA! 13 september 2009Hartje gezien, alles goed! Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Goede echo, een kloppend 4 augustus NT meting Luaska311JA! 24 juli 2009 Hartje gehoord, alles goed!

Vorige topic
Sproet, ik zou sowieso ook voor 48 uur gaan hoor...
quote:sproet1978 schreef op 10 juli 2009 @ 17:24:

nee, je hebt gelijk Laal, ik wil me ook niet opdringen, maar zit hier gewoon een beetje zenuwachtig te zijn Oh nee lieffie, zo bedoelde ik het ook niet hoor! Ik ben ook echt wel nieuwsgierig... maar Sjip komt echt haar ding wel vertellen...
Inderdaad... jullie hebben gelijk... ze komt het vast gewoon nog wel vertellen... Nu maar hopen dat ze het inderdaad gewoon aan het vieren is.

De enige die niet bij me naar binnen mag kijken is Southman (en andere bekenden), doktoren of verloskundigen kunnen me dan echt niet boeien... Maar ik wil niet dat Southman een trauma over gaat houden en ons seksleven een grotere deuk oploopt dan nodig.

Hoe heb jij dat gedaan Sproet? Heeft Sproetman gekeken? Of vind je dit een te persoonlijk onderwerp worden?
En daar is Sjip dan eindelijk.

Zo lief al jullie medeleven en dan kom ik pas zo laat vertellen dat.....ik ZWANGER ben!!!

Wat een gek idee, zo blij, maar zo onwerkelijk.

Eerst wachten op de uitslag en toen natuurlijk even langs beide ouders en nu helemaal moe thuis. Maar heeeeeel blij!!!

En ik zie dat Duft bevallen is van haar zoon! Gefeliciteerd!!!!!

Nou ik ga weer even verder op mijn roze wolk hangen!
.
anoniem_44112 wijzigde dit bericht op 10-07-2009 17:55
Reden: Op de groep...
% gewijzigd
Waaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh Sjip!!! Mijn god! Je bent zwanger!

Super, van harte gefeliciteerd! Ook jullie is het zo verschrikkelijk gegund!!!
Inderdaad geniet maar lekker van je roze wolk!
Jeeeee heb ik eindelijk ook eens !
Ik moet gewoon heel hard huilen!!!!!

YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

WAT GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat ben ik blij voor je!!!!!!

Een heleboel 's voor Sjip!!!!!!

Nu alleen neempje nog... dat gaat vast ook niet lang meer duren.... Die mag de 15de naar de gyn....
quote:Sjipperdepip schreef op 10 juli 2009 @ 17:37:

Jeeeee heb ik eindelijk ook eens !

Gelijk even aangepast, dat moet er natuurlijk direct in...als je meer gegevens hebt (uitgerekende datum) dan hoor ik het wel. Pas ik het gelijk weer aan

Oh, ik kan het gewoon niet geloven...zo super!!!
Inderdaad South...

Lieve Neem...vanaf nu gaan alle, maar dan ook alle, positieve vibes jouw kant op! Ook voor jou komt het goed omdat het moet...en dat kan nu niet anders met al dit goede nieuws.

Dikke
Mijn god, vandaag is echt GOED NIEUWS DAG!!!

Sjiipe, wat goeoeoeoeoeoeoedd!!!!

Ben superblij voor jullie, wat een geweldig nieuws dit!!! Mijn hart maakt echt een sprongetje!!

En dan nu de vraag die je nog 10.000 keer gesteld gaat krijgen als het eenmaal bekend is :

"Hoe voel je je??"
Ik zit hier nog steeds met open mond en tranen in mijn ogen... wat is dit tcoh geweldig nieuws!!!!
WAAAAAHHHHH!!!!!!!!

Wat een geweldig nieuws Sjippie!!!!!

Zit hier helemaal te hyperen!!!! Dat dat gewoon kan man, in één keer!!! Dit is echt een superkind, als enige sterke uit de bus gekomen en helemaal in z'n uppie de goede weg gevonden!!!

Wow....gefeliciteerd Sjip!
Helemaal eens, alle positieve vibes gaan vanaf nu naar Neem, want die wordt binnen nu en heel snel ook een ontzettend leuke en grappige mama

Doe ik toch ook nog een beetje positieve vibes naar Elev, want die zit toch nog een beetje in spanning..

Mén, vandaag is écht een topdag, de adrenaline spuit uit mijn oren!
Dat dacht ik dus ook al, eerste poging meteen bingo, dat is écht bijzonder!! Kan niet anders dan dat jullie samen de ideale combi zijn!
quote:chica1978 schreef op 10 juli 2009 @ 17:48:

Mén, vandaag is écht een topdag, de adrenaline spuit uit mijn oren!

Yep..... hier ook... en adrenaline is helaas weeënremmend...

Maar dat maakt me helemaal niets uit met dit nieuws!
quote:chica1978 schreef op 10 juli 2009 @ 17:48:

Doe ik toch ook nog een beetje positieve vibes naar Elev, want die zit toch nog een beetje in spanning.. Ja natuurlijk...
voor Neempie

We gaan voor een volle tabel hoor!
Wow, ik ben een uurtje weg en gelijk bergen goed nieuws!!!

SJIP, wat GEWELDIG!!!!! Supergefeliciteerd meid, na zo lang wachten.. Het is jullie zo gegund! Sjipman ook gefeliciteerd!

En dan DUFT, een zoon!! VAN HARTE!!!! Het is inderdaad goednieuwsdag, hup Mard, nu jij nog even. En Neem, inderdaad. Woensdag aan de clomid en dan de eerste ronde gelijk, hopla, zwanger.
Ooh Sjippie wat een geweldig fantastisch supergoed nieuws. Zit hier met tranen in mijn ogen en kippenvel. Wauw meis wat ben ik blij voor je!!!! En wat geweldig dat de eerste poging is gelukt. ECHT WAANZINNIG, nog een wonder!

:cheer2::cheer2:

En nu idd de positieve vibes allemaal naar Neempje, die verdient het om NU zwanger te raken.

En Duft, van harte. Gefeliciteerd met je zoon.
In al mijn enthousiasme heb ik zootje gemaakt van de smileys
Ooh ik vind het zo fantastisch voor Sjip, ik kan er gewoon niet overuit. Vind het zo bijzonder. Kan er gewoon van blijven huilen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven