Singles and the city

zondag 24 mei 2009 om 21:23
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
zaterdag 11 juli 2009 om 10:33
Goedemorgen allemaal,
Ik kom ook maar eens even om een hoekje kijken! Lekker uitgeslapen tot 0930. Dus nu weer fris en fruitig en ga zo maar eens lekker ontbijten!
Zespri: Heb je topic inmiddels gelezen. Ik vind het raar dat hij zo geheimzinnig doet en voor je gevoel niet eerlijk is. Ik zou vanavond je date afwachten en daarna je conclusies trekken!
Miranda: Alles goed? Jammer zeg dat je niets meer van GL hebt gehoord... Voel je jezelf er wel ok onder?
Indi: Jij hebt nu ook lekker vakantie!! Veel plezier vanavond met stappen en mannen versieren
Ik kom ook maar eens even om een hoekje kijken! Lekker uitgeslapen tot 0930. Dus nu weer fris en fruitig en ga zo maar eens lekker ontbijten!
Zespri: Heb je topic inmiddels gelezen. Ik vind het raar dat hij zo geheimzinnig doet en voor je gevoel niet eerlijk is. Ik zou vanavond je date afwachten en daarna je conclusies trekken!
Miranda: Alles goed? Jammer zeg dat je niets meer van GL hebt gehoord... Voel je jezelf er wel ok onder?
Indi: Jij hebt nu ook lekker vakantie!! Veel plezier vanavond met stappen en mannen versieren
zaterdag 11 juli 2009 om 10:52
zaterdag 11 juli 2009 om 10:55
quote:winkelmandje schreef op 11 juli 2009 @ 10:33:
Miranda: Alles goed? Jammer zeg dat je niets meer van GL hebt gehoord... Voel je jezelf er wel ok onder?pNiet helemaal, want ik baal natuurlijk nog steeds van hetgeen hij heeft gezegd, en die niet kloppen. Maarja, dat zal ik naast me neer moeten leggen.
Miranda: Alles goed? Jammer zeg dat je niets meer van GL hebt gehoord... Voel je jezelf er wel ok onder?pNiet helemaal, want ik baal natuurlijk nog steeds van hetgeen hij heeft gezegd, en die niet kloppen. Maarja, dat zal ik naast me neer moeten leggen.
zaterdag 11 juli 2009 om 10:55
zaterdag 11 juli 2009 om 10:56
Het is gewoon jammer dat het allemaal weer oplaaide tussen ons (doordat hij ineens weer hier voor de deur stond), hij dacht dat hij klaar was met ex-gedoe, en toen begon het weer.....
Maar nu houd ik erover op hoor en ik moet ook weg.
Fijne dag en fijn weekend allemaal !!!
WM, hoe gaat het met omaatje ?
Maar nu houd ik erover op hoor en ik moet ook weg.
Fijne dag en fijn weekend allemaal !!!
WM, hoe gaat het met omaatje ?
zaterdag 11 juli 2009 om 11:02
Met mijn omaatje gaat het stukje bij beetje beter. Ze ligt nu op de afdeling cardiologie. Veel slangetjes zijn eruit en ze doen veel met haar in het ziekenhuis. Ze praat nog niet erg duidelijk en is nog erg warrig. Snapt allemaal niet zo goed wat er allemaal is gebeurd. "Vindt het maar een raar spelletje"
Ze leeft heel erg op als we komen. Ben dan druk in de weer met drinken geven en vla en soort speciaal ziekenhuis toetje met extra proteïne en vitamines. Ben haar dus steeds aan het voeren. Veel praten en uitleggen wat er is en wat er is gebeurd. Ook is ze erg aanhankelijk, handen vast houden, kusjes geven.
Ohja, haar hart is nog wel heel erg zwak/slecht en proberen ze met medicijnen te verbeteren.....
Ze leeft heel erg op als we komen. Ben dan druk in de weer met drinken geven en vla en soort speciaal ziekenhuis toetje met extra proteïne en vitamines. Ben haar dus steeds aan het voeren. Veel praten en uitleggen wat er is en wat er is gebeurd. Ook is ze erg aanhankelijk, handen vast houden, kusjes geven.
Ohja, haar hart is nog wel heel erg zwak/slecht en proberen ze met medicijnen te verbeteren.....
zaterdag 11 juli 2009 om 11:13
Hai alllemaal!
Ik leef nog hoor! Alleen drukdruk en geen energie en tijd om te forummen. Cv is nu geinstalleerd, vandaag aan de schoonmaak en een betonnen vloer in de verf zetten (washok). Geiser is ook verwijderd, dus stukje groene muur bijschilderen etc. Ben er superblij mee, maar het is wel een puinhoop in mn huis. Verder had ik een verjaardag deze week en donderdag met vrienden naar film geweest. R kwam gisteravond en heb ik er net uitgekickt en vanavond met vrienden uit eten en weer naar de film (Bruno
. O ja, en cv installateurs hadden mn kat niet gezien en die zat dus gi.avond onder de vloer...gelukkig woont 1 van hen bij mij in de buurt en die heeft haar kunnen bevrijden.
Voor rest ok hoor, alleen beetje moe en teveel aan mn hoofd, veel regeldingetjes.
WM, goed te horen dat je oma weer vooruit gaat, ergste zorg is nu voorbij iig.
Erykah: wat klinkt dat goehoed die date! ben heel erg benieuwd. Wel bijzonder dat je hem nu gewoon in real life ontmoet he, dat is ook waar je op hoopte. Ben heel blij vooo je! R had gi. ook zwarte blouse aan, erg sexy
Allle juffen: geniet van jullie vakantie! heerlijk zon vooruitzicht zeg!
Olive is al weg dus...
Ik leef nog hoor! Alleen drukdruk en geen energie en tijd om te forummen. Cv is nu geinstalleerd, vandaag aan de schoonmaak en een betonnen vloer in de verf zetten (washok). Geiser is ook verwijderd, dus stukje groene muur bijschilderen etc. Ben er superblij mee, maar het is wel een puinhoop in mn huis. Verder had ik een verjaardag deze week en donderdag met vrienden naar film geweest. R kwam gisteravond en heb ik er net uitgekickt en vanavond met vrienden uit eten en weer naar de film (Bruno

Voor rest ok hoor, alleen beetje moe en teveel aan mn hoofd, veel regeldingetjes.
WM, goed te horen dat je oma weer vooruit gaat, ergste zorg is nu voorbij iig.
Erykah: wat klinkt dat goehoed die date! ben heel erg benieuwd. Wel bijzonder dat je hem nu gewoon in real life ontmoet he, dat is ook waar je op hoopte. Ben heel blij vooo je! R had gi. ook zwarte blouse aan, erg sexy

Allle juffen: geniet van jullie vakantie! heerlijk zon vooruitzicht zeg!
Olive is al weg dus...
zaterdag 11 juli 2009 om 11:20
Zespri (vind t geen leuke nick sorry); succes met date nr. 2 vanavond! De voortekenen zijn idd niet zo goed, maar wie weet zat je er helemaal naast. Geef hem iig het voordeel van de twijfel. Was die sms wel voor jou trouwens?
MP: hoe voel je je nu tov maandagmijnheer?
ingel: nog steeds op roze wolk dus? fijn!
Pop: how ru?
Reiz; haiii!
Miran; nog leuke weekendplannen?
Waar is appeltje trouwens?
Voor rest die ik vergeet:
MP: hoe voel je je nu tov maandagmijnheer?
ingel: nog steeds op roze wolk dus? fijn!
Pop: how ru?
Reiz; haiii!

Miran; nog leuke weekendplannen?
Waar is appeltje trouwens?
Voor rest die ik vergeet:
zaterdag 11 juli 2009 om 11:25
zaterdag 11 juli 2009 om 11:48
Xen: aah wat zielig je kat onder de vloer ! Goed dat je die man heb gebeld om de kat te bevrijden.
Geen idee of die sms voor mij bestemd was , laatste sms die ik naar hem had gestuurd gisteravond was de vraag hoe laat hij hier zou zijn ongeveer vandaag/vanavond. En daarop dus vannacht een smsje dat ie terug rijd .
Heb hem net een smsje terug gestuurd dat t voor hem lastig blijft om te antwoorden op vragen maw boeit mij dat of je naar huis rijd of niet.
Geen idee of die sms voor mij bestemd was , laatste sms die ik naar hem had gestuurd gisteravond was de vraag hoe laat hij hier zou zijn ongeveer vandaag/vanavond. En daarop dus vannacht een smsje dat ie terug rijd .
Heb hem net een smsje terug gestuurd dat t voor hem lastig blijft om te antwoorden op vragen maw boeit mij dat of je naar huis rijd of niet.
zaterdag 11 juli 2009 om 12:22
Ik ga eens lekker douchen en ri mijn zusje , ff verf brengen voor de babykamer...
En date ach t blijft zowiezo een beetje strange , ga mij er niet mee bezig houden. En heb voor mijzelf besloten als hij voor 17uur niets van zich heeft laten horen dan trek ik mijn eigen plan en ga ik op stap met 2 vrienden.
En date ach t blijft zowiezo een beetje strange , ga mij er niet mee bezig houden. En heb voor mijzelf besloten als hij voor 17uur niets van zich heeft laten horen dan trek ik mijn eigen plan en ga ik op stap met 2 vrienden.
zaterdag 11 juli 2009 om 15:03
Hallo!
Xen, lekker aan de klus dus?
Indi, lekker genieten van je vrije eerste vakantiedag!!!
WM, lijkt me best moeilijk om oma te voeren... Knap dat je het doet!
Ik heb vanmorgen helpen verhuizen, gisteren nog de hele dag voor pampus op de bank gelegen en nu eigenlijk wel weer moe. Volgende week maar weer eens een goed ritme opbouwen!
Verder hier alles goed!
Xen, lekker aan de klus dus?
Indi, lekker genieten van je vrije eerste vakantiedag!!!
WM, lijkt me best moeilijk om oma te voeren... Knap dat je het doet!
Ik heb vanmorgen helpen verhuizen, gisteren nog de hele dag voor pampus op de bank gelegen en nu eigenlijk wel weer moe. Volgende week maar weer eens een goed ritme opbouwen!
Verder hier alles goed!
zaterdag 11 juli 2009 om 16:02
Ha Pop! Wat jammer dat je nog steeds zo moe bent...lekker uitrusten, maar ook leuke dingen doen he??
Ik ben lekker aan het genieten inderdaad..ben ook erg moe moet ik zeggen. Heb net heerlijk liggen slapen op de bank!
@Zes:gezellig dat je ouders even langs kwamen! Al iets gehoord van je date?
En je onderschrift! Hahahahaha
Ik ben lekker aan het genieten inderdaad..ben ook erg moe moet ik zeggen. Heb net heerlijk liggen slapen op de bank!
@Zes:gezellig dat je ouders even langs kwamen! Al iets gehoord van je date?
En je onderschrift! Hahahahaha
zaterdag 11 juli 2009 om 16:45
zaterdag 11 juli 2009 om 16:46