Singles and the city

24-05-2009 21:23 4532 berichten
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Alle reacties Link kopieren
Indi .. Ballerina's !!

Ik ga toch voor mijn witte legging , zwart/grijs rokje , wit hempje en darover heen een roze/paarse shirtje

en donkergrijs/zwarte pumps
1 probleem was zo enthousiast aan het stofzuigen vanmorgen dat ik mijn lippenstift heb opgezogen.. Ga zo maar eens de zak lospeuteren om te kijken of ik mijn lippenstift weer kan vinden
Sow..ben ik ook weer eens

Rare week gehad...geklust een paar dagen lang, tussendoor nog wat gewerkt en woensdag de schrik van m'n leven...mams een auto-ongeluk Ze is er gelukkig zonder fysiek letsel vanaf gekomen dit keer, maar het had niet veel gescheeld. Kan niet teveel in detail treden ivm herkenning. Ze heeft er wel psychisch een deuk van opgelopen, want het was nogal heftig en het is niet de eerste keer dat ze een ongeluk heeft meegemaakt.

Hoe gaat het met iedereen hier?
quote:Zespri79 schreef op 11 juli 2009 @ 19:28:

1 probleem was zo enthousiast aan het stofzuigen vanmorgen dat ik mijn lippenstift heb opgezogen.. Ga zo maar eens de zak lospeuteren om te kijken of ik mijn lippenstift weer kan vindenGatverdarrie 6
tjeetje Appel wat een schrik met mams..

Eh geklust ? hoe moet ik dat opvatten ?
wat velletjes papier tegen de muur.....behangen dus :-) Ziet er mooi uit al zeg ik het zelf
Kon zijn dat je ook nog wat gesaust had ?

Vleer is weer op dreef tis weekend..

Ik ga met Mr Red Hair en een maatje van hem naar een feessie maar dat fietsen 10km heen en 10km terug zie ik toch wel als een berg tegenop.. Ben potjandorie helemaal buiten adem als ik daar aankom..
Wat eng allemaal, appel. Gelukkig dat ze er fysiek niets aan over gehouden heeft..

Lekker behangen dus?
fietsen??
Kom op 6...kan je een paar extra drankjes nemen..die fiets je er dan toch weer af
quote:Miranda01 schreef op 11 juli 2009 @ 16:46:

Het is ook wel mooi dat je je oma kan helpen zoals WM doet, ik heb dat ook gedaan bij mijn oma, maar met haar ging het wel heel erg achteruit, dus voor mij was dat ook het gevoel van: dit kan ik nog voor haar doen.....en om zoveel mogelijk bij haar te zijn voor zolang het nog kon.......

Ja fijn is dat hé!

Vandaag kwam de zuster naar mij toe, want mijn oma vertikt het gewoon om de vitamine en proteïne verreikte toetjes te eten. Als ik het doe gaat het wat beter. Vandaag ook maar haar kunstgebit schoongemaakt. Vond het wel raar dat ze daar in het ziekenhuis niet op letten. Alles moet zo hygienisch met handen wassen met alcohol voor de bacteriën, maar als je een kunstgebit niet schoonmaakt lijkt me dat ook niet echt hygiënisch......
Hi allemaal,

Ik heb North Sea Jazz nu opstaan...ik ga dus morgen. Heerlijk die muziek...wordt echt genieten morgen.

Xen...druk weekje achter de boeg dus, gelukkig ook met gezellige dingen. Oh en R. is ook van de zwarte blouses? Ja ik vind ook errug sexy! En leuk he van mijn date...ben ook erg benieuwd, ik heb er goed gevoel over en bij dus we zullen zien.

MP...wat een lief berichtje weer van hem.

Indi....lekker op stap, was het gezellig?

MT...hoe gaat met jou? Had jij nog leuke plannen dit weekend?

Appeltie....zie je morgen heee, lekker dansuh!!
zoooo ben weer thuis !

hey Erykah !!

Spannend hoor je date !!
Hee Miran...wast lekker op het strand?

Ja leuk he? Lang geleden dat ik een afspraakje had. :-)
Ja leuk en spannend !!

heerlijk was het, lekker gegeten, fles rose weggetikt, ook wel wat regen dus naar binnen voor de koffie, maar heerlijk bijgebept en gelachen met elkaar en de mensen om ons heen, dus was lekkere avond.

En jij ? thuis gebleven vanavond ?
Leuke avond gehad dus?

Alles goed met je?

Ik heb een lekker chilldagje gehad...vanmiddag naar de kapper, even stad in geweest en daarna bij vrienden gegeten. Was gezellig. En morgen naar North Sea Jazzzzzzz.....
Leuk klinkt goed !

En lekker geknipt voor de party morgen !

zzzzzzzz

goede afsluiter , ga ik richting mijn nieuwe donzen/veren dekbedje vertrekken........

ja gaat wel goed hoor, dank je ! maar...GL gaat regelmatig door m'n gedachten. Helaas...

Ben ook wel benieuwd hoe hij dat nu doet in z'n eentje met die 3 kids op vakantie....

truste voor straks en heel veel plezier voor jullie morgen !!
Ik ga ook zo lekker slapen.

Ja logisch dat hij zo vaak door je hoofd gaat Het blijft nu zo in het midden hangen hoe het nu zit tussen jullie...niet de kans gehad om het uit te zoeken. Maar wie weet gaat dat echt wel gebeuren? Ik hoop het echt voor je!

Slaap lekker lieve Miran
Zeker, ja dat hoop ik ook.

Thanks lieve Erykah en jij ook lekker slapen !
Halloooooooo ik ben weer thuis,,iets teveel rosé..

Ik ga lekker slapen!

voor iedereen!
Vleer ehhh 6pri heeft niet alles gelezen wat er te lezen viel.. Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr heb wel groot nieuws

Vleer heeft 25 km gefietst al voelde het al 2893849328482 km en zere kont.(heb echt de tour de france 6x gefietst voor mijn gevoel vandaag)

Vleer heeft oud klasgenootje van 20 jr geleden gesproken en gezien en was toen best emotioneel.

Vleer hefet oud klasgenootje zijn onderbroek nog steeds omdat ze in hun gierput is gevallen toen ze 5jr was(brandweer e.d is er toen bijgeweest om mij er uit te hijsen haha, ik lach wel maar weet mij nog te herinnern dat t zeeeeerrrrr ernstig was niet wetende dat je kan overlijden terwijl je in een gierput zit) toen ik eruit kwam moest ik kleding van oud klasgenootje aan oa zijn onderbroek.. Hilarische verhalen vanavond.. Heb maar gezegd dat ik zijn onderbroekje tegenwoordig gebruik als string.

Vleer ehhh 6 pri heeft heel veel oude bekenden gezien vanavond en niemand geloofde dat die rijke man paar straten verderop ECHT mijn oom is..

Vleer moest zo nodig plassen dat ze gestopt is en dat stel je voor in het midden 1 boom was Vleer aan de linker kant op derhurken plassen en recht stonden 3 mannen te plassen.. Vleer heeft ondertussen maar ff gevraagd of ze geen stijve plasser kregen.. Hilarische taferelen..

Vleer is in de sloot gefietst

Vleer stond in de kroeg en werd er op eens uitgezet onder het mom van ER IS RUZIE ?

Vleer kon geen ruzie ontdekken

Eenmaal buiten was er daadwerkelijk ruzie..

Vleer netjes op fiets gestapt (au au au ) en braaf naar huis gefietst kwam onderweg broertje tegen .. HALLOOOOWWW broertje..

2min later kwam er politie.. MW waarom heeft u geen licht ? Noupolitie onze lieve heer heeft MIJN fiets geen licht gegeven met het uitdelen.. Politieagent moest enorm hard lachen .. Snap nog steeds niet waarom ?!?!?

maar Vleer dapper opgelost door te zeggen dat ze komende nacht op zelfde tijdstip op zelfde plek gaat fietsen MET licht.

Deal !!! volgens politieagent ! Dus moet komende nacht maar MET licht op de fiets door de straten van het dorp rijden..

(vleer vraagt zich af waar ze o pzondag fietslampies kan krijgen ???)

Vleer nu heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moe is .. oja

Ik heb mijn lieve dinnetje verrast op haar werk met shoarma eten !! ze heeft nachtdienstdus kon ze goed gebruiken

Vleer nu slapen gaat want

Ohnee .. wach tff .. heb lief telefoontje van MrAAP gehad en hele lieve smsjes... Vleer moet misschien niet zo achterdochtig zijn en hem maar gewoon op goed geluk vertrouwen
Wm ... al het ranzigste wat ik doe als verpleegkundige ... ech tpoep pies bloed e.d maakt me geen snars uit maar wanneer ik een kunstgebit moet poetsen ga ik over mijn nek !! Dapper dat je dat doet voor je oma !!!!
Mogguh Vleer, hoe is je hoofd?

WM lief ben je toch voor oma.

Erykah en Appel heeeeel veel plezier vandaag, geniet ook een beetje voor mij!

Miran, goeiemorgen, fijne avond gehad dus, mooizo!

Rest allemaal hoi! Hier vandaag dagje rapporten afmaken enzo, morgen ouderavond en vanmiddag eters. Gesellie.
Goodmorning meisjes,

Ik heb heerlijk geslapen, zo even een uurtje sporten en dan op naar North Sea Jazz.

Vleertje....kwam niet meer bij om je verhaal.

MP...ik zal ook een beetje voor jou genieten dadelijk. Succes met de rapporten!

Indi...een kater? of valt het mee? hoe was je stapavondje?
Good morning angels !!

Brrr wat is het koud vergeleken met gisteren....

Het is echt zo'n herfst-zondag, om de hele dag in bed te blijven met boekjes, drankjes en zo...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven