Singles and the city

zondag 24 mei 2009 om 21:23
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
zaterdag 11 juli 2009 om 16:49
quote:Indi schreef op 11 juli 2009 @ 16:47:
Ik slaap ook graag, Miran
Maar heb ook al een heleboel andere dingen gedaan vandaag
Ik ga nu weer verder aan de schoonmaak! Veel plezier op het terras, Miran!
Ik ook hoor, alleen niet overdag......kan dat ook echt niet, overdag slapen, vind het ook zonde van de tijd denk ik
Dank je wel en jij ook fijne avond !
Ik slaap ook graag, Miran
Maar heb ook al een heleboel andere dingen gedaan vandaag
Ik ga nu weer verder aan de schoonmaak! Veel plezier op het terras, Miran!
Ik ook hoor, alleen niet overdag......kan dat ook echt niet, overdag slapen, vind het ook zonde van de tijd denk ik
Dank je wel en jij ook fijne avond !
zaterdag 11 juli 2009 om 16:55
Mr aap heeft een smsje gestuurd dat ie vanmorgen heel vroeg voor zijn werk weg moest (spoed). En dat hij niet weet heo laat hij er weer is. En de afspraak naar morgen wil verschuiven..
Maar morgen kan ik niet en dat heb ik hem laten weten. Verder nog geen nieuws.. tja dat t wel vreemd is dat ie vroeg op zijn werk moest zijn voorspoed terwijl hij wel mijn vriendin heeft gemaild via RP rond half 1.
Maar misschien had ie een rustig momentje op zijn werk ?
Maar morgen kan ik niet en dat heb ik hem laten weten. Verder nog geen nieuws.. tja dat t wel vreemd is dat ie vroeg op zijn werk moest zijn voorspoed terwijl hij wel mijn vriendin heeft gemaild via RP rond half 1.
Maar misschien had ie een rustig momentje op zijn werk ?
zaterdag 11 juli 2009 om 17:01
Ola dames
Hiero met chipshandjes aan de pc....
Vanact is Mr Piano geweest, net gepoetst in JC, vnvd afstudeerfeesje van 2 vriendinnen!
Morgen dagje weg met Mr. P, gaan naar een stad waar er een paar van hier vandaan komen volgens mij.....
Zespri; wat ben je toch onrustig. Heb het gevoel dat je nu je hem niet vertrouwt overal iets achter zoekt. Chill girl!
Miran: wat zijn jouw weekeindplannen?
Indi: slaapkoppie
Vnvd lekker op stap> goed zo!
Xen: ach, die kat..... Hoe kwam je erachter dattie daar was blijven zitten? Verder lekker weekeindje zo te lezen.
Voor de rest: hallo!!!
Hiero met chipshandjes aan de pc....
Vanact is Mr Piano geweest, net gepoetst in JC, vnvd afstudeerfeesje van 2 vriendinnen!
Morgen dagje weg met Mr. P, gaan naar een stad waar er een paar van hier vandaan komen volgens mij.....

Zespri; wat ben je toch onrustig. Heb het gevoel dat je nu je hem niet vertrouwt overal iets achter zoekt. Chill girl!
Miran: wat zijn jouw weekeindplannen?
Indi: slaapkoppie

Xen: ach, die kat..... Hoe kwam je erachter dattie daar was blijven zitten? Verder lekker weekeindje zo te lezen.
Voor de rest: hallo!!!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
zaterdag 11 juli 2009 om 17:10

zaterdag 11 juli 2009 om 17:36
Ik zeg doen 6. En dan eerlijk met hem praten - en je achterdocht achterlaten want je vindt hem wel leuk toch!
Ik smelt niet, trouwens, van het kaartje, ik raak er alleen meer verward van. Is het stom dat ik nu ga nadenken of ik méér met hem zou willen dan alleen vriendjes zijn en of ik dat wel zou zien zitten? Ik vind van wel want ik denk dat als ik dat wil dat ik me dat niet afvraag. Maar weetje, het is ook zo fijn om die aandacht te krijgen en ik vind hem wel ontzettend spannend en ik wil graag nog vaak met hem praten, er is nog een hoop te ontdekken aan en in hem denk ik. Pff, moeilijk moeilijk.
Ik smelt niet, trouwens, van het kaartje, ik raak er alleen meer verward van. Is het stom dat ik nu ga nadenken of ik méér met hem zou willen dan alleen vriendjes zijn en of ik dat wel zou zien zitten? Ik vind van wel want ik denk dat als ik dat wil dat ik me dat niet afvraag. Maar weetje, het is ook zo fijn om die aandacht te krijgen en ik vind hem wel ontzettend spannend en ik wil graag nog vaak met hem praten, er is nog een hoop te ontdekken aan en in hem denk ik. Pff, moeilijk moeilijk.
zaterdag 11 juli 2009 om 17:59
MP: als ik mannen meer dan leuk begin te vinden, vraag ik me dat juist af. Het is dan in zo'n ; we praten veel, maar meer ook niet fase. En als je dan iemand leuker gaat vinden ga je je dat afvragen. Dus nee, het is niet stom.
Eten staat hier op; soep, vis, aardappelschijfjes en een zelfverzonne salade.
x
Eten staat hier op; soep, vis, aardappelschijfjes en een zelfverzonne salade.
x
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
zaterdag 11 juli 2009 om 18:03
Goed bezig, Ingel!
@MP: Misschien houd je het inderdaad een beetje tegen bij jezelf..kun je het niet gewoon een kans geven? Het klinkt wel heel goed..
@Miran: Veel plezier!
Ik ga ook eten koken..er komt zo een vriendin..
http://www.ah.nl/recepten ... nenrijst&dishtype=salades
@MP: Misschien houd je het inderdaad een beetje tegen bij jezelf..kun je het niet gewoon een kans geven? Het klinkt wel heel goed..
@Miran: Veel plezier!
Ik ga ook eten koken..er komt zo een vriendin..
http://www.ah.nl/recepten ... nenrijst&dishtype=salades
zaterdag 11 juli 2009 om 18:27
zaterdag 11 juli 2009 om 18:40
2 vrienden hebben mij uitgenodigd om op de fiets naar een buurtdorp te gaan.. Maar kan de juiste kleding niet vinden.
Heb een leuke witte legging en een grijs/zwart rokje.. Maar de witte legging is wat te kort , had net stukje onder de knie moeten zitten maar zit net 2cm over mijn knie.. Beetje jammer of kan dat wel ?
Heb een leuke witte legging en een grijs/zwart rokje.. Maar de witte legging is wat te kort , had net stukje onder de knie moeten zitten maar zit net 2cm over mijn knie.. Beetje jammer of kan dat wel ?

zaterdag 11 juli 2009 om 18:57
Hey Indi, ja lekker rustig dagje! Jij?
Je bent heerlijk aan je vakantie begonnen begrijp ik? Ennehm over stationsman gaan we het geloof ik maar niet hebben he?? (*nog geen actie ondernemen ()&(&(*T&&^%^$# * ) hahahaha snap t wel hoor, nu alleen dus weer 6 weken wachten voor je hem weer ziet? Ik weet niet precies waar je woont... maar hij woont dus bij jou in je stad... kom je hem daar nooit es tegen?? Anders had je een achtervolging in kunnen zetten
Je bent heerlijk aan je vakantie begonnen begrijp ik? Ennehm over stationsman gaan we het geloof ik maar niet hebben he?? (*nog geen actie ondernemen ()&(&(*T&&^%^$# * ) hahahaha snap t wel hoor, nu alleen dus weer 6 weken wachten voor je hem weer ziet? Ik weet niet precies waar je woont... maar hij woont dus bij jou in je stad... kom je hem daar nooit es tegen?? Anders had je een achtervolging in kunnen zetten
zaterdag 11 juli 2009 om 19:03
Hahahahaha....wat zijn jullie erg zeg!
En als het goed is moet ie hier wel wonen, maar heb 'm nog nooit gezien in de stad..ik ga ook niet zo vaak natuurlijk
En Zes, nu we het toch over kleding hebben..ik doe een jurkje aan vanavond ( ja echt waar...)..moet ik daar mijn laarzen bij aan doen of mijn ballerina's??
En als het goed is moet ie hier wel wonen, maar heb 'm nog nooit gezien in de stad..ik ga ook niet zo vaak natuurlijk
En Zes, nu we het toch over kleding hebben..ik doe een jurkje aan vanavond ( ja echt waar...)..moet ik daar mijn laarzen bij aan doen of mijn ballerina's??