Cheers!!!

18-03-2009 16:32 3114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames

Te grote topics waren per direct gesloten. Omdat het ineens stormde bij de Angels, zijn ze gelukkig weer even geopend.

Hier is de link naar het oude topic

Even plaatje uit kroeg hiernaast gejat.. misschien dat de eigenaresse van die kroeg meekomt
Later is nu
Oeps, men wat zijn jullie snel, terwijl ik relaxte plaatjes zoek schrijven jullie je suf hier. Eerst even bijlezen..
Ok. Als we ziek worden (zal niet) dan kunnen we er dus niks mee.

Thanks Bent.

Kom je hier bij mij slapen Bam?

Suup komt zo oppassen.
Oef, dat relaxte weekend van Bam is nog ver te zoeken. Au.

En Kjong, misschien inspireert de aanwezigheid van Suup alleen al?

Bentetje; jouw leven met buren en vrienden en etentjes en logeerpartijen enzo klinkt al weken lang zo heerlijk allemaal. Mag ook wel, ter compensatie van baanellende van man!

Zo, bijna twaalf uur. Misschien maar eens aan gaan kleden?
Wauw Toet, wat een mooi lief stukje over je zoon.. Smelt.
Oeh, dat plaatje van Toet ziet er veel beter uit dan mijn voornemen om zodirekt flink aan de slag te gaan hier en ik had ook veel liever bij Kjong in bed gedoken.. Maar ja, wat mot dat mot. En ik klaag wel maar de herten hebben een superdag gehad gisteren want als Bambo thuis is dan is het 1 groot speelparadijs met 100 spelende kinderen en grote pret dus ach, nou ja, wateffer, dat is belangrijker dan een huishouden van Jan Steen.

Waarom zou je je aankleden, Toetje? Ik vind mn joggingbroek vandaag ook een meer dan prima alternatief. Denk dat ik zelfs mee naar de winkel ga. Hoe meer-ie bij je kruis hangt, hoe hipper het schijnt te zijn, toch?
Toet, gefeliciteerd met BJ!
quote:Toet schreef op 11 juli 2009 @ 11:38:

En Kjong, misschien inspireert de aanwezigheid van Suup alleen al?

Wat denk jij Toet?

Chip ligt in bed, Kjong staat onder de douche en ik heb de computer ingepikt. Heel inspirerend

Van harte met BJ.
Heee Suup, BJ wil pannenkoeken eten vanavond als verjaardagsmaal, kom je even helpen?
Grinnik. Als je hier nog om de hoek zou wonen had ik het nog gedaan ook .

Ben jij nou volgend weekend hier in de buurt?
En goeimiddag

Suup, je inspireert in elk geval zover, dat Kjong niet aan de pc kan. Wel sneu, eigenlijk.

Ja, tering-eind rijden en daarom dus 4 weken. Één week zijn we gewoon aan het rijden, in totaal.

Toet: HIEPERDEPIEP HOERAA MET BJ!!! Wat een lief stukje inderdaadl En wat jij had met "Ik heb niets met jongetjes" zo dacht ik precies over LE. Ik kom uit een meiden gezin, m'n zus heeft 2 meiden, ik had al een meid... hoe werkt een jongetje:?

Ik heb ook het gevoel er minder van te weten dan jij, en die van mij is toch een keer zo oud!

Onze kinders kregen vandaag voor hun rapport elk een mp4-speler (aanbieding Aldi) Helemaal blij en gelukkig zijn ze.

Oei Bambi, wat een stress.. zoek toch rust he.. (zooo makkelijk gezegd) Hier het gevoel bijna klaar te zijn. Alleen de auto nog maar inpakken..
Later is nu
oooo wat is het hier gezellig! Suup was de koffie lekker? Lief dat je kjong komt hellepu.

Toet het is een prachtig stukje over jouw grote 5-jarige zoon.....zucht, wat gaat het toch snel. Ik ben vanaf vandaag officieel en voor altijd zonder kleuters .... mèn groep 3 en 5 !

toet, je hebt gelijk, onze vriendschap met de buurvrienden is bijzonder en ook wij genieten daar erg van! Kindertjes zijn nu al de hele dag samen aan het spelen, slakjes zoeken en voeren ( o yeah), spelletjes doen, voetballen, skelleren enz. ZE smeren boterhammen voor elkaar en maken limo voor elkaar. Helemaal leuk.
Toet, van harte met BJ! En wat een prachtig stukje, indeed........

Bam...gatverdamme, dat die chemo zo insloeg. Kan me bijna niet voorstellen dat je je nu weer helemaal oke voelt, dus; hugs, meid en sterkte. Dat je lijf maar weer snel normaal aanvoelt!

Heee, ik word helemaal vrolijk van jullie (pre-)vakantieverhalen. Heerlijk. Geniet er allemaal maar uitgebreid van!!

Mado; ik kan me goed voorstellen dat je daarom zo emo was!

Ha, en het is hier heerlijk weer geworden. 'k Zal het gras eens gaan maaien; daarin kun je zo ongeveer verstoppertje spelen, zucht. Kids zitten elk met een konijntje op schoot te tutten. Zo liefff!
Ja kjong koffie altijd lekker.Nu maar eens even waarmaken waar ik hierover gekomen ben.

*zwaait even naar de cheersers*
Ik ben er al weer (bedacht me dat ik even saldo moest checken voordat ik boodschappen ging doen ). Geld gaat er snel door deze maand. Pffff. Nou ja, wel hele gezin nieuwe rugzakken rijker, een heerlijke vakantieweek op Schier gehad en een blije BJ met zijn skelter. Ik zit van 16 t/m 25 juli in de buurt Suup (en dan is mijn eten iig gratis ). Moet nog wel even zien hoe laat ik naar Bloes kan, want Lief is die dag te marathon roeien.

Oh ja, als ik naar Bentetje ga dan blijf ik gewoon die 25 juli ook maar in de buurt. Lief redt het wel even zonder mij dan

Dream; heel veel plezier alvast gewenst voor jullie vakantie. Vier weken, wauw. We zullen je hier missen!

Ik weet eigenlijk niet meer waar Pimpel een week naar toe ging (die is nu toch al onderweg?), maar ik hoop dat ze het fijn hebben, daar waar ze zijn!
Jee, drie tegelijk!
Druk hier. Gezellig!

*gaat nu echt echt echt echt echt weg om boodschappen te doen*

Van harte gefeliciteerd met BJ!!!!

Vijf jaar. Als ik dat al niet ontroerend genoeg vind, dan is jouw posting dat wel, Toet. Mooiliefgoede mamma ben jij toch...

Pim is trouwens twee eilanden verwijderd van waar jij was.

erde :hug::hug: voor bam
Wat wilde ik nou toch typen?
hmmm.. of je me zult missen? Er is daar volgens mij internet en de laptop gaat mee (nee, je hoeft me niet weg te slaan, dat dan weer niet)
Later is nu
Wow Mims, wat een mooie taart! Jij creabea jij
Later is nu
toet, bij mij is het de 26e he, niet de 25e?!
Pfff.. inpakken.. van te voren lijkt het zó simpel

maar volgens mij zit alles erin en kunnen de kinderen ook nog mee
Later is nu
Dat heb jij goed gedaan, Dream! (en een wéék reistijd! Man! Ga je naar de Noordpool ofzo! Maken jullie veel tussenstops?)

Portugal klinkt zaaaalig trouwens.

Het Hertenkamp is weer om door een ringetje te halen..ikke weer blij..

(Getver, nu klink ik als Bree van Desperate Huiswijven..nou ja, boeie, kan het ook niet helpen, de drang is sterker dan ik..)

Zaterdagavond.. hebben jullie nog iets boeiends op het program? Ik zal wel heel erg zijn maar ik heb zin om weer de bloemetjes buiten te zetten.. foei. Ben nog lang niet beter, nog licht in het hoofd en gammel dus dat doen we maar niet. Het is meer het gevoel van 'volgende week zit ik al in Italie dus het is nu of over heel lang pas weer'. Ik ben verslaafd aan uitgaan, denk ik. Dokter, dokter, is daar ook een pilletje voor??
Komt goed Bentetje. Ik bedoelde alleen maar dat ik dan de 25e niet naar huis ging, maar in old toettown bleef slapen en dan de 26e via jou naar huis ga

Pfffffff Bam, hoe doe je dat, het hele hertenkamp weer Bree-proof?

Ik moet nog boodschappen doen. Jajajajaja, ik weet het, dat ging ik vanmiddag ook al doen Toen kwam ik in de HEMA en daar stond een tuinset in de uitverkoop. Lief en ik willen al een tijdje een nieuwe tuinset, hadden MP al afgestruind (gisteravond zelfs nog). En met de post kwam gisteren een afschrift van een rekening waar we elke maand twintig euro op storten. Meestal had ik dat geld al snel weer nodig, dus steeds als er iets van 100 euro op stond stortte ik het terug naar de betaalrekening. Maar nu was het bedrag ongemerkt toch opgelopen naar 340 euro. Leuk bedragje dus al! Voor 225 euro (ipv 435) stond er een tafel en vier stoelen (van hout) in de uitverkoop. Bankje erbij voor 40 euro (ipv 79). Lief gebeld, die sjeesde naar me toe en vond het gelukkig ook mooi (en een goede besteding van het spaargeld). Ouders van Lief kwamen toevallig vanmiddag taart voor morgen brengen, dus die gebeld of ze voor vijven konden komen zodat we met hun auto alles op konden halen. Daarna heb ik snel wat basisboodschappen gedaan. Zonet nog langs de Formido en Karwei gefietst en kussens gescoord. Ondertussen had Lief alles in elkaar gezet. En het is MOOI Ik word er helemaal blij van (damn, ben ik toch materialistisch ).

En nu moet ik dus nog steeds boodschappen gaan doen. Vanavond doe ik huis opruimen slingers ophangen, en daarna op de bank.
Ghe. Bambree en Gabritoet.

Oh, ik word weer aan mijn haren erbij gesleept.

Slavendrijfster, die Suup.

En zelf stiekem op de wc zitten met een mobiel internet mobiel.

Alsof ik dat niet door heb.
Ooooh ja, nog een verhaal.

Ik vertelde een mevrouw dat ze bij Chip op de crèche zoiets leuks hebben:

van internet bestelde koolwitjes-rupsen. Als inimini-eitjes per post gekregen, in een terrarium gelegd met takjes en dingetjes en natuurlijk verse witte koolbladeren. En elke dag komen er zo'n 3 vlinders uit, die de kindertjes dan uitzetten buiten.

Zegt die mevrouw, die bij de Dierenbescherming blijkt te werken, dat dat niet mag. Dat er een verordening uit is (of weetikveel wat de term is) door een of andere minister, dat er géén vlinders uitgezet mogen worden. DUs wat ze op de creche doen haske verboooten én iiliigaal is...

Sjeeeeeeeeeses!

Alsof ministers daar verstand van hebben, van kinderen, eerst mag je ze niet slaan, en dan mag je ze geen natuur bij brengen.

Rare jongens, die politikitus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven