Mode & Beauty alle pijlers

Welke sneakers?

02-04-2024 22:37 289 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben op zoek naar een leuke, hippe sneaker (liefst in een lichte kleur, denk ik). Zie het vaak bij andere vrouwen, van die hippe sneakers en dat staat hen altijd leuk, maar bij mezelf moet ik altijd zo wennen en weet ik eigenlijk niet waar te beginnen.
Iemand tips qua merk/type? Linkjes? Alles is welkom!
Alle reacties Link kopieren Quote
Skechers vind ik ook heel lelijk. Ik heb 1 paar overgenomen van mijn moeder (70+). Ze zitten lekker hoor, en zijn prima geschikt om even mee naar de speeltuin te gaan, maar in feite verpesten ze je hele outfit.
Vans vind ik ook alleen leuk bij tieners, niet bij volwassenen. Maar dat is persoonlijke smaak.

De enige sneaker die ik wel mooi vind zijn hagelwitte van leer, en dan zo clean mogelijk, zonder poespas. Ik heb nu een paar van Tommy Hilfiger. Die zitten lekker en combineren heel makkelijk. Ik draag ze onder broeken en onder een spijkerjurk. Voor onder wijde broeken heb ik ook nog een paar met extra dikke zolen (platform). Ik zou juist aanraden om niet voor kleur te gaan maar voor wit als je met sneakers begint. Daar kun je meer kanten mee op.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb zoveel paar sneakers dat ik ondertussen de tel kwijt ben, maar kijk eens bij Guess! Die hebben hele "nette" sneakers en zijn ook niet mega duur (wel prijzig, maar wacht even een sale af). Ze lopen ook nog eens lekker. Voor de rest heb ik hier sneakers staan van FILA, Versace, Nike, Adidas, Buffalo, Michael Kors en Black Bananas. Draag vooral de Michael Kors sneakers overal onder, ook onder een jurk (in de zomer bijvoorbeeld) of onder een rok. Dat kan prima want het zijn net als de sneakers van GUESS wat verfijnde schoenen. Loopt ook prima. Maar in de zin van écht comfortabel vind ik Nike, FILA en Black Bananas onverslaanbaar. De rest loopt zoals ik al zei prima, maar 3 bovenstaande merken komen er wel met vlag en wimpel bovenuit als het op comfort aankomt.

Sketchers zijn afschuwelijk. Dat wilde ik nog even zeggen. ;)

Veel succes!
Nouschi schreef:
03-04-2024 07:19
Ik heb zoiets van Nubikk

https://www.omoda.nl/dames/sneakers/lag ... 13865.html
Deze vind ik leuk!
Alle reacties Link kopieren Quote
Love mn Air Maxjes!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik draag graag de Nike Blazer platform: https://www.theathletesfoot.nl/product ... h0QAvD_BwE

Lopen direct lekker en passen overal bij. Je moet wel niet te brede voeten hebben want ze vallen vrij smal.
Alle reacties Link kopieren Quote
:-)
Ik heb een paar skechers en ik vind ze ook niet mooi. Maar ze lopen wel errug lekker.

Heb ook een paar witte puma's, vind ik leuk voor de zomer en ze lopen prima.
Nike Air Max vind ik geweldig (ben ook oud...), maar die staan me niet zo goed. Zijn een beetje te lomp voor mij ofzo. Erg onflatteus helaas. Dus die draag ik wel, maar alleen thuis eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Haha ik heb ook Skechers, ik had er geen benul van dat ze niet hip zijn.. laat wel mijn gevoel voor mode zien denk ik.

Ik heb dat model wat eerder in paars is getoond, maar dan hagelwit. Mijn dochter heeft dezelfde in het lichtroze. Zij heeft wel brede voeten, ik zelf niet.. Ze lopen heerlijk!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik draag ook vrijwel alleen maar sneakers. Verschillende soorten Adidas, Nike, Champion onlangs leuke van gevonden, maar no way dat ik skechers draag, vind ik persoonlijk ook helemaal niks (of toch in ieder geval voor mijzelf niet). Zou ook graag eens Vans willen proberen.
Ik draag ze onder alles.
Alle reacties Link kopieren Quote
Adidas heeft veel leuke sneakers momenteel. Kijk eens naar de Gazelle of Samba, die zijn er ook in lichte kleuren.

Ik heb zelf deze, maar die zijn alles behalve licht van kleur.
https://www.zalando.nl/adidas-originals ... r-m11.html
Alle reacties Link kopieren Quote
I :heart: Skechers !

Ik heb een aandoening aan mijn voeten en Skechers is het enige merk waarbij ik weinig pijn ervaar !

Volgens de Viva norm dan niet hip ( terwijl ze mega veel verkocht worden )
Maar dat zal mij m'n reet roesten !
Ik kan eindelijk gympen aan :yes:
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb meerdere paar Skechers. Ik vind ze echt heerlijk lopen behalve één paar ( die er het hipste uitzien) waar ik blaren van boven op mijn voeten krijg.
Voor echt een hippe sneakers zou ik ook iets anders kiezen maar voor een flinke wandeling doe ik lekker mijn Skechers aan :D
Ik ben niet perfecd, wat is daar mis mee?
Alle reacties Link kopieren Quote
Suniva schreef:
03-04-2024 07:23
Volgens mijn tiener klopt die theorie. Ik probeer soms te begrijpen hoe de 'sneakerhiearchie" in het leven van mijn kind in elkaar zit, maar het is ingewikkeld en wisselt ook per seizoen.

Het fijne van een oude vrouw zijn is dat je je daar lekker niks van aan hoeft te trekken. Ik laat me wel adviseren door mjjn kind :),
En zo is het. Er zitten zeker nadelen aan ouder worden maar je geen fluit aantrekken van wat een ander van je vindt is er niet een van.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben en oud en heb zenuwaandoeningen en kapotte voeten. Ik ga nog steeds niet op sketchers lopen, zat andere prima fijne sneakers te koop die wel echt leuk zijn.

Het is prima als je ze wel leuk en mooi vindt, serieus. Lekker doen!!
Maar mbt leeftijd en moeilijke voeten: zat anders te koop.

En TO wilde echt leuke hippe sneakers, je kan echt niet beweren dat sketchers hip zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lady_Day schreef:
03-04-2024 11:53
En zo is het. Er zitten zeker nadelen aan ouder worden maar je geen fluit aantrekken van wat een ander van je vindt is er niet een van.
Echt he. Het allerbeste aan ouder worden is dat je steeds meer schijt krijgt aan al die meningen. Dus lekker je Nike airs aan. Of je Skechers :).
Alle reacties Link kopieren Quote
Suniva schreef:
03-04-2024 12:08
Echt he. Het allerbeste aan ouder worden is dat je steeds meer schijt krijgt aan al die meningen. Dus lekker je Nike airs aan. Of je Skechers :).
Ja, precies. Een paar jaar geleden waren van die grote botsauto-sneakers helemaal 'hip'. Was volgens Viva ook heel lilluk. Nou, prima, meer botsauto's over voor mij :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind skechers heerlijk! En al die kleurtjes leuk. Alle sneakers met zo’n dikke zool vind ik echt mega lelijk, dus dan vallen er al snel wat af. Maar goed te weten dat ik niet hip ben, past vast bij de rest van mn kleding :lol: .
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb 2 paar Nike Air Jordan's.
Nog 2 paar van Tamaris met goud en 1 met wat zilver.

En de sneakers van Liu Jo en Josh V vind ik ook erg mooi.

Ik draag ze overal onder. Korte broek, rokje, lange rok, spijkerbroek, nette pantalon. Kan overal bij.
Alle reacties Link kopieren Quote
EssentialBliss schreef:
03-04-2024 00:06
Ik vond skechers eerder vreselijk,maar de laatste tijd vind ik dat er leuke modellen zijn. Ik heb deze
Afbeelding

En deze

Afbeelding

Lopen lekker ook
Dit zijn best schaamteloze kopieën van Nike Air Max.
Alle reacties Link kopieren Quote
Als je hip wilt, dan Adidas Samba’s, dat is een trendy doch vrij veilige keuze voor dit seizoen. Maar koop uiteindelijk wat je zelf mooi en prettig vindt. Typisch VF om weer te komen verkondigen wat er allemaal lelijk een smakeloos is, alsof dat zo siert. :nope:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind sneakers Hoff doorgaans leuk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik*ben*ik schreef:
03-04-2024 10:11
I :heart: Skechers !

Ik heb een aandoening aan mijn voeten en Skechers is het enige merk waarbij ik weinig pijn ervaar !

Volgens de Viva norm dan niet hip ( terwijl ze mega veel verkocht worden )
Maar dat zal mij m'n reet roesten !
Ik kan eindelijk gympen aan :yes:
Ja functioneel kan alles natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Troela schreef:
03-04-2024 09:35
Adidas heeft veel leuke sneakers momenteel. Kijk eens naar de Gazelle of Samba, die zijn er ook in lichte kleuren.

Ik heb zelf deze, maar die zijn alles behalve licht van kleur.
https://www.zalando.nl/adidas-originals ... r-m11.html
I love this
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik draag het liefste Nikes. Maar ik zag deze laatst en ik dacht, dat zijn ook leuke sneakers voor een beetje een neutrale outfit

Afbeelding

New Balance 550
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren Quote
september schreef:
03-04-2024 12:45
Dit zijn best schaamteloze kopieën van Nike Air Max.
Ik vind ze in het wit nog wel oke. Maar ik was laatst een dagje uit en ik zag heeeeeel veel vrouwen lopen op dit model in fluor roze, fluor geel en fluor groen. Sorry maar daar trek ik echt de grens :P

Afbeelding

afschuwelijk
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren Quote
september schreef:
03-04-2024 12:45
Dit zijn best schaamteloze kopieën van Nike Air Max.

Maar dan mislukt :biggrin:
Bericht aan mijzelf: Lachen. Omdraaien. En met mijn ogen rollen. Niet andersom.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven