Please geef me tips om me ex terug te krijgen!!

11-07-2009 22:24 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam nieuw op school de eerste dag vroeg ie me al en ik zei ja en het was leuk maar ik had het uitgemaakt omdat ik dacht dat hij het ooit zal uitmaken en omdat hij ieder meisje kan krijgen en toen vroeg een andere jongen me ik zei ja heb er spijt van hij is stom en die jongen waarmee ik het heb uitgemaakt is echt de ware maar hij huilde wel toen het een meisje het hem kwam vertellen (ik weet het is laf om niet zelf te doen en heb er ontzettend spijt van dat ik het heb uitgemaakt) maar ik was verliefd om verkering te hebben alleen die met hem was echt ik was met hem echt verliefd hij heeft telkens een nieuwe en een keer zei hij dat hij met danique had en later met inge en ik kwam erachter dat dat het zelfde meisje was dat vond ik wel laf maar soms dan doet ie iets (bijv jaloers maken of iets stoers) en dan kijkt ie naar mij hij is echt leuk en ik weet niet wat ik moet doen please geef me tips om hem terug te krijgen echt I LOVE HIM!! de enige minpunten aan hem zijn dat hij soms een beetje snel boos wordt en dat hij een player is niet een echt maar dat hij snel een nieuwe heeft en iedereen kan krijgen maar ik denk dat hij over me heen is gekomen omdat op kamp toen deden we ddw: doen durven of de waarheid ik deed w en iemand vroeg ben je nog steeds op ...... ik dacht na ik zei perongeluk nee ik had ja moeten zeggen want ik zag dat hij een beetje huilde en ik denk dat hij toen over me heen is gekomen please help sorry dat het zo lang is
Tip 1; Ga naar een forum waar mensen zitten van jouw leeftijd

Tip 2; Gebruik hoofletters, komma's & punten, ik snap er niks van.
Stressed is just desserts spelled backwards
Misschien wordt ie geil van het groene boekje?!
Oke, ik heb alles gelezen en wat dacht je van gewoon eens een gesprek aangaan met de jongen en de waarheid vertellen?

Wat heb je te verliezen? Je gaat naar hem toe en zegt dat je verliefd bent.
Maleficent, je vergeet iets....

TO schrijf goed Nederlands, het is MIJN ex en niet ME ex!!!!

Verder eens met bovenstaande.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Print dit verhaal uit, schrijf je msn eronder, spuit er wat van je lievelingsparfum op, stop het in een knalroze envelop, teken er hartjes op en plak er lieve stickers bij, wacht hem morgen op bij de kluisjes, kijk hem lief aan, geef hem je envelop, zeg "ik wil vanavond heel graag even met je msn-nen/hyven/brommers kieken"...

..en dan gewoon afwachten

Dit is niet serieus, toch? Nee toch?
oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:muziekmeisje schreef op 11 juli 2009 @ 22:29:

Print dit verhaal uit, schrijf je msn eronder, spuit er wat van je lievelingsparfum op, stop het in een knalroze envelop, teken er hartjes op en plak er lieve stickers bij, wacht hem morgen op bij de kluisjes, kijk hem lief aan, geef hem je envelop, zeg "ik wil vanavond heel graag even met je msn-nen/hyven/brommers kieken"...

..en dan gewoon afwachten

Héél goed advies! Dat moet je doen!!
Brommers kieken.. WHOUAAAAHAHAHAHA!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Gewoon je tieten laten zien, dan komt ie terug hoor!
Ga eerst maar eens hoofdletters, komma's en punten gebruiken. Misschien, heel misschien, zal ik dit dan doorlezen.
Ja, dat vind ik echt.
quote:Maleficent schreef op 11 juli 2009 @ 22:29:

Oke, ik heb alles gelezen en wat dacht je van gewoon eens een gesprek aangaan met de jongen en de waarheid vertellen?

Wat heb je te verliezen? Je gaat naar hem toe en zegt dat je verliefd bent.Wat een donkere achtergrond in ene. Ik vindt het wel mooi eerlijk gezegd.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:muziekmeisje schreef op 11 juli 2009 @ 22:29:

Print dit verhaal uit, schrijf je msn eronder, spuit er wat van je lievelingsparfum op, stop het in een knalroze envelop, teken er hartjes op en plak er lieve stickers bij, Ik zou je willen adviseren nóg iets met die uitdraai te doen, maar dat heeft dan weer iets met feromonen te maken.
www.tinaforum.nl

Suc6 ermee!
Ha ha ha Tina, bestáát dat nog?
quote:MileyFan schreef op 11 juli 2009 @ 22:24:

Ik kwam nieuw op school de eerste dag vroeg jongen 1 me al en ik zei ja. Het was leuk maar ik had het uitgemaakt omdat ik dacht dat hij het ooit zal uitmaken en omdat hij ieder meisje kan krijgen .Toen vroeg jongen 2 me ik zei ja. Had er spijt van hij is stom. Jongen 1 is echt de ware. Maar jongen 2 huilde wel toen het een meisje het hem kwam vertellen (ik weet het is laf om niet zelf te doen en heb er ontzettend spijt van dat ik het heb uitgemaakt) Maar ik was verliefd om verkering te hebben. Alleen met jongen 1 was ik echt verliefd. Jongen 1 heeft telkens een nieuwe en een keer zei hij dat hij met Danique had en later met Inge en ik kwam erachter dat dat het zelfde meisje was. Dat vond ik wel laf maar soms dan doet ie iets (bijv jaloers maken of iets stoers) en dan kijkt ie naar mij .Hij is echt leuk.

Ik weet niet wat ik moet doen please geef me tips om hem terug te krijgen echt I LOVE HIM!!

De enige minpunten aan hem zijn dat hij soms een beetje snel boos wordt en dat hij een player is niet een echte, maar dat hij snel een nieuwe vriendin heeft en iedereen kan krijgen.

Maar ik denk dat hij over me heen is gekomen omdat op kamp toen deden we ddw: doen durven of de waarheid ik deed w en iemand vroeg ben je nog steeds op jongen 1, ik dacht na ik zei per ongeluk nee en ik had ja moeten zeggen. Ik zag dat hij een beetje huilde en ik denk dat hij toen over me heen is gekomen please help sorry dat het zo lang is

Ik heb geprobeerd het een beetje leesbaar te maken, maar ik denk dat je hier niet echt op de juiste plek bent. De mensen die hier schrijven zitten niet meer in dit stadium.

Misschien kun je dit beter kwijt bij de Yes ofzo.

Wel succes en ik zou me niet inlaten met deze jongen. Je houdt niet echt van hem en er zijn vele andere wel leuke jongens waar je leuk mee kan gaan daten.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:fleurtje schreef op 11 juli 2009 @ 22:36:

[...]

Ik zou je willen adviseren nóg iets met die uitdraai te doen, maar dat heeft dan weer iets met feromonen te maken.

(wel oppassen dat de inkt dan niet gaat vlekken)
quote:Summerdance schreef op 11 juli 2009 @ 22:29:

Maleficent, je vergeet iets....

TO schrijf goed Nederlands, het is MIJN ex en niet ME ex!!!!

Verder eens met bovenstaande.Ja, daar heb je wel gelijk in en dat stoort me ook mateloos, maar ik begrijp wel wat ze bedoeld, dus ik denk; laat ik niet gaan mierenneuken.
Ik weet het niet hoor maar...stel dat dit echt is. Een jong meisje, misschien minder hoog opgeleid dan de meesten die hier reageren, die een oprechte vraag heeft over de liefde. Is het dan niet een beetje hooghartig haar zo te behandelen?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel even moest lachen om het taalgebruik, maar het zou ook een oprechte vraag kunnen zijn.

Op die vraag, is maar 1 antwoord, denk ik, en dat is eerlijk tegen hem zeggen dat je iets voor hem voelt. Dan weet hij dat, en kan hij ermee doen wat hij wil. En dan heb jij niet heel lang spijt dat je het steeds maar niet gezegd hebt. Als zou blijken dat hij je toch niet leuk vind, dan weet je dat en kun je verder. Maar misschien komt er wel iets positiefs uit!
Lieve Miley,

je hebt hier inderdaad misschien niet het goede forum te pakken. Kijk eens of er een yes-forum is?! Maar goed, voor nu toch even serieus. Die jongen vond je duidelijk leuk, en bleef je opzoeken, bleef naar je kijken. Maar jij maakte de verkering uit en zei ook nog dat je niet meer verliefd was. Logisch dat hij verder ging kijken en met andere meisjes verkering kreeg. Hij denkt nu natuurlijk dat je hem maar stom vindt.

Het enige wat je daaraan kunt doen is praten. Eerlijk vertellen wat je voelde, waarom je de verkering uitmaakte ("ik vond het te mooi om waar te zijn", is toch een mooie uitleg), en waarom je bij jullie ddw-spelletje zei dat je niet meer verliefd was. Dat is natuurlijk wel eng om te vertellen, maar is ook je enige kans. Je kunt ook mailen natuurlijk, als je dat makkelijker vindt.

Als hij dan zegt dat hij toch niet meer verliefd is, zul je je daarbij neer moeten leggen. Maar dat zul je af moeten wachten. Gelukkig zitten er meer jongens bij jou op school, toch?

Succes met praten met die jongen!
quote:Mazou schreef op 11 juli 2009 @ 22:47:

Ik weet het niet hoor maar...stel dat dit echt is. Een jong meisje, misschien minder hoog opgeleid dan de meesten die hier reageren, die een oprechte vraag heeft over de liefde. Is het dan niet een beetje hooghartig haar zo te behandelen?

Ik vind het heel lief hoor en ook schattig, maar een meisje die haar verkering laat uitmaken door iemand anders is denk ik hooguit 13, dus die zit hier echt niet op het goede forum.
Nou, ik heb alles gelezen, maar pfff, praat je ook zoals je schrijft? De hele tijd dus

Ik heb niet echt advies voor je, dit stadium ben ik al een tijdje voorbij. Zo te lezen maken jullie het allemaal erg ingewikkeld voor elkaar, niet leuk, dus waarom wil je zo graag weer met hem verder?
Is er ook een Yes-forum? Want ik denk dat lezers daar wat meer met je mee kunnen voelen dan wij hier.
http://www.yes.nl/cafe/
*gniffel* Die reacties zijn te mooi :'D

MileyFan. Zeg/vraag het hem persoonlijk, als je hem zo graag terug wilt.

Grow a backbone, girl!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven