Saai topic
zondag 12 juli 2009 om 00:06
Nou ik heb mijn middernachtelijke plicht al gedaan.
Ik ga nog even wat eten en dan duik ik er eens lekker in. Vandaag gooi ik de telefoon boven maar even uit, werd vanochtend een tikkie te vroeg wakker gebeld. (en heb daarna tot bijna drie uur doorgeslapen hhhhh)
Ik ga nog even wat eten en dan duik ik er eens lekker in. Vandaag gooi ik de telefoon boven maar even uit, werd vanochtend een tikkie te vroeg wakker gebeld. (en heb daarna tot bijna drie uur doorgeslapen hhhhh)
Known to cause insanity in laboratory mice
zondag 12 juli 2009 om 00:09
zondag 12 juli 2009 om 00:24
quote:Lys schreef op 12 juli 2009 @ 00:06:
Ik ga nog even wat eten en dan duik ik er eens lekker in. Vandaag gooi ik de telefoon boven maar even uit, werd vanochtend een tikkie te vroeg wakker gebeld. (en heb daarna tot bijna drie uur doorgeslapen hhhhh)Ik heb het gezien. Je doet goed je best (nog 4 dagen).
Ik ga nog even wat eten en dan duik ik er eens lekker in. Vandaag gooi ik de telefoon boven maar even uit, werd vanochtend een tikkie te vroeg wakker gebeld. (en heb daarna tot bijna drie uur doorgeslapen hhhhh)Ik heb het gezien. Je doet goed je best (nog 4 dagen).
Snjókorn falla, á allt og alla
zondag 12 juli 2009 om 00:30
[quote]Lys schreef op 12 juli 2009 @ 00:08:
[afbeelding]
Rooozzz is haar kussen aan het knuffelen.
En dat ga ik zo ook doen,
trusten Snjookie.
Oh, zet jij de frituurpan uit en trek je de deur achter je dicht?[/quote]
Done, heb ook even dit bordje opgehangen.
Slaap lekker
[afbeelding]
Rooozzz is haar kussen aan het knuffelen.
En dat ga ik zo ook doen,
trusten Snjookie.
Oh, zet jij de frituurpan uit en trek je de deur achter je dicht?[/quote]
Done, heb ook even dit bordje opgehangen.
Slaap lekker
zondag 12 juli 2009 om 08:45
Helleuuuu, goedemorgen!
Ik was inderdaad saai hè, gisterenavond. Maar goed ook want mijn zoontje besloot vannacht vreselijk te gaan spoken waardoor ik nu nog steeds moe ben, ook al ging ik vroeg naar bed.
Ik vind deze wel leuk voor Des
Ik was inderdaad saai hè, gisterenavond. Maar goed ook want mijn zoontje besloot vannacht vreselijk te gaan spoken waardoor ik nu nog steeds moe ben, ook al ging ik vroeg naar bed.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
zondag 12 juli 2009 om 11:39
zondag 12 juli 2009 om 11:41
quote:La Vie en Rose schreef op 12 juli 2009 @ 08:45:
Helleuuuu, goedemorgen!
[afbeelding]Deze vind ik ook wel leuk/stoer ehhhh saai natuurlijk.
Helleuuuu, goedemorgen!
[afbeelding]Deze vind ik ook wel leuk/stoer ehhhh saai natuurlijk.
zondag 12 juli 2009 om 11:42
ut regend hier en ik moest een kooi uitsoppen en hond wassen.had wat diaree gehad.bleehhh.
saaie werkje op de zondagochtend,mag straks weer saai gaan werken.
dit x op een groep waar ik nog niet geweest ben.maar de komende weken wel vaker ingepland sta.
ken wel een aantal clienten van het dagcentrum.zal dus wel goed komen verwacht ik.
saaie werkje op de zondagochtend,mag straks weer saai gaan werken.
dit x op een groep waar ik nog niet geweest ben.maar de komende weken wel vaker ingepland sta.
ken wel een aantal clienten van het dagcentrum.zal dus wel goed komen verwacht ik.
zondag 12 juli 2009 om 11:45
zondag 12 juli 2009 om 11:45
quote:desteny schreef op 12 juli 2009 @ 11:39:
[...]
yeaaahhhhh *dezzzje huppelt blij de kamer in ut rond* tralalalaaaa.....
oww eehh,maar hoe krijg ik um dan hier naast??? hellluupppp!!!!Je favo plaatje eerst opslaan in je computer (right click; save as) en dan naar profiel wijzigen, portret toevoegen. . . taaadaaaaaaaaaaa.
[...]
yeaaahhhhh *dezzzje huppelt blij de kamer in ut rond* tralalalaaaa.....
oww eehh,maar hoe krijg ik um dan hier naast??? hellluupppp!!!!Je favo plaatje eerst opslaan in je computer (right click; save as) en dan naar profiel wijzigen, portret toevoegen. . . taaadaaaaaaaaaaa.
zondag 12 juli 2009 om 12:18
quote:desteny schreef op 12 juli 2009 @ 11:45:
[...]
lief van je bedoeld,maar nee die past niet bij me,zo ben ik niet.
beniestoernie,benniedonkernie,hebniespierballenie en heb zonhempienie...nee das um zeker niet voor mij.Maar dat weet alleen jij toch??? Het is gelukt met je avatar zie ik.
[...]
lief van je bedoeld,maar nee die past niet bij me,zo ben ik niet.
beniestoernie,benniedonkernie,hebniespierballenie en heb zonhempienie...nee das um zeker niet voor mij.Maar dat weet alleen jij toch??? Het is gelukt met je avatar zie ik.