Theehuis!

07-04-2009 22:13 3057 berichten
Alle reacties Link kopieren
Whahaha! Ik kreeg ook op mijn donder dat ik nooit flos en tanderstook. Maar ach, nooit gedaan en pas 2 gaatjes in mijn hele leven. Dan zal het ook wel niet zo nodig zijn, toch?

Het was gisteren zeker Nationale Ik Moet Naar De Tandarts Dag...

Ik ga slapen! Trusten meisjes!
Loretta is De Mol. Punt.
Hmm, ik flos de laatste tijd wel weer regelmatiger. Tandenstoken is wel iets wat je ongemerkt onder tv-kijken kunt doen, dus misschien moet ik iets meer discipline opbrengen
Peas on earth!
Voldoe maar even aan vraag om vaker langs te komen

Daahaag Inad, had je al uitgezwaaid in NS, maar ook hier maar Veel plezier!

En leuk dat je Visotsky gaat ontmoeten, die lijkt me erg aardig.

En hebben jullie zitten huilen bij MJ's dienst? Huillies! Ik vond het te triest voor woorden en ik vond het allemaal érg overdreven en erg ongepast. Ook om zijn kinderen op zo'n podium te zetten en het woord te geven.

Ik heb leuk nieuws in NS gezet!

Fijn dat jullie ook over je tandarts angst heenzijn. Ik vond het ook zó eng, maar een leuke tandarts en gewoon gáán doen wonderen. Is nog niet mijn hobby, maar hoef niet meer te huilen als de tandarts binnenkomt en dat vinden we beiden een vooruitgang

Het regent hier met bákken uit de hemel. En ik moest er door, op de fiets..... Brrr....

Hoest bij jullie?
Ooohh Inad, je leest het vast niet meer maar fijne vakantie!!!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ik had even helemaal gemist dat jullie tegenwoordig een Thyra hebben. Kom al amper aan vaker dan 2 keer per week VRLK doen toe, laat staan elders meelezen. Maar leuk hoor! Alles goed?

En met de andere theemutsen ook? Star dus nu verlof? Lekker rustig aan doen!
Haai!

Alles goed hoor!

Met jou ook?
Thyra is aan more than ever aan het klieren
Ik klier helegaar niet, jij huilie...

Tss...

Ik word weer gewaardeerd hier....
Je nick doet mij anders wel enigzins denken aan de naam van een zeker nichtje van me. En die kan er ook aardig wat van, van klieren

*Gaat hard duimen dat bepaalde mensen over een week of twee niet de moeite nemen om heel ver terug te lezen. Veel schrijven dames!*

En hier ook alles prima hoor
Ha

Dat bedacht ik me toen ik hem al even had, het lijkt wel erg op je familie inderdaad
Haai Mille

* typt gauw mailtje naar familielid.... *
Loretta is De Mol. Punt.

vanwege nichtjesvergelijking

Ik vind dat de zon weer moet gaan schijnen, want ik wil zaterdag bbq'en!
Peas on earth!
Tja...
Loretta is De Mol. Punt.
Tssssssk

Nog geen twee dagen weg ben ik.. als de kat van huis is dansen de Mille's op tafel.

Hier alles goed. We zijn nog bij ierenouders, vanavond komt zijn zus ook en daar is Chica erg blij mee, want iErenzus is haar absolute idool

We hebben al veel moois hier in County Cork gezien en morgen gaan we naar Galway, en dus naar Visotsky

Het regent hier enorm trouwens, maar dat is vrij normaal

Chica heeft net twee Ceetje-achtige geweldige Ierse jurkjes van haar Ierse oma gehad. Zal als we terug zijn fotos op Hyves mikken.

Mille, wanneer ga jij ook alweer op vakantie?

(plant vast Vrolijke invasie )

en voor iedereen!
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Leuk dat je 't leuk hebt Inad

Veel plezier
Peas on earth!
Up!
Waren we in de vergetelheid gezonken?

Ik heb eigenlijk ook weinig tekst
Peas on earth!
Ik ook niet veel. Sowieso geen intelligente of goedgespelde tekst, gezien het tijdstip en de wijn

Vanavond uit eten geweest met ouders, broer en broervriendin en de kinders. Ik ben zó trots. Hebben 3 gangen keurig uitgezeten. Niet gegild, gedreind, gejengeld of rondgerend. Waren weleens uit eten geweest, maar dan meer even snel een pizza of pannekoekenrestaurant. Maar mijn kinderen kun je dus ook meenemen naar Een Restaurant. Heel fijn. Gaan we vaker doen.

Lekker kleine kleertjes geshopt voor babyinwording (tis officieel openbaar, dus ik schrijf het hier ook maar gewoon, mocht ik herkend worden is het niet erg dat dit bekend is) en daar waren broer en aanhang heel blij mee. Zo leuk om ze zo te zien

Verder weinig nieuws.

Haai Inad!

Regen in Ierland? Wat een pech dat je nét op die éne dag dat het regent daar moet zijn.....
Feitelijk gezien had ik dus best veel tekst, als je het achteraf bekijkt. Zo blijkt maar weer: niets is wat het lijkt...
Ik moet een andere avatar, ben dit anorectische bleekscheetje wel zat, maar kan niets vinden....

Iemand tips?
Deze is iig niet anorectisch

Geweldige avatar!
Loretta is De Mol. Punt.

En bedankt Vish..

Ik ook van jou...

Trut...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven