Reizen
alle pijlers
Stedentrip Barcelona in de zomervakantie
woensdag 1 mei 2024 14:45
Hoi,
Ik wil in de zomervakantie en stedentripje naar Barcelona maken met mijn zoon. We willen ook een dagje strand. Ik denk 4 a 5 dagen weg. Ligt aan de vluchttijden.
Iemand tis voor een hotel? Of kan ik beter een pakket boeken bij een reis aanbieder?
Er hoeft alleen ontbijt bij te zitten.
Ps de zoekfunctie werkt niet en kon op de eerste paar pagina's niks vinden.
Ik wil in de zomervakantie en stedentripje naar Barcelona maken met mijn zoon. We willen ook een dagje strand. Ik denk 4 a 5 dagen weg. Ligt aan de vluchttijden.
Iemand tis voor een hotel? Of kan ik beter een pakket boeken bij een reis aanbieder?
Er hoeft alleen ontbijt bij te zitten.
Ps de zoekfunctie werkt niet en kon op de eerste paar pagina's niks vinden.
Vandaag is wat gisteren nog toekomst was
woensdag 1 mei 2024 15:00
Ik zou een los ticket boeken via bijvoorbeeld Transavia en een appartementje in de wijk Barceloneta via Booking of Airbnb, dan zit je dichtbij het strand, de wijk el Born en Gothische wijk. In de wijk zitten leuke tapastentje en de lokale markt.
De rest kan je met de metro doen. En de trein gaat vanaf het vliegveld in 30 min naar het centrum.
De rest kan je met de metro doen. En de trein gaat vanaf het vliegveld in 30 min naar het centrum.
woensdag 1 mei 2024 15:37
Let wel op dat Barceloneta ook wel hele slechte straatjes heeft. Zolang je een beetje aan de rand blijft is het leuk maar verder naar binnen zou ik niet komen.
En sowieso wegblijven uit El Raval, als we het dan toch over slechte wijken hebben.
Ik zou ook voor losse tickets gaan, er gaan zoveel vluchten en dan ben je wat flexibeler.
En sowieso wegblijven uit El Raval, als we het dan toch over slechte wijken hebben.
Ik zou ook voor losse tickets gaan, er gaan zoveel vluchten en dan ben je wat flexibeler.
woensdag 1 mei 2024 15:45
Ik vind de rambla in Raval wel heel leuk! Wij waren er met een Nederlandse gids die daar woont, valt best mee met de veiligheid Er staat een hotel (Barcelo)? waar je op de bovenste verdieping een dakterras hebt met prachtig 360 graden uitzicht.AnAppleADay schreef: ↑01-05-2024 15:37Let wel op dat Barceloneta ook wel hele slechte straatjes heeft. Zolang je een beetje aan de rand blijft is het leuk maar verder naar binnen zou ik niet komen.
Ik zou overigens niet in de zomervakantie naar Barcelona gaan want heet en druk
woensdag 1 mei 2024 16:12
woensdag 1 mei 2024 19:58
Ik zou niet in Barcelona naar het strand gaan, is echt druk, vies, heeeeeel veel dieven. Zou eerder de trein nemen, en half uurtje buiten de stand heb je veel betere stranden.
Hou er rekening mee dat het in de zomer in Barcelona echt heeeel erg warm is, en dat door de stad lopen in Augustus echt niet lekker is.
Hou er rekening mee dat het in de zomer in Barcelona echt heeeel erg warm is, en dat door de stad lopen in Augustus echt niet lekker is.
donderdag 2 mei 2024 18:58
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in