scheiden of leiden

10-07-2009 09:57 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik kom der niet meer uit heel mijn lijf schreeuwt om rust...

Ben nu 7 jaar getrouwd en samen hebben we 2 prachtige kleine dames (6&2)

Uit mijn eerdere huwelijk heb ik 3 geweldige kinderen van (19,18 en 15)..

Voor de buitenwereld zijn we een gezellig en groot maar toch heel knus gezin maar o wat kan een mens een ander voor de gek houden.

Een paar maanden terug stond ik op het punt een scheiding aan te vragen ...ik kan der niet meer tegen..met wie leef ik samen...een oude vent die elke dag ligt te snurken op de bank..iemand die mijn kinderen uit mijn vorige huwelijk niet volledig accepteerd ...iemand die vaak behoorlijk uit zijn bol kan gaan tegen de kleintjes..

Nu heeft mijn dochter van 19 vorig jaar een tweeling gekregen na een ongeplande zwangerschap mijn kleinzoons zijn een deel van mij ik hou zo enorm veel van ze maar het voorrecht om oma te mogen zijn heb ik niet ..

mijn man wil niet naar rotterdam rijden om een dagje op bezoek te gaan...hij vind niet dat ik der moet steunen in de keuze die ze heeft gemaakt door de kinderen te houden en te trouwen met de vader van de jongens...

De sfeer hier in huis is zo kil en zo bot dat mijn dochter van 18 in augustus zal verhuizen en op kamers zal gaan ...

Voel me ongelukkig en gevangen maar als ik zeg dat ik zo niet verder wil zegt hij doodleuk dan rot je maar op...

Waar kan ik heen .... ben mijn famillie kwijt geraakt in de jaren dat we samen zijn omdat ze der moe van werden dat ik hem steeds terug nam als hij het niet zag zitten en zich later bedacht...

Alleen zijn lijkt een droom een genot maar ik kan me kleintjes toch niet hun vader ontnemen.

ik zit vast kom der niet uit ben zo moe
quote:granny_Leona schreef op 10 juli 2009 @ 10:04:

het probleem is dat ik zelf 230 kilometer van rotterdam af woon

en ik ga wel eens met het openbaar vervoer anders zou ik ze helemaal nooit zien ...

Het nadeel hier van is dat ik dan 5 uur heen moet reizen en 5 uur terug en met twee kleine kinderen kan je je wel voorstellen dat dat niet echt een geweldige dagtrip is en daar komt bij dat ik dan maximaal maar een uurtje of 3 daar kan zijnIk woon in Rotterdam ik wou dat ik je zo kon op vangen Je bent welkom hier mocht je een keer een bakkie willen komen doen. Liefs Bloemetje79
wat een lief aanbod!
@ Elninjoo dat je niks van kinderen moet hebben dat is nu ECHT WEL DUIDELIJK HOOR!! pffff.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven