December 2006 - deel 2
maandag 13 juli 2009 om 10:36
Morguh!!
Falcon:
Succes op je congress!!
Ik heb KM wel al elders op het forum gespot, dus wellicht piept ze hier ook nog wel ff langs.
Wedden dat ze wel mee leest? Dus: *zwaai en hallo! Hoe ist?!*
Heb even heel vlug doorgelezen, dacht nu M. thuis is even de tijd voor viev te nemen maar in plaats daarvan heb ik uitgebreid gebadderd en geruimd Nu is ie ff met Y het tapje en fust wegbrengen naar de slijterij en als ie thuis is moet ie meteen weer aanlopen/fietsen om R weer te gaan halen op de psz
Onze A doet het trouwens super!
Hij heeft trouwens maat 68 al aan, en het zit hem gegoten.. vind het toch al zo'n hele bink worden!!
Tot straks maar weer!
Kuss!
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 13-07-2009 10:36
Reden: kleurtje
Reden: kleurtje
% gewijzigd
maandag 13 juli 2009 om 10:40
maandag 13 juli 2009 om 11:05
Oh ja Falcon ik zie het, Tours ligt wat oostelijker van waar wij zaten. De camping ziet er hartstikke leuk uit, goed verzorgd. Heb je ook op Zoover gekeken naar beoordelingen?
Ik vond het op vakantie soms wel jammer dat Manu nog zo veel sliep, want wij konden alleen maar uitstapjes in de buurt maken. Loirestreek is in ieder geval ontzettend mooi! Jammer dat bij ons de zonnebloemen nog niet bloeiden, dat is bij jullie vast wel het geval: het echte Frankrijk!
Manu is echt niet ziek!! Hij loopt grapjes te maken en gek te doen. Niks aan het handje...
Ik vond het op vakantie soms wel jammer dat Manu nog zo veel sliep, want wij konden alleen maar uitstapjes in de buurt maken. Loirestreek is in ieder geval ontzettend mooi! Jammer dat bij ons de zonnebloemen nog niet bloeiden, dat is bij jullie vast wel het geval: het echte Frankrijk!
Manu is echt niet ziek!! Hij loopt grapjes te maken en gek te doen. Niks aan het handje...
maandag 13 juli 2009 om 11:13
Succes met je congres/ lezing Falcon, spannend!
Kan me voorstellen dat het wegbrengen dan net even een extra lading krijgt. Gelukkig zie je hem snel weer!
Tinus; vanaf 38 graden is het koorts. Boven de 37,5 verhoging. Heb ik begrepen althans. Ik hoop dat hij een beetje opknapt. Soms zijn kinderen met hoge koorts niet heel erg ziek in hun doen en laten en soms zijn ze zonder koorts wel beroerd en lamlendig.
Nursie, vertel eens over je bbq, was het gezellig?
Heeft Xor d'r psz nog geen vakantie?
Oef; ¤40 voor 3 uur is hier volgens mij ook wel normaal. Tussen de ¤12,50 en ¤15 per uur, voor een goeie.
Hoelaat of hoevroeg was het vanmorgen?
xx
Kan me voorstellen dat het wegbrengen dan net even een extra lading krijgt. Gelukkig zie je hem snel weer!
Tinus; vanaf 38 graden is het koorts. Boven de 37,5 verhoging. Heb ik begrepen althans. Ik hoop dat hij een beetje opknapt. Soms zijn kinderen met hoge koorts niet heel erg ziek in hun doen en laten en soms zijn ze zonder koorts wel beroerd en lamlendig.
Nursie, vertel eens over je bbq, was het gezellig?
Heeft Xor d'r psz nog geen vakantie?
Oef; ¤40 voor 3 uur is hier volgens mij ook wel normaal. Tussen de ¤12,50 en ¤15 per uur, voor een goeie.
Hoelaat of hoevroeg was het vanmorgen?
xx
maandag 13 juli 2009 om 13:58
Telkens als ik typ dat het hier slaapt wordt t spul ook meteen wakker Mette Hoe gaat het nu met Stef nadat je bent overgestapt?
Enne, tis niet zo dat ik op mn gat zit en mn kerel rondcommandeer hoor! Hij wilde R. ook graag es een keer weg brengen en ophalen.
De psz van R. heeft idd wel al vakantie maar ik ben helemaal er op ingesteld dat ze 2 ochtenden gaat dus blijf ik dr stug brengen.
Nee, hihi, volgens mij vanaf volgende week? weet t zo niet uit mn hoofd. Lekker hoor, Tris straks 3 wkn vrij!
11 augustus... heb je er zin in?
Eens even kijken, scroll ff naar boven, heb geen tweede scherm openstaan.
Tinus:
Ah, ik las dat Manuel wat beroerd was maar nu weer helemaal t mannetje En jullie dus ook lekker kunnen bbq-en!
Wilde Manuel trouwens zn speen afgeven of niet?
Oh, zie nu pas dat jij ookal had gereageerd op de stoelen vraag van Oef.
En gefeliciteerd alvast met je kerel!
Wij hebben de zaterdag ook gewoon buiten ge-bbq-t () Was heel erg gezellig geweest, hebben het mooi droog gehouden en de kindjes hebben het geweldig gedaan! (ook van het stel dat bleef pitten met de kids)
De volgende ochtend met zn alle opstaan en ontbijten.. wat een gezellige drukte dan zeg! We zaten met 4 volwassenen en 5 kids aan tafel.
(1tje van 16 mnd, 1,5 jaar, 2,5 jaar en 3,5 jaar en A. in de wipper.)
Heb broodjes, eieren en croissants gebakken, vers beleg dr bij; heerlijk!!!
's middags toen de kindjes weer sliepen hebben M. en ik flink geruimd en gepoetst en na het slaapje zijn we naar M. thuis geweest, daar gegeten en naar de kermis geweest met de kindjes.
Vanavond komen de ouders van M. de meiden weer halen om dr nog een keer heen te gaan, R. vind het helemaal te gek.. vooral de bots-auto's
Heb heule leuke foto's van het feest
Zal wel eens kijken welke geschikt zijn om te plaatsen
'
Ben vergeten om een foto van de tent te maken, zal ik zo alsnog doen voordat we hem afbreken.
Falcon:
Hopelijk zit je (nu?) niet 3 uur te koekeloeren op Schiphol.... en anders zoek je een pc op!
Oef:
Lekker hoor een kindvrije dag! Zou je hem niet beter besteden dan puinruimen in je kantoor??
Dagje sauna, gemasseerd worden, lekker eten... zoiets?
*zwaai nog maar eens naar onze meelezende KM... ''Ja jij ja!''*
ZOW!
en wat eten we vandaag!?
Ik heb iets gekocht wat ik pas op de t.v. had gezien.
Van Knorr geloof ik, zo braadzak voor kip. Met kruiden en dergelijk dr bij... Ben heel benieuwd.
En we eten aardappelpuree en boontjes er bij.
Aardappelpuree maak ik trouwens altijd zelf, vind dat uit een pakje niet te vreten (ooit bij mn schoonmoeder gehad; blegh! )
Ohhh, en nog iets we hebben net zitten speuren op het net, komen we op de site van de fokker waar we onze vorige hond van hadden... hadden ze toch puppy's! en ze hebben nog 1 teefje over van het nest.... Wat een scheeeeeeet!
*probeerd dr eigen te bedwingen*
En nu posten!!
Kuss!
Enne, tis niet zo dat ik op mn gat zit en mn kerel rondcommandeer hoor! Hij wilde R. ook graag es een keer weg brengen en ophalen.
De psz van R. heeft idd wel al vakantie maar ik ben helemaal er op ingesteld dat ze 2 ochtenden gaat dus blijf ik dr stug brengen.
Nee, hihi, volgens mij vanaf volgende week? weet t zo niet uit mn hoofd. Lekker hoor, Tris straks 3 wkn vrij!
11 augustus... heb je er zin in?
Eens even kijken, scroll ff naar boven, heb geen tweede scherm openstaan.
Tinus:
Ah, ik las dat Manuel wat beroerd was maar nu weer helemaal t mannetje En jullie dus ook lekker kunnen bbq-en!
Wilde Manuel trouwens zn speen afgeven of niet?
Oh, zie nu pas dat jij ookal had gereageerd op de stoelen vraag van Oef.
En gefeliciteerd alvast met je kerel!
Wij hebben de zaterdag ook gewoon buiten ge-bbq-t () Was heel erg gezellig geweest, hebben het mooi droog gehouden en de kindjes hebben het geweldig gedaan! (ook van het stel dat bleef pitten met de kids)
De volgende ochtend met zn alle opstaan en ontbijten.. wat een gezellige drukte dan zeg! We zaten met 4 volwassenen en 5 kids aan tafel.
(1tje van 16 mnd, 1,5 jaar, 2,5 jaar en 3,5 jaar en A. in de wipper.)
Heb broodjes, eieren en croissants gebakken, vers beleg dr bij; heerlijk!!!
's middags toen de kindjes weer sliepen hebben M. en ik flink geruimd en gepoetst en na het slaapje zijn we naar M. thuis geweest, daar gegeten en naar de kermis geweest met de kindjes.
Vanavond komen de ouders van M. de meiden weer halen om dr nog een keer heen te gaan, R. vind het helemaal te gek.. vooral de bots-auto's
Heb heule leuke foto's van het feest
Zal wel eens kijken welke geschikt zijn om te plaatsen
Ben vergeten om een foto van de tent te maken, zal ik zo alsnog doen voordat we hem afbreken.
Falcon:
Hopelijk zit je (nu?) niet 3 uur te koekeloeren op Schiphol.... en anders zoek je een pc op!
Oef:
Lekker hoor een kindvrije dag! Zou je hem niet beter besteden dan puinruimen in je kantoor??
Dagje sauna, gemasseerd worden, lekker eten... zoiets?
*zwaai nog maar eens naar onze meelezende KM... ''Ja jij ja!''*
ZOW!
en wat eten we vandaag!?
Ik heb iets gekocht wat ik pas op de t.v. had gezien.
Van Knorr geloof ik, zo braadzak voor kip. Met kruiden en dergelijk dr bij... Ben heel benieuwd.
En we eten aardappelpuree en boontjes er bij.
Aardappelpuree maak ik trouwens altijd zelf, vind dat uit een pakje niet te vreten (ooit bij mn schoonmoeder gehad; blegh! )
Ohhh, en nog iets we hebben net zitten speuren op het net, komen we op de site van de fokker waar we onze vorige hond van hadden... hadden ze toch puppy's! en ze hebben nog 1 teefje over van het nest.... Wat een scheeeeeeet!
*probeerd dr eigen te bedwingen*
En nu posten!!
Kuss!
maandag 13 juli 2009 om 15:23
Laat zien die foto's Nurse!!
Klinkt als een heel geslaagd weekendje zeg. Hadden jullie zondag wel goed weer met die kermis, hier goot het 's morgens.
Ik vind die puree uit een pakje wel supermakkelijk voor na een dag werken/op de camping hoor! Even wat boontjes koken, puree en spekjes erdoor en je hebt een snel stamppotje!
Nou ik weet het niet met Manu. Hij is in ieder geval niet piepgezond, want hij ligt al vanaf 12.30 te slapen en net moest hij even huilen maar toen ik ging kijken deed ie zijn knuffel over zijn hoofd en draaide zich weer om... nou ja, ik laat hem nog maar even liggen dan. Hij heeft over de hele dag ook nog maar een paar hapjes boterham op en een liga en 2 bekers drinken, verder niks.
Ik heb trouwens al een week lang iedere dag hoofdpijn. Ik mag wel paracetamol natuurlijk maar slik liever niets (heb al zoveel van die zooi geslikt tegen de misselijkheid). Echt vervelend.
Klinkt als een heel geslaagd weekendje zeg. Hadden jullie zondag wel goed weer met die kermis, hier goot het 's morgens.
Ik vind die puree uit een pakje wel supermakkelijk voor na een dag werken/op de camping hoor! Even wat boontjes koken, puree en spekjes erdoor en je hebt een snel stamppotje!
Nou ik weet het niet met Manu. Hij is in ieder geval niet piepgezond, want hij ligt al vanaf 12.30 te slapen en net moest hij even huilen maar toen ik ging kijken deed ie zijn knuffel over zijn hoofd en draaide zich weer om... nou ja, ik laat hem nog maar even liggen dan. Hij heeft over de hele dag ook nog maar een paar hapjes boterham op en een liga en 2 bekers drinken, verder niks.
Ik heb trouwens al een week lang iedere dag hoofdpijn. Ik mag wel paracetamol natuurlijk maar slik liever niets (heb al zoveel van die zooi geslikt tegen de misselijkheid). Echt vervelend.
maandag 13 juli 2009 om 16:04
Misschien van de Sea Belt bandjes proberen Tinus?
Werken bij Y. heel goed tegen de misselijkheid, en las dat ze ook voor zwangere vrouwen geschikt waren...
Wat vervelend voor jullie Manuel... hopelijk is ie snel weer 100%!
Wij hadden gisterenavond toch wel mooi weer ja! anders is de Kermis ook maar ruk; als alles nat is..
De meiden vonden het iig geweldig.. touwtje trekken, eendjes vangen, in de rups en draaimolen, R. nog in de bots-auto's en dan met een giga lollie en spek naar huis!
Ga even wat foto's plaatsen op HM, op mn hyves staan ze allemaal
Kuss!
Werken bij Y. heel goed tegen de misselijkheid, en las dat ze ook voor zwangere vrouwen geschikt waren...
Wat vervelend voor jullie Manuel... hopelijk is ie snel weer 100%!
Wij hadden gisterenavond toch wel mooi weer ja! anders is de Kermis ook maar ruk; als alles nat is..
De meiden vonden het iig geweldig.. touwtje trekken, eendjes vangen, in de rups en draaimolen, R. nog in de bots-auto's en dan met een giga lollie en spek naar huis!
Ga even wat foto's plaatsen op HM, op mn hyves staan ze allemaal
Kuss!
maandag 13 juli 2009 om 20:28
Ik ben jarig vandaag, maar heb het gisteren al gevierd. Een mooie tekening van Boyd en een verfhandje van Eize erop. Verder verwend met tijdschriften, doucheschuim, kruiden, planten..
Morgen mijn 2e soll.gesprek, ik hoop dat ik daarna meteen de uitslag hoor. Ik ben het wachten nu wel even zat.
Marloes
Poepen plassen is er zondag niet van gekomen ivm de verjaarsvisite. Ik moet ook nog onderbroeken kopen voor Boyd, dan kunnen we echt oefenen.
Het gezin is weer compleet met Nils thuis.
Oef
De kinderstoelen zijn van Ikea, inmiddels hebben ze de kleur rood en blauw in de collectie en ook het voorblad is verkrijgbaar. Ideale stoelen.
Falcon
Eize zijn bijnaam is dan ook poppetje, hij heeft van die lieve poppe-ogen.
Morgen mijn 2e soll.gesprek, ik hoop dat ik daarna meteen de uitslag hoor. Ik ben het wachten nu wel even zat.
Marloes
Poepen plassen is er zondag niet van gekomen ivm de verjaarsvisite. Ik moet ook nog onderbroeken kopen voor Boyd, dan kunnen we echt oefenen.
Het gezin is weer compleet met Nils thuis.
Oef
De kinderstoelen zijn van Ikea, inmiddels hebben ze de kleur rood en blauw in de collectie en ook het voorblad is verkrijgbaar. Ideale stoelen.
Falcon
Eize zijn bijnaam is dan ook poppetje, hij heeft van die lieve poppe-ogen.
maandag 13 juli 2009 om 21:40
Tinus, ik hoop maar dat Manuel niet echt ziek gaat worden.
lekker dat de bbq toch nog aan kon!
Lijkt me maf ja dat jullie nou niet bij de bruiloft zijn geweest.
Alvast gefeliciteerd met JP! Nog wat leuks gekocht voor JP?
Balen van die hoofdpijn, misschien nog wat meer proberen te drinken, ik had at toen ook en dat zei de vk toen tegen mij.
Oef, goed hoor dat je door zet met het sporten!
Lekker morgen een dagje voor jezelf! Neem je wel nog wat tijd voor wat leuks!
Kidon, ja lekker hoor bijna van de luiers af, al heeft ze vannacht wel doorgeslapen en was dus weer nat vanmorgen, dus dat zal misschien nog wel even duren, maar overdag is al erg lekker!
Succes de komende dagen!
Ziet er leuk uit die camping!
Mette, lekker dat Tris bijna vrij is! Heb je al weer zin om te gaan werken?
Nurse, jullie ook al op de kermis geweest! Hier was het ook 1 groot succes!
Ziet er gezellig uit dat feestje, zal zo nog even op hyves kijken!
En hoe was de kip??
Wij hebben een chineesje op (van de snackbar, want de chinees was dicht!)
Lief he pups!
Joni, GEFELICITEERD!!!
Hier was de eerste echte vakantiedag geslaagd.
Vanmorgen hebben ze lekker gespeeld en ik heb de was gedaan en gestreken.
Vanmiddag even naar een speeltuintje in de buurt geweest, waar we niet vaak komen en daarna met mijn schoonouders nog even naar het strand geweest en daarna is Justin daar blijven eten.
lekker dat de bbq toch nog aan kon!
Lijkt me maf ja dat jullie nou niet bij de bruiloft zijn geweest.
Alvast gefeliciteerd met JP! Nog wat leuks gekocht voor JP?
Balen van die hoofdpijn, misschien nog wat meer proberen te drinken, ik had at toen ook en dat zei de vk toen tegen mij.
Oef, goed hoor dat je door zet met het sporten!
Lekker morgen een dagje voor jezelf! Neem je wel nog wat tijd voor wat leuks!
Kidon, ja lekker hoor bijna van de luiers af, al heeft ze vannacht wel doorgeslapen en was dus weer nat vanmorgen, dus dat zal misschien nog wel even duren, maar overdag is al erg lekker!
Succes de komende dagen!
Ziet er leuk uit die camping!
Mette, lekker dat Tris bijna vrij is! Heb je al weer zin om te gaan werken?
Nurse, jullie ook al op de kermis geweest! Hier was het ook 1 groot succes!
Ziet er gezellig uit dat feestje, zal zo nog even op hyves kijken!
En hoe was de kip??
Wij hebben een chineesje op (van de snackbar, want de chinees was dicht!)
Lief he pups!
Joni, GEFELICITEERD!!!
Hier was de eerste echte vakantiedag geslaagd.
Vanmorgen hebben ze lekker gespeeld en ik heb de was gedaan en gestreken.
Vanmiddag even naar een speeltuintje in de buurt geweest, waar we niet vaak komen en daarna met mijn schoonouders nog even naar het strand geweest en daarna is Justin daar blijven eten.
dinsdag 14 juli 2009 om 05:08
Lieverds, even weinig knor deze week, ik moet elke dag (behalve vrijdag) werken, dus weinig tijd over en 's avonds vroeg naar bed! (nou ja, poging tot in ieder geval) en ook no sociaal doen met vriendjelief, dus...
Enige momenten at ik kan poten is zoals nu, 's ochtends vroeg, maar dan heb ik ook weinig tijd.... kan wel bijblijven door op t werk op mobiel mee te lezen hoor! Kan ook wel posten dan maar is niet ideaal, op mobiel reageren...
joni, nog gefeliciteerd!
dikke kussen en geniet van het mooie weer!
Enige momenten at ik kan poten is zoals nu, 's ochtends vroeg, maar dan heb ik ook weinig tijd.... kan wel bijblijven door op t werk op mobiel mee te lezen hoor! Kan ook wel posten dan maar is niet ideaal, op mobiel reageren...
joni, nog gefeliciteerd!
dikke kussen en geniet van het mooie weer!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
dinsdag 14 juli 2009 om 12:05
Ik hou het ook kort, ga zo de tafel dekken voor een boterhammetje
Schilder ze Mette, Werkse Knor en Marloes: Fijne vakantie!
*zwaai naar KM*
En jaaa dat kip-braadstomen van Maggie (niet van Knorr) is een aanrader! Lekker hoor.
R. kunnen we trouwens wel plaszindelijk noemen, dag en nacht.
Ze heeft nog wel broekjes aan van Huggies omdat ontlasting op de wc nog niet wilt lukken.. Maar goed, ben al heel blij en trots
Ach, wat schattig, jullie zouden dit nu eigenlijk moeten kunnen zien, ze zitten nu op de bank naast elkaar gekropen in een hoekje en al knuffelend samen een boekje te lezen
xx
Schilder ze Mette, Werkse Knor en Marloes: Fijne vakantie!
*zwaai naar KM*
En jaaa dat kip-braadstomen van Maggie (niet van Knorr) is een aanrader! Lekker hoor.
R. kunnen we trouwens wel plaszindelijk noemen, dag en nacht.
Ze heeft nog wel broekjes aan van Huggies omdat ontlasting op de wc nog niet wilt lukken.. Maar goed, ben al heel blij en trots
Ach, wat schattig, jullie zouden dit nu eigenlijk moeten kunnen zien, ze zitten nu op de bank naast elkaar gekropen in een hoekje en al knuffelend samen een boekje te lezen
xx
dinsdag 14 juli 2009 om 16:07
rustig hier!
Ik heb ook niks te vertellen eigenlijk, haha!
Joni: Nog gefeliciteerd met gisteren!
Ik had gisteren een fotocollage voor JP geknutseld met foto's van Manuel van baby tot nu. Die ingepakt en in de kast verstopt. Kwam JP uit zijn werk, rent Manu meteen naar de kast: papa jarig, kado!! Nou moe... haha! Die kan ook geen geheim bewaren!
Hij krijgt verder van mij en van andere familie een nieuwe motorhelm maar die moet ie zelf uitzoeken.
Ik heb ook niks te vertellen eigenlijk, haha!
Joni: Nog gefeliciteerd met gisteren!
Ik had gisteren een fotocollage voor JP geknutseld met foto's van Manuel van baby tot nu. Die ingepakt en in de kast verstopt. Kwam JP uit zijn werk, rent Manu meteen naar de kast: papa jarig, kado!! Nou moe... haha! Die kan ook geen geheim bewaren!
Hij krijgt verder van mij en van andere familie een nieuwe motorhelm maar die moet ie zelf uitzoeken.
dinsdag 14 juli 2009 om 19:03
Yiehoeee wat een goed nieuws allemaal!
Joni; van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan! Echt leuk voor je!
Nurse; Xorretje plaszindelijk! Knap hoor!
Tinus; leuk zo'n collage, creabea hoor. Lief dat Manu zo enthousiast was over het kado.
Ik ging vanmiddag met m'n moeder de kinderen halen. Noof was zo verrast om m'n moeder daar te zien, dat ze helemaal een beetje traantjes had van blijdschap om Oma te zien.
x
Joni; van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan! Echt leuk voor je!
Nurse; Xorretje plaszindelijk! Knap hoor!
Tinus; leuk zo'n collage, creabea hoor. Lief dat Manu zo enthousiast was over het kado.
Ik ging vanmiddag met m'n moeder de kinderen halen. Noof was zo verrast om m'n moeder daar te zien, dat ze helemaal een beetje traantjes had van blijdschap om Oma te zien.
x
dinsdag 14 juli 2009 om 21:24
dinsdag 14 juli 2009 om 23:06
lekker toch als het M lukt te stoppen met roken..
gefeliciteerd trouwens met jullie pup (want ik geloof niet dat jij de verleiding kan weerstaan...)
joni gefeliciteerd met je baan, heb je eindelijk iets wat je leuk vindt...
alle jarigen ook nog gefeliciteerd..
wel grappig, casper slaapt nu in een bed waar hij zelf uit kan, maar net als Renske blijft hij er ook 's morgens braaf in liggen, tot we zeggen dat hij eruit mag...
inderdaad rustig hier, maar ja die vakanties... (nog 1,5 week dan heeft Renske ook lekker vrij, en 4,5 week dan hebben wij ook vrij..
gefeliciteerd trouwens met jullie pup (want ik geloof niet dat jij de verleiding kan weerstaan...)
joni gefeliciteerd met je baan, heb je eindelijk iets wat je leuk vindt...
alle jarigen ook nog gefeliciteerd..
wel grappig, casper slaapt nu in een bed waar hij zelf uit kan, maar net als Renske blijft hij er ook 's morgens braaf in liggen, tot we zeggen dat hij eruit mag...
inderdaad rustig hier, maar ja die vakanties... (nog 1,5 week dan heeft Renske ook lekker vrij, en 4,5 week dan hebben wij ook vrij..
woensdag 15 juli 2009 om 08:41
Goeiemorgen!
Joni: Wat ontzettend gaaf voor je zeg!! Ik weet hoe graag je weg wilde bij je huidige baan, dus groot feest!
Mette: wat schattig dat Noof zo blij was om oma te zien!
Nurse: Leuk hoor, weer een pup! En ik hoop dat M het gaat lukken, ik hou helemaaaal niet van roken dus ik sta altijd te juichen als iemand gaat stoppen.
Sannie: Grappig dat Casper gewoon blijft liggen. Gaat ie dan roepen als hij wakker is en wacht tot jullie hem komen halen ofzo?
Vanmmorgen wilde ik de straat in rijden op mijn werk: zijn ze aan het asfalteren, kan ik de straat niet in en de volgende 4 zijstraatjes ook niet! Dus ik sta nu heel ver geparkeerd en ik heb er alweer een hele wandeling op zitten!
Manuel was gisteren bij mijn moeder maar mijn pa is nu met prepensioen dus die is nu ook lekker thuis. Die was de hele middag wezen fietsen met hem. Leuk! Ik vind het heel fijn dat hij nu veel meer van zijn kleinkinderen mee krijgt.
Goed, aan de slag, Tinus!
Joni: Wat ontzettend gaaf voor je zeg!! Ik weet hoe graag je weg wilde bij je huidige baan, dus groot feest!
Mette: wat schattig dat Noof zo blij was om oma te zien!
Nurse: Leuk hoor, weer een pup! En ik hoop dat M het gaat lukken, ik hou helemaaaal niet van roken dus ik sta altijd te juichen als iemand gaat stoppen.
Sannie: Grappig dat Casper gewoon blijft liggen. Gaat ie dan roepen als hij wakker is en wacht tot jullie hem komen halen ofzo?
Vanmmorgen wilde ik de straat in rijden op mijn werk: zijn ze aan het asfalteren, kan ik de straat niet in en de volgende 4 zijstraatjes ook niet! Dus ik sta nu heel ver geparkeerd en ik heb er alweer een hele wandeling op zitten!
Manuel was gisteren bij mijn moeder maar mijn pa is nu met prepensioen dus die is nu ook lekker thuis. Die was de hele middag wezen fietsen met hem. Leuk! Ik vind het heel fijn dat hij nu veel meer van zijn kleinkinderen mee krijgt.
Goed, aan de slag, Tinus!
woensdag 15 juli 2009 om 09:36
hoi meiden,
Heb net de kindjes weggebracht, Noof moest weer huilen..
Maar gelukkig vindt ze het wel heel leuk om daar te spelen, maar het afscheid is nog moeilijk.
Gisteravond weer kraamvisite gehad, het was gezellig.
Ik ben klaar met kolven, ga weer schilderen.
Ik had gister een bus verf gekocht, had ik m open en in m'n bak gedaan, vond ik de blauw toch te grijzig, dus maar weer een nieuwe gekocht
Heb net de kindjes weggebracht, Noof moest weer huilen..
Maar gelukkig vindt ze het wel heel leuk om daar te spelen, maar het afscheid is nog moeilijk.
Gisteravond weer kraamvisite gehad, het was gezellig.
Ik ben klaar met kolven, ga weer schilderen.
Ik had gister een bus verf gekocht, had ik m open en in m'n bak gedaan, vond ik de blauw toch te grijzig, dus maar weer een nieuwe gekocht