Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Even proberen hoor.

Heb je de foto's gemaild Amalia, hyven duurt me even te lang nu.

O, vriend wil aandacht. Nou, vooruit dan maar.
Lief mal dat je contact op hebt genomen met Cd, zal ze wel erg waarderen!

Wat een narigheid met dat kleine ventjuh, weet je wanneer de uitslag van eeg bekend is?
Bleeeegh, kan niet slapen.

Nog geen uitslag dus over Twan.
Laat voor jou doen Star, je ligt nog vast lekker te knorren nu ;)

Goedemorgen!!
Morgen!
Mogge!

Ik dacht, even kijken of er nieuws is over Twan. nee dus. Echt zo afschuwelijk, dat wachten op al die (mogelijk ernstige) uitslagen wat met kind aan de hand kan zijn. Brrrr, ik voel met CD en familie mee. CD, zet em op! Sterkte!!!!
Mogge
Goedemorgen, ik heb verder ook niks gehoord. Maar Cd zei dat ze overdag haar handen vol had aan Twan, omdat hij niet uit zijn bedje mag vanwege een voetinfuus. Dus ik sms haar vanavond wel als Twan slaapt.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Star schreef op 13 juli 2009 @ 12:55:

Hahaha ja die gaat als eerste het diepe in.

Niet lachen! Ik word er bijna depressief van ! Nee hoor, depressief is een beetje overdreven, maar ik zal hem wel ontzettend missen. Het is zo'n lief en gezellig mannetje (over het algemeen dan hè). Zometeen ben ik hem gewoon 3 hele en 2 halve dagen 'kwijt'.

Wat hebben jullie trouwens ontzettend veel geschreven! Zal nu de rest eens bijlezen.
Kijk dat heb ik nu eens goed geregeld, Julian is zojuist opgehaald door Opa & Oma, om gezellig naar de dierentuin te gaan dan kan Mama forummen werken
Morguh

Star en Bam, ik denk inderdaad dat het te druk is in Tim zijn koppie en dat hij alle indrukken moet verwerken. Maar aangezien hij toch zit met tandjes die doorkomen weten we niet of het daarvan komt, dus dan geven we na een uur maar een zetpilletje. Omdat hij dan nog steeds overstuur is. Daar wordt hij wel rustiger van en dan valt hij snel in slaap. Ook omdat hij dan natuurlijk hartstikke moe is.

Gisteravond heeft hij wel gehuild, maar na een aai over zijn bol was het goed.

Amaal, tuinman weer aan het werk. En nu aan het werk

Mal, ik had CD laatst ook ge'smst hoe het met hun ging. Toen heeft ze hier een berichtje geplaatst. Ze zal het wel fijn vinden dat jij contact met haar houdt.

CD, wat naar van die aanvallen. Arm ventje. En wat schrikken voor jullie!

Hel en Amaal, ha, ha, 2 verliefde peuters

Hel, flinke driftbui zeg. En ze kan niet duidelijk maken waarom ze zo boos is?

Star, nog wat geslapen?

Bam, lekker aan het werk dan en in je verplichte pauzes forummen
CD, heel veel sterkte met Twan. Ik weet hoe moeilijk het is om je kleine mannetje aan infusen te zien, ik hoop dat je snel de uitslagen krijgt

Mal, lief van je dat je contact met CD houdt. Je hebt zelf ook genoeg aan je hoofd. Op zich vind ik het wel een goed advies van de WA. Je zou met hun ook nog een gesprek aan kunnen gaan dat je wilt voorkomen dat het nog een keer uit de hand loopt, dus dat je van hun verwacht dat ze hun zoon in de gaten houden als er andere kinderen buiten spelen.

Bam, hoe noem jij de omzetbelasting dan? Hier, in huize mamax, heet dat gewoon OB. Lekker dat Julian naar de dierentuin is!

Arme Mare, zo had ze 2 liefjes, en zo geen een meer. Je dacht toch niet dat deze mama een meisje met meerdere vriendjes voor haar prinsje wil hè ?

Zo, vandaag alle laatste was wegwerken en boven even stofzuigen. Morgen alles inpakken en dan gaan we donderdagochtend eindelijk weg!

Beetje jammer, ouders zouden morgen op de mannen passen, maar vader is al sinds vrijdag thuis met behoorlijke koorts. Gisteren is er met spoed bloed geprikt om gekke dingen uit te sluiten, daar hoort hij vandaag meer over. Geen zin in zieke mannetjes op vakantie, dus anders schoonvader maar vragen.
Mamax, alvast een hele fijne vakantie. Ik hoop dat er niets ernstigs is met je vader .
Haha, we gaan mijn vader echt beetnemen deze week. Hij wordt 65. Dus we gaan de tuin volhangen met een waslijn en oude sokken, en ik heb een bord gemaakt met 'de oudste sok zit binnen *naam vader* is 65!

Goeie Mal! Leuke actie!

Mamax: fijne vakantie! Geniet er maar lekker van! Hopelijk valt het met je vader mee.

Bam: ha wat lekker zo'n dagje.

Hier dagje kdv, ook fijn! Ben alle kleertjes aan het uitzoeken voor de zak van Max en evt. verkoop. En ben alle oude filmpjes op dvd aan het branden. Word daar altijd wat emo van. Vooral bij mannetje. Wat was het toch een enorm schatje toen! Nog zo onbevangen. Dat is er nu helaas al een stukje vanaf...Gelukkig nog steeds lief hoor, dat wel. En meisje nog zo klein. Zucht... Leuk om te zien toch...
Smsje van CD:

Hoi, Uitslag EEG was goed, niks op te zien. Gaan dormicom via infuus weer langzaam afbouwen. Depakine via drankje gaat gewoon door. Moet tot donderdag blijven ivm infuus. Ze gaan wel uit van epilepsie!
Dat is wel positief hoor, dat de EEG schoon is!
Ha wat fijn! gelukkig maar! Kaartje sturen maar naar huisadres dus. Gelukkig. En nu maar hopen dat het verder ook goed gaat.

Mal: weet jij dat? Betekent dit wel dat hij "altijd" last blijft houden van epilepsie? Of valt daar nu nog weinig over te zeggen? En is die dekapine erg? Ik bedoel is dat beter om af te bouwen of niet? Mmmm zijn ook wel echt medische vragen, maar blijft lastig natuurlijk... En als EEg schoon is, waar kan het dan door komen? Als je niet wilt antwoorden omdat het jou raakt, ook prima hoor!
Jeetje Bridges, ik heb echt dezelfde vragena ls jij! Ik post gewoon niet meer, jij mag ook onder mij inloggen .

CD, sterkte meid, ik leef erg met je mee.

Kokos, wat vervelend dat Tim zo erg moet huilen. Fijn dat de aai over de bol hielp!

Hel, wat leuk twee van die vriendjes! Ik moet nu al slikken dat mijn oudste zijn vriendin nog maar twee keer ziet voorlopig (van de mensen die teruggaan).

Mamax, wat naar van je vader! Hopelijk is er niks ernstigs aan de hand.
Fijn dat de EEG schoon is! Kleine kinderen kunnen toch nog over hun epilepsie heengroeien, of heb ik dat verkeerd begrepen?
Ik vind het niet lastig hoor.

Een schone EEG is volgens mij positief omdat er geen epi-activiteit gemeten is. Even ter vergelijking; Jonathan heeft nog nooit een EEG gehad zonder epi-activiteit. Als een kind voortdurend epi-activiteit heeft is dat slecht voor de ontwikkeling. Dus dat het schoon is is goed. Het kan ook zijn dat het NU schoon is omdat hij medicatie krijgt, maar ook dat is positief want dan werkt het wel. Als ik het zo inschat zal hij wel een tijdje Depakine moeten gebruiken als de aanvallen wegblijven, dat was ook ons eerste advies, als de aanvallen dan meer dan een jaar weg blijven, wordt het weer afgebouwd, om te kijken of het kind er overheen is gegroeid. Dus als Twan weer naar huis mag, dan is het eerste jaar sowieso afwachten of het terug komt of niet.

Het kan ook dat de epilepsie tijdelijk opkomt, dan is dat niet te meten op de EEG, alleen als ze toevallig meten tijdens een aanval. Daarom doen ze bij sommige kinderen een 24 uurs opname, of zoals bij Jonathan nu, een nachtopname, want dan is de kans groter dat er een aanval wordt geregistreerd.

Depakine is het eerste keus medicijn bij epilepsie. De bijwerkingen die Jonathan had, was dat hij er wat suffer van werd en hij had geen eetlust meer, maar dat verschilt heel erg per kind. Sommige kinderen krijgen er juist weer heel erg honger van.
quote:mamax schreef op 14 juli 2009 @ 12:12:

Fijn dat de EEG schoon is! Kleine kinderen kunnen toch nog over hun epilepsie heengroeien, of heb ik dat verkeerd begrepen?Ja, dat kan. Dat gebeurt voornamelijk bij de groep kinderen waar geen aanwijsbare oorzaak gevonden wordt voor de epilepsie. Als CD nog doorgaat naar een ander ziekenhuis (academisch) zal er wellicht een MRI worden gemaakt om te kijken of daar iets te zien is en een bloedonderzoek. Als daar dan niks wordt gevonden zou hij er weer vanaf kunnen komen.
Dus als ik het goed begrijp is het nu echt gewoon afwachten verder? En voorlopig nog aan de depakine en dan maar zien hoe en of de aanvallen verder ontwikkelen? En of ze door gaan naar een ander ziekenhuis en wat die dan ondernemen.

Brrr wat naar...

Heb net Compu gesmst. CV heeft "maar" een angina en dus geen en ge grieptoestanden gelukkig... Maar ze is flink aan het zusteren...
Jeetje, maar ze gaan wel uit van epilepsie, dus het was waarschijnlijk geen eenmalige koortsstuip? Heftig zeg. En een voetinfuus, wat een toestanden toch aan zo'n klein lijfje...

Bridges, ooo ja, dat heb ik ook als ik de baby en dreumesfoto's en filmpjes van Mare zie. Tuurlijk is ze nog steeds schattig (meestal ) en me dierbaarder dan wat dan ook, maar al die dingen en fases die nooit meer terugkomen, daar kan een mens toch wel wat emo van worden...

Mamax, da's wel raar ja, zo lang hoge koorts. Hopelijk snel duidelijkheid en herstel, maar kan me voorstellen dat je geen risico op besmetting wil lopen. Huis al helemaal buurvrouwvakantieproof? Ha ha, en tja, Mare zal wel naar haar moeder aarden...

Na, Amalia, weet je wel zeker dat die knuffelaar van jou wel van de exclusieve liefde is dan?

Kokos, het blijft altijd maar gissen wat er in zo'n heel klein mensje allemaal omgaat he. Maar hopelijk zet de trend van vannacht door! Wat Mare 'dr boze bui betreft: als ze eenmaal in zo'n woedeuitbarsting zit, kan ze niet meer met woorden aangeven wat er is. Heel lastig, vooral omdat ik dan meestal ook boos ben.
O ja, dat wilde ik ook nog schrijven, hoe is het met CV. Angina dus. Nou, gelukkig geen enge griepvarianten dus. Hoewel angina wel erg pijnlijk kan zijn.. Sterkte met zusteren Compu! En dank voor de update Bridges!

Zo, lunchbreak is weer voorbij, doeidoei.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven