Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Cd zei dat ze wel naar een ander ziekenhuis wilde gaan als ze er niet uitkwamen hier, waarom Twan aanvallen heeft. Ik heb gezegd dat dat verstandig is, want kinderneurologie is een vak apart en die zitten meestal ook niet in de normale ziekenhuizen. Hier in onze woonplaats bakten ze er ook niet echt veel van qua diagnose, zeg maar.
Stressed is just desserts spelled backwards
Pfff wat lastig allemaal... ik hoop dat het ze goed vergaat daar...
Iets heel anders 9sorry voor de rare sprong...)

Star: jullie hebben een wii toch? Is het wat? Gebruik je hem nog veel?
Mal, wel heel gunstig dus dat de EEG schoon was, al zegt dat nog niet alles.

Paps mocht tussen 14 en 14.30 bellen voor de uitslag. Inmiddels heeft hij ook bloed bij z'n ontlasting, maar de koorts is weg. Bah, vind het niks om zo op vakantie te gaan. Gelukkig kunnen we in 1 dag thuis zijn.
Hopelijk straks dus meer nieuws Mamax...
Okee, redelijke goeie uitslag dus voor Twan. Hopelijk is er iets waar hij inderdaad overheen groeit. Had kindje van een vriendin (nouja, groot woord, vriendin) ook.

Mamax, bah, dat is inderdaad niet fijn zo vlak voor de vakantie. Laat je zo even weten wat de uitslag is?

Hel, nee Laurens ook niet zo trouw, maar dat zou ik hier noooooit neerzetten

Ha, tuinmannen zijn klaar. En ik kon meteen kijken of het nu eindelijk goed is want het ging regenen. Even voor de duidelijkheid: ik heb vorig jaar 800 euro bij moeten betalen toen ze de tuin deden om het terras onder afschot te leggen zodat het water weg zou lopen. En voor die 800 euro wil ik dus ook dat het water wegloopt, das duidelijk lijkt me.

Het afgelopen jaar zijn ze al 4x teruggeweest omdat het water dus steeds niet wegliep. En nu zag ik bij de regenbui van net wéér water op het terras, boehoe!!! Meteen gebeld, maar dat er een plas stond was logisch, maar het moest wel binnen een kwartier weglopen.

en hoera, dat is ook zo. Hopen dat dat ook gebeurd als het langer regent.... maar ik heb het nummer in mijn telefoon opgeslagen
Saai hier op het werk zeg...

Hel, herkenbaar die driftbuien. Oudste is helaas ook nog fysiek erg sterk, waardoor je moet opletten voor de schede soms...

Mamax, sterkte met wachten. Is er al wat bekend?

Compu, auw angina, arme CG! Beterschap!!

Amali
Amalia, dat mag je wel verwachten van dat terras! Bij ons is het terras helemaal volgestort met beton, dat kan je dus nooit verplaatsen (zou ook raar staan hoor), maar het verzakt dus ook niet.
Ik zie je een heel terras verplaatsen ha ha!
Fijn dat het nu goed lijkt te zijn Amalia!

Jin: weekend overleefd? Viel het mee? De foto's zien er leuk uit!

Mamax: weet je al iets?
Uitslag was niet goed. Z'n leverwaarden zijn veel te hoog, dus nu moet hij naar de internist. Huisarts zou zelf bellen om een afspraak te maken. HA dacht nu aan een virale hepatitis. Een virus wat hepatitis achtige klachten geeft.

Jinny, dat doen ze in Jinnyland altijd toch? Terrassen in cement leggen? Bij opa en oma is dat in ieder geval ook zo.

Amalia, regen? Hier hangt de was nog in de stralende zon.
Hè balen Mamax... Geen idee wat dat verder betekent. Is/kan het ernstig zijn?

En regen was vanmorgen geloof ik. Hier ook stralende lucht!
O bah Mamax, wat kan het zijn dan?

Gaan jullie nog wel op vakantie dan?
HA had het over een virale hapatitis. Hij wordt teruggebeld over wanneer hij een afspraak heeft. Vooralsnog gaan we gewoon op vakantie, zijn met een dag weer thuis als het nodig is. Kunnen hier toch niks doen.
Oh Mamax, wat vervelend. Nog meer onzekerheid. Ik hoop dat er snel een (positieve) uitslag komt. Sterkte! Vorige bewoners waren tuinarchitecten en hadden nogal veel met tuinieren (en ik heb gele vingers, eerlijk waar, het groen is bij mijn vingers ver te zoeken). Vandaar dat tuin spik en span moest zijn.

Bridges, ik zag dat je de foto´s had gezien. Wat leuk dat je had gekeken! Het was gezellig hoor, maar ik heb het hele weekend gesloofd, echt waar, van ontbijt tot ´s avonds een borreltje, ik was gesloopt! Alle maaltijden beetje chic en leuk op tafel krijgen (drie maaltijden per dag voor negen mensen) plus leuk entertainen en twee drukke kindjes en.... pfff, maar goed weer overleefd!
O jakkes Mamax, dat klinkt niet prettig.

Suus, hoe was het bij de vk vandaag?

Mijn vk is per direct een bokkelul. Ik vroeg wat de statistieken waren qua lengte van de dracht bij een tweede; die blijven dus meestal langer zitten. Grmbl.
Nog langer dan Ceetje, dat zal toch niet!

Ooo, ik heb net zowat in mijn broek gepiest toen ik Shownieuws zag. Jullie moeten echt de extra lange uitzending gaan kijken om 22:50 uur en ik zweer je, vanaf dan houden we allemaal evenveel van onze schoonmoeders

Moeder van Jan Smit zat met een zure bek haar ex-schoondochter op tv te bashen
Whoehahaahahaha echt waar? Dat lijkt me nou eens leuk om te zien
Het was echt hylarisch. Ze zei dat ze zich nergens mee wilde bemoeien, maar ondertussen wist ze alles, trok ze alle kasten open en maakte zelfs foto's en berekeningen.

Ze was ook niet echt te spreken over die nieuwe vriendin + kind. Ze zei niks onaardigs, maar dat hoofd erbij . Je moet echt even kijken.
quote:Star schreef op 14 juli 2009 @ 20:07:

O jakkes Mamax, dat klinkt niet prettig.

Suus, hoe was het bij de vk vandaag?

Mijn vk is per direct een bokkelul. Ik vroeg wat de statistieken waren qua lengte van de dracht bij een tweede; die blijven dus meestal langer zitten. Grmbl.

Hmm, das met recht kaaauuuttt.... Laten ze me doorlopen tot 43 weken dan? Nee dan weet ik dat, hijs fijn

Alles ok hoor. Bloeddruk 120/65 dus perfect, weer bijna 2 kilo erbij (in 3 weken, das minder dus toch bloedsuikercruve prikken), kind ligt idd op rechts en dat kan gebeuren. Ze kon haar prima voelen en horen dus mooi.

Vanmorgen wel de pestpokken geschrokken trouwens. Mop lag ineens als baksteen onderin gisterenavond (dus niet meer rechts). Ik dacht er toen nog even niks van maar was vanmorgen nog zo. Toen maar flink zitten porren en toen werd ze weer wakker gelukkig. Dat was echt een hele diepe slaap... Rest van de dag gelukkig weer bal hierbinnen dus mooi!

Met joe? Al wat tot rust aan het komen?

Die arme Twan, wat een onzekerheid....

Jin, ik kan me voorstellen dat 9 man voeden en verpozen nogal een aanslag is zeg. Kan je deze week nog ergens bijkomen? Vent ergens thuis?
Mamax, he gets, dat is ook niet leuk! Heel veel beterschap voor hem!
Mal, het zal je (ex)schoonloeder zijn zeg, die spoort toch niet? En Jantje ook niet als hij hier niet gewoon ontzettend kwaad over wordt trouwens....
Ja jakkes dat is echt niet leuk Suus, ook al een paar keer van die porkindwakker momenten gehad, maar gelukkig niet een hele nacht, brrrrr. Nu gaat ze jou vast flink wakker houden vannacht als wraak

Staat naam zo goed als vast trouwens?
Mamax, wat schrikken! Kunnen ze daar wat aan doen? Ga je nu wel gerust op vakantie of is het beter hier te blijven of is dat niet nodig?

Jinny, cement ertussen? Dan kan het water toch helemaal niet weg? Wel handig tegen onkruid!

Star, hij laat je toch niet langer dan 42 weken lopen? Naaa, 2e kindjes komen eerder. Wel 1 dag

Suze, word jij gewogen bij de vk? Ik dacht dat dat was afgeschaft omdat veel vrouwen gefrustreerd raken van de kilo's. Alleen buik werd bij mij opgemeten.

Je hebt gewoon een lekker gezond kind dat goed groeit! Vast!

Mal, bashen? Ken ik niet. Arme Jan....

Fotoboek kwam vandaag, mooi geworden!

Bridges, zat jij die filmpjes te monteren van de kinderen? Ik werd ook emo toen ik dat fotoboek van B maakte. Hij was zo ziek vorig jaar op vakantie en toen ik nu weer keek naar die foto's en dat steeds magerdere koppie... werd er wel bedroeft van.
Morning!

Oh, wat een zorgen bij CD.. Gelijk in de medische molen..Ik wens haar sterkte wederom!!

Niet ingedaald dan, Suus? Voelde ook zo baksteenachtig kan ik me herinneren. Haha, de schone slaapster!

Veel kleding bijgekocht eigenlijk?

Mal..kun je ook updaten over het genetisch onderzoek en gevolgen? Ik kan het niet terugvinden. Of heb je er geen behoefte aan, dan snap ik dat.

Het was CV die ziek is hoor. Het verbasterde tot CG ineens, gelukkig is zij niet de patient.

Ik vermoedde het al, omdat wij de week ervoor lichte keelpijn hadden. Nu even afwachten of het vanzelf herstelt bij hem.

En wij gaan vandaag lekker naar het strand denk ik. Want: auto!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven