Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Goedemorgen!

Schijnt heel erg te heersen Angina, manlief had er ook last van.

Zolang het mijn deur maar voorbij gaat...........

Suze: Dat is wel even schrikken, ze is zich vast aan het voorbereiden, om je nachten wakker te houden ;)

Ik zit ook wel eens babyfoto's te kijken, kan ik ook zo lekker emo van worden.
Hel & Mamax, hebben jullie mannen eigenlijks het zitje al gemonteerd?. Hier is het een succes. Juul vindt het helemaal geweldig.
Goedemorgen!
Stressed is just desserts spelled backwards
Hai Mail
Jij krijgt vast geen angina meer, Bam! Heb je portie wel gehad lijkt mij.

Wat een gedoe met ma Smit. Zat het net op YT te kijken. Het begon me bij deel 2 te duizelen, wat een figuur! Toen ben ik maar afgehaakt.
quote:compu schreef op 15 juli 2009 @ 07:33:

Mal..kun je ook updaten over het genetisch onderzoek en gevolgen? Ik kan het niet terugvinden. Of heb je er geen behoefte aan, dan snap ik dat.

Het chromosomen-onderzoek was niet wat we hadden gehoopt dat het was. Er was idd een afwijking die niet erfelijk was gevonden, maar die konden ze niet met zekerheid koppelen aan Jonathan zijn ziekte. Dus we zijn weer terug bij af.
Stressed is just desserts spelled backwards
Goedemorgen,

CD, veel sterkte voor jullie!

Bridges, oja... 'oude' filmpjes kijken, zucht, tijd gaat snel!

Mal, ha, ha, leuk idee voor de verjaardag van je vader.

Hel, oké, ik begrijp de Mare op dat moment niet kan zeggen waar haar frustraties vandaan komen. Als je het met rust laat en het later nog eens vraagt?

Mamax, wat rot dat het niet goed gaat met je vader. Gaan jullie nu toch nog op vakantie of stellen jullie het uit?

Star, dat had 'ie nou net niet moeten zeggen....

Suus, dat zal inderdaad wel schrikken zijn geweest voor je. Langslaapster . Gelukkig alles oké bij vk. Mooi!

Lianne is naar mijn ouders; komt vrijdag pas weer thuis (wat zal ik haar missen ondanks dat Tim er ook nog is).
quote:Maleficent schreef op 14 juli 2009 @ 20:41:

Het was echt hylarisch. Ze zei dat ze zich nergens mee wilde bemoeien, maar ondertussen wist ze alles, trok ze alle kasten open en maakte zelfs foto's en berekeningen.

Ze was ook niet echt te spreken over die nieuwe vriendin + kind. Ze zei niks onaardigs, maar dat hoofd erbij . Je moet echt even kijken.Hoorde vanochtend op het nieuws dat het interview met ma smit anderhalf minljoen kijkers had getrokken. (melige nieuwslezer er achteraan: "En nu ander belangrijk nieuws.... het weer". Hoezo komkommertijd? )!
Goeiemorgen!

Laatste dag van stress en dan eindelijk op vakantie! We gaan gewoon weg hoor. Als er echt iets is zijn we in 10 uurtjes weer thuis. Afwachten doe ik liever in de zon. Vrijdag moet hij trouwens naar de internist.

Vannacht weer een drukke nacht. Om 23.15 werd Max wakker met een pseudokrupp aanval. Vent is met hem onder de douche gaan staan tot het wat minder werd. Om 0.15 nog steeds niet weg, maar toch geprobeerd te slapen, ventje was ook erg moe zei hij. Om 0.45 schrok hij wakker, helemaal in paniek. Toch de HApost maar gebeld, vent moest langskomen met hem. Daar heeft hij iets in moeten ademen, maar ook dat hielp niet. Nu dacht deze HA dat het spastische pseudokrupp is. Ik zal er zo eens op Googlen. Om 2.30 waren ze weer thuis en was Max weer rustiger.

Bam, ik had toevallig net op je foto gereageerd. Bij vent past hij niet op het frame, dus hij gaat een constructie maken waarbij hij de steuntjes aan een ronde stok vastmaakt en dat dan weer aan het frame. Maar dat is nog niet gebeurt.
Suus, dat zijn docle far niente-kilo's, kan geen kwaad. He bah, niet leuk als kind zich ineens zo stil houdt. Maar da's vast een teken dat dit wel een slapertje wordt!

Compu, ha lekker, auto gekocht, te leen, gehuurd? Mooi strandweer...

Jin, weekend overleefd dus! He, maar je hoeft toch niet alles alleen te doen dan? Man is er toch ook? En laat de visite zelf ook niet de handjes wapperen zo nu en dan? Maar goed, je blijft waarschijnlijk toch degene die het allemaal bedenkt en op de juiste momenten in gang moet zetten enzo... Topsport!

Kokos, jij ook naar het strand vandaag of heb je andere plannen? O nee, ik zie dat je alleen met Tim bent. Is met hem misschien nog niet zo interessant, strand. Speciale reden dat Lianne uit logeren is?

Bam, zadeltje is nog steeds niet gemonteerd, ga het zelf maar doen want vriend is een lambal.
Jeetje, wat een toestand Mamax. Arme Max. Is hij nu weer okee? Zoiets moet ook liever niet op vakantie gebeuren zeg... Hoe is het met vader nu, heeft hij wel al medicijnen of heeft dat geen zin met virale toestanden?
Ze weten nog niet precies wat hij heeft, dus ook nog geen medicijnen.

Op zich ben ik er niet heel bang voor dat hij het op vakantie weer krijgt. Als ze zo'n aanval hebben moet je met ze onder de douche gaan staan, of naar buiten. We slapen natuurlijk in de vouwwagen, dus onder doek. Dat is praktisch buiten.
Oei Mamax, dat klinkt als een heftige nacht. Hoe is het nu met hem? Arme ventje zo in pankiek
Mal check de laatste berichten over Jan S!
Gaat nu weer goed hoor, met het ventje.

Zo, kom jullie nog even een geven. Vanavond eten met schoonouders, auto inpakken en morgenochtend kunnen we vertrekken. Tot over 3 weken!
Mamax, wat een schrik! Ik hoop dat je wel een leuke en rustige vakantie hebt. Hoe is het met je vader?

Ik heb niets over schoonmama JS gezien, maar zag wel op de voorpagina Telegraaf dat hij Lisa een ring had gegeven. Tsssk, hoe durft hij... maarja, moeder vond een Volendams meisje beter bij hem passen én wil Yolanthe voor 1 ton aanklagen.

Is er nog meer nieuws ?

Ha ha, ik zing de hele dag: maarja, ik heb geen bananen, ik heb geen bananen vandaag. Ik heb radijsjes hele mooie... enzovoort. Stom nummer, zit in m'n hoofd.

Kijkt Laurens me net aan: mam, heb je bananen?

Ik ga ze in bad gooien, de 2 ruziemakertjes... wordt een leuke vakantie
Jan Smit heeft dinsdagavond klappen ontvangen van de ex van zijn nieuwe vriendin Liza. Zijn manager vertelt dat de populaire zanger niet gewond is geraakt. Liza's ex is gearresteerd en zit nog vast, Jan en zijn nieuwe liefde zijn op vakantie.

Oh oh, jan aangevallen....:

"Hij ging voor goud", vat Jaap Buijs, Jans manager, de ruzie samen. Jan was rond 19.00 uur bij de woning van Liza's ouders spullen in de auto aan het laden, toen de ex aan kwam rijden. "Hij sprong uit zijn auto en vloog Jan, Liza en haar moeder aan." Het was Jans kersverse schoonvader die tussen de kemphanen sprong en de ex van zijn dochter tot bedaren kreeg. Jan heeft volgens Buijs niets, maar Liza en haar moeder raakten gewond. "Hij heeft de haren uit haar hoofd getrokken en haar moeder heeft een dik gezicht."
iedereen zo geschrokken van bovenstaande dat jullie niet meer durven komen?

GEFELICITEERD Cas met je 1ste verjaardag
haha, ja onwijs ;)
Hoera voor Cas! Fijne dag gewenst!!!

Veel JS praat dankzij Amalia. Tsja... Leuk in de komkommertijd toch?

Mamax: fijne vakantie! ik hoop dat jullie toch kunnen genieten!

Suus: jee ff schrikken. Gelukkig alles goed!

Star: haha vlos een bokkelul. Tsja... heeft zeker zelf geen kinderen? (oei Fieke bleef bij mij trouwens 10 dagen langer zitten dan Ties... En 100 gr. zwaarder...Maar geen scheurtjes. Helpt dat?

Bam: gave foto zeg!!!

De andere mannen: repareren die hap!!!

Hier roerig dagje... Stiefvader lag in ziekenhuis, was alweer thuis. Had buikherstellende operatie gehad na blindedarm van vorige week met flinke complicaties en open wond. Nu hersteld dus. vanmiddag op controle want buik zwol weer op. Niet goed dus. Dus acuut blijven en naar ok. mijn moeder helemaal in zak en as want leek op zelfde complicaties als vorig jaar en dat had maanden intensieve genezing nodig... In OK lag hij helemaal klaar tot chirurg toch maar ander plan trekt waardoor genezing stuk minder intensief is. Geen narcose, geen operatie... Pfff... Maar wel flinke schrik. Nou ja vaag verhaal misschien maar het was heel erg schrikken allemaal...
O jeetje ja zeg, gefeliciteerd Cas! En papa en mama en broer natuurlijk! Hoe lomp van mij om daar nu pas mee te komen... Hebben jullie een gezelig dag met z'n allen?

Bah, wat een toestanden Bridges. Is dat nog maar een jaar geleden, die complicaties van schoonvader? Lijkt veel langer geleden. Klinkt brrrr, opgezwollen buit na blinde darm... Gelukkig dat er dan nog wel andere mogelijkheden zijn dan opereren.

Mamax, joehoeeeeee, fijne vakantie! Zal jullie missen hier. Mare begon gisteren ineens over het tafellaken met deurtje van Max en Sam (= tafeltent), leuk he? Komen jullie snel weer buurten na de vakantie? Maar eerst lekker genieten!

Star, is het bij jou al wat rustiger in het hoofd enzo? Hoe is het met Ceetje, nog steeds zo moetjes of nemen de klachten wat af?

Tssss, ik had het het eerst hoor, het nieuws van Jan z'n schermutseling! Maar ja, zit hier ook erg dicht bij de bron natuurlijk (Jandurp begint hier aan de overkant van de vaart, zeg maar...).

Kwam daarstraks thuis uit werk, stond vriend te koken, mijn moeder zat in de tuin met een roseetje en het kind was spelen bij een achterbuurmeisje. We zijn haar kwijt...
Goedemorgen,

Die Mamax; Max ook nog een aanval. Hopelijk heeft ze een relaxte vakantie.

Juud, hieper de piep hoerraaaaaa! Gefeliciteerd met Cas

Hel, mijn ouders zijn net terug van vakantie. Lianne vroeg zelf of ze mocht logeren. Ondanks dat het vreemd is dat ze niet thuis is, heb ik wel lekker tijd voor mezelf. En meisje heeft het vast prima naar haar zin, zonder haar broertje

Compu, leuk gehad op het strand?

Bridges, nou dat is inderdaad wel schrikken. Heeft hij nu medicijnen dan, dat hij niet geopereerd hoefde te worden?
quote:Helenita2 schreef op 15 juli 2009 @ 23:21

Kwam daarstraks thuis uit werk, stond vriend te koken, mijn moeder zat in de tuin met een roseetje en het kind was spelen bij een achterbuurmeisje. We zijn haar kwijt... Kun je nagaan hoe ik me voel, mijn kind 2 dagen 'kwijt'.

Oh..... dat wordt wat als ze naar de basisschool gaan. Zitten we hier met zijn allen emo te zijn.
quote:Kokos2 schreef op 16 juli 2009 @ 09:55:

[...]

Kun je nagaan hoe ik me voel, mijn kind 2 dagen 'kwijt'.

Oh..... dat wordt wat als ze naar de basisschool gaan. Zitten we hier met zijn allen emo te zijn.

Ha ha, nou, wat zal het hier druk worden op het forum dan!

Wat leuk dat Lianne zelf graag bij opa en oma gaat logeren. En handig voor jou idd. Maar ik kan me het gevoel helemaal voorstellen (vooral sinds gistermiddag dus).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven