de dochter van mijn vriend

13-07-2009 23:47 428 berichten
Alle reacties Link kopieren
De dochter(15) van mijn vriend hangt echt de hele tijd aan haar vader als ze bij ons is. Als hij wijdbeens op de bank ligt, gaat zij er met haar volgroeide lichaam tussen liggen. Ik ben NIET jaloers maar vind dit grensoverschreidend. Ik heb geprobeerd dit bespreekbaar te maken, maar hij vindt dat ik van iets 'moois' iets lelijks maak.

Ik begrijp dat ze wat extra aandacht van haar vader wil als ze hem ziet en zijn liefde voor zijn kind wil veilig stellen, maar vind dit echt niet kunnen. Dat ze waar we ook gaan of staan altijd naast hem staat, fietst, ligt of zit heb ik inmiddels al geaccepteerd, ondanks dat mensen in onze omgeving hun verbazing erover uitspreken.

Probleem is dat het totaal niet bespreekbaar is, hoe voorzichtig ik het ook breng. Hij ontploft gewoon wanneer ik ook maar iets over zijn dochter zeg. Ik gun ze hun momenten echt, maar als hij naast mij ligt op de bank en ze gaat tussen zijn benen liggen vind ik dat echt niet kunnen, misgun ik ze dan iets???
ik zie het probleem niet zo, ze is blijkbaar gek op haar papa, ik denk dat ze zelf nog niet op de manier zoals jij het misschien ziet over haar lichaam nadenkt.
Hoelang ben jij al in beeld ? Hoelang is je vriend al van zijn ex af ? hoe vaak ziet hij zijn dochter ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
En waar spreken mensen in jullie omgeving precies hun verbazing over uit?
Hij is haar vader en bepaalt wat wel en niet kan, denk ik. Blijkbaar heeft dit meisje die aanhankelijkheid naar haar vader erg nodig.

Voel je je jaloers, als ze zoveel aandacht krijgt?
oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:roosies schreef op 13 juli 2009 @ 23:49:

ik zie het probleem niet zo, ze is blijkbaar gek op haar papa, ik denk dat ze zelf nog niet op de manier zoals jij het misschien ziet over haar lichaam nadenkt.

Nou, met 15 zijn ze niet wereldvreemd hoor en weten ze meer dan jij en ik bij elkaar weten waarschijnlijk .

Maar dat ze het niet sexueel bedoelt ....dat geloof ik zomaar .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wat is het probleem nou?
Zou het niet zo kunnen zijn dat zij moeite heeft met jou als vriendin van haar vader en dat ze daarom extra vaak bij hem komt liggen? Misschien ben jij wel bedreigend voor haar?
Als zij nog wil knuffelen met haar vader, prima toch?

Wie zegt dat ze er met 15 te oud voor is?

Op welke leeftijd ben je er te oud voor?
Dat laatste bedoelde ik ook bgb, ik ken genoeg meiden van die leeftijd die gewoon gek op hun pappa zijn en het liefst nog op schoot kruipen zonder dat daar raar over word gedacht.
Ik ken sowieso dat vadergevoel niet dus ik kijk er altijd een beetje van op als dochters met hun vader zo close zijn, maar volgens mij is het in een vader-dochter relatie met een hele goede band niet zo heel raar.

Als ze haar vader ook nog eens minder ziet kan ik me voorstellen dat ze haar tijd bij hem goed wil besteden wat dat betreft.

Hoe was jouw relatie met je vader?

Hoevaak en hoe lang is ze dan bij haar vader.

Hoelang heb jij al een relatie met hem en hoe lang woont hij niet meer in het huis van zijn dochter?

Allemaal facetten die wat mij betreft invloed hebben.

En hoe is je relatie verder met haar.

Is er ergens wel een beetje een gevoel dat zij een indringer is in jullie relatie op die momenten?
quote:shining schreef op 13 juli 2009 @ 23:53:

Als zij nog wil knuffelen met haar vader, prima toch?

Wie zegt dat ze er met 15 te oud voor is?

Op welke leeftijd ben je er te oud voor?Nou, ik ben 38 en hang nog steeds graag tegen mijn vader aan... ook tegen mijn moeder trouwens.
quote:Poezewoes schreef op 13 juli 2009 @ 23:56:

[...]

Nou, ik ben 38 en hang nog steeds graag tegen mijn vader aan... ook tegen mijn moeder trouwens. Ik ben 29 en ik knuffel ook regelmatig met mijn ouders. En als kind zijnde was ik ook al zo.
Nou ik ben ook zo'n muts die op der 26e af en toe lekker op de schoot van paps of mams gaat liggen hoor... heerlijk

(nouja, op schoot... tegenwoordig past alleen mijn hoofd er nog op )
Tja, er is een groot verschil tussen even tegen paps aankruipen voor een knuffel of languit met je tienerlichaam tegen je vader aan gaan liggen. Het laatste vind ik ook ietwat opmerkelijk, ik deed dat in ieder geval niet als tiener met mijn vader.
quote:Rollergirl schreef op 13 juli 2009 @ 23:58:

Tja, er is een groot verschil tussen even tegen paps aankruipen voor een knuffel of languit met je tienerlichaam tegen je vader aan gaan liggen. Het laatste vind ik ook ietwat opmerkelijk, ik deed dat in ieder geval niet als tiener met mijn vader.Wat vind jij het grote verschil dan eigenlijk?
quote:Rollergirl schreef op 13 juli 2009 @ 23:58:

Het laatste vind ik ook ietwat opmerkelijk, ik deed dat in ieder geval niet als tiener met mijn vader.Dus het mag wel voor je 12e en na je 20e ofzo?
Kan je niet gewoon genieten van de leuke band die je vriend heeft met zijn dochter?!
Met 16 jaar en gierende hormonen zag ik mijn vader niet als seksueel wezen hoor, nee bleehh! Mijn ouders hebben het sowieso maar twee keer gedaan.

Het was gewoon mijn vader. Waar ik lekker tegenaan kon hangen.
Haha, die van mij hebben het ook maar 2 keer gedaan
*bij mij thuis werden ze gewoon afgeleverd door de ooievaar hoor*
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
-
Overigens vind ik van die wijdbeensopdebankhangende mannen erg..eehh...onaantrekkelijk. Alsof ze elk moment kunnen gaan krabben.

maar ja als je vader zo'n man is dan is het gewoon je vader, zo doet ie altijd.....
quote:mylenevalerie schreef op 14 juli 2009 @ 00:08:

*bij mij thuis werden ze gewoon afgeleverd door de ooievaar hoor*Ja hoor Mylene, klopt. In dat deel van Nederland wel.
TO, ik vind je wel jaloers. Misplaatst jaloers.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven