Theehuis!

07-04-2009 22:13 3057 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze doen?

Loretta is De Mol. Punt.
Nou vooruit dan maar.

*kijkt met een ietwat boos en mokkig gezicht naar Kess*
Peas on earth!
Ik ga voor mn verjaardag een tijdschriftabonnement vragen. Iemand nog een goed idee?
Peas on earth!
Ik vind de Linda leuk.
Loretta is De Mol. Punt.
Ik ga even kijken of je daar ook een leuk welkomstkadootje krijgt
Peas on earth!
quote:Kess schreef op 13 juli 2009 @ 21:48:

En toen vroeg hij ineens, out of the blue: "mama, wil je met me trouwen?" Whoehahahahahaahahahaha ik voelde al zoiets aankomen en Erwt maar happen
Ja Linda.! Ik heb nu de Delicious, ook leuk
Gefeliciteerd Kess.

En arme Erwtje. Zo enthousiast en dan zo'n deceptie.

Ik vind de Linda stom En de Delicious ken ik niet.

Ik heb de Opzij en Psychologiemagazine, dan lijkt het nog wat als je bezoek hebt dat in de tijdschriftenbak kijkt
Vish, ik zag je eerste suggestie niet, plaatje werkt niet. Alleen die dikke elf en die sluit weer iets te realistisch aan op mijzelf en dus geen optie
Zat eergister op plaatjes van draken te zoeken vanwege avatar, en heb de hele nacht gedroomd dat ik achtervolgd werd door een grote briesende draak

Draakje, dat is wel een lieverdje. Ik bedoel Draakje die tot vorige week om 7.45 werd uitgezonden op nederland 3. Wij ontbijten altijd met Draakje. Dan gaan de happen er 's morgens gedachtenloos in en voorkomt strijd in de ochtend. Jammer dat Draakje nu op vakantie is, want ik vind het echt een lief en leuk programma. Heb er net een plaatje van porberen te googlen, maar kan het niet vinden...

Ik heb iets in NS gezet.
Loretta is De Mol. Punt.
Kan alleen een beschrijving zonder plaatje vinden:

Draakje, de nieuwe kleuterheld van KRO Kindertijd

15 juni 2006KRO Kindertijd presenteert een nieuwe held voor kleuters. Draakje is een kleine blauwe draak die in een gezellig huisje leeft en daar altijd genoeg te doen heeft. Zijn kat moet verzorgd worden, hij moet zijn verjaardag voorbereiden en hij wil vooral leuke dingen doen. Geen probleem voor Draakje, want hij is een creatief, altijd goed gemutst en een nieuwsgierig drakenkind.

‘Draakje beleeft metaforische alledaagse avontuurtjes, die herkenbaar zijn voor kleuters en die hen kunnen helpen in hun eigen leventje. Het karakter en de verhaaltjes zijn bijzonder origineel en zijn geweldig geanimeerd’, zegt Jan-Willem Bult, hoofd KRO Jeugd.

Draakje is te zien tot 22 juni op iedere maandag tot en met donderdagmiddag, van 17.10 tot 17.35 uur
Loretta is De Mol. Punt.
Dit is Draakje!

http://www.youtube.com/watch?v=sNHgaU2ul_w
Loretta is De Mol. Punt.
Whahaha, die Erwt! Hoe schattig!!

Heb ik de roze koekenceremonie al gemist? Van harte dan Kess!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Bij elfwood.com vind je misschien wat leuke plaatjes.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Tssskkkk jullie lachen mij uit

*probeert boos te kijken, maar moet eigenlijk lachen*

Draakje klinkt lief, net zoiets als Zwelgje

Delicious heb ik ook al ontdekt, maar daar krijg je een vispan bij. Dat vind ik dan weer een stom kado . Mind Magazine lijkt me ook wel leuk. Psychologie vind ik wel leuk, maar niet leuk genoeg. Hmmm... lastig
Peas on earth!
Ik heb gereageerd in NS trouwens.
Peas on earth!
Draakje is léuk, ik keek dat ook vaak 's ochtends als ik laat begon.

En verder iedereen! Waar is jullie?

Ik ben er. Ik zit al vanaf 11.45 thuis te wachten tot Ikea onze lattenbodem komt bezorgen. Internet zegt dat ze er tussen 11.56 en 14.56 moeten zijn. Ze hebben dus nog tien minuten
Peas on earth!
Hierrrrrr ben ik!
Loretta is De Mol. Punt.
Nou ja zeg, eerst heel lang gene leven in de brouwerij heir en dan ineens 3 posts op een rijtje.

Ding Dong! Daar zijn ze, Erwt!
Loretta is De Mol. Punt.
Tssskkkk... nóg niet. Nu ben ik best sjagerijnig. Grrr....
Peas on earth!
Stom zeg, van de Ikea.

Het is zó belachelijk druk op mijn werk vandaag..... (te merken aan de forumfrequentie )
Ik heb het gewoon druk met niks doen en bijkomen
Ik ben vandaag druk geweest met oorlog voeren met Ikea. Ze kwamen dus gewoon helemaal niet. Bleek product ineens niet meer leverbaar, terwijl ik het wel betaald had en er thuis op te wachten zat . Na heel veel klantenservice-miepjes en nadat ik m'n verhaal toch zeker 8 keer verteld had, komen ze lattenbodems nu maandag bezorgen.... en dán kunnen we lekker in ons nieuwe bed slapen

(wat we van't weekend dan in elkaar moeten zetten).
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven