Zwanger worden vanaf februari 2009 Versie II

11-03-2009 14:42 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zal me eerst even kort voorstellen. Ik ben "Poffertjes" en het is afgeleid van een troetelnaam! Ben 30 jaar en ben begin februari gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik graag een kleintje willen! Ik vind het moeilijk om het niet te zeggen dus wil graag gezellig kletsen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten :-)

Groet en ik hoop dat jullie ook gezellig mee gaan doen!

Poffertjes

naamleeftijdGestopt perNODUitgerekendPoffertjes313 februari ZWANGER!!! 4 maart 2010

31 augustus vlk

10 augustus echo Tatlitatli31half februari ZWANGER!!! 1 januari 2010

4 augustus vlk Bowie792914 februari ZWANGER!!! 10 januari 2010

25 augustus 20 weken echo Peach8227januari ZWANGER!!! 18 december 2009

28 juli echo Meiske198128oktober 2008 ZWANGER!!! 20 januari 2010

1 september 20 weken echo Liedjepiedje2214 februari ZWANGER!!! Giorra3614 februari ZWANGER!!! 13 februari 2010

21 juli echo Miss8325augustus 2008 ZWANGER!!! 13 november

26 juni echo Meis198029december 2008 ZWANGER!!! 18 december 2009 Korrel2514 februari2 juni Skullcandy28december 20082 juli Muppet31349 februari13 augustus Toadette341 februari16 juli Paulita35februari ZWANGER!!! 19 november 2009

Hierbij een nieuwe poging!
Paulita!!!!!! Wat leuk!! een jongetje!!! Is ook stiekum mijn wens/ droom!
hey meiden

@ meis lekker stinken dan in bed met die citronella hahaha je krijgt wel echt zo'n jungle gevoel dan met die klamboe erbij!!! die hadden we in ons vorige huis ook alleen vond de kat die ook heel leuk dus die hield de muggen ook niet meer buiten...loop nu voor ik ga slapen met een toaster tennisracket in de rondte te zwaaien ....gelukkig heb je er nu geen last meer van

@ miss roze met vlinders!! leuk zie het helemaal voor me!

gezellig weekendje heb je gehad met al die feestjes/poolparty

@ liedje gefeliciteerd met je neefje...levi leuke naam!!

@ liedje & muppet al nieuws van jullie zussen??

@ muppet hoe gaat het met je olifantenpootjes???

@ toa heb je nog wel een beetje gezellig gedaan met je hubbie rond de eisprong?

@ poffer heb je de vlk al gebeld? hoe was HSM?

@ giorra fijn dat je je weer wat beter voelt!!

@ peach hoe gaat het???? heb je nog gebeld naar de vlk? kan me voorstellen dat je ongerust bent

@ bowie hopelijk bevalt jullie 1 ste keus kdv!! wanneer gaan jullie kijken? balen dat het kamertje niks was!

@ meiske & toa is vriendje lief al weer een beetje bijgetrokken van sensation?

@ tatli beterschap meid laat je ff weten hoe de uitslag was!?

@ paulita een jongetje!!! gefeliciteerd!!! leuk!!!

@ allen hier nog niet ongesteld zit nu op dag 31/32 vanmorgen een sensi test gedaan ( ja toa het was echt een zwangerschapstest ik heb dubbel gecheckt op de verpakking ) maar niks!!....morgen zit ik toch echt op 32/33...dus dan moet ie toch echt komen!!

liedje ik moest toen ik wakker werd aan jou denken...hahaha ik had ook een droom van het niveau lik me vessie....ik droomde dat ik naar de wc ging en ongesteld was geworden..geen verhaallijn ofzoiets alleen maar een wc moment...dus ik was eigenlijk heel verbaasd niks aan te treffen op de wc vanochtend....hihi dacht deel het ook ff met jullie

xs
Hello Skull,

Leuke droom heb jij, maarre wat denk jezelf? Hoop dat het zwanger worden is voor je!

Met mijn pootjes is het goed, de muggenbulten zijn uitgewerkt en mijn voeten hebben weer de normale lengte en breedte!

Mijn zus zit nog niet in BA, maar wel in Argentinie. Daar zit ze volgende week!
@skull: jammer dat je zo lang op je ongesteldheid moet wachten. Manlief is idd weer bijgetrokken van Sensation. Het weer maakte zijn moeheid zaterdag niet beter en gisteren heeft die ook weinig gedaan.

Vanavond gaan we bij een gastouder op bezoek. Kijken of dat wat voor ons is. Ze woont namelijk 5 minuten lopen van ons vandaan. En ze doet kindjes tot 4 jaar.
@paulita, wat leuk een jongen!!! gefeliciteerd! was verder alles goed?

@tatli, wat rot dat je je ziek voelt...snap dat je je zorgen maakt hoor voor de kleine! waarschijnlijk is het nergers voor nodig maar je voelt je toch verantwoordelijk met alles. hoop dat je snel opknapt.

@bowie, jammer dat het kamertje tegen viel. ik was bij burgerhout in rdam, beetje rommelige zaak maar wel goedkoper.

Ik wil gewoon een witte kamer zonder poespas, ik heb ook een wit houten gezien ergens maar de commode heeft kastjes en ik wil lades....

naar welk kamertje gingen jullie kijken wat tegen viel? je hebt daar ook kamer 'nick' voor 500 afgeprijsd, ik vond hem niet lelijk.

Je idee klinkt in ieder geval leuk!

@meiske, ik voel me soms ook minder of niet zwanger hoor, maar als ik naar mijn buik kijk zie ik toch wel wat zitten...zal bij jou ook niet meer lang duren denk ik...

@skull, wat bizar van je ongesteldheid, ik blijf toch voor je duimen hoor!

@liedje, en vandaag nog een ovutestje gedaan?

ik heb de vk niet meer gebeld....ik heb niks van pijn of bloedverlies en mn buik lijkt wel met de dag dikker te worden! zal wel goed zijn dan neem ik aan...
@ paulita, Wat gaaf een gezonde jongen! Super dat je er ook zo blij mee bent! Heb je nog een leuke foto voor op de hyves? Van de echo en het pakje natuurlijk!

@ meiske, we gaan nu kijken bij het kdv waar onze 1e keus naar uitging. Ik ben er nog niet geweest maar de dochter van mijn vriendin gaat er naar volle tevredenheid naar toe en het zit aan een school vast waar ik zelf werk dus dat is wel handig. Ik heb op het moment ook vaak dat ik denk niet zwanger te zijn. Ik heb vooral last van mijn darmen en merk verder niet dat er 'iets' in mijn buik zit. Ik vind het dan ook best wel weer spannend merk ik nu de datum van de volgende afspraak weer dichterbij komt. Ik hoop dat alles nog gewoon goed gaat en we het hartje gaan horen!

Succes vanavond bij de gastouder!

@ peach, ja Nick is inderdaad ook nog een optie, hebben wij ook naar staan kijken en is niet zo duur. We zijn trouwens gisteren na Metropolis nog een uurtje in Burgerhout R'dam geweest, vond het echt geen aanrader! Je kunt veel beter naar sliedrecht gaan: netjes, alle ruimte en er staat veel meer.

Wij willen eigenlijk ook basic wit hoewel ik de kamertjes die net niet helemaal basic zijn toch ook wel wat vind hebben, zoals dus de barcelona. We gingen in eerste instantie kijken voor kamertje 'Joan' . Toen we hem irl zagen vonden we de gaten veel te groot, verder was ie wel naar onze smaak dus dat is jammer.

Ik begin wel benieuwd te raken naar de buiken, zijn er al meiden die een foto op hyves durven zetten?

@ skull, oooh wat spannend!!! en bizar ook dat je al zolang overtijd bent en dan toch negatief test? Jij bent toch altijd heel regelmatig? Ik blijf gewoon ook voor je duimen, kan geen kwaad toch?
@Bowie Echt stoer hoor, gewoon een babykamertje uitzoeken! Ook grappig dat jullie allemaal in dezelfde winkels komen, wie weet kom je elkaar nog eens tegen! Zou je dan iemand herkennen van het forum? Foto's zijn toch anders dan in real life

Tuurlijk gaan jullie een flinke rikketik horen donderdag! Maar ik snap dat het toch allemaal spannend is.

@peach Hoe is het nu met je? Heb je helemaal geen lichamelik letsel van de aanrijding overgehouden? Als je geen buikpijn og bloedverloren hebt, lijkt het me inderdaad onwaarschijnlijk dat er iets met minipeach gebeurt kan zijn.

Hoe is het met je auto afgelopen? Kan ie gerepareerd worden?

@paulita Wat gaaf een jongentje!!! Dan hebben jullie een koningskoppel! Zo noemen ze dat toch? een meisje en een jongen. Dat zou mijn droom ook zijn. Heerlijk dat je de 20 weken goed doorgekomen bent. Nu alleen nog maar genieten en niet te hard werken Voel je je helemaal goed?

@meiske Spannend om de gastouder te bezoeken. Wat een gedoe met KDV bij jullie. Laat je ons weten hoe het ging?

@Skull haha wat een vreemde droom heeft Klaas Vaak jou toebedeeld. Jij wordt lekker niet meer ongesteld hoor! Wel raar van het testje.

@Tatli Hoe ging het bij de HA? Heb je de uitslag gehad? Wat vervelend om nu ziek te zijn. Maar gelukkig zijn jij en je kindje goed tegen elkaar beschermt. Ik hoop dat je je snel beter voeld!

@Poffer Hoe is het met je? druk met je nieuwe baan en daar door minder op het forum?? Weet je al wat voor auto je wil bestellen als dat mag? Wel een maxicosi vriendelijke he!

@Toad Waar geen jullie naar toe op vakantie? Of had je dat al geschreven? Heerlijk hoor 3 weekjes. Dan niet als een DuoPennotti thuis komen he! Maar meer als een pot Nutella Ik moet nog 6 weken pff dat klinkt nog zo lang!

@Muppet Hoeveel jongentjes wil je het liefst? toch niet een heel elftal he

Ik heb vorige week toch nog even het andere ZH gebeld voor een afspraak met de gyn en daar kan ik de 16 juli al terecht! En het is nog een academisch ziekenhuis ook, dus daar heb ik wel vertrouwen in. Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren en wat er nou eigenlijk aan de hand is.
@ korrel, goed dat je de knoop hebt doorgehakt. Klinkt inderdaad wel fijn een academisch ziekenhuis en al zo snel! Dat is al over 10 dagen! Geen idee wat je te wachten staat.....Misschien een idee om gewoon een topic te openen en het eens aan andere forummers te vragen? Volgens mij zijn er heel veel meiden op het vivaforum die dit medische traject al doorlopen hebben en die je misschien wel goed tips kunnen geven waar je op moet letten of waar je naar kunt vragen?
Even snel:

Korrel, wat fijn dat er nu iets gaat gebeuren!

Skull, wat irritant dat je lichaam je een beetje voor de gek loopt te houden.

Ik ben net terug van de huisarts. Het duurde lang: de vervangster is nog in opleiding en liep gigantisch uit. Ook moesten de uitslagen nog gefaxt worden. Uiteindelijk bleken niet alle uitslagen er al te zijn, virologische testen duren langer ofzo. In ieder geval in het algemene bloedbeeld geen rare dingen en van een bacteriele infectie is in ieder geval geen sprake. Morgen kan ik bellen voor de virologische uitslagen. We hebben met de doptone nog even geluisterd omdat ik me toch wel zorgen maakte. Het hartje klonk helemaal goed gelukkig

Wordt vervolgd dus...voorlopig heb ik me ziek gemeld aangezien ik me echt vooruit moet slepen.
if we all light up, we can scare away the dark...
@ korrel, mosterd geloof ik want ik zie net dat je je al bij het topic van rammie hebt aangesloten!

@ tatli, nou gelukkig tot zover niets verontrustends! wel erg vervelend dat je je zo beroerd voelt, dat wordt er met dit benauwde weer ook niet echt beter op denk ik? Veel beterschap in ieder geval!
@Peach: ik ben woensdag pas 12 weken, dus dat buikje zal denk ik nog niet komen.

@bowie: dat wist ik niet dat je daar nog niet had gekeken. Ik hoop dat het KDV naar je zin is. Ik ga nu ook niet meer zo vaak naar de wc voor een "grote boodschap", verder voel ik niets behalve weer die onderrugpijn. Gelukkig volgende week dinsdag naar de VK.

Ik zag trouwens in Zoetermeer ook nog 1 of andere babyzaak zitten. Happy Baby heet het geloof ik. Zit naast Carglass. Ben je ook bij Babydump of Babypark geweest? Of lijkt je dat te duur?

@Korrel: we staan nu bij 1 KDV hier in het dorp ingeschreven, maar dan voor 2 vestigingen. Dus ik zie wel wat het gaat worden. Maar ik hoop dat het klikt met de gastouder. Lekker dichtbij namelijk.

Wat lekker dat je al snel bij het ZKH terecht kan!
hey meiden,

even kort een ego bericht... ben toch wel moe na alle indrukken op mijn nieuwe baan. Ook hebben we opeens het gevoel dat alles in orde moet voor ons huis. Voortuin zijn we druk mee bezig, dan de trap en dan de zolder en de baby-kamer :-) Maar verder alles goed! Ik merk allleen dat ik heel emotioneel ben.. ik kan echt janken om alles!!

Ik heb vandaag een afspraak gemaakt bij de verloskundige en daar kunnen we 27 juli terecht. En ook meteen mogen bellen voor de echo en die is 10 augustus. Dus nog een maandje wachten.

Ik lees wel mee hoor met alles, maar reageren lukt gewoon even niet.... sorry!

x en fijne avond!!

Poffer
Oh Poffer, goed dat je een vlk hebt gevonden. Volgens mijn nicht maakt het allemaal weinig uit. De een had goede verhalen over de ene praktijk en de ander weer over de andere. Het schijnt dat je voor echo's sowieso naar een echocentrum moet. De vlk in Huizen hebben allemaal een contract met dat centrum als ik het goed begreep.

Ik vond trouwens dat hartje zoeken met de doptone maar helemaal niks. Wat duurde dat lang (voor mijn gevoel dan)!

Ik reageer later wel meer
if we all light up, we can scare away the dark...
@Bowie Goed idee hihi ik had het zelf ook bedacht, maar bedankt voor de tip. Eigenlijk wilde ik helemaal niet aan zo'n topic mee doen maar gewoon lekker zwanger zijn!! Maar ja... nu even afwachten

@Poffer spannend 10 augustus! mooie datum zeg ik...

@Tatli Niet te veel zorgjes maken, komt allemaal echt goed...
@korrel, dan word ik wel nieuwsgierig waarom het een mooie datum is?? Over een auto heb ik nog niet nagedacht... eerst maar zien of het mag. Maar 1 ding is zeker.... de voorkeur gaat uit naar een vijf-deurs.

@tatli, wel prettig dat ze in ieder geval wel even naar het hartje geluisterd hebben. Lijkt me toch wel heel mooi.... alleen kan je spanning wel begrijpen dat je ligt te wachten tot je wat hoort!

@skull, .....wat raar dat je nog niet ongesteld bent... ik blijf wel voor je hopen hoor!! Je weet maar nooit. Moeder natuur haalt soms wel eens geintjes met je lichaam uit. En die droom... ach was er niet een zanger die zong dat de meeste dromen bedrog zijn

@paulita, een jongen! Wat goed zeg! Echt super dat je nu weet wat het gaat worden. Wij willen het ook weten, maar of we het geheim gaan houden weten we eigenlijk niet. Aan de ene kant wil ik dat wel graag, maar andere kant twijfel ik of ik het wel stil kan houden....

@allen, wat betreft kdv wil ik graag kijken of er een plekje is bij de gastouder waar meerdere vriendinnen ook hun kids hebben. Maar ik weet niet meer hoe zij heet, dus ik moet nog even geduld hebben tot we het kunnen vertellen. Dan kan ik tenminste vragen waar hun kids zitten.

@meiske, hoe was het gister bij jouw gastouder? Was het wat?

@bowie, nou mijn buik is nog niet het bekijken waard hoor Maar ik ben ook wel nieuwsgierig... Leuk dat je naar kamertjes aan het kijken bent. Ik vind het ook lastig hoor! Wel een beetje aan het kijken op internet, maar vind het lastig.... ik wil graag stoere spullen die voor een meid en een jongen kunnen.

@peach, prima toch! Als jezelf niet meer twijfelt dan hoef je ook echt niet te bellen. En als je buik elke dag groeit... hihi
@ meiske, en hoe was het bij de gastouder? Gaat deze het worden?

Ik wist trouwens niet dat daar een babyzaak zat, heb even gegoogled maar kan niets vinden. Ik rij er wel een keertje langs, bedankt voor de tip!

@ korrel, ja dat kan ik me voorstellen. Hopelijk gaat het nu ineens lekker snel als je bij de gyn bent geweest!

Ik vroeg het me laatst ook af of ik iemand zou herkennen. Ik denk eigenlijk alleen skull als ze in haar winkel staat

@ skull, hoe is het bij jou?

@ tatli, voel je je al wat beter?

@ poffer, heel herkenbaar, hahaha. Dat had ik ook de eerste weken nadat ik het wist. Toen heb ik echt mijn halve huis uitgeruimd!
@ Korrel: Super dat je op de 16e terecht kan.. (mooie datum zeg ik )

@ Tatli: Voel je je al wat beter vandaag?

Vanmorgen bij de HA geweest en ik hoef helemaal niets meer. Er zaten nog 3 kleine bultjes en daar hoeft niet meer op gesmeerd te worden. Verwachting is dat er nog genoeg smeertroep in lijf/bloed zit om deze 3 ook nog te killen!

MOet nog wel 2 maand wachten om proberen zwanger te worden, dus vanaf eind augustus mag ik ervoor gaan.

Eind is in zicht!
@muppet wat een heerlijk nieuws dat het einde eindelijk in zicht is!!

Jouw dag is goed gok ik!

@bowie, gelukkig maar dat het opruim verhaal herkenbaar is... Maar heeft jouw vent er ook last van? Die van mij wel dus dat is wel gezellig dat we samen aan de slag gaan.

Alleen zou gisteren de stratenmaker komen maar die heeft afgebeld...ggggrrrrrr

Nu is de voortuin echt een modderpoel!! Ik hoop dat hij snel komt.

Groetjes aan ieder en ik ga naar mijn afspraak toe!!

Poffer
@Bowie: de gastouder is erg aardig en ze heeft nog plek voor april 2010. Dus dat is fijn. Mijn man gaat haar nu na laten trekken op zijn werk en als er niets raars uitkomt, dan wordt zij het.

Ik heb vandaag het goede nieuws op mijn werk verteld. Ik zag er erg tegenop, omdat ik er nog maar 1,5 maand werk. Maar mijn collega (tevens bazin) was erg blij voor me. Ze vroeg wel wat ik daarna met het werk wilde, waarop ik heb gezegd dat ik gewoon voor dezelfde uren terug wil komen. Dus dat is geen probleem.

Ik zag gisteren die kinderzaak toen ik richting de snelweg reed vanaf Dekker gezien. Maar ik weet alleen niet meer hoe die heet, weet alleen dat die langs die grote weg op hetzelfde industrieterrein als Carglass zit.

@Muppet: fijn dat je bijna klaar bent met smeren!

@Poffer: jammer dat je nog een modderpoel in de tuin hebt. Kwam die man niet vanwege het weer?
@Paulita, gefeliciteerd met jullie toekomstige jongetje! Weten al meer mensen het? Of zijn wij alleen de gelukkigen?

@allen. Gisteren een testje gedaan en het streepje was ook helemaal weg. Niet meer geklust gisteren. We hadden net een heftige discussie gehad. (een vrij zinloze overigens) Dus kwas niet echt in de stemming.

Vandaag mn laatste dagje voor deze klas gestaan. Morgen nog voor groep 6 omdat mn collega nog veel moest afronden. Veel chocola gekregen en leuke dingetjes. We hebben vandaag vooral leuke dingen gedaan dus was wel leuk.

Nu ga ik me snel omkleden want we hebben een etentje op school ivm afscheid van groep 8. En daarna nog de hele avond van alles en nog wat toneelstukjes e.d.

Groetjes
@ Poffertjes en meiske: Ben echt zooo blij... Niet meer smeren.. echt helemaal opgelucht!

@ Poffer: Balen dat je een modderpoel in de tuin hebt!

@ Liedje: Jammer dat streepje geen streep werd! Wel fijne avond met groep 8 gewenst!

@ Allen: Ligt het nu aan mij dat dit forum ineens naar 178 pagina's is gegroeid? Deel I en II aan elkaar geplakt?
@ muppet, inderdaad hoera!!! wat fijn dat je binnenkort weer lekker bezig kan zijn met zwanger worden!

en die 178 pagina's...die komen vast door mij, hahaha. Ik voel me vooral de laatste tijd met het warme weer echt zo beroerd moe. Ik werk een uurtje, kom thuis en moet dan echt weer even plat ( met het laptopje) voor ik weer aan het werk kan. Heb nu ook echt officieel een internet/forum verslaving volgens mij want ik voel me nergens anders toe in staat!

Heb net met zo'n thuisbloeddrukmeter mijn bloeddruk gemeten en die was 84/49, beetje laag volgens mij. Ik vermoed dat ik me daarom zo moe blijf voelen.
Zo ik waag het weer eens; ook is lees mee, maar heb vaak niet de puf en concentratie om goed te reageren op iedereen.

@Bowie; Die warmte zal zeker ook invloed hebben gehad, op mij wel tenminste en ook op niet zwangeren denk ik. Maar je bloeddruk is wel erg laag. Je gaat toch vrijdag naar de vk? Zullen ze hem wel meten, die thuisapparaten zijn niet altijd even betrouwbaar geloof ik.

@Toa; Leuk dat je dochter al vakantie heeft! Wat gaan jullie allemaal doen, t is een lange tijd he. Ja een valentijnskindje wie weet.

Vind het spannend m'n eigen praktijk, nu ik zwanger ben helemaal, net of ik me er niet helemaal op kan concentreren.

Mijn dochter heeft morgen haar laatste schooldag. Zie ook wel een beetje tegen die lange tijd op eerlijk gezegd, t is geen kind wat uren zichzelf kan vermaken.

@Muppet; fijn dat jullie bijna weer aan de slag kunnen zeg!

@Liedje; misschien heb je je eisprong dan al gehad? Ach zaad leeft lang, de derde keer hebben wij het ook minder frequent gedaan, maar toch zwanger.

@Meiske; leuk dat je bazin goed reageerde! Zal wel een opluchting zijn geweest.

@Poffer; haha dat opruimen ken ik! Het meest nog bij mijn man, die heeft al 2 kasten verhuisd van het toekomstige babykamertje. Ik nog proberen tegen te houden, maar nee hoor. Nu heb ik het niet zo, maar ik denk wel vaak dat moet nog, de keukenkastjes, dingen uitzoeken e.d., t blijft alleen meer bij bedenken vanwege gebrek aan energie ;). O dat gevoelige, wat raar he! Zomaar ineens huilen, boos worden of je zorgen maken. Wordt vanzelf weer minder..

@Korrel; wat fijn dat je 16 juli al terecht kan! Ben heel benieuwd wat ze daar zeggen.

@Tatli; wat erg he dat je dan zo lang moet wachten tot ze het hartje hebben gevonden. Misschien duurt het nog geeneens een minuut, maar het lijken dan wel uren.

Allen; over kinderkamers; wij krijgen nu al meerdere dingen aangeboden van anderen. Zelf hebben we niet zoveel meer. We zijn van plan weinig nieuw te kopen, wij vonden de vorige babykamer zo kort bestaan. Voor mijn dochter haar prinsessenkamer hebben we een jaar geleden wel nieuwe meubels gekocht. En erop gelet dat er weinig roze in zit, want dat schijnen ze rond de 8 jaar niet meer mooi te vinden (klopt dat Toa??)

Ik heb vandaag alvast geïnformeerd naar haptonomische zwangerschapsbegeleiding (samen met je partner), lijkt me gaaf. Gaan jullie nog gym o.i.d. doen?

Vorige keer had ik gym gedaan, niet wat ik ervan verwacht had, veel kletsen en daarnaast meerdere keren naar zwangerschapszwemmen geweest, wat heerlijk was.

Zo ik stop maar word anders wel erg veel...
O ja, naar haptonomische zw begeleiding kun je ook al toe voordat je zwanger bent. Ze werken dan geloof ik specifiek aan het ontvankelijker maken ofzo. Wel heel interessant vond ik.
aloha!!!

hahahaha ja bowie idd dat is mijn nadeel ..ik ben redelijk makkelijk te spotten op mijn werk

hier nog steeds geen nu op dag 32/33 (heb 2 x een cycles gehad van 32, de rest en vorige maand was het netjes 28 of 29) misschien morgen ochtend maar de laatste zw. sensi test die ik nog heb gebruiken mocht het vannacht niet komen........ ...zucht!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven