Theehuis!
dinsdag 14 juli 2009 om 11:36
Draakje, dat is wel een lieverdje. Ik bedoel Draakje die tot vorige week om 7.45 werd uitgezonden op nederland 3. Wij ontbijten altijd met Draakje. Dan gaan de happen er 's morgens gedachtenloos in en voorkomt strijd in de ochtend. Jammer dat Draakje nu op vakantie is, want ik vind het echt een lief en leuk programma. Heb er net een plaatje van porberen te googlen, maar kan het niet vinden...
Ik heb iets in NS gezet.
Ik heb iets in NS gezet.
Loretta is De Mol. Punt.
dinsdag 14 juli 2009 om 11:40
Kan alleen een beschrijving zonder plaatje vinden:
Draakje, de nieuwe kleuterheld van KRO Kindertijd
15 juni 2006KRO Kindertijd presenteert een nieuwe held voor kleuters. Draakje is een kleine blauwe draak die in een gezellig huisje leeft en daar altijd genoeg te doen heeft. Zijn kat moet verzorgd worden, hij moet zijn verjaardag voorbereiden en hij wil vooral leuke dingen doen. Geen probleem voor Draakje, want hij is een creatief, altijd goed gemutst en een nieuwsgierig drakenkind.
‘Draakje beleeft metaforische alledaagse avontuurtjes, die herkenbaar zijn voor kleuters en die hen kunnen helpen in hun eigen leventje. Het karakter en de verhaaltjes zijn bijzonder origineel en zijn geweldig geanimeerd’, zegt Jan-Willem Bult, hoofd KRO Jeugd.
Draakje is te zien tot 22 juni op iedere maandag tot en met donderdagmiddag, van 17.10 tot 17.35 uur
Draakje, de nieuwe kleuterheld van KRO Kindertijd
15 juni 2006KRO Kindertijd presenteert een nieuwe held voor kleuters. Draakje is een kleine blauwe draak die in een gezellig huisje leeft en daar altijd genoeg te doen heeft. Zijn kat moet verzorgd worden, hij moet zijn verjaardag voorbereiden en hij wil vooral leuke dingen doen. Geen probleem voor Draakje, want hij is een creatief, altijd goed gemutst en een nieuwsgierig drakenkind.
‘Draakje beleeft metaforische alledaagse avontuurtjes, die herkenbaar zijn voor kleuters en die hen kunnen helpen in hun eigen leventje. Het karakter en de verhaaltjes zijn bijzonder origineel en zijn geweldig geanimeerd’, zegt Jan-Willem Bult, hoofd KRO Jeugd.
Draakje is te zien tot 22 juni op iedere maandag tot en met donderdagmiddag, van 17.10 tot 17.35 uur
Loretta is De Mol. Punt.
dinsdag 14 juli 2009 om 11:42
dinsdag 14 juli 2009 om 18:51
Tssskkkk jullie lachen mij uit
*probeert boos te kijken, maar moet eigenlijk lachen*
Draakje klinkt lief, net zoiets als Zwelgje
Delicious heb ik ook al ontdekt, maar daar krijg je een vispan bij. Dat vind ik dan weer een stom kado . Mind Magazine lijkt me ook wel leuk. Psychologie vind ik wel leuk, maar niet leuk genoeg. Hmmm... lastig
*probeert boos te kijken, maar moet eigenlijk lachen*
Draakje klinkt lief, net zoiets als Zwelgje
Delicious heb ik ook al ontdekt, maar daar krijg je een vispan bij. Dat vind ik dan weer een stom kado . Mind Magazine lijkt me ook wel leuk. Psychologie vind ik wel leuk, maar niet leuk genoeg. Hmmm... lastig
Peas on earth!
donderdag 16 juli 2009 om 20:51
Ik ben vandaag druk geweest met oorlog voeren met Ikea. Ze kwamen dus gewoon helemaal niet. Bleek product ineens niet meer leverbaar, terwijl ik het wel betaald had en er thuis op te wachten zat . Na heel veel klantenservice-miepjes en nadat ik m'n verhaal toch zeker 8 keer verteld had, komen ze lattenbodems nu maandag bezorgen.... en dán kunnen we lekker in ons nieuwe bed slapen
(wat we van't weekend dan in elkaar moeten zetten).
(wat we van't weekend dan in elkaar moeten zetten).
Peas on earth!