AANSTAANDE MOEDERS (IN EINDHOVEN)

14-07-2009 19:17 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal,

Voor degene die al zwanger zijn: van harte gefeliciteerd!

Mijn naam is Lili (MamaPluis2009.

Ik woon (sinds kort) in Eindhoven en ben 16 weken zwanger van ons eerste kindje

Ik ken nog niet veel mensen in Eindhoven dus het zal leuk zijn wat contacten op te doen om ervaringen uit te wisselen.

Zijn er (vast wel) meer jonge vrouwen die ook in het tweede trimester zitten?

Lijkt je dit ook leuk reageer dan snel.
*Gaat kijken wie er dit keer als eerst meldt dat oproepjes op het prikbord horen*
Mensen uit Eindhoven kunnen kleinere letters in de titel waarschijnlijk ook wel lezen....
Hallo Chardonnay en Dolfje,

Bedankt voor jullie bericht.

*Gaat kijken wie er dit keer als eerst meldt dat oproepjes op het prikbord horen*

Heb ik wat verkeerd gedaan?

Is namelijk de eerste keer dat ik me op een forum aanmeld...

Hoor het graag

Gr

Lili
Je hebt de oproep verkeerd geplaatst. Je moet het onder prikbord bij oproepjes plaatsen. Het staat nu in de pijler kinderen. Vraag even aan de moderator van de pijler (bovenaan alle topics van deze pijler) of ze het oproepje wil verplaatsen.
Daarnaast heerst er een allergie (ben ook besmet) tegen hoofdletters in de titel dus wees niet verbaasd als je snel onthoofdlettert wordt.

Gefeliciteerd met de zwangerschap en hopelijk lukt het je om contacten op te bouwen met andere zwangere dames!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Hoi Lili,

Ik woon ook nog niet zo lang in Eindhoven en ben 24 wk zwanger. Tvllg las ik vandaag dat er in Eindhoven ook een borstvoedingscafé komt, in WC Woensel. Leuk toch!

Groetjes
Hai Lili,

Ik woon ook in Eindhoven, 26 weken zwanger nu, van ons eerste kindje. Mag ik vragen hoe oud je bent?? Ik ben zelf 31...

Een borstvoedingscafé?!?!?! What on earth is that?!?! Denk dat ik dat maar eens moet google-en...

Groetjes, Rietje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven