portugal

14-07-2009 22:15 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
wij vertrekken as vrijdag naar Portugal.Voor het eerst.WIe is daar wel eens geweest en wat kunne we verwachten? Plaatsje vlakbij Albufeira.Amacao de pera.Alvast bedankt.
Wat kun je verwachten. Eh. Heerijk weer. Lekkere verse vis eten. Heerlijke stranden. Niet al te duur. Onvriendelijke mensen (maar misschien hadden wij pech aan het einde van het seizoen). Lekkere stranden en niet al te veel cultuur.

Veel plezier in ieder geval!
Ik heb er een aantal jaren deels gewoond Portugal is een heeeeel fijn land, met vooral in de niet-toeristische gebieden ontzettend aardige mensen.

Je kunt vooral verwachten dat het heerlijk weer is, fijne zee, leuke authentieke steden en heel lekker eten. Qua cultuur is er in de algarve niet héél veel bijzonders te vinden, dan moet je toch eerder in de buurt van Lissabon zijn, maar er valt genoeg te slenteren en te genieten
Portugal is een heerlijk vakantieland, het is mijn favoriete vakantiebestemming. Heerlijk weer, lekker eten en hele vriendelijke mensen. Ik ben er nu 5 x geweest en als ik de jackpot ooit mag winnen ga ik daarheen emigreren.
Ik heb nu helemaal zin om te gaan.Kan je er ook makkelijk geld pinnen enzo En zijn er een beetje betaalbare restaurantjes?
ja pinnen kan op elke hoek van de straat zo'n beetje en de restaurantjes zijn absoluut betaalbaar (in vergelijking met de prijzen hier in ieder geval). Het is niet spotgoedkoop maar wel gewoon lekker eten voor niet belachelijk veel geld.
Hey onwijs bedankt voor jullie snelle reacties.Weet nu een beetje wat ik kan verwachten.We gaan 10 dagen maar volgens mij is dat veelste kort.Ha,ha,
Hi,

Ben net (weer) op forum.

Lees dat je naar Armacao bent geweest

Hoe was het?

Ben daar 8 jaar geleden geweest, erg leuk en zou zo wel weer willen.

Hadden toen ook heel leuk hotel, en het was niet duur.
Ben terug uit portugal.En het was in een woord GEWELDIG.Het liefste ga ik zo weer terug.Heerlijk appartement,vlakbij zee en zwembad voor de deur.Het was perfect.Kan er een jaar op teren.De mensen zijn ontzettend lief en gemoedelijk.Mijn dochter van 17 heeft er een vakantieliefde opgedoken.Dus die wil er eigenlijk gelijk weer heen.Is al aan het sparen voor een ticket.Wij gaan zeker weeerrrrrrrrrrrrrrrr
quote:dirtsa41 schreef op 29 juli 2009 @ 22:56:

Mijn dochter van 17 heeft er een vakantieliefde opgedoken.Dus die wil er eigenlijk gelijk weer heen.Is al aan het sparen voor een ticket.Zuid Europees temperament en Nederlandse meisjes van 17

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven